Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Ремаркетинг як інструмент мотивації. Основні переваги та недоліки функції

Ремаркетинг як інструмент мотивації. Основні переваги та недоліки функції

18.11.2021

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


Велика частка користувачів у мережі, придивляючись до обраного товару, не вирішується його купити. У цьому разі досвідчені маркетологи й фахівці у цій галузі придумали поняття ремаркетинг. Багато хто відкладає покупку або додає в кошик, але в результаті не оплачує. Подібна “тепла аудиторія” це люди, які вже знайомі з продуктом, що виявили інтерес, однак так і не реалізували свої плани.

Зміст:

  1. Визначення поняття ремаркетингу: як це працює?
  2. Головна мета ремаркетингу, для кого підійде
  3. Види ремаркетингу
  4. Переваги та недоліки інструменту
  5. Як і де налаштувати ремаркетинг?
  6. Висновок

Ремаркетинг, как инструмент мотивации



 

Визначення поняття ремаркетингу: як це працює?

У сфері маркетингу можна зустріти два поняття ремаркетинг та ретаргетинг. В чому різниця? Ретаргетинг передбачає налаштування реклами у кожній окремій системі. Ремаркетинг включає загальну стратегію повернення зацікавлених користувачів, потенційних клієнтів. Назва означає функцію, що дозволяє настроїти таргетовану рекламну кампанію в контекстно-медійній мережі на споживачів, хто раніше відвідував сайт.

Якщо дивитися на ремаркетинг з технічного боку, це спосіб розпізнавання зацікавленої аудиторії з допомогою допоміжних сервісів. Коли користувач вперше заходить на сайт, інформація про його сеанс зчитується та записується у спеціальний cookies.txt. Після цього текстове повідомлення зберігається для зручного серфінгу в інтернеті. У той же час пошукова система зможе використовувати ці дані з метою ремаркетингу.

Google розпізнає потенційних клієнтів за допомогою ID. Згідно з релевантним запитом видає рекламне оголошення на платформі контекстно-медійної мережі (КМС). Коли “зазначений” користувач заходить у мережу, за ним буде ненав’язливо “слідувати” рекламне нагадування, що пропонує повернутися і продовжити покупку.

 

Головна мета ремаркетингу, для кого підійде

Згідно зі визнаною моделлю поведінки споживачів AIDA (етапи поведінки: інтерес, увага, бажання, дія), найчастіше вони приходять на сайт на перших двох стадіях. Щоб перейти на наступний рівень, більшості недостатньо одного візиту. Тому високий відсоток тих, хто не здійснив покупку, це “прогріта” цільова аудиторія, хто повторно заходить на сайт або сторінку продавця. У цій галузі знадобиться ремаркетинг як інструмент, що забезпечує додаткову взаємодію з користувачем.

Залучати зацікавлених клієнтів набагато простіше, ніж нових, хто вперше чує про товар/послуги. За допомогою ремаркетингу легше нагадати про товар, його переваги, запропонувати знижку та спонукати зробити дію. Основна мета ремаркетингу це повернути увагу зацікавленого користувача. Для цього слід періодично нагадувати йому про свій товар, пропонувати вигідніші умови, що викличе в ньому бажання завершити покупку або ухвалити остаточне рішення.

Ремаркетинг особливо буде актуальним для малого та середнього бізнесу. Також рекомендуємо використовувати інструмент у тих нішах, де є висока конкуренція. У подібних галузях високі ставки на розміщення оголошення в КМС (контекстно-медійна мережа). Щоб оптимізувати бюджет реклами, можна використовувати ремаркетинг. Винятком є ​​ніші, котрим реклама у принципі заборонена державному рівні (цигарки, алкоголь та інших.).

Види ремаркетингу

Перед тим як запускати ремаркетинг для власного бренду, краще визначити остаточну мету. Маючи завдання, слід вибрати відповідний тип.

1. Стандартна форма або класичний ремаркетинг налаштування реклами на сервісі Google Ads, оголошення показуватимуться на сайтах-партнерах.
2. Динамічний ремаркетинг налаштовується за допомогою Google Ads. У оголошенні буде показ реклами конкретного товару, яким цікавився користувач.

Ремаркетинг, как инструмент мотивации

3. Пошуковий ремаркетинг “нагадує” про товар при пошуковому запиті. Після введення запиту пропонується низка пропозицій, включаючи рекламу про відвідування сайту раніше.

4. Відеоремаркетинг передбачає розміщення рекламного оголошення на відеохостингу Youtube у ролику. Залежно від відеоконтенту, що переглядається, буде запропонована відповідна реклама на корисні товари.

5. Email ремаркетинг в автоматичному режимі проводить збирання електронних адрес. Дані залишають ті, хто відвідав сайт. Отримавши листа, вони так і не переходять на сайт, не реагують на запропоновану інформацію та не переходять на сайт. Для такої аудиторії ідеально підійде цей вид ремаркетингу.

6. Ремаркетинг у соціальних мережах це рекламні оголошення на вказаному майданчику, включаючи Instagram. Facebook, TikTok. Завдяки спеціальним налаштуванням усередині сервісів легко збирати дані про користувачів. Можна дізнатися, хто переглядав картку товару, але так і не наважився на покупку.

7. Ремаркетинг, оптимізований під мобільні телефони. Рекламні оголошення висвічуватимуться лише на гаджетах користувачів, які раніше переглядали мобільну версію сайту або заходили через програми.

Широкий вибір за типами ремаркетингу дозволяє підібрати найефективніший вид під конкретну мету бізнесу. Також подібна сегментація допоможе визначити аудиторію, прогріту для повернення.

 

Переваги та недоліки інструменту

У певний період маркетологи у бізнесі приходять до використання ремаркетингу та впроваджують її у стратегію. Інструмент можна використовувати для будь-якої воронки продажів. На першому місці буде категорія товарів, яка втрачає позиції та інтерес з боку аудиторії.

Основні переваги:

  • Високий показник повернень;
  • Збільшення продажів;
  • Зростання конверсії;
  • Прицільна дія на аудиторію (налаштування точного таргета);
  • Окупність вкладень у рекламу;
  • Підвищення впізнаваності бренду.

Ремаркетинг, как инструмент мотивации



Ремаркетинг вважається одним із дієвих інструментів у стратегії з ефективним результатом. Повернення користувачів у більшості випадків закінчується покупкою. Основне завдання ремаркетингу своєчасний показ рекламного оголошення. Багато клієнтів відкладають зацікавлений товар до отримання зарплати, відповідного настрою чи інших чинників. У разі ремаркетинг виступає у ролі мотиватора, спонукає зробити дію покупки.

Недоліків у ремаркетинг фактично не існує. Налаштування такого інструменту потребує часу, фінансових витрат. За умови грамотної та правильної організації процесу ремаркетингу ці фактори будуть несуттєвими.

 

Як і де налаштувати ремаркетинг?

Налаштувати функцію ремаркетингу можна за допомогою двох сервісів Google Ads та Google Analytics. Є можливість створити подібне рекламне оголошення на обох платформах одночасно і запускати ефективне націлення на сегментовану аудиторію.

1. У Google Ads можна настроювати ремаркетинг за допомогою спеціального тегу. Для цього слід зайти на сервіс та перейти до розділу “Інструменти”. У налаштуваннях “Джерела аудиторії” буде графа “Тег Google реклами”.

Ремаркетинг, как инструмент мотивации

У вікні представлено два варіанти налаштування класичний та динамічний тип. Потрібно вибрати відповідний варіант запуску реклами. Далі, необхідно встановити “Додати тег на сайт” із запропонованого списку. Система автоматично активує оголошення на всіх користувачів. Щоб змінити дію та створити власну аудиторію, слід перейти до “Інструментів”, розділу “Списки аудиторії”.
Ремаркетинг, как инструмент мотивации

Для коректного налаштування потрібно зазначити адресу сторінки, назву нового списку та критерії учасників. За допомогою додаткових параметрів можна налаштувати ремаркетингову кампанію, спираючись на особливості взаємодії з сайтом потенційних клієнтів.

2. Сервіс Google Analytics рекомендується для запуску динамічних об’яв у рамках ремаркетингової кампанії.

Ремаркетинг, как инструмент мотивацииЩоб налаштувати функцію, важливо підключити лічильник аналітики на сайт, підв’язаний під рекламний обліковий запис Google Ads. Ця опція дозволить відстежувати тих користувачів, хто перейшов на сайт з реклами. Можна перевірити підключення облікового запису в розділі “Адміністратор” “Зв’язок з рекламою Google”. Далі, вибираємо мету сайту це прямі дії користувачів, які зараховуватимуться за конверсію у звітах аналітики (наприклад, додавання товару до кошика, заповнення форми). Перевага Google Analytics полягає в тому, що можна відразу застосовувати зібрані дані для налаштування ремаркетингу.
Ремаркетинг, как инструмент мотивацииНалаштувати сегмент аудиторії можна в окремому розділі “Ремаркетинг”, де також будуть відлежуватись поведінкові дані всіх користувачів, активності на сайті. Тут обираємо певні сегменти серед готових шаблонів аудиторії користувачів, залежно від виконаних дій, кількості переглядів, категорії придбаних товарів. Змінити параметри можна у будь-який час.

Ремаркетинг, как инструмент мотивации



Для остаточного запуску ремаркетингу необхідно увійти в обліковий запис Google Ads і створити нову рекламну кампанію в КМС. У налаштуваннях показів вибрати “Аудиторія ремаркетингу” із зазначенням списків для демонстрації реклами. Також встановлюються такі параметри, як розташування, мова, ставка, бюджет та час показу. У розділі в режимі ручного націлювання “Користувачі” потрібно вибрати сегмент аудиторії, імпортованої з Google Analytics. Налаштування категорії споживачів та створення відповідного оголошення є головною частиною, оскільки повністю розкриватиме переваги товару та вигоду співробітництва.

 

Висновок

Ремаркетинг у стратегії рекламної кампанії це інструмент, який допомагає налагодити комунікацію з клієнтом чи повернути його на сайт, мотивувати до дії. Як вже говорили раніше, більшість клієнтів не готова зробити покупку відразу після першого відвідування. Найчастіше їм потрібен додатковий час. Основне завдання маркетингової стратегії бренду в даний період ненав’язливо нагадувати про себе і бути присутнім на відвідуваних майданчиках у вигляді рекламного оголошення. Не варто занадто “тиснути”, щоб не викликати зворотної реакції, важливо залишатися в полі зору і “на увазі”.

Якщо правильно налаштувати ремаркетингову кампанію, підібрати відповідну цільову аудиторію, на додаток запропонувати привабливу знижку, то функція однозначно призведе до якісного результату та 100% покупки. Ремаркетинг закладає чудовий потенціал для просування бренду, підвищення впізнаваності та зростання конверсії рекламодавця.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Кращі e-commerce сайти Казахстану

Беремо приклад з кращих: ТОП-10 e-commerce сайтів Казахстану

Шукаєте круті ідеї, як покращити e-commerce-сайт? Пропонуємо «підглянути» за лідерами онлайн-продажів. Ми продовжуємо серію статей про...

Аналоги Google Analytics

Як отримати ще більше важливої статистики: 9 чудових...

Google Analytics — чудовий помічник маркетологів! Разом з тим, добірка крутих альтернативних інструментів аналітики, що допоможуть дізнатись...

Як створити стікери в Телеграм

Хочете власні стікери в Telegram? Розповідаємо, як без...

Власні стікери у Telegram підвищують впізнаваність бренду, поліпшують лояльність існуючої аудиторії та навіть залучають нових клієнтів....

Унікальність тексту та антиплагіат. Як написати якісну та...

Чому 100% унікальність в тексті не дорівнює 100% користі та якості? Особливості перевірки контенту на плагіат

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності