Головна » Блог » Тренди вірусного контенту в TikTok — дослідження SEMRush

Тренди вірусного контенту в TikTok — дослідження SEMRush

23.11.2021

Оксана Харьковчук, редактор блогу Webpromo


У 2021 році IT-компанія SEMRush провела нове дослідження трендового та вірусного контенту в TikTok. На основі аналізу понад 300 найбільш популярних роликів виділили трендові жанри та особливості відеоконтенту на платформі (вплив емоцій, особиста взаємодія авторів із користувачами, верифікація акаунту, звуковий супровід, використання ключових слів). Дослідження особливостей трендового контенту TikTok опублікували в блозі SEMRush.

Зміст:

1. Ключові результати дослідження SEMRush

2. На чому базується дослідження IT-компанії SEMRush?

3. Висновки

У 2021 році IT-компанія SEMRush провела нове дослідження трендового та вірусного контенту в TikTok. На основі аналізу понад 300 найбільш популярних роликів виділили трендові жанри та особливості відеоконтенту на платформі (вплив емоцій, особиста взаємодія авторів із користувачами, верифікація акаунту, звуковий супровід, використання ключових слів). Дослідження особливостей трендового контенту TikTok опублікували в блозі SEMRush.



 

Ключові результати дослідження SEMRush:

1. Трендові жанри відео в TikTok

На основі дослідження 300 вірусних роликів компанія SEMRush визначила 14 жанрів контенту в TikTok. У трендових відео опинилися: гумор (36,5%), танці (21,9%), тварини (21,3%), мода (10%), відео на природі (9%), лайфхаки, поради, здоров’я та благополуччя (7%), кулінарія та рецепти (5,6%), а також реакції (3,7%). Менш популярними роликами на платформі виявилися: пранки (2,7%), фітнес та спорт (2,7%), челендж (2,3%), краса та догляд за шкірою (1,3%), облаштування будинку та ремонт ( 0,7%); навчання (0,7%).

Трендові жанри відео в TikTok

Стрічки користувачів у TikTok підбираються на основі їх уподобань. Які вірусні ролики люди дивляться, лайкають, діляться та коментують найбільше?

  • Танцювальні ролики в середньому отримали майже на 3 мільйони переглядів більше за інший популярний жанр — на природі.
  • Хоча більше переглядів у TikTok набирають танцювальні відео, їх найменше коментують чи розповсюджують.
  • Середня кількість лайків у TikTok. Користувачі високо оцінили танцювальні відео, оскільки вони також пов’язані з домашніми тваринами, кожен з яких становить по 1,1 мільйона переглядів.
  • Люди люблять коментувати відео з милими тваринами. У TikTok такі ролики в середньому збирають по 9900 коментарів, а це найвищий показник серед усіх трендових жанрів.

Стрічки користувачів у TikTok підбираються на основі їх уподобань. Які вірусні ролики люди дивляться, лайкають, діляться та коментують найбільше?

2. Вплив емоцій на перегляд вірусних відео

Найпоширеніша емоція серед глядачів вірусних відео TikTok щастя (58% роликів створено з метою викликати цю емоцію).

Які почуття викликають у людей вірусні ролики?

У 2021 році додаток TikTok відвідує більше одного мільярда людей на місяць. Найпоширеніші емоції у популярних роликах — щастя, гумор та злість. Оскільки емоційний та надихаючий контент викликає дофамінову реакцію в аудиторії, додаток все більше користується популярністю.

Вплив емоцій на перегляд вірусних відео

3. Особиста взаємодія авторів роликів TikTok з користувачами

У центрі уваги людина (більше 1 з 3 вірусних роликів зосереджені на людині, яка говорить протягом перших 3 секунд).

З проаналізованих трендових відео TikTok значна частина була сфокусована на людині, яка говорить прямо в камеру. Творці контенту намагаються розширити свій кругозір і налагодити особисті стосунки зі своїми глядачами. Цим можна пояснити, чому більшість роликів присвячені особистій взаємодії (face-to-face).

Ось ще кілька цікавих результатів, що стосуються цієї галузі дослідження:

  • У 60% вірусних роликів на екрані видно одну людину. Лише близько 17% роликів були без людей, а у 10% відео представлено понад дві особи.
  • У кожному четвертому вірусному відео показано хоча б одну тварину.
  • Собаки популярніші, ніж кішки: у 46% вірусних роликів з тваринами були показані собаки, а кішки лише у 28%.

Особиста взаємодія авторів роликів TikTok з користувачами

4. Верифікований або неверифікований акаунт TikTok

Деякі жанри відео, які згодом стають популярними, найчастіше публікують на верифікованих облікових записах. 38% вірусних роликів із категорій лайфхаки, поради, здоров’я та благополуччя, а також фітнес та спорт створені перевіреними авторами. Такі високопрофесійні облікові записи з вірусними відео за здоровий спосіб життя, здатні збільшувати залученість за рахунок високих показників лайків, коментарів, переглядів та репостів.

Однак, 83% проаналізованих вірусних роликів у TikTok були отримані з неверифікованих (не підтверджених) акаунтів. У додатку можуть бути зареєстровані як випадкові користувачі, так і впливові особи, а кожен обліковий запис за умови правильного ведення здатний привернути до себе увагу та популярність.

Верифікований або неверифікований акаунт TikTok

5. Звуковий супровід трендових роликів TikTok

У вірусних відео автори намагаються налагодити особисту взаємодію (face-to-face) з аудиторією. Це можна зробити як за допомогою розмови, так і музичного супроводу. Тому основний звуковий супровід у TikTok — музика (більше половини роликів у перші 3 секунди привернули увагу аудиторії за допомогою музики).

В інтернеті доступні різні мелодії для задоволення користувачів, багато з яких вже були популяризовані в TikTok. Які особливості жанрів у додатку?

  • Найпоширеніші музичні жанри відео TikTok: поп, хіп-хоп та реп.
  • У 56% вірусних роликів використовували музику як основний звук.
  • Відео з музикою у якості звуку в середньому виявилися кращими за всіма показниками залученості, ніж інші відео.
  • Тільки 37% роликів містили оригінальний звук, створений спеціально для них, тоді як в інших використовувалася інша музика або заздалегідь створений звук.
  • Цікаво, що всі ролики з оригінальним звуком здобули менший показник залучення.

Звуковий супровід трендових роликів TikTok

6. Використання ключових слів у вірусних відео

Деякі автори намагаються використовувати ключові слова в заголовках та хештегах до відео з метою залучення більшої аудиторії та набуття популярності.

Близько 38% проаналізованих роликів TikTok містили такі ключові слова: «тренди», «популярно», «FYP» (належить до відібраного користувачем каналу, сторінка «For You»). Однак вони поступаються за показниками залучення (крім репостів) перед іншими відео, які містять вузькі ключові слова. Тому краще знати свою цільову аудиторію і використовувати конкретні ключові слова в роликах TikTok, ніж широку термінологію.

Нарешті, відео з підписами чи субтитрами (розрахована алгоритмом обробки природної мови) виявилися в  2 рази позитивними (68%), ніж негативними (32%).

Використання ключових слів у вірусних відео



 

На чому базується дослідження IT-компанії SEMRush?

Методологія та обмеження, використані під час дослідження трендового та вірусного контенту TikTok:

  • Аналіз базується на понад 300 відео із трендової стрічки TikTok;
  • Вибірку роликів було зібрано за один раз;
  • Відео отримані без входу до облікового запису TikTok та з IP-адреси на заході США, що дозволило обійти алгоритми персоналізації;
  • Під час аналізу відеоконтенту використовували декілька бібліотек для обробки тексту та аудіо (YAKE!, NLTK VADER, AudD, LLC, API метадані);
  • Після вилучення роликів та їх метаданих кожен був обрізаний до перших трьох секунд. Після перегляду 300 кліпів з вибірки було записано для кожного по 19 характеристик.

Фактори, використані в аналізі, які було отримано з метаданих TikTok:

  • Сцени
  • Лайки
  • Поширення
  • Коментарі
  • Субтитри
  • Хештеги
  • Джерело відео (верифікований або неверифікований обліковий запис)

Розміри вибірки для п’яти найпопулярніших жанрів відео в дослідженні, як показано на діаграмі «Вплив жанру на показники залучення», такі:

  1. Гумор: 110 роликів, 37% вибірки
  2. Танці: 66 відео, 22% вибірки
  3. Домашні улюбленці: 64 роликів, 21% вибірки
  4. Fashion: 30 відео, 10% вибірки
  5. На природі: 27 роликів, 9% вибірки.

Поглиблений аналіз відео, створеного користувачами соціальної мережі TikTok, обмежений насамперед ефемерним або зникаючим контентом. Тренди, як і популярний відеоконтент, можуть змінюватися дуже швидко.

На чому базується дослідження IT-компанії SEMRush?



 

Висновки

Що означають результати дослідження трендового та вірусного контенту в TikTok?

Аналіз вірусних відео показав, що під час створення контенту з метою привернення уваги користувачів та набуття більшої популярності на платформі TikTok слід дотримуватися простих дій:

  1. Регулярно створювати контент, за допомогою якого можна безпосередньо звертатися та спілкуватися з аудиторією каналу, залучати її до взаємодії;
  2. Створювати ролики в TikTok, які принесуть радість глядачам або викличуть інші позитивні емоції;
  3. Якщо немає підтвердженого акаунта, варто спробувати створювати відеоконтент, пов’язаний з нішевими хобі та інтересами, наприклад, танці, кулінарія, домашні тварини або мода.

Ознайомитись з повним дослідженням трендового та вірусного контенту TikTok можна тут.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Тренди споживчого попиту під час святкового сезону 2021 в Україні. Як рекламодавцям та ритейлерам підвищити продажі?

Тренди споживчого попиту під час святкового сезону 2021 в...

Споживчий попит під час святкового сезону 2021 року! Дізнайтесь про особливості святкового сезону в Україні, як підготуватися...

Google підвищує вартість послуг на 20% ПДВ

Скільки потрібно буде платити користувачам Google? Для кого діятимуть нові умови?

Рекламна стратегія для лендінгу з метою лідогенерації

Як розробити рекламну стратегію для лендінгу з метою лідогенерації? Спецпроект Landing Page від А до Я створений, щоб допомогти вашому...

Мета-тег viewport — як й де правильно використовувати?...

Адаптація мобільної версії сайту за допомогою мета-тег viewport. Як налаштувати та де прописати? Розбираємо головні нюанси щодо...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті