Головна » Блог » Статистика SMM, яку потрібно знати маркетологу у 2023 році

Статистика SMM, яку потрібно знати маркетологу у 2023 році

03.01.2023

Оля Сомова


Комунікація через соціальні мережі стала одним із ефективних каналів взаємодії з аудиторією. Якщо міленіали ще пристосовуються до нових реалій, то покоління Z вже не уявляє свого життя без постінгу, хештегов та френдингу в соціальних мережах. Social Media Marketing займає левову частку у стратегії просування.

Багато досліджень показують, що social commerce зростає з кожним роком — все частіше користувачі купують на просторах соціальних мереж. У статті поговоримо про статистику SMM, яку важливо знати маркетологам у 2023 році. Що допоможе збільшити продажі на майданчиках?

SMM в 2023



 

25 статистичних фактів про SMM

78% компаній продають більше у соціальних мережах, ніж їхні колеги, які не використовують соцмережі (дані LinkedIn)

51% брендів частіше досягаю квоти (LinkedIn).

Кожен третій продавець B2B стверджує, що продаж через соціальні мережі збільшив кількість потенційних клієнтів (Insider Intelligence).

Аудиторія, яка знайомиться з постами бренду в LinkedIn, у 6 разів частіше конвертується в клієнтів

43,5% користувачів використовують соціальні мережі для онлайн-досліджень бренду перед тим, як ухвалити рішення про покупку (звіт Hootsuite за 2022 рік

34% клієнтів хочуть, щоб із ними зв’язувалися через соціальні мережі (дані LinkedIn)

75% покупців B2B використовують соціальні мережі для ухвалення рішення про купівлю (дослідження LinkedIn)

68% споживачів хоча б раз купили товар через соціальну мережу (дані Social Sprout)

SMM в 2023

97% користувачів покоління Z використовують соціальні мережі як основне джерело натхнення для покупок (звіт Influencer Marketing Factory за 2022 рік)

55% користувачів TikTok вивчають нові бренди та продукти на платформі (дані TikTok 2022)

48% користувачів TikTok дізнаються про нові продукти на платформі через контент, створений самим брендом (TikTok 2022)

66% користувачів TikTok, швидше за все куплять товар на платформі. Наочним прикладом є хештег «TikTokMadeMeBuyIt», який наразі має понад 20 мільярдів переглядів (звіт TikTok «Marketing Science Global Entertainment» за 2021 рік)

70% глядачів YouTube стверджують, що дізнаються про нові бренди за допомогою відеохостингу (дослідження Google/Talk Shoppe за 2020 рік)

До 2025 року соціальні мережі будуть приносити транзакцій на суму 1,2 трильйона доларів (дослідження Accenture)

44% маркетологів вважають соціальні мережі основним маркетинговим каналом (звіт HubSpot про тенденції вхідного маркетингу за 2022 рік)

SMM в 2023



89% маркетологів B2B вже використовують LinkedIn для залучення потенційних клієнтів (дані LinkedIn)

Instagram дає найвищу рентабельність інвестицій для відеоконтенту (дослідження HubSpot)

YouTube — ще один прибутковий варіант продажу через відео. Платформа забезпечує другий за величиною показник рентабельності інвестицій та лідогенерації для відеомаркетингу.

Три основні медіаформати, які маркетологи використовують у 2022 році, — це відео (59%), блог (48%) та зображення (46%) (звіт HubSpot про тенденції вхідного маркетингу 2022)

Найоптимальніший формат соціального контенту — короткі відео (85%) та відео у прямому ефірі/стрімінг (70%) (дослідження HubSpot)

Два з п’яти форматів відеоконтенту, що найбільш переглядаються, — це навчальний відеоконтент і прямі трансляції (дослідження HubSpot)

Найбільш ефективними соціальними мережами для маркетингу B2B є LinkedIn (79% респондентів), Facebook (79% респондентів) та YouTube (54% респондентів) (опитування маркетологів B2B, Statista 2021)

88% людей кажуть, що їх переконали купити продукт чи послугу, переглянувши відео бренду(опитування Wyzowl за 2022 рік)

50% користувачів TikTok щось купили після перегляду TikTok LIVE (дослідження TikTok 2021)

SMM в 2023

61% компаній стверджують про зростання прибутку саме завдяки Social commerce.



 

Висновки

Існує думка, що social commerce впевнено наздоганяє e-commerce за обсягом продажів. Що варто враховувати?

  • Для social commerce у TikTok ключове значення має співпраця.
  • Якщо ви продавець B2B, зверніть увагу на LinkedIn, Facebook та YouTube.
  • У LinkedIn «мешкає» аудиторія з вищим прибутком. Якщо є необхідність охопити молодшу аудиторію, тоді зверніть увагу на TikTok, Instagram.
  • Зважайте на географічне розташування користувачів, на яких ви таргетуєтеся. Для азіатських країн та США актуальним буде TikTok. Тут частіше використовують соціальну мережу, вона популярніша ніж у Європі.
  • В Україні лідирує YouTube, також на перших позиціях знаходяться Facebook, Instagram, TikTok поступово набирає обертів.

Про те, як змінився рейтинг соціальних мереж в Україні та світі після 24 лютого 2022 року, читайте в нашій статті.

Последние материалы рубрики

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою...

На прикладі нового кейсу ми покажемо, як підвищити впізнаваність бренду, розробити візуальний контент спеціально для ніші...

Аудит Google Ads

Аудит Google Ads: на що звернути увагу маркетологу?

Що таке аудит Google Ads? Які задачі виконує та як правильно провести аналіз облікового запису?

Оголошення Google Local Inventory Ads

Оголошення Google Local Inventory Ads: як вони працюють та кому...

Оголошення Google Local Inventory Ads — ефективний спосіб просування в інтернеті фізичних торгових точок. Про переваги та недоліки LIA, а також...

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності