Головна » Блог » Чому контекстна та таргетована реклама є неефективною для магазинів з товарами 18+. Як просувати сайт?

Чому контекстна та таргетована реклама є неефективною для магазинів з товарами 18+. Як просувати сайт?

24.01.2022

Оля Сомова редактор блогу Webpromo


Просування магазинів із товарами “тільки для дорослих” є непростим завданням для маркетолога. Часто реклама подібних сайтів блокується чи має суворі обмеження. У статті розбираємо причини, чому контекстна та таргетована реклама не працює для магазинів 18+, а також як просувати товари для дорослих за допомогою SEO.

Зміст:

1. Особливості просування магазинів із товарами 18+

2. Причини неефективності контекстної та таргетованої реклами з практики Webpromo

3. Просування інтернет-магазину з товарами для дорослих за допомогою SEO

4. Висновок

Продвижение сексшопов



 

Особливості просування магазинів із товарами 18+

Ринок інтимних товарів часто відносять до табуйованої (забороненої) тематики. Маркетологи стикаються зі списком обмежень, де та як можна розміщувати рекламу для магазинів 18+. При цьому, подібні сайти, зокрема секс-шопи, користуються популярністю, оскільки частіше клієнти звертаються до онлайн-джерел через банальне сором’я зайти в офлайн-точку.

Попит на інтернет-магазини для дорослих високий, можна створити конкуренцію. Користувачі шукають товари через пошуки, органічний трафік охоплює широку аудиторію. На жаль, секс-шопи не приділяють уваги оформлення та наповнення сайту, що є важливою частиною просування.

     

Причини неефективності контекстної та таргетованої реклами з практики Webpromo

Наша команда виділила ключові причини, чому контекстна та таргетована реклама не ефективна у просуванні інтернет-магазинів з товарами 18+.

  1. Невигідна ціна — дорога ціна кліка не окупається за підсумком.
  2. Немає підключення до Google Shopping. Група товарів для дорослих перебуває під забороною для продажу у такому форматі.
  3. Велика кількість нецільових дзвінків. Молоде покоління, зокрема школярі, можуть дзвонити “для веселощів”, ​​але не з метою покупки.
  4. Рекламні кампанії не проходять модерацію. На сайтах, куди веде оголошення, є розділ “контрацептиви”. Ця категорія не підлягає модерації та рекламі банят.
  5. Реклама потребує великих витрат. У стратегію просування потрібно заздалегідь прораховувати і закласти бюджет. Для розуміння того, що “працює”, може знадобитися час.

Незважаючи на те, що контекстна та таргетована реклама має обмеження, модерацію можна пройти. Однак, для цього слід співпрацювати з маркетологами з досвідом у цій тематиці. Органічний трафік для секс-шопів становить більшу частину. Тут SEO просування буде важливим інструментом. Найчастіше користувачі заходять у пошук та шукають варіанти, що відповідають запиту. Слід докласти зусиль для того, щоб вивести сайт у ТОП-видачу.

 

Просування інтернет-магазину з товарами для дорослих за допомогою SEO

Розробляти рекламні кампанії для магазинів із товарами лише для дорослих непросто, але тут є низка інструментів. Керівник відділу SEO агенства інтернет-маркетингу Webpromo Артем Коломієць дав експертні поради, як просувати сайти з цієї тематики за допомогою SEO-оптимізації.

Насамперед, необхідно продумати стиль спілкування з аудиторією та прописати портрет вашого користувача. У цій ніші працюють такі інструменти як корисний контент, гумор та нестандартний підхід.

Продвижение сексшопов



Список інструментів для SEO просування:

1. Плашка 18+ буде обов’язковою умовою. Важливо попередити користувача про перехід на сайт із вмістом контенту для дорослих.

2. Оптимізація зображень. Якщо на фото є оголені частини тіла, важливо використати блюр. Google суворо оцінює подібні картинки і песимізуватиме їх у разі відсутності блюру. Сайт може потрапити до бан. При цьому розмивання потрібно робити гарне. Можна реалізувати за допомогою додаткових сервісів, модулів чи допрацювати функціонал з технічного боку.

3. SEO-тексти, оптимізація сторінок. Опис товарів буде стандартним із використанням ключових слів. Рекомендуємо експериментувати, писати “живі” тексти. Звернути увагу на наповнення брендових сторінок “Про нас”, “Доставка та оплата”. Цінність бренду проявляється у якісному написанні головних сторінок. Тексти мають бути з гумором, прихованим підтекстом. Аудиторія реагує на легкий контент та взаємодіє з ним.

4. Блог. Корисний інформаційний контент можна реалізувати лише за допомогою блогу. Це важливий пункт, де є потенціал. Бренду з продажу інтимних товарів потрібно збільшувати аудиторію через блог. Можна написати серію корисних статей, поділених на рубрики: освітній, корисно-інформаційний контент, розваги, а також вибірки з цікавими книгами, фільмами з тематики.

У розділі “Розваги” інтегрувати квіз, використовувати опитування, вікторини. Подібний формат розслаблює, користувачі із задоволенням відповідають зворотним зв’язком, можуть ділитися із друзями. Якщо прикріпити посилання на квіз чи опитування в e-mail розсилку чи соціальні мережі, то інструмент працюватиме як e-mail маркетинг.

Люди з різних джерел переходитимуть на сайт, що призведе до збільшення не тільки органічного, а й прямого трафіку (пошук за назвою бренду). Блог забезпечує довіру аудиторії до бренду та допомагає вибудовувати довгострокові відносини.

Важливо! Блог має бути цікавим й корисним, не варто боятися експериментувати. Потрібно писати тексти, які містять цінну інформацію клієнта.

Продвижение сексшопов



5. Багатоканальність. Це e-mail розсилання, банери, соціальні мережі. Також можна розділити розсилку на інформаційну, комерційну та розважальну. Лист міститиме інформацію, виходячи з тематики (акції, знижки, промокоди). До статті “ТОП товарів, що продаються” зробити email розсилку із зазначенням та прямими посиланнями на ці товари. Важливо розповідати, що це, в чому перевага, як працює.

За допомогою соціальних мереж можна просувати блог, наголосити на корисності матеріалу. Підведення зробити з гумором, щоб привернути увагу аудиторії. У статті “Тренди SMM на 2022 рік” ми розбирали інструменти для просування у соціальних мережах.

6. Tone of voice (Тон голосу бренду). Виберіть стилістику, як спілкуватися з цільовою аудиторією. На різних каналах краще змінювати стиль спілкування.

7. Аналіз конкурентів із нестандартним підходом. Брати приклад із тих, хто ламає рамки стандартних уявлень про просування сексшопів, магазинів продукцією 18+.

8. Можна додавати огляди, відеоконтент. Інструмент збільшить конверсію. Цей спосіб вважається успішним, тому що користувачі люблять дивитися очима. При цьому варто враховувати заборонену тематику, ризики потрапити в бан.

 

Висновок

Просування секс-шопів, комерційних сайтів із позначкою 18+ є непростим завданням, проте тематика має високий попит. Контекстна та таргетована реклама не дає результатів. За допомогою SEO-просування можна оптимізувати сайт, наповнити цікавою та корисною інформацією, чого не вистачає користувачам. Бренд повинен надавати корисні рекомендації, публікувати освітній контент.

Необхідно використовувати гру слів, гумор, щоб споживачам було легко сприймати цей контент. Важливо працювати з аудиторією на різних каналах, взаємодіяти з клієнтами, відповідати на коментарі, використовуючи кумедні пояснення. Такий сайт та онлайн-магазин займе лідируючу позицію у пошуковій видачі та збільшить продажі.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

превью смм юа

Топ-9 трендів SMM у 2023 році, які ви маєте знати

Дізнайтеся, які тренди SMM у 2023 році допоможуть вам просунути компанію, обігнати конкурентів та отримати нових клієнтів

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Чорна п'ятниця

Black Friday: підсумки щорічного розпродажу від Фокстроту за 2022...

Лідери продажів та списки найпопулярніших товарів у 2022 році. Найбільший рітейлер України опублікував результати розпродажу

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності