Актуальні тренди SEO на 2022 рік: 10 важливих тенденцій для покращення пошукової оптимізації
05.11.2021
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Маркетингові напрями регулярно вимагають поліпшень, внесення змін до основних складових областей, включаючи SEO. Технічний прогрес не стоїть на місці, що спричиняє постійні оновлення, запуск інноваційних технологій. Сфера пошукової оптимізації не стане винятком. Тому, варто заздалегідь дізнатися про головні тренди SEO на 2022 рік, щоб розробити більш ефективну й “працюючу” стратегію просування бренду.
Зміст:
2. Головні тренди SEO на 2022 рік?
- Штучний інтелект
- Голосовий пошук
- SEO з відео
- Адаптація контенту під мобільні пристрої
- Google EAT
- Вибрані фрагменти (Featured Snippets)
- Довгий та якісний контент
- Доступність
- Користувальницький досвід
- Оптимізація та швидкість завантаження
3. Висновок
Що таке тренди SEO 2022?
Тренди SEO 2022 (Search Engine Optimization) — це комплекс дій, спрямованих на покращення сайту та просування його позиції у пошуковій видачі в ТОП лідерів. Основне завдання – залучити клієнтів до маркетингової воронки. Завдяки якісній стратегії SEO-просування на сайті збільшується органічний трафік. У 2022 році очікується кілька оновлень, що стосуються алгоритмів Google, поліпшень досвіду користувача. Як результат, більшість змін зачепить й SEO область.
Наступного року важливо ставити пошукову оптимізацію у пріоритет, оскільки інвестиції у цю галузь гарантують хорошу продуктивність та загальний успіх рекламної кампанії. У статті ми розглянемо головні тренди SEO 2022, тенденції та прогнози для розуміння, чому важливо вкладати кошти та приділяти час цій сфері. Важливо знати вимоги до SEO-оптимізації, щоб ставити високі цілі та досягати їх, бути успішними та продуктивними на ринку, а також виділитися серед конкурентів.
Щоб залишатися в ТОП за популярністю запитів, необхідно слідувати тенденціями в галузі SEO, які змінюються із року в рік, факторам, необхідним для того, щоб пропонувати користувачам мережі багатий та якісний контент. Якщо слідувати новим трендам SEO на 2022 рік, є можливість йти в ногу з активним розвитком технологій і отримувати високі позиції в SEO-оптимізації, покращуючи при цьому досвід користувача.
Головні тренди SEO на 2022 рік
1. Штучний інтелект
Це новий спосіб взаємодії з аудиторією за допомогою онлайн-контенту, який докорінно змінює застарілу модель. Інтелектуальний алгоритм показує користувачеві ту інформацію, яка цікавить його найбільше, полегшуючи пошук у мережі. На даний момент пошукові системи не поширюють свої технології та досягнення. Однак, вважається, що це покращить досвід користувача під час пошуку. Можуть бути включені фактори, залежно від рейтингу кліків, а також часу, проведеного на сторінці. Для цього потрібно захопити читачів корисним і добре структурованим контентом, що дозволить користувачам легко знаходити необхідну інформацію або конкретний бренд на будь-якій платформі.
2. Голосовий пошук
Голосові помічники Google Assistant, Siri, Alexa вже використовуються в мобільних гаджетах, але в 2022 році відсоток користувачів збільшиться. Еmarketer велика компанія, що займається дослідженнями американського ринку, проводили аналіз, внаслідок чого у 2019 році 33% населення використали у повсякденному житті голосовий помічник. Цей інструмент забезпечує легкість та комфорт у порівнянні з набором тексту вручну. Погодьтеся, простіше встановити запит у пошуковому полі, просто промовивши ключові слова. Дана технологія лише прогресуватиме і стане трендом SEO у 2022 році.
Щоб покращити SEO-оптимізацію для власного бренду в цій конкретній області пошуку, слід зосередитись на ключових словах та фразах із додатковим формулюванням. Голосовий помічник краще працює з більш детальними запитами. При наборі тексту вручну користувачі скорочують слова. Готуючись до SEO 2022 року, важливо правильно оптимізувати контент, щоб він відповідав на голосовий запит, та відповідним чином підбирати ключові слова.
3. SEO з відео
Інноваційний тренд SEO 2022, що при цьому активно розвивається останні роки. На платформі Youtube вже понад мільярд користувачів. Instagram та Tiktok також налічують багатомільйонні аудиторії. За результатами опитування, опублікованого Statista, 27% людей витрачають на відео щонайменше 10 годин на тиждень, тоді як 15,4% витрачають 7-10 годин, а 18,3% — 4-7 годин. Можна зробити висновок, що користувачі люблять дивитися відео. З цієї причини більш ефективне SEO 2022 за допомогою таких платформ, як Youtube, Instagram, TikTok, стало більшою необхідністю, а не пріоритетом.
Впровадження відеоконтенту в пошукову оптимізацію вимагає уваги не тільки основним ключам, а й другорядним. Google більше не просто дивиться на рядки слів. Тепер це аналіз контексту на запит і спроба зрозуміти основну мету пошуку користувача. Це означає, що важливо надавати більше релевантної інформації за допомогою основних та додаткових ключових слів.
4. Адаптація контенту під мобільні пристрої
Сьогодні більшість користувачів вважають за краще серфити в інтернеті за допомогою мобільного гаджета або планшета. У 2022 році важливо мати сайт, адаптований під мобільні пристрої для того, щоб займати вищі позиції в пошукових системах. У 2019 році компанія Google оголосила, що будь-який веб-сайт без такої підтримки не становить великої цінності для системи, враховуючи індексацію мобільних пристроїв.
Використання тренду SEO 2022 включає кілька основних аспектів.
- необхідно оптимізувати дизайн веб-сайту для автоматичної адаптації під розмір будь-якого екрану;
- повинен бути відповідний дисплей, що автоматично інтегрується з будь-якою роздільною здатністю, незалежно від планшета, моделі телефону;
- надати програму для завантаження та встановлення на систему iOS та Android;
- вибрати дизайн для сайту або програми, яка спростить мобільний доступ та навігацію;
- попередньо протестувати для мобільних пристроїв через пошук Google. Таким чином, ви можете отримати доступ до звіту про зручність використання мобільних пристроїв у Google Search Console.
5. Google EAT
Сервіс Google завжди вказує на те, що при пошуковому запиті велике значення приділяється якості контенту. Це безпосередньо впливатиме на позицію у видачі. До основних факторів, що визначають рівень якості контенту, належать експертність, авторитетність і надійність (з англ. Expertise, Authoritativeness, and Trustworthiness, скорочено EAT). Подібний принцип має вирішальне значення, впливає на успіх SEO та ранжування. За допомогою EAT Google може відрізнити сайт, який пропонує неякісну або невідповідну інформацію, від веб-сторінки, яка надає багатий та надійний зміст. Тому, тренд SEO 2022 — це створення контенту відповідно до вимог Google.
Щоб написати якісно, необхідно охопити свою цільову аудиторію, визначити та зрозуміти, що вони хочуть. Повноцінний зібраний образ дозволить вивчити інтереси, згодом подати відповідний контент. Обов’язково слід використовувати посилання на офіційні джерела, що значно підвищить рівень довіри. Бути в пошуковому списку першим – означає сконцентруватися на принципі EAT Google, дотримуючись зазначених факторів.
6. Вибрані фрагменти (Featured Snippets)
Google розробив спеціальні блоки із важливою інформацією. Ця функція надає користувачам найшвидшу та найактуальнішу інформацію простим та доступним способом. Основна мета — якнайшвидше відповідати на запитання та підвищувати зручність роботи користувачів.
Таким чином, за рахунок скорочення часу, що витрачається, покращується взаємодія. З погляду SEO-оптимізації, насамперед, ця опція вважається «корисною для користувача». Також це збільшить відсоток органічних показів, можна увійти до списку авторитетних джерел у 2022 році.
7. Довгий та якісний контент
Ще один тренд SEO 2022, до якого прийшли лише згодом. Контент приділяється більше уваги, висуваються особливі вимоги. Довгий, але цікавий текст генерує більше трафіку. Важливо зосередитись на підготовці актуальної та якісної інформації, але максимально захоплюючої. Обов’язково слід використовувати заголовки, розділяти на підзаголовки, що спрощує роботам Google індексацію та сканування статті.
8. Доступність
Число людей в Інтернеті з кожним днем збільшується, включаючи людей з вадами зору або іншими обмеженими можливостями. Тому ключовим фактором буде застосування інструментів для того, щоб бути побаченим і знайденим кожним користувачем. Забезпечення загальної доступності контенту, послуг, товарів та іншого не тільки допоможе просунутися в рейтингу, а й покращить сервіс обслуговування клієнтів.
9. Користувальницький досвід
Якість обслуговування — тренд SEO 2022, що йде паралельно з вимогами до зручності взаємодії зі сторінкою, які Google згадав в останньому оновленні. Google буде брати до уваги досвід користувача сайту, щоб належним чином ранжувати його. До них належать фактори, що впливають на час завантаження сторінки, кількість перенаправлень, зображень та довжина сторінок. Google перевірятиме основні параметри сторінки, а також зручність використання та навігацію сайту як на комп’ютері, так і на мобільних пристроях, розміщення кнопок, відображення динамічних зображень (випливаючі вікна). Нове оновлення також означає, що використання формату AMP не є обов’язковою умовою.
10. Оптимізація та швидкість завантаження
Цей тренд SEO 2022 варто винести в окремий пункт. Майже всі складові якісного поступу наступного року спрямовані на оптимізацію сторінки, скорочення завантаження інформації, зображень до мінімуму. Сайт повинен завантажуватись швидко, не втрачаючи при цьому якість вмісту контенту. Користувачі стають все більш вибірковими та нетерплячими, тому важливо адаптуватися до змін у поведінці людини.
Висновок
Актуальні тренди SEO 2022 дозволять прийняти та відповідати новим тенденціям. Оновлення допоможуть залишатися на вершині, потрапляти до ТОП-лідерів при пошуковому запиті, збільшити зростання та розвиток власного бізнесу. Знання трендів SEO у 2022 році може принести безліч переваг сайту та бренду, не рахуючи досягнення вищих рейтингів. Це можливість заздалегідь підготуватися та успішно реалізувати розроблені принципи у маркетинговій стратегії на наступний рік.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Реклама для користувачів без файлів cookies: 3 ефективні способи;
- Популярні продукти та послуги онлайн серед покупців у 2021 році;
- Реклама на Хелловін: ТОП-13 оригінальних та практичних ідей.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.