Головна » Блог » В Рекламний кабінет Facebook додали розділ Experiments

В Рекламний кабінет Facebook додали розділ Experiments

01.04.2020

Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Тала Шилко


У Facebook Ads Manager з’явився розділ Experiments («Експерименти»), в якому зібрані всі інструменти соцмережі для тестування роботи рекламних кампаній. У повідомленні про його запуск сказано, що розділ допоможе рекламодавцям оптимізувати покази реклами та надасть більш глибоке розуміння про вплив використаних креативів, що дозволить приймати кращі бізнес-рішення. 

Розділ «Експерименти» в Facebook

Розділ «Експерименти» в Facebook

«Експерименти» об’єднують такі інструменти для перевірки РК, як:

  • A/B-тестування, яке допомагає порівнювати рішення щодо креативів, аудиторій та ін., щоб застосувати найкращі з них для оптимізації рекламних кампаній. Також вони корисні для того, щоб порівняти ручні і автоматизовані кампанії, а також отримати додаткову інформацію про їх продуктивності;
  • Тестування контрольної вибірки, яке дає розуміння ефективності реклами, порівнюючи показники конверсії з числа користувачів, які мали можливість її побачити, з показником з числа користувачів з контрольної вибірки. Такий групі навмисно не показують рекламу, яку використовують при тестуванні для розрахунку збільшення конверсійних подій;
  • Дослідження впізнаваності бренду дає розуміння того, чи мають рекламні кампанії ту впізнаваність, сприйняття, відгук та ін., Які очікують від них отримати;
  • Тестування оптимізації бюджету кампанії.

Рекламодавцям буде простіше вибрати найбільш підходящий інструмент для своїх бізнес-цілей, якщо всі вони будуть зібрані в одному розділі Ads Manager.

«Експерименти» складаються з вкладок «Тести», де представлені самі інструменти, і «Результати», де будуть відображатися підсумкові дані тестувань.

Більш докладно про новий розділ можна дізнатися в Довідковому центрі Facebook.

Хочете працювати з нами й отримувати максимальний результат від інтернет-реклами та просування?

Останні матеріали рубрики

Надихаюча історія Марка Цукерберга. Чому можуть навчитись маркетологи?

Надихаюча історія Марка Цукерберга. Чому можуть навчитись...

Від звичайного студента до одного з найбагатших людей світу — як захоплення технологіями допомогло Марку Цукербергу досягти вершин?...

Що таке DDoS-атаки: вплив на SEO та рекламу, а також способи захиститися від кіберзловмисників

Що таке DDoS-атаки: вплив на SEO та рекламу, а також способи...

У цій статті розповідаємо, що таке DDoS-атаки, як їх вчасно розпізнати та мінімізувати негативні наслідки.

Що таке SEO-копірайтинг і як він допомагає у просуванні...

SEO — це завжди про комплексну роботу, використання різних інструментів для досягнення найкращих результатів у просуванні...

Оператори пошуку Google та способи їх використання в роботі...

Для ефективнішого пошуку інформації існують спеціальні команди, які дозволяють виокремити потрібні дані, конкретизувати або...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності