Головна » Блог » В Рекламний кабінет Facebook додали розділ Experiments

В Рекламний кабінет Facebook додали розділ Experiments

01.04.2020

Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Тала Шилко


У Facebook Ads Manager з’явився розділ Experiments («Експерименти»), в якому зібрані всі інструменти соцмережі для тестування роботи рекламних кампаній. У повідомленні про його запуск сказано, що розділ допоможе рекламодавцям оптимізувати покази реклами та надасть більш глибоке розуміння про вплив використаних креативів, що дозволить приймати кращі бізнес-рішення. 

Розділ «Експерименти» в Facebook

Розділ «Експерименти» в Facebook

«Експерименти» об’єднують такі інструменти для перевірки РК, як:

  • A/B-тестування, яке допомагає порівнювати рішення щодо креативів, аудиторій та ін., щоб застосувати найкращі з них для оптимізації рекламних кампаній. Також вони корисні для того, щоб порівняти ручні і автоматизовані кампанії, а також отримати додаткову інформацію про їх продуктивності;
  • Тестування контрольної вибірки, яке дає розуміння ефективності реклами, порівнюючи показники конверсії з числа користувачів, які мали можливість її побачити, з показником з числа користувачів з контрольної вибірки. Такий групі навмисно не показують рекламу, яку використовують при тестуванні для розрахунку збільшення конверсійних подій;
  • Дослідження впізнаваності бренду дає розуміння того, чи мають рекламні кампанії ту впізнаваність, сприйняття, відгук та ін., Які очікують від них отримати;
  • Тестування оптимізації бюджету кампанії.

Рекламодавцям буде простіше вибрати найбільш підходящий інструмент для своїх бізнес-цілей, якщо всі вони будуть зібрані в одному розділі Ads Manager.

«Експерименти» складаються з вкладок «Тести», де представлені самі інструменти, і «Результати», де будуть відображатися підсумкові дані тестувань.

Більш докладно про новий розділ можна дізнатися в Довідковому центрі Facebook.

Последние материалы рубрики

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою...

На прикладі нового кейсу ми покажемо, як підвищити впізнаваність бренду, розробити візуальний контент спеціально для ніші...

Аудит Google Ads

Аудит Google Ads: на що звернути увагу маркетологу?

Що таке аудит Google Ads? Які задачі виконує та як правильно провести аналіз облікового запису?

Оголошення Google Local Inventory Ads

Оголошення Google Local Inventory Ads: як вони працюють та кому...

Оголошення Google Local Inventory Ads — ефективний спосіб просування в інтернеті фізичних торгових точок. Про переваги та недоліки LIA, а також...

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності