В Рекламний кабінет Facebook додали розділ Experiments
01.04.2020
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Тала Шилко
У Facebook Ads Manager з’явився розділ Experiments («Експерименти»), в якому зібрані всі інструменти соцмережі для тестування роботи рекламних кампаній. У повідомленні про його запуск сказано, що розділ допоможе рекламодавцям оптимізувати покази реклами та надасть більш глибоке розуміння про вплив використаних креативів, що дозволить приймати кращі бізнес-рішення.
«Експерименти» об’єднують такі інструменти для перевірки РК, як:
- A/B-тестування, яке допомагає порівнювати рішення щодо креативів, аудиторій та ін., щоб застосувати найкращі з них для оптимізації рекламних кампаній. Також вони корисні для того, щоб порівняти ручні і автоматизовані кампанії, а також отримати додаткову інформацію про їх продуктивності;
- Тестування контрольної вибірки, яке дає розуміння ефективності реклами, порівнюючи показники конверсії з числа користувачів, які мали можливість її побачити, з показником з числа користувачів з контрольної вибірки. Такий групі навмисно не показують рекламу, яку використовують при тестуванні для розрахунку збільшення конверсійних подій;
- Дослідження впізнаваності бренду дає розуміння того, чи мають рекламні кампанії ту впізнаваність, сприйняття, відгук та ін., Які очікують від них отримати;
- Тестування оптимізації бюджету кампанії.
Рекламодавцям буде простіше вибрати найбільш підходящий інструмент для своїх бізнес-цілей, якщо всі вони будуть зібрані в одному розділі Ads Manager.
«Експерименти» складаються з вкладок «Тести», де представлені самі інструменти, і «Результати», де будуть відображатися підсумкові дані тестувань.
Більш докладно про новий розділ можна дізнатися в Довідковому центрі Facebook.