Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Як Google оцінює сайти: просування YMYL-сторінок

Як Google оцінює сайти: просування YMYL-сторінок

25.01.2022

Олександра Чернівчан, редактор блогу Webpromo


Концепція YMYL з’явилася після оновлення рекомендацій Google щодо оцінки якості сайтів кілька років тому. І з того часу це стало джерелом головного болю для маркетологів та SEO-фахівців.

Зміст:

  1. Сторінка YMYL: що це?
  2. Як розпізнати YMYL-сайти
  3. Як Google оцінює контент сайту
  4. Оцінка якості YMYL-сайтів по критериям E-A-T
  5. Як YMYL-сайту потрапити в топ Google: SEO-стратегія
  6. Висновок  

Концепция YMYL



 

Сторінка YMYL: що це?

Your Money or Your Life — «Ваші гроші або ваше життя».

Google відносить до категорії YMYL сторінки, які можуть вплинути на фінансовий стан, безпеку, здоров’я та щастя загалом.

Такі сайти Google оцінює вимогливіше, і це не дивно, адже публікації такого типу впливають на стан читачів та можуть змінити їхні погляди.

 

Як розпізнати YMYL-сайти

У посібнику Google розписані тематики YMYL-сайтів:

  • Новини на тему політики, науки, міжнародних подій тощо. Не відносяться: новини про спорт та теми повсякденного життя.
  • Право та уряд. Інформування громадян.
  • Покупки в Інтернеті. Сторінки, на яких можна проводити оплату.
  • Фінансові питання. Інвестиції, податки, страхування та інша інформація щодо фінансів.
  • Медицина та безпека. Інформація або поради на тему медицини, наприклад симптоми та лікування хвороб.
  • Та інші теми, які підштовхують до рішень (вибір університету, пошук роботи тощо).

Тематики YMYL-страниц

Основна мета суворих критеріїв — зменшити негативний вплив сайтів на людину шляхом відсіювання сторінок низької якості.

Основная цель строгих критериев оценивания Google

 

Як Google оцінює контент сайту

Контент — це основа будь-якого сайту, саме тут читач шукає відповіді на свої запитання, а алгоритми пошукових систем слідкують за релевантністю видачі запиту.

Критерії, за якими Google оцінює контент сайту:

  • Ключові слова. З їхньою допомогою визначається тема сторінки.
  • Оновлення. Перевірка актуальності матеріалу.
  • Заголовки. Структурованість полегшує використання та розуміння сторінки.
  • Посилання та джерела. Список джерел як підтвердження достовірності.
  • Зовнішні джерела. Згадування сторінки на інших веб-сайтах.
  • Перелинківка. Пропозиції ознайомитись з іншим матеріалом.
  • Час знаходження на сайті. Характеристика поведінки читача як фактор ранжування.
  • Час завантаження. Завантаження має бути швидким з будь-якого пристрою.

Якість контенту — один із головних факторів ранжування Google. Оцінка матеріалу сторінки впливає на підвищення чи зниження видачі пошукача.



Оцінка якості YMYL-сайтів за критеріями E-A-T

Термін YMYL ввели ще в 2015 році, але в серпні 2018 року, після, так званого, «Медицинського оновлення», багато сайтів медичної тематики зіткнулися з проблемою низької пошукової видачі.

Оновлення алгоритму оцінки якості YMYL-сторінок знизило позиції сайтів, які не відповідали вимогам E-A-T.

Алгоритм E-A-T — ключовий фактор ранжування YMYL-сторінок.

Google використовує алгоритм E-A-T для визначення якості сайту, щоб очистити пошукову видачу від сміття, а маркетологи, щоб зрозуміти над чим ще потрібно попрацювати.

Із розшифровки назви зрозуміло, за якими критеріями оцінюється сайт: експертність, авторитетність, достовірність.

Expertise (експертність)

Щоб відповідати критерію «Експертність», контент має бути правдивим, посилання — працювати, текст — структурованим, а позатекстовий матеріал (зображення, таблиці, схеми тощо) відповідати та доповнювати текстовий.

Внетекстовый материал



Для оптимізації сайту під даний критерій, створіть окремий розділ на сайті з інформацією про авторів, прикріпіть фото та, в ідеалі, додайте сертифікати або інші підтвердження про кваліфікацію.

Authoritativeness (авторитетність)

Критерій «Авторитетність» передбачає перевірку репутації автора, домену та опублікованого матеріалу.

Для просування інтернет-магазинів додають розділ з контактами, посилання на соцмережі, адресу та сторінку «Про компанію».

Продвижение интернет-магазинов



Зміст повної інформації про автора (спеціалізація, посилання на соцмережі, заслуги) пов’язує статтю з конкретною людиною, на яку посилається пошукова система. Також не забудьте додати посилання на джерела.

Trustworthiness (достовірність)

Достовірність інформації – ключовий показник корисності сайту.

Посилання на довірчі ресурси, правильна термінологія, точні факти, відгуки та коментарі вселяють довіру читачам.

Отзывы и комментарии

За критерієм E-A-T можна оцінити якість сайту. Сторінки високої якості мають чітку мету, якої вони й дотримуються, а у сторінок низької якості ціль неочевидна.

 

Як YMYL-сайту потрапити в топ Google: SEO-стратегія

Поисковая выдача

Покрокова інструкція:

  1. Переведіть сайт на новий протокол https. Від цього залежить безпека даних вашого сайту.
  2. Вміст сайту має відповідати меті запиту користувача. Перевірте результати видачі за ключовими словами.
  3. Робіть актуальний контент — додайте дату публікації, посилайтеся на перевірені дані, підтверджуйте докази та розкривайте тему повністю.
  4. Підтвердіть компетентність авторів – прикріпіть посилання на сторінку автора, вкажіть його професійні якості, додайте фото. Не соромтеся хвалитися заслугами.
  5. Інтернет-магазини або некомерційні організації також варто підтвердити свою компетентність. Для цього використовується розділ «Про компанію», де вказані контакти, посилання на соцмережі, адресу та додаткову інформацію для знайомства читачів з компанією.
  6. Важливу роль відіграє соціальний доказ: наявність коментарів, відгуків, кількості переглядів та зворотний зв’язок компанії.
  7. Читабельність та структурованість — показники гарної сторінки.
  8. Обов’язково створіть мобільну версію сайту.

Дотримуйтесь цих рекомендацій та позиції вашого сайту вже покращаться.

Мобильная версия сайта



Висновок

Вплив сайтів на стан читачів не залишився непоміченим і це привело до створення нового терміну «YMYL-сторінки» та більш вимогливого оцінювання сайтів загалом.

Алгоритми Google ретельно перевіряють сайти. І, хоча, особлива увага приділяється YMYL, головна цінність опублікованого контенту залишається незмінною.

Для оцінки якості контенту використовується алгоритм E-AT, який впливає на ранжування Google. Основна мета – зменшити негативний вплив сайтів на людину шляхом відсіювання сторінок низької якості.

Читач вводить запит, а пошукова система виводить відповідні результати. Відповідність цілі запиту користувача — візитна карта Google. Постійні оновлення алгоритмів ранжування вкотре доводять відповідальність пошуковика.

Ключові показники якості сторінки: експертність, авторитетність та достовірність, які й стали основою алгоритму E-A-T.

 

Також читайте інші статті у блозі Webpromo:

Та підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Think with Google

Тенденції пошуку в Google на 2022 рік

Як змінився вектор пошуку у 2022 році? Think with Google опублікував тенденції, які допоможуть відстежувати поведінку споживачів

Через нові правила реклами половина маркетологів...

Новий звіт Bango The App-ocalypse показав, що маркетологи зазнають негативного впливу на свій прибуток у зв'язку з новими правилами реклами та...

дослідження Semrush

Найбільш швидко зростаючі галузі малого та середнього...

Які ніші вважаються лідерами у сегменті малого та середнього бізнесу? Дослідження визначило ТОП відвідуваних сайтів та ефективні...

Огляд сервісів CRO. Функціональність інструментів за...

Повний перелік всіх потрібних сервісів для оптимізації конверсії. Набір інструментів для аналітики, збору даних, оформлення та...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті