Головна » Блог » Новини інтернет-маркетингу від Webpromo: що приніс січень

Новини інтернет-маркетингу від Webpromo: що приніс січень

05.02.2020

Юрій Копишинський


У світі інтернет-маркетингу новий рік почався з змін в Google Пошуку і оновлень пошукового алгоритму. фахівці агентства Webpromo в січні не тільки поглинали мандарини і олів’є, а й стежили за новинами в світі SEO, PPC і веб-аналітики.

Зміст:

У новий рік з оновленим Google:

Навчальне відео по Search Console

В Google Ads буде тільки рівномірний метод показу

Доходи від Google від реклами зросли на 16%

Оновлення в Google Data Studio

Усунули проблему з верифікацією в GSC через Tag Manager

WordPress зробив «ледаче» завантаження за замовчуванням

#SEO

У новий рік з оновленим Google

2020 й почався з великого оновлення від пошукового гіганта Google. Аналітик компанії Google Джон Мюллер у відеодайджесті коротко розповів про зміни:

  • Оновлення в Google Search Console
  • Нова документація Mobile-first indexing;
  • Припинення підтримки Data-vocabulary.org
  • Оновлення основного алгоритму Google Пошуку, включаючи BERT, і зміна featured snippets
  • Більш сувора обробка змішаного контенту в Chrome
  • Оновлення Googlebot user agent

Покращено інструмент видалення URL з пошуку

Сервіс Google Search Console в січні представив оновлену версію інструменту видалення URL з пошуку. Тепер користувачі можуть:

  1. Тимчасово виключати сторінки з пошуку. Можна видалити сторінку на півроку. Також видалятиметься копія сторінки з кешу і її розширений опис. Видалення кешованої копії сторінки дозволить видалити опис сторінки, поки вона не буде знову просканувати.
  2. Подивитися застарілі запити на видалення контенту.
  3. Використовувати фільтрацію Безпечним пошуком.

Нова документація Mobile-first indexing

В англомовній довідці Google Developers з’явилася оновлена документація для вебмайстрів.

Data-vocabulary.org більше не підтримується

Починаючи з 6 квітня Google перестане використовувати розмітку Data-vocabulary.org для створення розширених результатів.

Якщо сайт використовує таку розмітку, то Search Console почав надсилати повідомлення з попередженням, щоб власники сайтів могли підготуватися до майбутніх змін.

January 2020 Core Update

Оновлення основного пошукового алгоритму January 2020 Core Update вплине на всі результати пошуку в світовому масштабі.

У Google пояснили чергові зміни:

«Щоб зрозуміти, як працює оновлення основного алгоритму, уявіть, що у 2015 році ви створили свій список топ-100 кращих фільмів. Через кілька років, у 2019-му, ви вирішили переглянути цей список. Він, природно, оновиться. У нього додадуться деякі з нових хороших фільмів, яких раніше не було. Також ви можете змінити свою оцінку деяких фільмів, які вже були в списку, і перемістити їх на вищі позиції.

У будь-якому випадку список зміниться. Але це не означає, що фільми, які раніше були на високих позиціях, при переміщенні на нижчі будуть поганими. Просто з’явилися фільми, які заслуговують на вищі оцінки».

Пітер Мейерс, співробітник Moz, дав рекомендації вебмайстрам і SEO-фахівцям:

  • Перевірте, чи відповідає ваш контент потребам ваших користувачів – чи є він точним, актуальним і вказує чи на експертизу в даній темі.
  • По тих сайтах, які вже потрапляли під Core Updates раніше, більш вірогідні зрушення при оновленні. Тому потрібно уважно стежити за ситуацією. Google постійно коригує свої оцінки та є шанс, що після наступного апдейта позиції ресурсу поліпшаться.
  • Подивіться на ті сайти, які демонструють хороші результати, і спробуйте зрозуміти, як вони обслуговують свою основну аудиторію. Що їх відрізняє від інших ресурсів в цій тематиці.

Також Пітер Мейерс зробив аналіз січневого оновлення основного алгоритму Google.

Якщо ви уважно читаєте наш блог, то помітили колонку SEO-експерта Ярослава Рушковського: «Що трапилося після січневого оновлення пошукового алгоритму Google».

Сайти з TLS 1.0/1.1 отримують попередження від Search Console

Сервіс Google Search Console розіслав оповіщення тим вебмайстрам, на сайтах яких використовується TLS 1.1 і нижче. Починаючи з січня браузер Chrome (версія 79) почне позначати такі ресурси як «незахищені», а в березні Chrome (версія 81) почне показувати повно сторінкове попередження для цих сайтів.

У топ-10 не буде дублів

Ще одне оновлення в пошуку Google. З 22 січня не будуть показуватися на першій сторінці пошукової видачі сайти, які потрапляють в блок з відповіддю (featured snippet або обраний сниппет).

Навчальне відео по Search Console

У січні з’явилися нові серії, які допоможуть швидко освоїти сервіс Google Search Console

#PPC

В Google Ads буде тільки рівномірний метод показу

На початку року Google заявив, що з квітня рекламодавці Google Ads зможуть використовувати тільки рівномірний показ реклами для нових медійних, розумних кампаній в КМС, кампаній для додатків і відеокампаній. Такий метод вже використовується для торгових і пошукових кампаній.

У блозі Google Ads повідомили, що всі поточні рекламні кампанії з прискореним методом показу почнуть перемикати на рівномірний з травня 2020 року.

Нагадаємо, що при рівномірному методі показу враховується очікувана ефективність реклами протягом дня, що робить її більш придатною для досягнення максимальних результатів в рамках щоденного бюджету.

Детальніше про рівномірний метод показу реклами читайте в Довідці Google.

Доходи від Google від реклами зросли на 16%

Google у 2019 році заробив $ 134,8 млрд від реклами. Це на 15,7% більше, ніж у 2018 році. Звіт надала група Alphabet, в яку входить компанія Google.

Виторг на власних ресурсах Google зріс на 17%, досягнувши $ 113,3 млрд. У тому числі оборот реклами на YouTube склав 15,1 млрд, що на 36% більше, ніж роком раніше. Дані про YouTube компанія розкрила вперше.

Дохід від реклами на ресурсах партнерської мережі збільшився на 7% — до $ 21,5 млрд.

Сукупний виторг Google склав $ 160,7 млрд (+ 18%). Таким чином, реклама принесла компанії 84% доходу (роком раніше 85%).

Для додаткової інформації дивіться тут.

#вебаналітика

Оновлення в Google Data Studio

У січні сервіс Google Data Studio представив кілька оновлень. Тепер користувачі можуть додавати в звіти візуалізації від сторонніх розробників. Знайти їх можна в Community Gallery.

Щоб додати такий елемент в звіт, потрібно:

  1. Відкрити звіт в режимі редагування.
  2. На панелі інструментів натиснути «Community visualizations and components».
  3. У діалоговому вікні натиснути «+ Explore more», щоб відкрити Community Gallery.
  4. Вибрати візуалізацію, яку потрібно додати до звіту.

Також Report Gallery в Data Studio додав 10 нових звітів в розділі Featured (тут містяться ті звіти і шаблони, які сподобалися адміністрації сервісу), десятки візуалізацій, створених користувачами (Community Visualizations) а також оновлений розділ з шаблонами звітів від учасників спільноти (вкладка Community) .

Ще в січні Google додав кілька нових функцій в сервіс Центр даних (Data Center). Тепер в ньому можна планувати надсилання звітів на email через користувацький розклад і частіше оновлювати дані з джерел за низкою конекторів:

  • Cloud SQL
  • MySQL
  • PostgreSQL
  • Cloud Spanner
  • Cloud Storage
Для створення призначеного для користувача розкладу розсилки потрібно відкрити звіт, натиснути «Share», вибрати пункт «Schedule email delivery», а потім — «Custom». Після цього вкажіть дні або період.
Детальніше читайте тут.

Усунули проблему з верифікацією в GSC через Tag Manager

Розробники Google Webmasters усунули проблему, пов’язану з верифікацією в Search Console через Tag Manager. Через помилку сайти втрачали свій статус підтверджених ресурсів.

Вебмайстри, які використовували такий метод підтвердження права власності на сайт, повинні повторно пройти верифікацію.

WordPress зробив «ледаче» завантаження за замовчуванням

Команда розробників WordPress готує до релізу версію системи 5.4, яка вийде 31 березня. У новому релізі буде «лінива» завантаження (lazy-loading) для всіх зображень за замовчуванням.

До всіх елементів IMG буде додано новий HTML-атрибут «loading».

Нагадаємо, що HTML-специфікація для атрибута «loading» вже практично завершена, а саме рішення вже підтримується декількома браузерами, включаючи Chrome й Edge.

В результаті цього поновлення власникам сайтів більше не потрібно буде використовувати JavaScript або сторонні плагіни для відкладеного завантаження зображень.

Последние материалы рубрики

Кращі e-commerce сайти Казахстану

Беремо приклад з кращих: ТОП-10 e-commerce сайтів Казахстану

Шукаєте круті ідеї, як покращити e-commerce-сайт? Пропонуємо «підглянути» за лідерами онлайн-продажів. Ми продовжуємо серію статей про...

Аналоги Google Analytics

Як отримати ще більше важливої статистики: 9 чудових...

Google Analytics — чудовий помічник маркетологів! Разом з тим, добірка крутих альтернативних інструментів аналітики, що допоможуть дізнатись...

Як створити стікери в Телеграм

Хочете власні стікери в Telegram? Розповідаємо, як без...

Власні стікери у Telegram підвищують впізнаваність бренду, поліпшують лояльність існуючої аудиторії та навіть залучають нових клієнтів....

Унікальність тексту та антиплагіат. Як написати якісну та...

Чому 100% унікальність в тексті не дорівнює 100% користі та якості? Особливості перевірки контенту на плагіат

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності