Головна » Блог » Як написати заголовок та сподобатись читачу: 6 порад для створення клікабельних заголовків

Як написати заголовок та сподобатись читачу: 6 порад для створення клікабельних заголовків

25.05.2022

Олександра Чернівчан, редактор блогу Webpromo


Назва заголовку — перше враження про публікацію, і якщо вона не цікава, то ймовірність кліку мінімальна. Однак придумати підходящий заголовок не так легко, як здається.

Зміст:

Які заголовки подобаються читачам?

Як зацікавити читача заголовком: 6 порад, які збільшать кількість кліків

  1. Усі люблять цифри
  2. «Що», «чому» та «як» шукають читачі
  3. Переможець та переможений
  4. Написали про все?
  5. Ви помиляєтесь у своїх переконаннях
  6. Відповідь у заголовку

Висновок

Створюємо підходящий заголовок



Поради для створення заголовків, які сподобаються вашим читачам, читайте далі.

 

Які заголовки подобаються читачам?

Серед авторів поширені три основні вимоги до назви заголовку:

  1. Вписати цільове ключове слово
  2. Дати привід клікнути 
  3. Запропонувати унікальний погляд на тему

Детальніше про кожен пункт читайте далі. 

Ключове слово в заголовку: орієнтир на SEO

Розуміючи, що посередником між автором та читачем, у нашому випадку, є пошуковик, ми вписуємо ключові слова, аналізуючи які, пошукові роботи зможуть пропонувати нашу статтю зацікавленим користувачам. Тому окрім основного тексту, ми вписуємо ключовик і в назву заголовку.

Заголовок, у якому є сенс

Подумайте над тим, що корисного у вашій публікації. Дайте відповідь на питання: Яку проблему ви можете вирішити? Навіщо читати цей матеріал?

Для прикладу: у заголовку цієї статті бачимо сенс — стаття вам допоможе створювати заголовки, які сподобаються читачам та наберуть більше кліків відповідно. 

Новий погляд на тему: пропонуємо унікальне бачення

Використовуйте заголовки конкурентів як натхнення, але не крадіть чужі рішення. Введіть у пошукачі запит за ключовими словами і продивіться, які заголовки вже задіяні. Спробуйте подати відому тему під новим кутом бачення.

Аналіз заголовків конкурентів за ключовим запитом

 

Як зацікавити читача заголовком: 6 порад, які збільшать кількість кліків

Розуміючи основні вимоги до створення заголовків, переходимо до практичних порад, які збільшать зацікавленість вашими публікаціями.

1. Усі люблять цифри

Якщо у вашій публікації є певний перелік інструментів чи порад (як у цій статті), то додайте конкретну цифру в заголовок. 

Візьмемо для прикладу статтю, яку ви зараз читаєте. Її назва: «Як написати заголовок та сподобатись читачу: 6 порад для створення клікабельних заголовків» — бачимо конкретну кількість порад, про які ви вже дізнаєтесь. 

Ось ще приклади:

5 речей, яких потребує маркетинг e-commerce під час війни

7 порад для конкурентного аналізу в YouTube

15 трендів B2B маркетингу на 2022 рік. Детальний огляд майбутніх тенденцій

2. «Що», «чому» та «як» шукають читачі

Заголовок зі вставкою «що», «чому» та «як» буквально повторює запит читачів. Якщо ви точно знаєте питання, яке задає ваш читач, то зробіть запит самим заголовком. 

Для прикладу знову розглянемо заголовок цієї статті: «Як написати заголовок та сподобатись читачу: 6 порад для створення клікабельних заголовків» — бачимо «як» та характеристику процесу. 

Ще приклади: 

Email-маркетинг. Що це? Цілі та елементи інструменту, особливості та переваги

Чому CRO та UX-дизайн не можуть існувати один без одного? 5 порад для пошуку балансу між напрямками

Як вести комунікацію з клієнтами під час війни

3. Переможець та переможений

Якщо у вашій статті є порівняння, то додайте його до заголовку. Люди люблять порівнювати та обирати переможця. 

Приклади: 

Маркетинг vs продажі: як подружити відділи 

SEO vs SEM: у чому різниця 

PPC проти CPC: хто ефективніший 

4. Написали про все?

Якщо ви підготували матеріал із повним переліком інструментів, або довідку, яка описує всі процеси, то так і напишіть у назві: повний перелік, посібник, список, повна інструкція. 

Приклади:

Просування в Instagram: повний посібник з рекламного каналу для маркетолога

Повний список інструментарію для підвищення конверсії

Як запустити рекламу в TikTok? Повна інструкція до користування

5. Ви помиляєтесь у своїх переконаннях

Якщо у своїй публікації ви розвінчуєте міф, або доводите неправдивість популярної думки, то впишіть це в заголовок. 

Приклади: 

Чому контекстна та таргетована реклама є неефективною для магазинів з товарами 18+. Як просувати сайт?

Чому розвиток емоційного інтелекту ― найкраща інвестиція керівника?

Як додавання ключових слів до ваших дописів шкодить SEO

6. Відповідь у заголовку

Коли читачі бачать відповідь на їх запит у заголовку, це привертає їх увагу та додає переконання, що це те, що вони шукали.

Приклади: 

Нові санкції проти росії від Google: відключення платежів та припинення монетизації фейкового контенту

Новий інструмент від Google: підтвердити бізнес-профіль можна через Google Maps або Google Search

Оновлення для автосайтів: Google покаже рейтинг і відгуки в пошуковій видачі

 

Висновок

Заголовок — це знайомство читачів із вашою публікацією. Для того, щоб вразити та не залишити сумнівів «клікати чи ні», треба надати сенс заголовку, запропонувати нове бачення та вписати ключове слово (запит, за яким скоріш за все будуть шукати). 

Необхідно також враховувати, що перед тим, як читачі побачать вашу публікацію, її буде аналізувати пошукач. Для пошукових роботів заголовок — це метатег, який перш за все впливає на ранжування сторінки, а за результатами оцінки вибудовується рейтинг, у якому найкращі охоплюють більше читачів. Команда Webpromo завжди готова допомогти з SEO-оптимізацією. 

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті