Головна » Блог » Які зображення в тренді у 2021 році? Інфографіка Depositphotos

Які зображення в тренді у 2021 році? Інфографіка Depositphotos

14.05.2021

Ольга Коцофане


Український фотосток Depositphotos подолав позначку в 200 млн файлів у бібліотеці. У зв’язку з цим команда проєкту опублікувала в своєму блозі дані про те, які саме зображення користувачі найчастіше шукали в 2020 році, а які фото є трендами в 2021 році. Ця інформація буде корисна всім маркетологам, які використовують для просування бізнесу в інтернеті контент-маркетинг і SMM.

Які зображення в тренді в 2021 році? Інфографіка Depositphotos

Що потрібно знати про Depositphotos:

  • З 2019 року бібліотека файлів Depositphotos зросла вдвічі.
  • Кожен день фотографи, дизайнери та ілюстратори додають на сервіс від 70 000 до 130 000 файлів. Щомісяця в Depositphotos з’являється близько 5 млн нових файлів від 95 000 авторів.
  • У сервісу — більше 24 млн клієнтів з 192 країн.

 

Які зображення найчастіше скачують в 2021 році?

Так, на інфографіці нижче видно, що найпопулярнішими темами для фотоконтенту стали щастя, маркетинг, їжа, природа, сім’я.

Які зображення користувачі скачують найчастіше

Зображення: Depositphotos



Актуальні в 2021-му році пошукові запити на фотостоці кардинально відрізняються від результатів 2020-го року. Трендовими темами в минулому році були пейзаж, смуток, хакер, жахи і спорт.

Який фотоконтентом був популярний в 2020-му році

Зображення: Depositphotos

Також Depositphotos опублікували дані про теми фотоконтенту, які втратили актуальність. Серед них серце, красивий фон, метелик, закохана пара та кошеня.

Фотоконтентом, який втратив актуальність в 2021 році

Зображення: Depositphotos

 

«Вічнозелені» теми для фотоконтенту

У своєму звіті Depositphotos представив теми для фото, які вже багато років залишаються затребуваними серед користувачів майданчика. До них відносяться абстракція, тварини, інтер’єр, бізнес і фінанси, краса і фешн і багато інших.

Вічнозелені теми для фотоконтенту

Зображення: Depositphotos



 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Останні матеріали рубрики

Як працює монетизація в українському Ютубі

Як працює монетизація в українському YouTube?

Заробляти гроші на YouTube – навряд причина створення каналу, але можливості заробітку приємний бонус. Наразі YouTube пропонує одразу кілька...

Google Analytics 4 для PPC: особливості, метрики, звіти та інше

Google Analytics 4 для PPC: особливості, метрики, звіти та інше

Більшість погодяться, що Google Analytics 4 має свої переваги. Які з них будуть корисними для PPC-спеціалістів – розповімо у цій статті.

Аудит юзабіліті сайту: навіщо його проводити і як це...

Якщо ви не знаєте, які ключові етапи включає в себе проведення аудиту юзабіліті веб-сайту, тоді рекомендуємо до прочитання цю статтю....

Найкращий час для постингу в Telegram у 2023 році

Telegram — це платформа, яку сучасні бренди активно використовують у своїх маркетингових стратегіях. На швидкість розвитку і показники...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності