Головна » Блог » Які зображення в тренді у 2021 році? Інфографіка Depositphotos

Які зображення в тренді у 2021 році? Інфографіка Depositphotos

14.05.2021

Ольга Коцофане


Український фотосток Depositphotos подолав позначку в 200 млн файлів у бібліотеці. У зв’язку з цим команда проєкту опублікувала в своєму блозі дані про те, які саме зображення користувачі найчастіше шукали в 2020 році, а які фото є трендами в 2021 році. Ця інформація буде корисна всім маркетологам, які використовують для просування бізнесу в інтернеті контент-маркетинг і SMM.

Які зображення в тренді в 2021 році? Інфографіка Depositphotos

Що потрібно знати про Depositphotos:

  • З 2019 року бібліотека файлів Depositphotos зросла вдвічі.
  • Кожен день фотографи, дизайнери та ілюстратори додають на сервіс від 70 000 до 130 000 файлів. Щомісяця в Depositphotos з’являється близько 5 млн нових файлів від 95 000 авторів.
  • У сервісу — більше 24 млн клієнтів з 192 країн.

 

Які зображення найчастіше скачують в 2021 році?

Так, на інфографіці нижче видно, що найпопулярнішими темами для фотоконтенту стали щастя, маркетинг, їжа, природа, сім’я.

Які зображення користувачі скачують найчастіше

Зображення: Depositphotos



Актуальні в 2021-му році пошукові запити на фотостоці кардинально відрізняються від результатів 2020-го року. Трендовими темами в минулому році були пейзаж, смуток, хакер, жахи і спорт.

Який фотоконтентом був популярний в 2020-му році

Зображення: Depositphotos

Також Depositphotos опублікували дані про теми фотоконтенту, які втратили актуальність. Серед них серце, красивий фон, метелик, закохана пара та кошеня.

Фотоконтентом, який втратив актуальність в 2021 році

Зображення: Depositphotos

 

«Вічнозелені» теми для фотоконтенту

У своєму звіті Depositphotos представив теми для фото, які вже багато років залишаються затребуваними серед користувачів майданчика. До них відносяться абстракція, тварини, інтер’єр, бізнес і фінанси, краса і фешн і багато інших.

Вічнозелені теми для фотоконтенту

Зображення: Depositphotos



 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою...

На прикладі нового кейсу ми покажемо, як підвищити впізнаваність бренду, розробити візуальний контент спеціально для ніші...

Аудит Google Ads

Аудит Google Ads: на що звернути увагу маркетологу?

Що таке аудит Google Ads? Які задачі виконує та як правильно провести аналіз облікового запису?

Оголошення Google Local Inventory Ads

Оголошення Google Local Inventory Ads: як вони працюють та кому...

Оголошення Google Local Inventory Ads — ефективний спосіб просування в інтернеті фізичних торгових точок. Про переваги та недоліки LIA, а також...

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності