Завдяки новій функції медіа отримають більше трафіку з Пошуку Google
09.03.2021
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: [:ua]Ольга Коцофане[:ru]Ольга Коцофанэ[:]
8 березня Google оголосив про запуск нової функції «Повне охоплення» для Новин Google. За допомогою одного кліку користувачі зможуть бачити головні новини, місцеві заголовки, докладні статті, пояснення, інтерв’ю та багато іншого за заданим пошуковим запитом.
«З цим запуском ми представляємо нову технологію, яка здатна виявляти тривалі новини, які охоплюють новини від декількох днів, наприклад, Суперкубок, до багатьох тижнів або місяців, як пандемія COVID-19. Потім ми організуємо сторінку повного висвітлення, щоб допомогти людям легко знаходити головні новини разом з додатковим контентом, таким як пояснювальні матеріали і місцеве освітлення, які допомагають зрозуміти ці складні історії», — діляться новиною в блозі Google.
Що таке Full Coverage в Google Новинах?
Вперше функція «Повне охоплення» в Новинах Google була представлена на конференції розробників компанії Google I/O в 2018 році. За словами Google, це «360-градусний огляд» новин в режимі реального часу, пов’язаних однією темою. І, на відміну від інших персоналізованих стрічок, всі користувачі бачать один і той самий контент в повному обсязі. Компанія називає Full Coverage «найпотужнішою функцією додатка».
Як виглядає функція Full Coverage в результатах Пошуку Google?
Ось, як виглядає шлях користувача до відкриття повного списку новин по темі:

Google запустив функцію «Повне охоплення» для Новин Google
Який алгоритм ранжує новини в розділі Full Coverage?
Раніше в офіційному блозі Google повідомлялося, що для створення релевантної добірки новин використовується алгоритм BERT. Він дозволяє розуміти складніші запити на природній мові і вміє зіставляти слова з запиту зі зв’язаною інформацією у видачі.
Як функція Full Coverage торкнеться медіа?
«Повне охоплення» в стрічці новин Google — додаткова площадка для відображення контенту видавців. Відповідно, медіа зможуть отримувати більше трафіку з органічного пошуку.
Кому доступна функція «Повне охоплення»?
На сьогоднішній день функція Full Coverage запущена для мобільних пристроїв в США. У міру розгортання вона ставатиме доступною для всіх інших регіонів. Таким чином, поширення функції на інші мови і пристрої відбудеться в найближчі місяці.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Розбираємо 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році;
- Як написати текст про компанію і оформити сторінку «Про нас». Від рекомендацій до надихаючих ідей;
- Що потрібно знати про поведінку споживачів в 2021 році.
І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.