Головна » Блог » Завдяки новій функції медіа отримають більше трафіку з Пошуку Google

Завдяки новій функції медіа отримають більше трафіку з Пошуку Google

09.03.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


8 березня Google оголосив про запуск нової функції «Повне охоплення» для Новин Google. За допомогою одного кліку користувачі зможуть бачити головні новини, місцеві заголовки, докладні статті, пояснення, інтерв’ю та багато іншого за заданим пошуковим запитом.

«З цим запуском ми представляємо нову технологію, яка здатна виявляти тривалі новини, які охоплюють новини від декількох днів, наприклад, Суперкубок, до багатьох тижнів або місяців, як пандемія COVID-19. Потім ми організуємо сторінку повного висвітлення, щоб допомогти людям легко знаходити головні новини разом з додатковим контентом, таким як пояснювальні матеріали і місцеве освітлення, які допомагають зрозуміти ці складні історії», — діляться новиною в блозі Google.

Google запустив функцію Full Coverage для Новин Google

 

Що таке Full Coverage в Google Новинах?

Вперше функція «Повне охоплення» в Новинах Google була представлена на конференції розробників компанії Google I/O в 2018 році. За словами Google, це «360-градусний огляд» новин в режимі реального часу, пов’язаних однією темою. І, на відміну від інших персоналізованих стрічок, всі користувачі бачать один і той самий контент в повному обсязі. Компанія називає Full Coverage «найпотужнішою функцією додатка».



 

Як виглядає функція Full Coverage в результатах Пошуку Google?

Ось, як виглядає шлях користувача до відкриття повного списку новин по темі:

Google запустив функцію «Повне охоплення» для Новин Google

Google запустив функцію «Повне охоплення» для Новин Google

 

Який алгоритм ранжує новини в розділі Full Coverage?

Раніше в офіційному блозі Google повідомлялося, що для створення релевантної добірки новин використовується алгоритм BERT. Він дозволяє розуміти складніші запити на природній мові і вміє зіставляти слова з запиту зі зв’язаною інформацією у видачі.

 

Як функція Full Coverage торкнеться медіа?

«Повне охоплення» в стрічці новин Google — додаткова площадка для відображення контенту видавців. Відповідно, медіа зможуть отримувати більше трафіку з органічного пошуку.



 

Кому доступна функція «Повне охоплення»?

На сьогоднішній день функція Full Coverage запущена для мобільних пристроїв в США. У міру розгортання вона ставатиме доступною для всіх інших регіонів. Таким чином, поширення функції на інші мови і пристрої відбудеться в найближчі місяці.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Раніше ми розглянули анатомію лендінгу, етапи його підготовки. Для вибору посадкової сторінки вам не знадобляться знання коду або...

Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok

Spark Ads забезпечує більш високі результати від проведення рекламних кампаній при мінімальному бюджеті. Новий нативний формат об'єднує...

Як створити і використовувати воронки продажів в маркетингу? Відстежуємо воронку за допомогою Google Analytics

Як створити і використовувати воронки продажів в...

Що таке воронка продажів, як створити і використовувати, для чого відстежувати ваші воронки в Google Analytics? Все, що ви хотіли дізнатися про...

Landing Page від А до Я Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продаж

Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих...

Перед розробкою лендінгу потрібно продумати весь шлях потенційного клієнта. Як? Конвертувати ліди в клієнтів із залученням трафіку?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті