Головна » Блог » Завдяки новій функції медіа отримають більше трафіку з Пошуку Google

Завдяки новій функції медіа отримають більше трафіку з Пошуку Google

09.03.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


8 березня Google оголосив про запуск нової функції «Повне охоплення» для Новин Google. За допомогою одного кліку користувачі зможуть бачити головні новини, місцеві заголовки, докладні статті, пояснення, інтерв’ю та багато іншого за заданим пошуковим запитом.

«З цим запуском ми представляємо нову технологію, яка здатна виявляти тривалі новини, які охоплюють новини від декількох днів, наприклад, Суперкубок, до багатьох тижнів або місяців, як пандемія COVID-19. Потім ми організуємо сторінку повного висвітлення, щоб допомогти людям легко знаходити головні новини разом з додатковим контентом, таким як пояснювальні матеріали і місцеве освітлення, які допомагають зрозуміти ці складні історії», — діляться новиною в блозі Google.

Google запустив функцію Full Coverage для Новин Google

 

Що таке Full Coverage в Google Новинах?

Вперше функція «Повне охоплення» в Новинах Google була представлена на конференції розробників компанії Google I/O в 2018 році. За словами Google, це «360-градусний огляд» новин в режимі реального часу, пов’язаних однією темою. І, на відміну від інших персоналізованих стрічок, всі користувачі бачать один і той самий контент в повному обсязі. Компанія називає Full Coverage «найпотужнішою функцією додатка».



 

Як виглядає функція Full Coverage в результатах Пошуку Google?

Ось, як виглядає шлях користувача до відкриття повного списку новин по темі:

Google запустив функцію «Повне охоплення» для Новин Google

Google запустив функцію «Повне охоплення» для Новин Google

 

Який алгоритм ранжує новини в розділі Full Coverage?

Раніше в офіційному блозі Google повідомлялося, що для створення релевантної добірки новин використовується алгоритм BERT. Він дозволяє розуміти складніші запити на природній мові і вміє зіставляти слова з запиту зі зв’язаною інформацією у видачі.

 

Як функція Full Coverage торкнеться медіа?

«Повне охоплення» в стрічці новин Google — додаткова площадка для відображення контенту видавців. Відповідно, медіа зможуть отримувати більше трафіку з органічного пошуку.



 

Кому доступна функція «Повне охоплення»?

На сьогоднішній день функція Full Coverage запущена для мобільних пристроїв в США. У міру розгортання вона ставатиме доступною для всіх інших регіонів. Таким чином, поширення функції на інші мови і пристрої відбудеться в найближчі місяці.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Нові інструменти в рекламному кабінеті TikTok for Business

TikTok впровадив нові функції та налаштування для оптимізації рекламних кампаній

Платформа Google Merchant Center. Що потрібно знати для запуску...

Як розпочати роботу в Google Merchant Center та запустити рекламу в Google Shopping? Покрокова інструкція для сервісів Google

Як Google оцінює сайти: просування YMYL-сторінок

Як Google оцінює сайти: просування YMYL-сторінок

Основні критерії ранжування YMYL-сторінок та як їх просувати в Google?

Просування сексшопів

Чому контекстна та таргетована реклама є неефективною для...

П'ять основних причин, чому платна реклама не працює для магазинів із товарами 18+. Як збільшити органічний трафік та підняти позицію у...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті