Головна » Блог » Завдяки новій функції медіа отримають більше трафіку з Пошуку Google

Завдяки новій функції медіа отримають більше трафіку з Пошуку Google

09.03.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


8 березня Google оголосив про запуск нової функції «Повне охоплення» для Новин Google. За допомогою одного кліку користувачі зможуть бачити головні новини, місцеві заголовки, докладні статті, пояснення, інтерв’ю та багато іншого за заданим пошуковим запитом.

«З цим запуском ми представляємо нову технологію, яка здатна виявляти тривалі новини, які охоплюють новини від декількох днів, наприклад, Суперкубок, до багатьох тижнів або місяців, як пандемія COVID-19. Потім ми організуємо сторінку повного висвітлення, щоб допомогти людям легко знаходити головні новини разом з додатковим контентом, таким як пояснювальні матеріали і місцеве освітлення, які допомагають зрозуміти ці складні історії», — діляться новиною в блозі Google.

Google запустив функцію Full Coverage для Новин Google

 

Що таке Full Coverage в Google Новинах?

Вперше функція «Повне охоплення» в Новинах Google була представлена на конференції розробників компанії Google I/O в 2018 році. За словами Google, це «360-градусний огляд» новин в режимі реального часу, пов’язаних однією темою. І, на відміну від інших персоналізованих стрічок, всі користувачі бачать один і той самий контент в повному обсязі. Компанія називає Full Coverage «найпотужнішою функцією додатка».



 

Як виглядає функція Full Coverage в результатах Пошуку Google?

Ось, як виглядає шлях користувача до відкриття повного списку новин по темі:

Google запустив функцію «Повне охоплення» для Новин Google

Google запустив функцію «Повне охоплення» для Новин Google

 

Який алгоритм ранжує новини в розділі Full Coverage?

Раніше в офіційному блозі Google повідомлялося, що для створення релевантної добірки новин використовується алгоритм BERT. Він дозволяє розуміти складніші запити на природній мові і вміє зіставляти слова з запиту зі зв’язаною інформацією у видачі.

 

Як функція Full Coverage торкнеться медіа?

«Повне охоплення» в стрічці новин Google — додаткова площадка для відображення контенту видавців. Відповідно, медіа зможуть отримувати більше трафіку з органічного пошуку.



 

Кому доступна функція «Повне охоплення»?

На сьогоднішній день функція Full Coverage запущена для мобільних пристроїв в США. У міру розгортання вона ставатиме доступною для всіх інших регіонів. Таким чином, поширення функції на інші мови і пристрої відбудеться в найближчі місяці.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні...

Впевнені, що знаєте як оптимізувати картинки на сайті? Які основні вимоги пошукових систем до зображень на сайті? Як стиснути графіку...

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни спростить процес покупки рекламних місць на платформі Google AdSense.

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на основі даних і досягнення маркетингових цілей

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на...

Що оновили в Google Analytics 4? Як інтегрували Search Console, змінили модель атрибуції, а також які представили нові дві моделі машинного навчання?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті