Головна » Блог » 6 векторів масштабування контент-стратегії, щоб збільшити брендовий трафік

6 векторів масштабування контент-стратегії, щоб збільшити брендовий трафік

05.03.2021

Ольга Коцофанэ


Пряма реклама в інтернеті поступово, але впевнено втрачає свою ефективність. Вона вже не викликає довіри до бренду: люди стали сприймати її як марну трату часу і потужний дратівливий чинник. Однак привертати увагу споживача до бренду треба. І еволюція маркетингу подарувала світу брендований контент – суміш корисного та цікавого матеріалу з ненав’язливою рекламою. Так бренди змогли догодити «і вашим, і нашим»: люди отримують справді корисну (або захоплюючу) інформацію, а компанії збільшують брендовий трафік — трафік безпосередньо пов’язаний зі своїм брендом.

Прийом виявився успішним, і компанії кинулися у боротьбу споживача в інформаційний простір. Але якщо такий підхід до реклами настільки популярний, то як виділитися на тлі інших брендів? Пересічний споживач швидше читатиме блог великої корпорації, ніж невеликої міжрегіональної фірми. У цій статті я розповім, як масштабувати брендований контент так, щоб наростити брендовий трафік на сайт без огляду на монстрів у вашій ніші.

Зміст:

Вектор 1. Обсяг контенту

Вектор 2. Поглиблення тематики

Вектор 3. Кількість ЦА

Вектор 4. Нові типи контенту

Вектор 5. Географія

Вектор 6. Мови

Відео про брейнштормінги як спосіб пошуку нових ідей

Висновки

Як збільшити брендовий трафік на сайт за допомогою контенту



 

Вектор 1. Обсяг контенту

Девіз вектора: «Більше! Більше! Більше!». Це найочевидніший напрямок розвитку. Найчастіше викладайте в мережу брендований контент і працюйте над його змістом.

Підводні камені вектор приховані під водоростей логіки. Багато – не завжди краще. Від збільшення обсягу не повинна страждати загальна концепція вашого інфопростору. Експериментуйте із форматами подачі, підвищуйте загальну корисність матеріалів. Завжди пам’ятайте про здоровий глузд, і тоді споживачі вашого контенту не будуть захлинатися великою кількістю інформації, яку ви на них ллєте.

 

Вектор 2. Поглиблення у тематику

Поверхневі матеріали або взагалі не чіпляють або швидко відпускають. Визначте суміжні теми, що перетинаються. Підказками стануть середньочастотні та низькочастотні запити за вашим профілем. Дивіться, що шукає ваша ЦА – даєте їй це. У цьому вам допоможуть розширення для Chrome Ubersuggest або професійні сервіси — Serpstat, Ahrefs.

Ось приклад розширення семантики на запит «брендований контент» за допомогою Ubersuggest:

Приклад використання розширення Ubersuggest

Звідси можна взяти щонайменше дві теми для контент-плану, які докладніше розкриють тематику — «Як створити брендований контент для Instagram» та «Як створити брендований контент для Facebook», прикріпивши приклади такого контенту, що надихають. Зайнявши нішу експерта у вузькоспеціалізованій темі, ваш контент шукатимуть через брендовий пошуковий запит або взагалі підпишуться на розсилку, щоб нічого не пропустити 🙂

 

Вектор 3. Кількість ЦА

Створюйте брендований контент під різні цільові аудиторії. Почніть з детального опрацювання суміжних груп. Не поспішайте. Перші публікації стануть розвідкою перед боєм. Далі аналізуєте реакцію, і якщо всі ок — закріплюєте успіх у наступних публікаціях, і починаєте роботу над іншою групою ЦА.

«В агенції Webpromo завжди була і буде в пріоритеті ЦА в особі маркетологів. Основний брендований контент, який ми виготовляємо, спрямований на неї. Але наші внутрішні дослідження показують, що серед читачів нашого блогу та передплатників соцмереж є ті, хто просто цікавиться маркетингом або працює в суміжній сфері, де маркетинг є допоміжним інструментом для досягнення професійних завдань. Тому минулого року наш відділ маркетингу ухвалив рішення випустити брендований контент для ширшої публіки. — подкаст «А что, если?», — ділиться досвідом головний редактор блогу Webpromo Ольга Коцофане.

 

Вектор 4. Нові типи контенту

Світ не стоїть на місці, він у вічному русі. Не тупцюйте на місці і ви! Шукайте нові способи донести свій брендований контент до ЦА: розбавляйте текстовий блог інфографікою, доповнюйте свій інстаграм відео-матеріалами та Stories, на навчальному Уoutube-каналі зніміть тематичний кліп із запрошеною зіркою. А краще робіть усе одразу. Чим більше каналів надходження брендованого контенту до споживача, тим більше охоплення. Нехай у вас буде все: блог, youtube-канал, instagram, tik-tok – не зупиняйтесь, тут є десь розгулятися.

«Єдине, що б я рекомендувала при пошуку нових форматів контенту і каналів його дистрибуції, не забувати все ж таки про інтереси ЦА та особливості конкретної ніші. У моїй практиці був цікавий приклад, коли компанія з продажу торговельного обладнання вирішила витратити більшу частину бюджету на просування до Instagram. Але це було абсолютно помилковим рішенням, оскільки кількість потенційних клієнтів у ніші була обмежена і виділити цю аудиторію в Instagram — over-завдання. Набагато ефективніше спрацювали прямі контакти та участь у тендерах», розповіла Ольга.

 

Вектор 5. Географія

Тут все залежить від масштабів вашої діяльності та розташування компанії. Якщо ваша організація скромного локального значення — підлаштовуйте контент під ваш регіон і маркетологу не доведеться довго чекати на брендовий трафік. Хоча можна замахнутися і на сусідні у перспективі. Великим компаніям важливо масштабувати брендований контент на кожну область, де мешкає її ЦА. Зважайте на особливості географії цих місць. Під кожну локацію шукайте регіональні ключові запити і будуйте на них стратегію брендованого контенту.



 

Вектор 6. Мови

Розширення ЦА за рахунок мультимовності — ще один шлях до підвищення впізнаваності та лояльності з боку користувачів. Чим більше людей вас зрозуміє, тим більше полюбить. Особливо це є актуальним для України, оскільки наше суспільство переважно білінгви.

Порада! Також ви можете додавати субтритри у свої ролики, а в соцмережах публікувати контент відразу кількома мовами, якщо у ваша ЦА ними говорить.

 

Ще більше ідей для збільшення брендового трафіку допоможуть знайти брейнштормінги. Як їх робити, дивіться у відео:

 

Висновки

Відсутність розвитку завжди означає регрес. Якщо ви не працюєте над масштабуванням контент-стратегії, ви втрачаєте прихильників бренду, адже ефект будь-якого інформаційного каналу поступово слабшає. Людям треба завжди ненав’язливо нагадувати себе. От і масштабуйтесь. І тоді замість поступового спаду ви отримаєте стабільне зростання брендового трафіку та нові цільові аудиторії.

Статтю перевірила головний редактор блогу Webpromo Ольга Коцофане.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Маркетинг у 2023 році: огляд 9 головних трендів

Маркетинг у 2023 році: огляд 9 головних трендів

Ознайомтеся з головним трендами маркетингу у 2023 році, щоб встигнути скоригувати свої стратегії та плани для успішного просування...

Марія Самплавська, СМО Інтертоп в інтерв'ю для Webpromo

Воєнний маркетинг Інтертоп. Погляд на комунікацію та...

Як вести комунікацію з аудиторією не про війну в умовах воєнного стану? В Інтерв'ю Webpromo Марія Самплавська розповіла про те, як...

превью смм юа

Топ-9 трендів SMM у 2023 році, які ви маєте знати

Дізнайтеся, які тренди SMM у 2023 році допоможуть вам просунути компанію, обігнати конкурентів та отримати нових клієнтів

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності