Головна » Блог » 6 векторів масштабування брендового контенту

6 векторів масштабування брендового контенту

05.03.2021

Олексій Бакуменко


Пряма реклама в інтернеті поступово, але впевнено втрачає свою ефективність. Вона вже не викликає довіри до бренду: люди стали сприймати її як марнування часу та потужний дратівливий чинник. Однак привертати увагу споживача до бренду якось потрібно. І еволюція маркетингу подарувала світові брендовий контент — суміш корисного і цікавого матеріалу з ненав’язливою рекламою. Так бренди змогли догодити «і вашим, і нашим»: люди отримують дійсно корисну (або захоплююче-розважальну) інформацію, а компанії нарощують брендовий трафік — трафік, безпосередньо пов’язаний зі своїм брендом.

Прийом виявився успішним, і компанії кинулися в боротьбу за споживача в інформаційний простір. Але якщо такий підхід до реклами настільки популярний, то як виділитися на тлі інших брендів? Пересічний споживач швидше буде читати блог великої корпорації, ніж невеликий міжрегіональної фірми. У цій статті я розповім, як масштабувати брендований контент так, щоб наростити брендовий трафік, не озираючись на «монстрів» у вашій ніші.

6 векторів масштабування брендового контенту



 

Вектор 1. Обсяг контенту

Девіз вектора: «Більше! Більше! Більше!». Це найочевидніше напрямок розвитку. Найчастіше викладайте в мережу брендований контент, і працюйте над його змістом.

Підводні камені вектора приховані під «водоростями» логіки. Багато — не завжди краще. Від збільшення обсягу не повинна страждати загальна концепція вашого інформпростору. Експериментуйте з форматами подачі, підвищуйте загальну корисність матеріалів. Завжди пам’ятайте про здоровий глузд, і тоді споживачі вашого контенту не будуть захлинатися великою кількістю інформації, яку ви на них ллєте.

 

Вектор 2. Поглиблення в тематику

Поверхневі матеріали або взагалі не чіпляють, або швидко відпускають. Визначте суміжні і пересічні теми. Підказками стануть середньочастотні і низькочастотні запити по вашому профілю. Дивіться, що шукає ваша ЦА — даєте їй це. У цьому вам допоможуть сервіси Megaindex, розширення для Chrome Ubersuggest або більш професійні — Serpstat, Ahrefs.

Ось приклад розширення семантики за запитом «брендований контент» за допомогою Ubersuggest:

Приклад використання розширення Ubersuggest

Звідси можна взяти мінімум дві теми для контент-плану, які докладніше розкриють тематику — «Як створити брендований контент для Instagram» і «Як створити брендований контент для Facebook», прикріпивши надихаючі приклади такого контенту.

 

Вектор 3. Кількість ЦА

Створюйте брендований контент під різні цільові аудиторії. Почніть з докладною опрацювання суміжних груп. Не поспішайте. Перші публікації стануть розвідкою перед боєм. Далі аналізуєте реакцію, і якщо все ок — закріплюєте успіх в наступних публікаціях, і починаєте роботу над іншою групою ЦА.

«В агентстві Webpromo завжди була і буде в пріоритеті ЦА в особі маркетологів. Основний брендований контент, який ми виробляємо, спрямований на неї. Але наші внутрішні дослідження показують, що в числі читачів нашого блогу і фолловерів у соцмережаї є ті, хто просто цікавиться маркетингом або працює в суміжній сфері, де маркетинг є допоміжним інструментів для досягнення професійних цілей. Тому в минулому році наш відділ маркетингу прийняв рішення випустити брендовий контент для більш широкої публіки — подкаст «А что, если?», — ділиться досвідом головний редактор блогу Webpromo Ольга Коцофане.

 

Вектор 4. Нові типи контенту

Світ не стоїть на місці, він у вічному русі. Рухайтеся і ви! Шукайте нові способи донести свій брендований контент до ЦА: доповнюйте текстовий блог інфографікою, доповнюйте свій інстаграм відео-матеріалами та сторіз, на навчальному Youtube-каналі зніміть тематичний кліп з запрошеною зіркою. А краще робіть все відразу. Чим більше каналів надходження брендованого контенту до споживача — тим більше охоплення. Нехай у вас буде все: блог, youtube-канал, instagram, tik-tok — не зупиняйтеся, тут є де розгулятися.

«Єдине, щоб я рекомендувала під час пошуку нових форматів контенту та каналів його дистрибуції, не забувати все ж таки про інтереси ЦА та особливості конкретної ніші. У моїх практиці був цікавий приклад, коли компанія з продажу торгівельного обладнання вирішила витратити більшу частину бюджета на просування у Instagram. Але це було абсолютно хибне рішення, оскільки кількість потенційних клієнтів у ніші була обмежена і виокремити цю аудиторію в Instagram — over-завдання. Набагато ефективніше спрацювали прямі контакти та участь у тендерах»— розповіла Ольга.

 

Вектор 5. Географія

Тут все залежить від масштабів вашої діяльності і розташування компанії. Якщо ваша організація скромного локального значення — підлаштовувати контент під ваш регіон. Хоча можна замахнутися і на сусідні в перспективі. Великим компаніям важливо масштабувати брендований контент на кожну область, де проживає її ЦА. Враховуйте особливості географії цих місць. Під кожну локацію шукайте регіональні ключові запити, і будуйте на них стратегію брендованого контенту.



 

Вектор 6. Мови

Розширення ЦА за рахунок багатомовності — ще один шлях до підвищення впізнаваності, а також лояльності з боку користувачів. Чим більше людей вас зрозуміє, тим більше полюбить. Особливо це актуально для України, так як наше суспільство переважно білінгви.

Порада! Також ви можете додавати субтитри в свої ролики, а в соцмережах публікувати контент відразу на декількох мовах, якщо в ваша ЦА на них говорить.

 

Висновки

Відсутність розвитку завжди означає регрес. Якщо ви не працюєте над масштабуванням контент-стратегії – ви втрачаєте прихильників бренду, адже ефект будь-якого інформаційного каналу поступово слабшає. Людям потрібно постійно ненав’язливо нагадувати про себе. Ось і масштабується. І тоді замість поступового спаду ви отримаєте стабільне зростання ЦА і брендового трафіку.

Статтю перевірила головний редактор блогу Webpromo Ольга Коцофане.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

пошукові запити Google

ТОП-100 пошукових запитів та популярних питань у Google за...

Про що запитують користувачі Google? Чим цікавляться і як вводять ключі

Оновлення TikTok

TikTok представляє 3 типи торгової реклами

TikTok for Business додав нові функції для просування e-commerce

Баннери в Google Ads

Актуальні розміри банерів Google Ads

Які розміри банерів використовувати у медійній рекламі? Дізнайтеся, який формат принесе найбільшу ефективність рекламним кампаніям.

Meta презентувала новий спосіб планування Reels

Facebook все більше наголошує на роликах Reels. Нова функція допоможе планувати вихід відеоконтенту

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті