Головна » Блог » 6 векторів масштабування брендового контенту

6 векторів масштабування брендового контенту

05.03.2021

Олексій Бакуменко


Пряма реклама в інтернеті поступово, але впевнено втрачає свою ефективність. Вона вже не викликає довіри до бренду: люди стали сприймати її як марнування часу та потужний дратівливий чинник. Однак привертати увагу споживача до бренду якось потрібно. І еволюція маркетингу подарувала світові брендовий контент — суміш корисного і цікавого матеріалу з ненав’язливою рекламою. Так бренди змогли догодити «і вашим, і нашим»: люди отримують дійсно корисну (або захоплююче-розважальну) інформацію, а компанії нарощують брендовий трафік — трафік, безпосередньо пов’язаний зі своїм брендом.

Прийом виявився успішним, і компанії кинулися в боротьбу за споживача в інформаційний простір. Але якщо такий підхід до реклами настільки популярний, то як виділитися на тлі інших брендів? Пересічний споживач швидше буде читати блог великої корпорації, ніж невеликий міжрегіональної фірми. У цій статті я розповім, як масштабувати брендований контент так, щоб наростити брендовий трафік, не озираючись на «монстрів» у вашій ніші.

6 векторів масштабування брендового контенту



 

Вектор 1. Обсяг контенту

Девіз вектора: «Більше! Більше! Більше!». Це найочевидніше напрямок розвитку. Найчастіше викладайте в мережу брендований контент, і працюйте над його змістом.

Підводні камені вектора приховані під «водоростями» логіки. Багато — не завжди краще. Від збільшення обсягу не повинна страждати загальна концепція вашого інформпростору. Експериментуйте з форматами подачі, підвищуйте загальну корисність матеріалів. Завжди пам’ятайте про здоровий глузд, і тоді споживачі вашого контенту не будуть захлинатися великою кількістю інформації, яку ви на них ллєте.

 

Вектор 2. Поглиблення в тематику

Поверхневі матеріали або взагалі не чіпляють, або швидко відпускають. Визначте суміжні і пересічні теми. Підказками стануть середньочастотні і низькочастотні запити по вашому профілю. Дивіться, що шукає ваша ЦА — даєте їй це. У цьому вам допоможуть сервіси Megaindex, розширення для Chrome Ubersuggest або більш професійні — Serpstat, Ahrefs.

Ось приклад розширення семантики за запитом «брендований контент» за допомогою Ubersuggest:

Приклад використання розширення Ubersuggest

Звідси можна взяти мінімум дві теми для контент-плану, які докладніше розкриють тематику — «Як створити брендований контент для Instagram» і «Як створити брендований контент для Facebook», прикріпивши надихаючі приклади такого контенту.

 

Вектор 3. Кількість ЦА

Створюйте брендований контент під різні цільові аудиторії. Почніть з докладною опрацювання суміжних груп. Не поспішайте. Перші публікації стануть розвідкою перед боєм. Далі аналізуєте реакцію, і якщо все ок — закріплюєте успіх в наступних публікаціях, і починаєте роботу над іншою групою ЦА.

«В агентстві Webpromo завжди була і буде в пріоритеті ЦА в особі маркетологів. Основний брендований контент, який ми виробляємо, спрямований на неї. Але наші внутрішні дослідження показують, що в числі читачів нашого блогу і фолловерів у соцмережаї є ті, хто просто цікавиться маркетингом або працює в суміжній сфері, де маркетинг є допоміжним інструментів для досягнення професійних цілей. Тому в минулому році наш відділ маркетингу прийняв рішення випустити брендовий контент для більш широкої публіки — подкаст «А что, если?», — ділиться досвідом головний редактор блогу Webpromo Ольга Коцофане.

 

Вектор 4. Нові типи контенту

Світ не стоїть на місці, він у вічному русі. Рухайтеся і ви! Шукайте нові способи донести свій брендований контент до ЦА: доповнюйте текстовий блог інфографікою, доповнюйте свій інстаграм відео-матеріалами та сторіз, на навчальному Youtube-каналі зніміть тематичний кліп з запрошеною зіркою. А краще робіть все відразу. Чим більше каналів надходження брендованого контенту до споживача — тим більше охоплення. Нехай у вас буде все: блог, youtube-канал, instagram, tik-tok — не зупиняйтеся, тут є де розгулятися.

«Єдине, щоб я рекомендувала під час пошуку нових форматів контенту та каналів його дистрибуції, не забувати все ж таки про інтереси ЦА та особливості конкретної ніші. У моїх практиці був цікавий приклад, коли компанія з продажу торгівельного обладнання вирішила витратити більшу частину бюджета на просування у Instagram. Але це було абсолютно хибне рішення, оскільки кількість потенційних клієнтів у ніші була обмежена і виокремити цю аудиторію в Instagram — over-завдання. Набагато ефективніше спрацювали прямі контакти та участь у тендерах»— розповіла Ольга.

 

Вектор 5. Географія

Тут все залежить від масштабів вашої діяльності і розташування компанії. Якщо ваша організація скромного локального значення — підлаштовувати контент під ваш регіон. Хоча можна замахнутися і на сусідні в перспективі. Великим компаніям важливо масштабувати брендований контент на кожну область, де проживає її ЦА. Враховуйте особливості географії цих місць. Під кожну локацію шукайте регіональні ключові запити, і будуйте на них стратегію брендованого контенту.



 

Вектор 6. Мови

Розширення ЦА за рахунок багатомовності — ще один шлях до підвищення впізнаваності, а також лояльності з боку користувачів. Чим більше людей вас зрозуміє, тим більше полюбить. Особливо це актуально для України, так як наше суспільство переважно білінгви.

Порада! Також ви можете додавати субтитри в свої ролики, а в соцмережах публікувати контент відразу на декількох мовах, якщо в ваша ЦА на них говорить.

 

Висновки

Відсутність розвитку завжди означає регрес. Якщо ви не працюєте над масштабуванням контент-стратегії – ви втрачаєте прихильників бренду, адже ефект будь-якого інформаційного каналу поступово слабшає. Людям потрібно постійно ненав’язливо нагадувати про себе. Ось і масштабується. І тоді замість поступового спаду ви отримаєте стабільне зростання ЦА і брендового трафіку.

Статтю перевірила головний редактор блогу Webpromo Ольга Коцофане.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у всьому світі

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у...

Бета-версія сторінки Insights в рекламному кабінеті Google Ads була запущена в листопаді 2020 роки для рекламодавців чотирьох країн. З 14 квітня...

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони вирішують

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони...

Що таке маркетингове дослідження, які цілі переслідує і які бізнес-завдання вирішує? У цій статті ми розповімо про п'ять актуальних...

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

У цьому статті ми підсумуємо Діджитал-тренди на ринку б'юті-товарів - розповімо про 10 найбільш актуальні тенденції, які допоможуть...

Как подготовить реальный прогноз по органическому трафику

Як підготувати реальний прогноз щодо органічного трафіку?

Перед тим як вкладати гроші в просування сайту, важливо прорахувати планові фінансові показники і зрозуміти, чи вигідно бізнесу...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті