Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки

12.10.2021

Олексій Бакуменко, автор блогу Webpromo


Під час наповнення сайту контентом потрібно пам’ятати, що у користувачів інтернету дуже мало часу. Це означає, що перше враження про сторінку вони отримають від візуальної складової картинок. Однак, під час тривалого завантаження графіки користувач, швидше за все, покине ресурс. Наша стаття про те, як цього уникнути, як оптимізувати зображення на сайті і як змусити картинки приносити додатковий трафік.

Зміст:

1. Навіщо оптимізувати зображення на сайті?

2. Вимоги до зображень на сайті:

3. Як стиснути зображення без втрати якості?

4. Оптимізація зображень на сторінці:

5. Де взяти унікальні зображення для сайту?

6. Висновки

Під час наповнення сайту контентом потрібно пам'ятати, що у сучасних користувачів дуже мало часу. Це означає, що перше враження про сторінку вони отримають від візуальної складової — картинок. Однак, під час тривалого завантаження графіки користувач, швидше за все, покине ресурс. Наша стаття про те, як цього уникнути, як оптимізувати зображення на сайті і як змусити картинки приносити додатковий трафік.



 

Навіщо оптимізувати зображення на сайті?

Оптимізація картинок на веб-ресурсі спрощує зчитування з нього інформації пошуковими алгоритмами і підвищує комфорт користувачів. В контексті зображень SEO-роботи вирішують такі завдання:

  • Прискорення завантаження;
  • Індексація картинок пошуковими системами;
  • Підвищення юзабіліті.

У минулому році Google запровадив оновлення Core Web Vitals. Відтепер швидкість завантаження сторінки один з найважливіших факторів ранжирування. Виражається він метрикою LCP (Largest Contentful Paint) час промальовування найбільшої картинки на екрані.

Дізнатися швидкість завантаження сторінок і проаналізувати чинники, які на це впливають, можна в сервісі Google Pagespeed Insights. Введіть в поле необхідний URL і система не тільки створить звіт, але і надасть рекомендації щодо збільшення швидкості завантаження сторінки.

У минулому році Google запровадив оновлення Core Web Vitals. Відтепер швидкість завантаження сторінки — один з найважливіших факторів ранжирування. Виражається він метрикою LCP (Largest Contentful Paint) — час промальовування найбільшої картинки на екрані. Дізнатися швидкість завантаження сторінок і проаналізувати чинники, які на це впливають, можна в сервісі Google Pagespeed Insights. Введіть в поле необхідний URL і система не тільки створить звіт, але і надасть рекомендації щодо збільшення швидкості завантаження сторінки.

Другий показник Core Web Vitals, який впливає на місце в пошуковій видачі, називається CLS (Cumulative Layout Shift). Він враховує зміщення об’єктів на сторінці під час її завантаження. Щоб його мінімізувати, прописуйте розміри зображення в CMS.

 

Вимоги до зображень на сайті

Вимоги до картинок на веб-сторінках мають скоріше рекомендаційний характер. Однак, не дотримуючись їх, ви втрачаєте позиції в ранжируванні і поступаєтеся місце тим конкурентам, які врахували наведені нижче параметри.

Формат

У веб-розробці немає суворих обмежень щодо формату зображень. Його вибір обумовлений співвідношенням розміру і якості картинки. Деталізовані широкоформатні фото виглядають привабливо, але будуть довго завантажуватися. Вибір формату дозволяє знайти баланс між основними параметрами. У веб-дизайні використовують такі формати:

  • JPEG, JPG. Joint Photographic Experts Group формат для фотографій з широким колірним спектром. Під час стиснення картинки втрачається якість: дрібні деталі пропадають, стають розмитими. На зображеннях з великою кількістю об’єктів під час стиснення на 25-30% різниця практично непомітна.
  • PNG. Portable Network Graphic хороший формат для логотипів, значків і маленьких зображень. Підтримує прозорість. PNG-файли стискаються без втрати якості. Це означає, що цифрові фото в цьому форматі будуть довше завантажуватися на сторінці, ніж мінімалістичний графіка.
  • GIF. Graphic Interchange Format формат, схожий на PNG, але з можливістю анімувати зображення. Має відносну прозорість, коли ви можете зробити прозорим будь-який колір, але по всій картинці, а не на окремій ділянці. Підійде для значків, іконок, логотипів.
  • SVG. Scalable Vector Graphics формат для зображень векторної графіки. Технологія дозволяє масштабувати картинки без втрати якості. Формат хороший для діаграм, логотипів і значків.
  • WEBP. Це формат розроблений в Google спеціально для прискореного завантаження зображень на веб-ресурсі. Він стискає картинки на 25-30% без видимої різниці. Стиснення працює краще, ніж в JPG за рахунок використання більш нової технології. Недолік формату в підтримці: з WebP не працює WordPress, браузер Internet Explorer, більшість ресурсів не розпізнають його при спробі завантаження зображення через призначений для користувача інтерфейс.

Костянтин Борисенко, Project-менеджер в Webpromo

“Під час конвертації картинок в WebP універсального рішення для сайтів немає. Існуючі плагіни підійдуть не всім все залежить від того, які плагіни вже встановлені на вашому ресурсі. Конвертер не повинен з ними конфліктувати. Відповідно для кожного сайту пдійде свій конвертер.

У версії WordPress 5.8 вбудована підтримка WebP, що спрощує роботу і не вимагає установки спеціального модуля для конвертації зображень”.

 

Якість

Якщо ви хочете подружити пошукові алгоритми з оптимізованими картинками на сайті, тоді слідкуйте за їх якістю. Пошуковики швидко визначають розмиту безглузду картинку і потім знижують в ранжируванні. Є всього 2 рекомендації до графіки:

  1. Різкість, чіткість. Розмиття допустимо тільки тоді, якщо воно тематично виправдано (наприклад, ілюструє швидкість або плаваючий фон дає акцент на центральну фігуру композиції).
  2. Релевантність. Зображення повинно відповідати тексту в якому розміщено. Якщо ви пишете про космічні двигуни не варто розбавляти статтю фотографіями котиків.

Розмір і вага

Чим більший розмір і вага картинки, тим довше вона буде завантажуватися, сповільнюючи роботу веб-ресурса. Саме тому, під час оптимізації зображення стискають. Це можна зробити за допомогою зовнішніх онлайн-сервісів і офлайн-утиліт, а ще через вбудовані модулі на сайті. У більшості випадків при цьому жертвують якістю. Мінімізувати збиток допомагає правильний вибір формату картинки та інструменту для стиснення.

Важливо! Зображення будуть завантажуватися швидше, якщо прописати для них розмір в CMS.

Чим більший розмір і вага картинки, тим довше вона буде завантажуватися, сповільнюючи роботу веб-ресурса. Саме тому, під час оптимізації зображення стискають. Це можна зробити за допомогою зовнішніх онлайн-сервісів і офлайн-утиліт, а ще через вбудовані модулі на сайті. У більшості випадків при цьому жертвують якістю. Мінімізувати збиток допомагає правильний вибір формату картинки та інструменту для стиснення.

Зберігання

Завантажені на веб-ресурс зображення потрібно десь зберігати: на своєму сервері або на сторонньому, якщо потрібно економити місце. Від вибору залежить можливість користувачів потрапити на ваш сайт через пошук картинок: якщо файли розташовані на сторонньому домені клік по ним поведе на інший ресурс. Саме тому для отримання додаткового трафіку з пошуку зображень оптимізуйте і розміщуйте файли на своєму домені або піддомені.

Завантажені на веб-ресурс зображення потрібно десь зберігати: на своєму сервері або на сторонньому, якщо потрібно економити місце. Від вибору залежить можливість користувачів потрапити на ваш сайт через пошук картинок: якщо файли розташовані на сторонньому домені — клік по ним поведе на інший ресурс. Саме тому для отримання додаткового трафіку з пошуку зображень оптимізуйте і розміщуйте файли на своєму домені або піддомені.

Для економії місця на домені під час використання великої кількості зображень скористайтеся сервером CDN Content Delivery Networks, мережа доставки контенту. Це прискорить завантаження картинок шляхом їх кешування під час відкриття сторінки на сервері CDN створюється копія зображення, адаптована під екран користувача. Надалі при кожному наступному відвідуванні сторінки на екрані буде показана саме CDN-копія.

Вимоги до зображень на сайті вимоги до картинок на веб-сторінках носять скоріше рекомендаційний характер. Однак, не дотримуючись їх, ви втрачаєте позиції в ранжируванні і поступаєтеся місце тим конкурентам, які врахували наведені нижче параметри.



 

Як стиснути зображення без втрати якості?

З огляду вимог до зображень на веб-ресурсі зрозуміло, що стиснення — обов’язкова складова під час оптимізації картинок. Баланс ваги і якості можуть досягти десктопні програми, мобільні додатки та онлайн-сервіси.

Десктопні програми

Розглянемо детальніше програмне забезпечення для стиснення графіки без втрати якості:

Caesium

Розглянемо детальніше програмне забезпечення для стиснення графіки без втрати якості: Caesium

Утиліта працює з форматами картинок JPG, PNG (24-бітний формат) і BMP. Завантажте файл, вкажіть папку для збереження результату і виберіть пріоритет якості. Чим він менше, тим сильніше буде стиснення. Однак можна залишити і 100%. Ми тестували JPG і без втрат зменшили вагу зображення на 78%, таким чином оптимізувавши картинку.

Light Image Resizer

Light Image Resizer

Платна утиліта дозволяє оптимізувати зображення, змінити їх розмір, дозвіл і конвертувати в інший формат. Є пробний період обробка 100 картинок. Користувач сам виставляє необхідну вагу файлу. Під час спроби стиснути зображення занадто сильно система попередить про втрату якості.

У налаштуваннях є вкладка, що присвячена оптимізації картинки. Максимальний ефект від стиснення можна отримати, включивши на цій вкладці опцію Оптимізація стиснення JPEG або Оптимізація файлів PNG за допомогою OptiPNG в залежності від формату зображення.

Платна утиліта дозволяє оптимізувати зображення, змінити їх розмір, дозвіл і конвертувати в інший формат. Є пробний період — обробка 100 картинок. Користувач сам виставляє необхідну вагу файлу. Під час спроби стиснути зображення занадто сильно система попередить про втрату якості. У налаштуваннях є вкладка, що присвячена оптимізації картинки. Максимальний ефект від стиснення можна отримати, включивши на цій вкладці опцію “Оптимізація стиснення JPEG” або “Оптимізація файлів PNG за допомогою OptiPNG” в залежності від формату зображення.

Нам вдалося стиснути картинку без видимої різниці на 65.5%:

Нам вдалося стиснути картинку без видимої різниці на 65.5%:

Adobe Photoshop

Adobe Photoshop

Багато маркетологів, що працюють з контентом, вже використовують цю програму. Крім широкого спектра можливостей в графічній обробці утиліта має інтерфейс Save for WEB, призначений для оптимізації картинок перед розміщенням їх на веб-ресурсі.

Photoshop в процесі стиснення та оптимізації картинок жертвує їх якістю, проте за правильного налаштування втрати мінімальні і неозброєним поглядом їх важко помітити. Нам вдалося оптимізувати зображення і стиснути на 42%, без видимої різниці.

Adobe Photoshop 2

Мобільні додатки

Мобільні додатки на Android і Apple будуть корисні тим, кому зручніше працювати з гаджетами:

Image Compressor

Image Compressor

Додаток простий у використанні: досить лише обрати зображення і воно моментально буде стиснуто і збережено в галереї. В налаштуваннях присутня тільки 1 опція рівень якості. За замовчуванням повзунок стоїть на 80%, а зрушити його можна тільки в платній версії. Однак, втрата вигляду в 20% на підсумкових картинках не настільки помітна. В ході тесту файл був стиснутий на 75.2%.

Додаток простий у використанні: досить лише вибрати зображення і воно моментально буде стиснуто і збережено в галереї. В налаштуваннях присутня тільки 1 опція — рівень якості. За замовчуванням повзунок стоїть на 80%, а зрушити його можна тільки в платній версії. Однак, втрата вигляду в 20% на підсумкових картинках не настільки помітна. В ході тесту файл був стиснутий на 75.2%.

PicTools

PicTools

Простий і функціональний додаток. Дозволяє стискати, обрізати, обертати, конвертувати і оптимізувати картинки. Перед стисненням потрібно вибрати рівень якості: за 60% візуально різниця ледь помітна, а вага зменшилася на 83,7%.

Простий і функціональний додаток. Дозволяє стискати, обрізати, обертати, конвертувати і оптимізувати картинки. Перед стисненням потрібно вибрати рівень якості: за 60% візуально різниця ледь помітна, а вага зменшилася на 83,7%.

Photo Compress 2.0

Photo Compress 2.0

Крім стандартного набору функцій стиснення, обрізка та зміна розміру картинок, програма має вбудований інструмент для обробки фото. За рівня якості 80% вдалося стиснути файл на 73.6% без помітних наслідків для оптимізованого зображення.

Крім стандартного набору функцій — стиснення, обрізка та зміна розміру картинок, програма має вбудований інструмент для обробки фото. За рівня якості 80% вдалося стиснути файл на 73.6% без помітних наслідків для оптимізованого зображення.

Онлайн-сервіси

Якщо немає бажання і часу встановлювати софт на ПК або гаджет, скористайтеся готовими інструментами онлайн:

Iloveimg

Iloveimg

Робота з сервісом не передбачає взагалі ніяких налаштувань. Ви просто завантажуєте зображення, натискаєте кнопку Стиснути” та очікуєте, коли результат буде збережений. Можна працювати відразу з декількома файлами.

Робота з сервісом не передбачає взагалі ніяких налаштувань. Ви просто завантажуєте зображення, натискаєте кнопку “Стиснути” та очікуєте, коли результат буде збережений. Можна працювати відразу з декількома файлами.

Compressor

Compressor

Безкоштовна версія сервісу працює із зображеннями вагою до 10 мб. Володіє красивим інтерфейсом порівняння вихідної картинки і фінальної версії. Міняти розмір файлу без втрати якості можна тільки з форматами JPG і PNG.

Безкоштовна версія сервісу працює із зображеннями вагою до 10 мб. Володіє красивим інтерфейсом порівняння вихідної картинки і фінальної версії. Міняти розмір файлу без втрати якості можна тільки з форматами JPG і PNG.

Resize Pixel

Resize Pixel

В онлайн-сервисе можно оптимизировать изображение в 2 клика: выбрать картинку и запустить сжатие. По умолчанию выставлена функция автоматического определения финального размера без потери качества. Если необходимо сжать сильнее — задайте точный размер, но тогда пострадает резкость графики.

В онлайн-сервісі можна оптимізувати зображення в 2 кліки: обрати картинку і запустити стиснення. За замовчуванням виставлена функція автоматичного визначення фінального розміру без втрати якості. Якщо необхідно стиснути сильніше задайте точний розмір, проте тоді постраждає різкість графіки.

В онлайн-сервісі можна оптимізувати зображення в 2 кліки: обрати картинку і запустити стиснення. За замовчуванням виставлена функція автоматичного визначення фінального розміру без втрати якості. Якщо необхідно стиснути сильніше — задайте точний розмір, проте тоді постраждає різкість графіки.



 

Оптимізація зображень на сторінці

Для того, щоб оптимізувати картинки на веб-ресурсі, недостатньо зробити їх легкими. Сторінка завантажиться швидше, проте це не єдиний аргумент для SEO. Хочете вивести сайт в ТОП обробляйте зображення комплексно.

Назва

За замовчуванням назва картинки генерується випадковим набором символів. Таке ім’я файлу безглузде, тому що не надає інформацію ані користувачу, ані пошуковим алгоритмам. Для того, щоб оптимізувати назву картинки дотримуйтесь таких правил:

  • Використовуйте латиницю. Багато CMS некоректно працюють з кирилицею, тому в URL замість чайник.jpg відобразиться кодування % D1% 87% D0% B0% D0% B9% D0% BD% D0% B8% D0% BA. Назвіть картинку chajnik.jpg і проблем з відображенням в адресному рядку не виникне.
  • Дефіс замість пробілів. Пропуск в рядку URL буде закодований, а користувачі побачать на місці розривів незрозуміле їм позначення % 20%. Замість metallicheskij chajnik.jpg назвіть картинку metallicheskij-chajnik.jpg”. Пошукові системи зчитують дефіс як пробіл.
  • Уникайте спецсимволів: %, <,>, #, {,}, ^, |, \ згідно з меморандумом RFC 2396 вони вважаються небезпечними (оскільки їх використовують в технічних цілях, наприклад, як роздільники в URL). Такі символи будуть закодовані.
  • Дайте зображенню у вигляді назви релевантне зображенню ключове слово. Тоді пошукові системи будуть індексувати його, що добре позначиться на ранжируванні.

Дайте зображенню у вигляді назви релевантне зображенню ключове слово. Тоді пошукові системи будуть індексувати його, що добре позначиться на ранжируванні.Дайте зображенню у вигляді назви релевантне зображенню ключове слово. Тоді пошукові системи будуть індексувати його, що добре позначиться на ранжируванні.

  • Додавайте конкретику. Розміщуючи на ресурсі інтернет-магазину музичних інструментів фото гітар, прописуйте в назвах картинок моделі повністю:

Додавайте конкретику. Розміщуючи на ресурсі інтернет-магазину музичних інструментів фото гітар, прописуйте в назвах картинок моделі повністю:

Онлайн-сервіс Трансліт генератор URL-адрес полегшить написання імені під час оптимізації зображень. Він замінює символи кирилиці на латиницю у відповідність з правилами веб-розробки прибирає небезпечні знаки і вставляє замість пробілів дефіс.

Онлайн-сервіс Трансліт генератор URL-адрес полегшить написання імені під час оптимізації зображень. Він замінює символи кирилиці на латиницю у відповідність з правилами веб-розробки — прибирає “небезпечні” знаки і вставляє замість пробілів дефіс.

Зберігання на хостингу

Велику кількість оптимізованих зображень на веб-ресурсі не варто зберігати в одній папці на хостингу. Тоді файлове навантаження на сервер під час спроби знайти 1 картинку серед тисяч інших буде значно гальмувати роботу сайту. Розробіть структуру і розподіліть загальну масу зображень по підпапкам. Тоді сервер зможе швидко відшукати необхідний файл.

Розташування в тексті

Не ставте зображення клавіатури біля абзацу про монітори в тексті з комп’ютерними комплектуючими. Картинка повинна відповідати не тільки загальній темі сторінки, але і тексту, розміщеному поруч.

Справа не тільки в тому, що так зручніше користувачам. Пошукові алгоритми аналізують контент з оптимізованими зображеннями і оцінюють їх відповідність.

Важливо! Текст на оптимізованій картинці не має безпосереднього впливу на SEO, так як алгоритми пошукових систем його не індексують.

Беклінки

Розміщуючи посилання на зображення з вашого сайту на інших ресурсах, враховуйте відповідність анкора і назви зображення. Вони повинні збігатися, так як на це теж звертають увагу пошуковики.

Наприклад, беклінк на картинку grafik-prodazh-2020.jpgповинен виглядати приблизно так: Зверніть увагу на графік продажів в 2020-му році нашої філії ….

Мета-теги для зображень

Назва файлу і текст поруч з ним — це скоріше другорядні джерела інформації про зображення для пошукових систем. Основні дані алгоритми зчитують з мета-тега alt (альтернативний текст).

Зробіть текстовий опис картинки, органічно наповнивши його ключовими словами (інакше отримаєте “штраф” за переспам). Завдяки цьому по вписаним ключам вашу оптимізовану картинку знаходитимуть в пошуку зображень.

Цікаво: текст мета-тега буде виведено на екран як помилку завантаження картинки. А ще цей текст читають скрінрідери (ПО для користувачів з поганим зором).

Для оптимізації картинок на сторінці корисно заповнити мета-тег title. Він відповідає за текст, який користувач побачить, навівши курсор на зображення. Прописаний title підвищує юзабіліті веб-ресурсу. Обидва мета-тега виглядають ось так:Для оптимізації картинок на сторінці корисно заповнити мета-тег title. Він відповідає за текст, який користувач побачить, навівши курсор на зображення. Прописаний title підвищує юзабіліті веб-ресурсу. Обидва мета-тега виглядають ось так:

Детальніше про те, як прописувати теги:

Детальніше про те, як прописувати теги:

Карта зображень на сайті

Деякі картинки завантажуються на веб-ресурс через Javascript. Пошукові системи не знаходять такі файли самостійно. Для того, щоб вони могли бути проіндексовані, веб-майстри вставляють в HTML-код сайту карту зображень. Детальніше про її створення можна почитати в підтримці Google.

Створити sitemap для зображень можна вручну (прописавши відповідний HTML-код), або за допомогою сервісу Free image sitemap generator.

Деякі картинки завантажуються на веб-ресурс через Javascript. Пошукові системи не знаходять такі файли самостійно. Для того, щоб вони могли бути проіндексовані, веб-майстри вставляють в HTML-код сайту карту зображень. Детальніше про її створення можна почитати в підтримці Google. Створити sitemap для зображень можна вручну (прописавши відповідний HTML-код), або за допомогою сервісу Free image sitemap generator.

Мікророзмітка

Мікророзмітка ділить зображення за категоріями, полегшуючи пошуковикам індексацію картинок. Ви можете назвати товари і рецепти. Це автоматично оптимізує картинку і підніме на верхні позиції пошукової видачі за відповідними запитами.

Мікророзмітка ділить зображення за категоріями, полегшуючи пошуковикам індексацію картинок. Ви можете назвати товари і рецепти. Це автоматично оптимізує картинку і підніме на верхні позиції пошукової видачі за відповідними запитами.

Для мікророзмітки оптимізації картинок використовують словник shema.org, який дозволяє внести в код додаткові дані про вміст зображення: категорія, ціна і наявність. Перевірити правильність підсумкового HTML-коду можна в валідаторі розмітки shema.org.

Для мікророзмітки оптимізації картинок використовують словник shema.org, який дозволяє внести в код додаткові дані про вміст зображення: категорія, ціна і наявність. Перевірити правильність підсумкового HTML-коду можна в валідаторі розмітки shema.org.

Унікальність зображень

Один з найважливіших факторів ранжирування унікальність контенту. Це стосується і оптимізованих картинок. Логіка в тому, що повторна публікація зображень не несе користі і порушує авторські права. Пошуковики вміють визначати не тільки запозичену графіку, але і її джерело.

Один з найважливіших факторів ранжирування — унікальність контенту. Це стосується і оптимізованих картинок. Логіка в тому, що повторна публікація зображень не несе користі і порушує авторські права. Пошуковики вміють визначати не тільки запозичену графіку, але і її джерело.

Перед завантаженням графічних файлів на веб-ресурс перевіряйте їх унікальність за допомогою пошуку по картинкам, або скористайтесь сервісом  TinEye.

Перед завантаженням графічних файлів на веб-ресурс перевіряйте їх унікальність за допомогою пошуку по картинкам, або скористайтесь сервісом  TinEye.



 

Де взяти унікальні зображення для сайту?

Заповнити веб-ресурс унікальними якісними зображеннями можна своїми силами, або за гроші. Платні джерела:

  • Фотостоки: shutterstok, depositphotos, Adobe Stock. Надають контент за підписку. Користувач сплачує фіксовану суму в місяць, і йому надається обмежена кількість зображень залежно від тарифу. Мінімальний пакет 10 файлів.

Фотостоки: shutterstok, depositphotos, Adobe Stock. Надають контент за підписку. Користувач сплачує фіксовану суму в місяць, і йому надається обмежена кількість зображень залежно від тарифу. Мінімальний пакет — 10 файлів.

  • Замовити у дизайнера на біржі фрілансу. Шукайте виконавців на freelancehunt. Підійде для графічної промальовки, рендерів, 3d-візуалізації.
  • Найняти фотографа. Відмінний варіант для інтернет-магазинів — робити фото товарів.

Безкоштовні джерела:

Фотостоки: PEXELS, PIXABAY, UNSPLASH.

  • Пошук по зображенням в Google. В налаштуваннях виберіть ліцензію Creative Commons автори дозволяють використання картинок з посиланням на джерело.

Пошук по зображенням в Google. В налаштуваннях виберіть ліцензію Creative Commons — автори дозволяють використання картинок з посиланням на джерело.

  • Старовинні гравюри та історичні фотографії. Картинки, яким більше 70 років, не є об’єктом авторського права.

 

Висновки

Зображення повноцінний інструмент для оптимізації сайту і підвищення конверсії. Дотримуйтеся наших рекомендацій і отримуйте додатковий прибуток:

  1. Стискайте зображення, щоб збільшити швидкість завантаження сторінок.
  2. Використовуйте унікальні картинки і оптимізуйте їх для підвищення в ранжируванні.
  3. Заповнюйте мета-теги ключовими фразами для залучення додаткового трафіку через пошук картинок.
  4. Зробіть зображення адаптивними для коректного відображення на мобільних пристроях.
  5. Регулярно перевіряйте сторінку в Google Pagespeed Insights для своєчасного виявлення проблем зі швидкістю і швидкого їх вирішення.

Де взяти унікальні зображення для сайту? Заповнити веб-ресурс унікальними якісними зображеннями можна своїми силами, або за гроші. Платні джерела:



 

Також читайте інші матеріали в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Дослідження Capgemini довело основні переваги маркетингу в реальному часі

Дослідження Capgemini довело основні переваги маркетингу в...

Основні переваги "real-time" маркетингу для керівників відділу

Сезонна реклама: 7 порад для успішного запуску

Сезонна реклама: 7 порад для успішного запуску

Основні інструменти сезонної реклами. 7 дієвих порад для успішного запуску осінньої кампанії.

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні...

Впевнені, що знаєте як оптимізувати картинки на сайті? Які основні вимоги пошукових систем до зображень на сайті? Як стиснути графіку...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті