Facebook обмежить таргетовану рекламу для користувачів молодше 18 років
04.08.2021
Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Оксана Харьковчук
Рекламодавці в Instagram, Facebook і Messenger більше не зможуть продавати товари для користувачів молодше 18 років на підставі їх інтересів. Це рішення було прийнято після того, як австралійська компанія повідомила, що може показувати дітям рекламу про алкоголь.
Тепер Facebook посилить контроль над типами реклами, яку діти віком до 13 років можуть бачити в Instagram і на інших платформах. Нове дослідження показує, що австралійські алкогольні компанії не обмежують доступ до контенту в соціальних мережах від більш молодих користувачів.
3 серпня Facebook оголосив, що в найближчі кілька тижнів Instagram припинить просування реклами для підлітків до 18 років на основі їх інтересів. Тільки їх вік, стать і місце розташування буде можливо використовувати для таргетованої реклами.
Група Reset Australia нещодавно повідомила, що може налаштувати рекламу, орієнтовану на підлітків від 13 до 17 років, на основі виражених ними інтересів. Серед гострих тематик виявилися такі “шкідливі звички” як куріння, сильна втрата ваги і азартні ігри.
Зміни торкнуться Facebook, Instagram і Messenger. У блозі Facebook говориться, що хоч і кожна людина може вручну відмовитися від таргетованої реклами, компанія вирішила зробити цю функцію автоматичною для дітей.
“Ми чули від соціальних працівників, що молоді люди можуть бути недостатньо підготовлені для прийняття таких рішень. Компанія згодна з цим, тому ми змінюємо підхід до залучення рекламодавцями уваги молоді за допомогою реклами”.
Також читайте інші новини в блозі Webpromo:
- Новий Spam Links Update проти спаму з посилань. Запущена оцінка алгоритмами Google
- Search Console Insights — новий інструмент Google для формування релевантного контенту
- Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.