Головна » Блог » Facebook обмежить таргетовану рекламу для користувачів молодше 18 років

Facebook обмежить таргетовану рекламу для користувачів молодше 18 років

04.08.2021

Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Оксана Харьковчук


Рекламодавці в Instagram, Facebook і Messenger більше не зможуть продавати товари для користувачів молодше 18 років на підставі їхніх інтересів. Це рішення було прийнято після того, як австралійська компанія повідомила, що може показувати дітям рекламу про алкоголь.

Рекламодавці в Instagram, Facebook і Messenger більше не зможуть продавати товари для користувачів молодше 18 років на підставі їх інтересів. Це рішення було прийнято після того, як австралійська компанія повідомила, що може показувати дітям рекламу про алкоголь.

Тепер Facebook посилить контроль над типами реклами, яку діти віком до 13 років можуть бачити в Instagram і на інших платформах. Нове дослідження показує, що австралійські алкогольні компанії не обмежують доступ до контенту в соціальних мережах від більш молодих користувачів.

3 серпня Facebook оголосив, що в найближчі кілька тижнів Instagram припинить просування реклами для підлітків до 18 років на основі їх інтересів. Тільки їх вік, стать і місце розташування буде можливо використовувати для таргетованої реклами.

3 серпня Facebook оголосив, що в найближчі кілька тижнів Instagram припинить просування реклами для підлітків до 18 років на основі їх інтересів. Тільки їх вік, стать і місце розташування буде можливо використовувати для таргетированной реклами.



 

Група Reset Australia нещодавно повідомила, що може налаштувати рекламу, орієнтовану на підлітків від 13 до 17 років, на основі виражених ними інтересів. Серед гострих тематик виявилися такі “шкідливі звички” як куріння, сильна втрата ваги і азартні ігри.

Зміни торкнуться Facebook, Instagram і Messenger. У блозі Facebook говориться, що хоч і кожна людина може вручну відмовитися від таргетованої реклами, компанія вирішила зробити цю функцію автоматичною для дітей.

“Ми чули від соціальних працівників, що молоді люди можуть бути недостатньо підготовлені для прийняття таких рішень. Компанія згодна з цим, тому ми змінюємо підхід до залучення рекламодавцями уваги молоді за допомогою реклами”.

Ми чули від соціальних працівників, що молоді люди можуть бути недостатньо підготовлені для прийняття таких рішень. Компанія згодна з цим, тому ми змінюємо підхід до залучення рекламодавцями уваги молоді за допомогою реклами

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Останні матеріали рубрики

ChatGPT новини

ЄС зобов'язує компанії позначати контент, створений...

В ЄС використання штучного інтелекту викликає все більше занепокоєння. Чим може нашкодити масова інтеграція технології?

Twitter стане X? Ілон Маск підтвердив чутки

Ілон Маск продовжує експериментувати з Twitter. Що зміниться цього разу?

Chat-GPT тепер не брехатиме? OpenAI вигадали нову стратегію

Наразі гостро постала проблема дезінформування користувачів штучним інтелектом, і для боротьби з цим явищем OpenAI запропонувала...

Робочі зустрічі тепер у WhatsApp: розробники додають функцію...

WhatsApp випускає оновлення. Тепер буде доступна функція демонстрації екрану під час відеодзвінка. Як це працюватиме?

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності