Офлайн-конверсії Facebook Ads і Google Ads. Як підвищити якість лідів?
14.06.2021
Агентство Webpromo вже понад 12 років використовує великий спектр Digital інструментів для досягнення цілей клієнтів. Важливим завданням у нашій роботі завжди була не тільки лідогенерація, але й підвищення продажів, угод, рентабельності інвестицій. Ми наполегливо рекомендуємо застосовувати інструменти коллтрекінга, наскрізної аналітики, офлайн-конверсій. Ми допомагаємо налаштовувати воронки з високою рентабельністю за допомогою аналітичних інструментів.
Інструмент “офлайн-конверсії” доступний в кабінетах Facebook Ads і Google Ads досить давно. Даний функціонал покликаний допомогти рекламодавцям ефективно керувати рекламними інвестиціями для зростання реальних угод і продажів.
Offline Conversions здатні доповнити наскрізну аналітику. Їх завдання ― передавати дані з CRM в рекламні кабінети. Отримана інформація дозволяє в рекламному кабінеті використовувати статистику для залучення нових клієнтів.
Реалізація інструменту не найпростіша. Для коректного налаштування вам знадобиться досвідчений PPC-фахівець і робота залученого вебмайстера/аналітика. Відсутність кваліфікованої команди ― одна з причин рідкісного застосування даного інструменту. Фахівці Webpromo, навпаки, готові допомогти Вам налаштувати офлайн-конверсії для Facebook Ads і Google Ads.
Зміст:
Як оптимізувати рекламу в Google Ads за допомогою офлайн-конверсій?
- Обираємо тип офлайн-конверсії;
- Як відбувається офлайн-конверсія в Google Ads?
- Алгоритм налаштування офлайн-конверсії в Google Ads;
Як оптимізувати рекламу в Facebook Ads за допомогою офлайн-конверсій?
- Принцип роботи з офлайн-конверсіями в Facebook;
- Імпорт конверсій в Facebook Ads;
- Алгоритм налаштування офлайн-конверсій в Facebook Ads;
Що таке офлайн-конверсія?
Офлайн-конверсія ― це дія користувача, яку він зробив поза інтернетом після взаємодії з сайтом або рекламою компанії.
Дана подія відбувається в CRM-системі. При досягненні певного статусу угоди / продажу інформація про клієнта автоматично передається в рекламні кабінети. Ця інформація і є офлайн-конверсією.
Впровадження офлайн-конверсії допомагає для досягнення таких цілей:
- збільшити викуп в e-commerce;
- збільшити к-ть записів для сервісів і послуг;
- збільшити кількість угод для B2C і B2B.
Чи може інтернет-маркетолог що-небудь зробити для підвищення якості успішних угод? Так, якщо вміє інтегрувати дані про угоди з CRM і рекламними кабінетами Google і Facebook.
Як оптимізувати рекламу в Google Ads за допомогою офлайн-конверсій?
Обираємо тип офлайн-конверсії
Існує два типи офлайн-конверсій в Google Ads: відстеження конверсій за кліками (передача GCLID з переходом на сайт) і відстеження конверсій дзвінків (передача номера Google для переадресації — в Україні недоступно).
У яких випадках використовуються:
- угода здійснена в Інтернеті, але відстежується в CRM;
- з моменту конверсії в Інтернеті пройшло 30 днів (отримані повернення);
- клієнт придбав новий товар або клієнт зробив покупку повторно.
Як відбувається офлайн-конверсія в Google Ads?
Этап 1. Клік на оголошення. Користувач натискає на оголошення і переходить на сайт компанії, переглядає його, ознайомлюється з представленими товарами і послугами.
Этап 2. Веб-форма. Користувач заповнює форму на сайті і стає потенційним клієнтом.
Этап 3. Обробка ліда в CRM. Інформація про потенційного клієнта передається в CRM-систему, додаток для маркетингу, електронну пошту або базу даних.
Этап 4. Передача з CRM в Google Ads. Коли потенційний клієнт здійснює операцію, Zapier завантажує відомості про неї в Google Ads.
Важливо! Імпорт можливий, якщо:
- Включена автоматична позначка Google Ads;
- Можна змінювати код сторінок сайту;
- Можна зберігати ідентифікатор GCLID;
- Час відгуку до конверсії не перевищує 90 днів;
- Можливий автоматичний імпорт з CRM через Гугл-таблиці або Zapier.
Імпортувати дані можливо:
- вручну через файл;
- оновленням за посиланням на Гугл-таблиці;
- оновленням за посиланням на таблицю на сайті;
- автоматично через Zapier (з 2020 року);
- через CRM Saleforce®;
- через API.
Алгоритм налаштування офлайн-конверсії в Google Ads
Крок 1. Створення офлайн-конверсії
У рекламному кабінеті Google створюємо “конверсію з іншої системи”, як показано на скріншоті.
Крок 2. Встановлення коду на сайт
Цей етап включає три дії:
- Додати на всі сторінки з заповненими формами код, що забезпечує передачу ідентифікаторів GCLID у вашу систему відстеження потенційних клієнтів;
- Додати на всі сторінки свого сайту скрипт, який зберігає ідентифікатори GCLID;
- Реалізувати збереження ідентифікаторів GCLID разом з даними про клієнтів у своїй системі відстеження потенційних клієнтів.
Детальніше про це читайте в інструкції від Google.
Крок 3. Передача даних в Google Sheets.
На цьому етапі важливо отримати вивантаження даних з CRM (наприклад Bitrix) в Google Spreadsheets.
Обов’язкові поля для вивантаження | Необов’язкові поля для вивантаження |
|
|
За посиланням знаходиться шаблон таблиці. Щоб краще розібратися в імпорті офлайн-конверсій в Google Ads, ознайомтеся з керівництвом від Google.
Крок 4. Передача даних з Google Sheets через Zapier
Створюємо пошту (або використовуємо існуючу) з необхідними правами для акаунта Google Ads, також з цієї пошти працюємо з Zapier. Створюємо інтеграцію Google SpreadSheets з Google Ads.
Крок 5. Оптимізація реклами під офлайн-конверсії
При досягненні офлайн-конверсії в CRM відбувається автоматична передача даних події через Google Spreadsheets + Zapier в Google Ads.
На скриншоті рекламного кабінету ми бачимо, що CR і CPA для офлайн-конверсії відрізняється між кампаніями. Для оптимізації досить внести корегування:
- використовувати автоматичні стратегії з цільової СРА.
- вимкнути менш ефективні кампанії / групи / оголошення / ключі.
Таким чином, РРС-фахівець отримує інструмент для підвищення кількості угод і кваліфікацій лідів.
Чек-лист для вибору автоматичної стратегії призначення ставок Google Ads ви можете завантажити тут.
Як оптимізувати рекламу в Facebook Ads за допомогою офлайн-конверсій?
Таргетована реклама — незамінний інструмент для швидкого зростання лідогенераціі. Для деяких бізнесів Facebook Ads може стати “порятунком”. Однак часто колл-центри відзначають низьку якість заявок з такого рекламного каналу. Офлайн-конверсія — інструмент, покликаний підвищити кваліфікацію лідів отриманих з таргетованої реклами.
Принцип роботи з офлайн-конверсіями в Facebook
Аналіз впливу реклами в Facebook на результати оптимізації на форумі (викуп з магазину, угода, кваліфікація і т.д.) відбувається трьома варіантами:
-
- Фіксація дій офлайн. Завантажуйте дані про взаємодію з вашої точки продажів, гарячої лінії або CRM. Отримані відомості будуть анонімізовані, а події зіставлені з користувачами на Facebook.
- Вимірювання офлайн-атрибуції. Переглядайте, скільки подій відноситься до людей, які подивилися вашу рекламу або натиснули на неї. Відстежуйте покупки і вимірюйте офлайн-окупність витрат на рекламу.
- Таргетинг офлайн-покупців. Показуйте людям рекламу на підставі їх дій офлайн. Створюйте схожі аудиторії, щоб охопити більше людей.
Імпорт конверсій в Facebook Ads
Для роботи з офлайн-конверсіями в рекламному кабінеті Facebook необхідна таблиця з даними про покупки і покупця за спеціальним ТЗ. Дана інформація завантажується в інструменти Facebook Ads трьома шляхами:
- Завантаження CSV файлу вручну;
- Передача через АРІ;
- Передача через партнерські інтеграції (наприклад Zapier).
Алгоритм налаштування офлайн-конверсій в Facebook Ads
Крок 1. Створення файлу офлайн-конверсій в Google Spreadsheets
Файл в Google Spreadsheets схожий на файл для Google Offline Conversions. Різниця полягає у тому, що для Facebook непотрібні унікальні ідентифікатори. Зв’язка відбувається за персональних даних користувачів.
Обов’язкові атрибути:
- Email і phone з кодом країни (обов’язково) — за даним полем відбувається зв’язка з поштою або телефоном користувача Facebook;
- Event_name — задаєте назву події, яку хочете бачити в Facebook (наприклад Lead);
- Event_time — точний час події до секунди (наприклад 2019-03-26T18: 28: 00Z);
- Madid — унікальний ідентифікатор конверсії для кожної події, може бути ID угоди.
Крок 2. Зв’язок Google Spreadsheets з Facebook Ads через Zapier
Детальна інструкція є на сайті Zapier. Механіка полягає в тому, що при попаданні в Google Spreadsheets нового рядка з новими даними Zapier відправляє дані в Facebook Ads.
Завантаження і збіг офлайн-конверсій з користувачами Facebook:
Шаг 3. Оптимізація реклами з урахуванням офлайн-конверсії
Передача офлайн-покупок:
Передача офлайн-лідів:
Після всіх налаштувань, ви отримаєте офлайн-конверсії в кабінеті і зможете аналізувати їх для оцінки ефективності та оптимізації реклами. Для поліпшення показників необхідно:
- оцінити СРА / CPL офлайн-конверсії;
- оцінити CR з ліда в офлайн-конверсію;
- призупинити менш ефективні кампанії / групи / оголошення.
Таким чином, в рекламному кабінеті ми отримаємо інструмент для керування кількістю угод і ціною угоди.
Висновки
- Офлайн-конверсии дозволяють оптимізувати рекламу під угоди і цільові ліди, що підвищує якість лідів. Автоматичні стратегії Google Ads розподіляють показ реклами на користувачів, які з більшою ймовірністю здійснять офлайн-конверсію.
- Zapier дозволяє працювати з офлайн-конверсіями Google Ads (з 2020) і Facebook Ads і спрощує інтеграцію з Google-таблицями.
- Google Ads не використовує персональні дані користувачів в офлайн-конверсіях. Зв’язок відбувається через GCLID, що може викликати труднощі під час впровадженні спеціального коду.
- Facebook Ads використовує персональні дані користувачів. Інтеграція може бути максимально простою — передача даних з таблиць в рекламний кабінет.
- Команда фахівців Webpromo допоможе вам налаштувати інструменти наскрізної аналітики і офлайн-конверсій для оптимізації реклами та підвищення якості і кваліфікації лідів.
Також читайте інші статті у блозі Webpromo:
- Performance Marketing в діджитал – тренди 2021, які потрібно запровадити;
- Як ми знизили ціну за встановлення мобільного додатка в Facebook на 50% з місячним бюджетом 60 000 $;
- Рекомендації Google Ads: чому можуть не працювати і як правильно їх використовувати.
І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.