Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Офлайн-конверсії Facebook Ads і Google Ads. Як підвищити якість лідів?

Офлайн-конверсії Facebook Ads і Google Ads. Як підвищити якість лідів?

14.06.2021

Дмитро Галяк


Агентство Webpromo вже понад 12 років використовує великий спектр Digital інструментів для досягнення цілей клієнтів. Важливим завданням у нашій роботі завжди була не тільки лідогенерація, але й підвищення продажів, угод, рентабельності інвестицій. Ми наполегливо рекомендуємо застосовувати інструменти коллтрекінга, наскрізної аналітики, офлайн-конверсій. Ми допомагаємо налаштовувати воронки з високою рентабельністю за допомогою аналітичних інструментів.

Інструмент “офлайн-конверсії” доступний в кабінетах Facebook Ads і Google Ads досить давно. Даний функціонал покликаний допомогти рекламодавцям ефективно керувати рекламними інвестиціями для зростання реальних угод і продажів.

Offline Conversions здатні доповнити наскрізну аналітику. Їх завдання ― передавати дані з CRM в рекламні кабінети. Отримана інформація дозволяє в рекламному кабінеті використовувати статистику для залучення нових клієнтів.

Реалізація інструменту не найпростіша. Для коректного налаштування вам знадобиться досвідчений PPC-фахівець і робота залученого вебмайстера/аналітика. Відсутність кваліфікованої команди ― одна з причин рідкісного застосування даного інструменту. Фахівці Webpromo, навпаки, готові допомогти Вам налаштувати офлайн-конверсії для Facebook Ads і Google Ads.

Аналітика та графіки у власному рекламному кабінеті

Зміст:

Що таке офлайн-конверсія?

Як оптимізувати рекламу в Google Ads за допомогою офлайн-конверсій?

 Як оптимізувати рекламу в Facebook Ads за допомогою офлайн-конверсій?

Висновки.

 

Що таке офлайн-конверсія?

Офлайн-конверсіяце дія користувача, яку він зробив поза інтернетом після взаємодії з сайтом або рекламою компанії.

Дана подія відбувається в CRM-системі. При досягненні певного статусу угоди / продажу інформація про клієнта автоматично передається в рекламні кабінети. Ця інформація і є офлайн-конверсією.

Впровадження офлайн-конверсії допомагає для досягнення таких цілей:

  • збільшити викуп в e-commerce;
  • збільшити к-ть записів для сервісів і послуг;
  • збільшити кількість угод для B2C і B2B.

Чи може інтернет-маркетолог що-небудь зробити для підвищення якості успішних угод? Так, якщо вміє інтегрувати дані про угоди з CRM і рекламними кабінетами Google і Facebook.

Інтернет-маркетолог підвищує якість успішних угод за рахунок офлайн-конверсій



 

Як оптимізувати рекламу в Google Ads за допомогою офлайн-конверсій?

Обираємо тип офлайн-конверсії

Існує два типи офлайн-конверсій в Google Ads: відстеження конверсій за кліками (передача GCLID з переходом на сайт) і відстеження конверсій дзвінків (передача номера Google для переадресації — в Україні недоступно).

У яких випадках використовуються:

  • угода здійснена в Інтернеті, але відстежується в CRM;
  • з моменту конверсії в Інтернеті пройшло 30 днів (отримані повернення);
  • клієнт придбав новий товар або клієнт зробив покупку повторно.

Як відбувається офлайн-конверсія в Google Ads?

Этап 1. Клік на оголошення. Користувач натискає на оголошення і переходить на сайт компанії, переглядає його, ознайомлюється з представленими товарами і послугами.

Этап 2. Веб-форма. Користувач заповнює форму на сайті і стає потенційним клієнтом.

Этап 3. Обробка ліда в CRM. Інформація про потенційного клієнта передається в CRM-систему, додаток для маркетингу, електронну пошту або базу даних.

Этап 4. Передача з CRM в Google Ads. Коли потенційний клієнт здійснює операцію, Zapier завантажує відомості про неї в Google Ads.

Важливо! Імпорт можливий, якщо:

  • Включена автоматична позначка Google Ads;
  • Можна змінювати код сторінок сайту;
  • Можна зберігати ідентифікатор GCLID;
  • Час відгуку до конверсії не перевищує 90 днів;
  • Можливий автоматичний імпорт з CRM через Гугл-таблиці або Zapier.

 

Імпортувати дані можливо:

  • вручну через файл;
  • оновленням за посиланням на Гугл-таблиці;
  • оновленням за посиланням на таблицю на сайті;
  • автоматично через Zapier (з 2020 року);
  • через CRM Saleforce®;
  • через API.


Алгоритм налаштування офлайн-конверсії в Google Ads

Крок 1. Створення офлайн-конверсії

У рекламному кабінеті Google створюємо “конверсію з іншої системи”, як показано на скріншоті.

Крок 2. Встановлення коду на сайт

Цей етап включає три дії:

  1. Додати на всі сторінки з заповненими формами код, що забезпечує передачу ідентифікаторів GCLID у вашу систему відстеження потенційних клієнтів;
  2. Додати на всі сторінки свого сайту скрипт, який зберігає ідентифікатори GCLID;
  3. Реалізувати збереження ідентифікаторів GCLID разом з даними про клієнтів у своїй системі відстеження потенційних клієнтів.

Детальніше про це читайте в інструкції від Google.

Крок 3. Передача даних в Google Sheets.

На цьому етапі важливо отримати вивантаження даних з CRM (наприклад Bitrix) в Google Spreadsheets.

Обов’язкові поля для вивантаження Необов’язкові поля для вивантаження
  • Google Click ID (GCLID);
  • Conversion Name (як названо в акаунті google ads);
  • Conversion Time (час офлайн конверсії).
  • Conversion Value;
  • Conversion Currency.

За посиланням знаходиться шаблон таблиці. Щоб краще розібратися в імпорті офлайн-конверсій в Google Ads, ознайомтеся з керівництвом від Google.

Крок 4. Передача даних з Google Sheets через Zapier

Створюємо пошту (або використовуємо існуючу) з необхідними правами для акаунта Google Ads, також з цієї пошти працюємо з Zapier. Створюємо інтеграцію Google SpreadSheets з Google Ads.

Передача даних з Google Sheets через Zapier, створення інтеграції Google SpreadSheets з Google Ads

Крок 5. Оптимізація реклами під офлайн-конверсії

При досягненні офлайн-конверсії в CRM відбувається автоматична передача даних події через Google Spreadsheets + Zapier в Google Ads.

Оптимізація реклами під офлайн-конверсії, автоматична передача даних події через Google Spreadsheets і Zapier в Google Ads

Оптимізація реклами з урахуванням офлайн-конверсії, передача офлайн-покупок

На скриншоті рекламного кабінету ми бачимо, що CR і CPA для офлайн-конверсії відрізняється між кампаніями. Для оптимізації досить внести корегування:

  • використовувати автоматичні стратегії з цільової СРА.
  • вимкнути менш ефективні кампанії / групи / оголошення / ключі.

Таким чином, РРС-фахівець отримує інструмент для підвищення кількості угод і кваліфікацій лідів.

Чек-лист для вибору автоматичної стратегії призначення ставок Google Ads ви можете завантажити тут.



 

Як оптимізувати рекламу в Facebook Ads за допомогою офлайн-конверсій?

Таргетована реклама — незамінний інструмент для швидкого зростання лідогенераціі. Для деяких бізнесів Facebook Ads може стати “порятунком”. Однак часто колл-центри відзначають низьку якість заявок з такого рекламного каналу. Офлайн-конверсія — інструмент, покликаний підвищити кваліфікацію лідів отриманих з таргетованої реклами.

Принцип роботи з офлайн-конверсіями в Facebook

Аналіз впливу реклами в Facebook на результати оптимізації на форумі (викуп з магазину, угода, кваліфікація і т.д.) відбувається трьома варіантами:

    1. Фіксація дій офлайн. Завантажуйте дані про взаємодію з вашої точки продажів, гарячої лінії або CRM. Отримані відомості будуть анонімізовані, а події зіставлені з користувачами на Facebook.
    2. Вимірювання офлайн-атрибуції. Переглядайте, скільки подій відноситься до людей, які подивилися вашу рекламу або натиснули на неї. Відстежуйте покупки і вимірюйте офлайн-окупність витрат на рекламу.
    3. Таргетинг офлайн-покупців. Показуйте людям рекламу на підставі їх дій офлайн. Створюйте схожі аудиторії, щоб охопити більше людей.

Імпорт конверсій в Facebook Ads

Для роботи з офлайн-конверсіями в рекламному кабінеті Facebook необхідна таблиця з даними про покупки і покупця за спеціальним ТЗ. Дана інформація завантажується в інструменти Facebook Ads трьома шляхами:



Алгоритм налаштування офлайн-конверсій в Facebook Ads

Крок 1. Створення файлу офлайн-конверсій в Google Spreadsheets

Створення файлу офлайн-конверсій в Google Spreadsheets

Файл в Google Spreadsheets схожий на файл для Google Offline Conversions. Різниця полягає у тому, що для Facebook непотрібні унікальні ідентифікатори. Зв’язка відбувається за персональних даних користувачів.

Обов’язкові атрибути:

  • Email і phone з кодом країни (обов’язково) — за даним полем відбувається зв’язка з поштою або телефоном користувача Facebook;
  • Event_name — задаєте назву події, яку хочете бачити в Facebook (наприклад Lead);
  • Event_time — точний час події до секунди (наприклад 2019-03-26T18: 28: 00Z);
  • Madid — унікальний ідентифікатор конверсії для кожної події, може бути ID угоди.

Крок 2. Зв’язок Google Spreadsheets з Facebook Ads через Zapier

Зв'язок Google Spreadsheets з Facebook Ads через Zapier

Детальна інструкція є на сайті Zapier. Механіка полягає в тому, що при попаданні в Google Spreadsheets нового рядка з новими даними Zapier відправляє дані в Facebook Ads.

Завантаження і збіг офлайн-конверсій з користувачами Facebook:

Завантаження і збіг офлайн-конверсій з користувачами Facebook

Шаг 3. Оптимізація реклами з урахуванням офлайн-конверсії

Передача офлайн-покупок:

Оптимізація реклами з урахуванням офлайн-конверсії, передача офлайн-покупок

Передача офлайн-лідів:

Оптимізація реклами з урахуванням офлайн-конверсії, передача офлайн-лидов

Після всіх налаштувань, ви отримаєте офлайн-конверсії в кабінеті і зможете аналізувати їх для оцінки ефективності та оптимізації реклами. Для поліпшення показників необхідно:

  • оцінити СРА / CPL офлайн-конверсії;
  • оцінити CR з ліда в офлайн-конверсію;
  • призупинити менш ефективні кампанії / групи / оголошення.

Таким чином, в рекламному кабінеті ми отримаємо інструмент для керування кількістю угод і ціною угоди.

Висновки

  1. Офлайн-конверсии дозволяють оптимізувати рекламу під угоди і цільові ліди, що підвищує якість лідів. Автоматичні стратегії Google Ads розподіляють показ реклами на користувачів, які з більшою ймовірністю здійснять офлайн-конверсію.
  2. Zapier дозволяє працювати з офлайн-конверсіями Google Ads (з 2020) і Facebook Ads і спрощує інтеграцію з Google-таблицями.
  3. Google Ads не використовує персональні дані користувачів в офлайн-конверсіях. Зв’язок відбувається через GCLID, що може викликати труднощі під час впровадженні спеціального коду.
  4. Facebook Ads використовує персональні дані користувачів. Інтеграція може бути максимально простою — передача даних з таблиць в рекламний кабінет.
  5. Команда фахівців Webpromo допоможе вам налаштувати інструменти наскрізної аналітики і офлайн-конверсій для оптимізації реклами та підвищення якості і кваліфікації лідів.

 

Також читайте інші статті у блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Вже запущена реклама? Замовте аудит та отримаєте рекомендації про скорочення витрат на Google

 

    Останні матеріали рубрики

    Що таке DDoS-атаки: вплив на SEO та рекламу, а також способи захиститися від кіберзловмисників

    Що таке DDoS-атаки: вплив на SEO та рекламу, а також способи...

    У цій статті розповідаємо, що таке DDoS-атаки, як їх вчасно розпізнати та мінімізувати негативні наслідки.

    Що таке SEO-копірайтинг і як він допомагає у просуванні...

    SEO — це завжди про комплексну роботу, використання різних інструментів для досягнення найкращих результатів у просуванні...

    Оператори пошуку Google та способи їх використання в роботі...

    Для ефективнішого пошуку інформації існують спеціальні команди, які дозволяють виокремити потрібні дані, конкретизувати або...

    Google завершив оновлення політики щодо спаму за березень 2024

    Google завершив оновлення політики щодо спаму 20 березня 2024 року. Про це стало відомо на сторінці Google Search Status Dashboard Основне оновлення — Core...

    Підпишіться на нашу розсилку
    Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
    Підписка на розсилку в Telegram
    Залишились питання?
    Наші експерти готові відповісти на них

     

    Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

    Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
    Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
    Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
    Серед багатьох ми обрали Webpromo
    Кожен в команді— майстер своєї справи
    Ціную Webpromo за гнучкість
    Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
    Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

    Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

    Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

    Політика конфіденційності