Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Офлайн-конверсії Facebook Ads і Google Ads. Як підвищити якість лідів?

Офлайн-конверсії Facebook Ads і Google Ads. Як підвищити якість лідів?

14.06.2021

Дмитро Галяк, PPC Team Lead Webpromo


Агентство Webpromo вже понад 12 років використовує великий спектр Digital інструментів для досягнення цілей клієнтів. Важливим завданням у нашій роботі завжди була не тільки лідогенерація, але й підвищення продажів, угод, рентабельності інвестицій. Ми наполегливо рекомендуємо застосовувати інструменти коллтрекінга, наскрізної аналітики, офлайн-конверсій. Ми допомагаємо налаштовувати воронки з високою рентабельністю за допомогою аналітичних інструментів.

Інструмент “офлайн-конверсії” доступний в кабінетах Facebook Ads і Google Ads досить давно. Даний функціонал покликаний допомогти рекламодавцям ефективно керувати рекламними інвестиціями для зростання реальних угод і продажів.

Offline Conversions здатні доповнити наскрізну аналітику. Їх завдання ― передавати дані з CRM в рекламні кабінети. Отримана інформація дозволяє в рекламному кабінеті використовувати статистику для залучення нових клієнтів.

Реалізація інструменту не найпростіша. Для коректного налаштування вам знадобиться досвідчений PPC-фахівець і робота залученого вебмайстера/аналітика. Відсутність кваліфікованої команди ― одна з причин рідкісного застосування даного інструменту. Фахівці Webpromo, навпаки, готові допомогти Вам налаштувати офлайн-конверсії для Facebook Ads і Google Ads.

Аналітика та графіки у власному рекламному кабінеті

Зміст:

Що таке офлайн-конверсія?

Як оптимізувати рекламу в Google Ads за допомогою офлайн-конверсій?

 Як оптимізувати рекламу в Facebook Ads за допомогою офлайн-конверсій?

Висновки.

 

Що таке офлайн-конверсія?

Офлайн-конверсіяце дія користувача, яку він зробив поза інтернетом після взаємодії з сайтом або рекламою компанії.

Дана подія відбувається в CRM-системі. При досягненні певного статусу угоди / продажу інформація про клієнта автоматично передається в рекламні кабінети. Ця інформація і є офлайн-конверсією.

Впровадження офлайн-конверсії допомагає для досягнення таких цілей:

  • збільшити викуп в e-commerce;
  • збільшити к-ть записів для сервісів і послуг;
  • збільшити кількість угод для B2C і B2B.

Чи може інтернет-маркетолог що-небудь зробити для підвищення якості успішних угод? Так, якщо вміє інтегрувати дані про угоди з CRM і рекламними кабінетами Google і Facebook.

Інтернет-маркетолог підвищує якість успішних угод за рахунок офлайн-конверсій



 

Як оптимізувати рекламу в Google Ads за допомогою офлайн-конверсій?

Обираємо тип офлайн-конверсії

Існує два типи офлайн-конверсій в Google Ads: відстеження конверсій за кліками (передача GCLID з переходом на сайт) і відстеження конверсій дзвінків (передача номера Google для переадресації — в Україні недоступно).

У яких випадках використовуються:

  • угода здійснена в Інтернеті, але відстежується в CRM;
  • з моменту конверсії в Інтернеті пройшло 30 днів (отримані повернення);
  • клієнт придбав новий товар або клієнт зробив покупку повторно.

Як відбувається офлайн-конверсія в Google Ads?

Этап 1. Клік на оголошення. Користувач натискає на оголошення і переходить на сайт компанії, переглядає його, ознайомлюється з представленими товарами і послугами.

Этап 2. Веб-форма. Користувач заповнює форму на сайті і стає потенційним клієнтом.

Этап 3. Обробка ліда в CRM. Інформація про потенційного клієнта передається в CRM-систему, додаток для маркетингу, електронну пошту або базу даних.

Этап 4. Передача з CRM в Google Ads. Коли потенційний клієнт здійснює операцію, Zapier завантажує відомості про неї в Google Ads.

Важливо! Імпорт можливий, якщо:

  • Включена автоматична позначка Google Ads;
  • Можна змінювати код сторінок сайту;
  • Можна зберігати ідентифікатор GCLID;
  • Час відгуку до конверсії не перевищує 90 днів;
  • Можливий автоматичний імпорт з CRM через Гугл-таблиці або Zapier.

 

Імпортувати дані можливо:

  • вручну через файл;
  • оновленням за посиланням на Гугл-таблиці;
  • оновленням за посиланням на таблицю на сайті;
  • автоматично через Zapier (з 2020 року);
  • через CRM Saleforce®;
  • через API.


Алгоритм налаштування офлайн-конверсії в Google Ads

Крок 1. Створення офлайн-конверсії

У рекламному кабінеті Google створюємо “конверсію з іншої системи”, як показано на скріншоті.

Крок 2. Встановлення коду на сайт

Цей етап включає три дії:

  1. Додати на всі сторінки з заповненими формами код, що забезпечує передачу ідентифікаторів GCLID у вашу систему відстеження потенційних клієнтів;
  2. Додати на всі сторінки свого сайту скрипт, який зберігає ідентифікатори GCLID;
  3. Реалізувати збереження ідентифікаторів GCLID разом з даними про клієнтів у своїй системі відстеження потенційних клієнтів.

Детальніше про це читайте в інструкції від Google.

Крок 3. Передача даних в Google Sheets.

На цьому етапі важливо отримати вивантаження даних з CRM (наприклад Bitrix) в Google Spreadsheets.

Обов’язкові поля для вивантаження Необов’язкові поля для вивантаження
  • Google Click ID (GCLID);
  • Conversion Name (як названо в акаунті google ads);
  • Conversion Time (час офлайн конверсії).
  • Conversion Value;
  • Conversion Currency.

За посиланням знаходиться шаблон таблиці. Щоб краще розібратися в імпорті офлайн-конверсій в Google Ads, ознайомтеся з керівництвом від Google.

Крок 4. Передача даних з Google Sheets через Zapier

Створюємо пошту (або використовуємо існуючу) з необхідними правами для акаунта Google Ads, також з цієї пошти працюємо з Zapier. Створюємо інтеграцію Google SpreadSheets з Google Ads.

Передача даних з Google Sheets через Zapier, створення інтеграції Google SpreadSheets з Google Ads

Крок 5. Оптимізація реклами під офлайн-конверсії

При досягненні офлайн-конверсії в CRM відбувається автоматична передача даних події через Google Spreadsheets + Zapier в Google Ads.

Оптимізація реклами під офлайн-конверсії, автоматична передача даних події через Google Spreadsheets і Zapier в Google Ads

Оптимізація реклами з урахуванням офлайн-конверсії, передача офлайн-покупок

На скриншоті рекламного кабінету ми бачимо, що CR і CPA для офлайн-конверсії відрізняється між кампаніями. Для оптимізації досить внести корегування:

  • використовувати автоматичні стратегії з цільової СРА.
  • вимкнути менш ефективні кампанії / групи / оголошення / ключі.

Таким чином, РРС-фахівець отримує інструмент для підвищення кількості угод і кваліфікацій лідів.

Чек-лист для вибору автоматичної стратегії призначення ставок Google Ads ви можете завантажити тут.



 

Як оптимізувати рекламу в Facebook Ads за допомогою офлайн-конверсій?

Таргетована реклама — незамінний інструмент для швидкого зростання лідогенераціі. Для деяких бізнесів Facebook Ads може стати “порятунком”. Однак часто колл-центри відзначають низьку якість заявок з такого рекламного каналу. Офлайн-конверсія — інструмент, покликаний підвищити кваліфікацію лідів отриманих з таргетованої реклами.

Принцип роботи з офлайн-конверсіями в Facebook

Аналіз впливу реклами в Facebook на результати оптимізації на форумі (викуп з магазину, угода, кваліфікація і т.д.) відбувається трьома варіантами:

    1. Фіксація дій офлайн. Завантажуйте дані про взаємодію з вашої точки продажів, гарячої лінії або CRM. Отримані відомості будуть анонімізовані, а події зіставлені з користувачами на Facebook.
    2. Вимірювання офлайн-атрибуції. Переглядайте, скільки подій відноситься до людей, які подивилися вашу рекламу або натиснули на неї. Відстежуйте покупки і вимірюйте офлайн-окупність витрат на рекламу.
    3. Таргетинг офлайн-покупців. Показуйте людям рекламу на підставі їх дій офлайн. Створюйте схожі аудиторії, щоб охопити більше людей.

Імпорт конверсій в Facebook Ads

Для роботи з офлайн-конверсіями в рекламному кабінеті Facebook необхідна таблиця з даними про покупки і покупця за спеціальним ТЗ. Дана інформація завантажується в інструменти Facebook Ads трьома шляхами:



Алгоритм налаштування офлайн-конверсій в Facebook Ads

Крок 1. Створення файлу офлайн-конверсій в Google Spreadsheets

Створення файлу офлайн-конверсій в Google Spreadsheets

Файл в Google Spreadsheets схожий на файл для Google Offline Conversions. Різниця полягає у тому, що для Facebook непотрібні унікальні ідентифікатори. Зв’язка відбувається за персональних даних користувачів.

Обов’язкові атрибути:

  • Email і phone з кодом країни (обов’язково) — за даним полем відбувається зв’язка з поштою або телефоном користувача Facebook;
  • Event_name — задаєте назву події, яку хочете бачити в Facebook (наприклад Lead);
  • Event_time — точний час події до секунди (наприклад 2019-03-26T18: 28: 00Z);
  • Madid — унікальний ідентифікатор конверсії для кожної події, може бути ID угоди.

Крок 2. Зв’язок Google Spreadsheets з Facebook Ads через Zapier

Зв'язок Google Spreadsheets з Facebook Ads через Zapier

Детальна інструкція є на сайті Zapier. Механіка полягає в тому, що при попаданні в Google Spreadsheets нового рядка з новими даними Zapier відправляє дані в Facebook Ads.

Завантаження і збіг офлайн-конверсій з користувачами Facebook:

Завантаження і збіг офлайн-конверсій з користувачами Facebook

Шаг 3. Оптимізація реклами з урахуванням офлайн-конверсії

Передача офлайн-покупок:

Оптимізація реклами з урахуванням офлайн-конверсії, передача офлайн-покупок

Передача офлайн-лідів:

Оптимізація реклами з урахуванням офлайн-конверсії, передача офлайн-лидов

Після всіх налаштувань, ви отримаєте офлайн-конверсії в кабінеті і зможете аналізувати їх для оцінки ефективності та оптимізації реклами. Для поліпшення показників необхідно:

  • оцінити СРА / CPL офлайн-конверсії;
  • оцінити CR з ліда в офлайн-конверсію;
  • призупинити менш ефективні кампанії / групи / оголошення.

Таким чином, в рекламному кабінеті ми отримаємо інструмент для керування кількістю угод і ціною угоди.

Висновки

  1. Офлайн-конверсии дозволяють оптимізувати рекламу під угоди і цільові ліди, що підвищує якість лідів. Автоматичні стратегії Google Ads розподіляють показ реклами на користувачів, які з більшою ймовірністю здійснять офлайн-конверсію.
  2. Zapier дозволяє працювати з офлайн-конверсіями Google Ads (з 2020) і Facebook Ads і спрощує інтеграцію з Google-таблицями.
  3. Google Ads не використовує персональні дані користувачів в офлайн-конверсіях. Зв’язок відбувається через GCLID, що може викликати труднощі під час впровадженні спеціального коду.
  4. Facebook Ads використовує персональні дані користувачів. Інтеграція може бути максимально простою — передача даних з таблиць в рекламний кабінет.
  5. Команда фахівців Webpromo допоможе вам налаштувати інструменти наскрізної аналітики і офлайн-конверсій для оптимізації реклами та підвищення якості і кваліфікації лідів.

 

Також читайте інші статті у блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Раніше ми розглянули анатомію лендінгу, етапи його підготовки. Для вибору посадкової сторінки вам не знадобляться знання коду або...

Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok

Spark Ads забезпечує більш високі результати від проведення рекламних кампаній при мінімальному бюджеті. Новий нативний формат об'єднує...

Як створити і використовувати воронки продажів в маркетингу? Відстежуємо воронку за допомогою Google Analytics

Як створити і використовувати воронки продажів в...

Що таке воронка продажів, як створити і використовувати, для чого відстежувати ваші воронки в Google Analytics? Все, що ви хотіли дізнатися про...

Landing Page від А до Я Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продаж

Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих...

Перед розробкою лендінгу потрібно продумати весь шлях потенційного клієнта. Як? Конвертувати ліди в клієнтів із залученням трафіку?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті