Головна » Блог » Google представив новий інтерфейс локальної видачі

Google представив новий інтерфейс локальної видачі

10.12.2021

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


Представники Google підтвердили запуск нового інтерфейсу локальної видачі. Майбутнє оновлення тестували протягом кількох місяців. Що змінилося у блоці? І у чому перевага нового дизайну?

Google запустил новый дизайн локальной выдачи



Користувачі часто шукають заклади, кафе, ресторани та вводять запит «поряд зі мною» — «ресторани поряд зі мною», «парки поряд». В результаті отримують доступні варіанти, що знаходяться поблизу, із зазначенням точної адреси на карті. Поки що зміни торкнуться десктопної версії.

Пошукова компанія Googl розгортає новий локальний дизайн. Оновлений інтерфейс переміщує карту у праву частину результатів локального пошуку, що часто називають local pack (локальне пакування). У попередній версії користувачі бачили картку таким чином:

Google запустил новый дизайн локальной выдачи

Тепер карта із зазначеними закладами, що відповідають запиту та геолокації користувача, буде розташована з правого боку. У новій версії локальна видача матиме такий вигляд:

Google запустил новый дизайн локальной выдачи

Представник Google стверджує: «Ми постійно шукаємо способи надати людям корисну інформацію, яку вони шукають. В даний час ми випускаємо оновлення для пошуку на робочому столі. Ми очікуємо, оновлення стане широко доступним протягом найближчих тижнів.

 

У чому перевага оновлення?

Плюсом для рекламного бізнесу буде збільшення трафіку саме з локальної видачі. Деякі місцеві оптимізатори пошукових систем говорили про останні зміни в локальному пошуковому трафіку, що може бути пов’язане зі зміною дизайну.

У будь-якому випадку варто перевірити запити у статистиці бізнес-профілю Google та подивитися, як вони відображаються у пошуку на комп’ютері. Це може вплинути на трафік, залежно від зміни дизайну та розміщення місцевих об’яв.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності