Google представив новий інтерфейс локальної видачі
10.12.2021
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Представники Google підтвердили запуск нового інтерфейсу локальної видачі. Майбутнє оновлення тестували протягом кількох місяців. Що змінилося у блоці? І у чому перевага нового дизайну?
Користувачі часто шукають заклади, кафе, ресторани та вводять запит «поряд зі мною» — «ресторани поряд зі мною», «парки поряд». В результаті отримують доступні варіанти, що знаходяться поблизу, із зазначенням точної адреси на карті. Поки що зміни торкнуться десктопної версії.
Пошукова компанія Googl розгортає новий локальний дизайн. Оновлений інтерфейс переміщує карту у праву частину результатів локального пошуку, що часто називають local pack (локальне пакування). У попередній версії користувачі бачили картку таким чином:
Тепер карта із зазначеними закладами, що відповідають запиту та геолокації користувача, буде розташована з правого боку. У новій версії локальна видача матиме такий вигляд:
Представник Google стверджує: «Ми постійно шукаємо способи надати людям корисну інформацію, яку вони шукають. В даний час ми випускаємо оновлення для пошуку на робочому столі. Ми очікуємо, оновлення стане широко доступним протягом найближчих тижнів.
У чому перевага оновлення?
Плюсом для рекламного бізнесу буде збільшення трафіку саме з локальної видачі. Деякі місцеві оптимізатори пошукових систем говорили про останні зміни в локальному пошуковому трафіку, що може бути пов’язане зі зміною дизайну.
У будь-якому випадку варто перевірити запити у статистиці бізнес-профілю Google та подивитися, як вони відображаються у пошуку на комп’ютері. Це може вплинути на трафік, залежно від зміни дизайну та розміщення місцевих об’яв.
Також читайте інші новини в блозі Webpromo:
- Податок на Google набув чинності. На яких умовах співпрацюватиме бізнес із нерезидентами?
- Facebook дозволив рекламувати криптовалюту;
- Google підвищує вартість послуг на 20% ПДВ.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.