Головна » Блог » Google представив новий інтерфейс локальної видачі

Google представив новий інтерфейс локальної видачі

10.12.2021

Ольга Сомова, редактор блогу Webpromo


Представники Google підтвердили запуск нового інтерфейсу локальної видачі. Майбутнє оновлення тестували протягом кількох місяців. Що змінилося у блоці? І у чому перевага нового дизайну?

Google запустил новый дизайн локальной выдачи



Користувачі часто шукають заклади, кафе, ресторани та вводять запит «поряд зі мною» — «ресторани поряд зі мною», «парки поряд». В результаті отримують доступні варіанти, що знаходяться поблизу, із зазначенням точної адреси на карті. Поки що зміни торкнуться десктопної версії.

Пошукова компанія Googl розгортає новий локальний дизайн. Оновлений інтерфейс переміщує карту у праву частину результатів локального пошуку, що часто називають local pack (локальне пакування). У попередній версії користувачі бачили картку таким чином:

Google запустил новый дизайн локальной выдачи

Тепер карта із зазначеними закладами, що відповідають запиту та геолокації користувача, буде розташована з правого боку. У новій версії локальна видача матиме такий вигляд:

Google запустил новый дизайн локальной выдачи

Представник Google стверджує: «Ми постійно шукаємо способи надати людям корисну інформацію, яку вони шукають. В даний час ми випускаємо оновлення для пошуку на робочому столі. Ми очікуємо, оновлення стане широко доступним протягом найближчих тижнів.

 

У чому перевага оновлення?

Плюсом для рекламного бізнесу буде збільшення трафіку саме з локальної видачі. Деякі місцеві оптимізатори пошукових систем говорили про останні зміни в локальному пошуковому трафіку, що може бути пов’язане зі зміною дизайну.

У будь-якому випадку варто перевірити запити у статистиці бізнес-профілю Google та подивитися, як вони відображаються у пошуку на комп’ютері. Це може вплинути на трафік, залежно від зміни дизайну та розміщення місцевих об’яв.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті