Головна » Блог » Google буде карати за повторні порушення правил реклами

Google буде карати за повторні порушення правил реклами

09.08.2021

Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Оксана Харьковчук


Як проходить тестовий період нової системи повторних порушень правил реклами від Google? Компанія блокує акаунт в разі серйозних порушень, таких як: Спроби обходу систем Google (наприклад, створення нових акаунтів при блокуванні старого); Фішинг, надання неправдивих відомостей про свої товари чи послуги з метою ввести в оману користувачів.

Пілотний проект системи трьох попереджень або ж “страйків” для боротьби з повторними порушеннями правил реклами Google почне діяти вже з вересня 2021 року. В першу чергу, правила торкнуться пособництва недобросовісної діяльності, заборонених речовин і небезпечних товарів і послуг. Про це повідомили в Google.

Нова система порушень з трьох попереджень зараз проходить тестовий період.

Компанія Google докладає всіх зусиль для створення рекламної екосистеми, яка заслуговує на довіру користувачів, рекламодавців і видавців. Правила Google Реклами покликані запобігати показ проблемних оголошень на наших платформах”.

Правила задіюють у відношенні до пособництва недобросовісної діяльності, заборонених речовин і небезпечних товарів і послуг. Це відноситься в тому числі до послуг з виготовлення фальшивих документів, хакерству і шпигунського ПЗ, а також до тютюнової продукції, наркотиків і зброї.

Система з більш серйозними штрафними заходами за кожне наступне порушення покликана скоротити недобросовісну рекламу і спрямована на боротьбу з повторними порушеннями правил.

Нова система порушень з трьох попереджень зараз проходить тестовий період.



 

Як буде працювати система трьох попереджень?

Спершу визначаємо тип реклами, потім стежимо за умовою і покаранням:

1. Повідомлення.

Умова: Перший випадок порушення наших правил щодо пособництва недобросовісної діяльності, заборонених речовин і небезпечних товарів і послуг.

Покарання:Ніяких штрафних заходів, крім видалення оголошень з порушеннями.

2. Перше попередження.

Умова: Порушення того ж правила, за яким за останні 90 днів ви отримали повідомлення.

Покарання: Тимчасове блокування облікового запису на три дні. Протягом цього терміну всі ваші оголошення не показуються.

3. Друге попередження.

Умова: Порушення того ж правила, за яким за останні 90 днів ви отримали перше попередження.

Покарання: Тимчасове блокування облікового запису на сім днів. Протягом цього терміну всі ваші оголошення не показуються. Рекламодавцю дається останній шанс, щоб усунути порушення і уникнути остаточного блокування облікового запису.

4. Третє попередження.

Умова: Порушення того ж правила, за яким за останні 90 днів ви отримали друге попередження.

Покарання: Остаточне блокування облікового запису за повторні порушення правил.

Як буде працювати система трьох попереджень? Спершу визначаємо тип реклами, потім стежимо за умовою і покаранням:



 

Як проходить тестовий період нової системи повторних порушень правил реклами від Google?

Компанія блокує акаунт в разі серйозних порушень, таких як:

  1. Спроби обходу систем Google (наприклад, створення нових акаунтів при блокуванні старого);
  2. Фішинг, надання неправдивих відомостей про свої товари чи послуги з метою ввести в оману користувачів.

Коли видається повідомлення або попередження, рекламодавець отримує повідомлення на електронну пошту з інформацією про порушення. Якщо після першого і другого попередження не усунуті і не підтверджені порушення (потрібно заповнити спеціальну форму), тоді показ оголошень не відновиться.

Важливо! Якщо протягом терміну дії попередження, а саме 90 днів, не виникає повторних порушень, репутація акаунта повністю відновлюється. Додатково, рекламодавець може подати апеляцію по будь-якому рішенню про штрафні заходи

Як повідомлялося раніше, Google планує зробити рекламну екосистему зручнішою для всіх її учасників. Боротьба з проблемними оголошеннями допоможе підвищити відповідальність рекламодавців і допомогти їм краще вивчити правила реклами та оптимізувати свої кампанії.

Надалі компанія планує розширити систему попереджень, включивши в неї і інші правила. Цей процес буде розбитий на кілька етапів. Додаткові новини з питання порушень реклами Google ви можете дізнатися в Довідковому центрі Google Реклами.

Пілотний проект системи трьох попереджень або ж

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Кращі e-commerce сайти Казахстану

Беремо приклад з кращих: ТОП-10 e-commerce сайтів Казахстану

Шукаєте круті ідеї, як покращити e-commerce-сайт? Пропонуємо «підглянути» за лідерами онлайн-продажів. Ми продовжуємо серію статей про...

Аналоги Google Analytics

Як отримати ще більше важливої статистики: 9 чудових...

Google Analytics — чудовий помічник маркетологів! Разом з тим, добірка крутих альтернативних інструментів аналітики, що допоможуть дізнатись...

Як створити стікери в Телеграм

Хочете власні стікери в Telegram? Розповідаємо, як без...

Власні стікери у Telegram підвищують впізнаваність бренду, поліпшують лояльність існуючої аудиторії та навіть залучають нових клієнтів....

Унікальність тексту та антиплагіат. Як написати якісну та...

Чому 100% унікальність в тексті не дорівнює 100% користі та якості? Особливості перевірки контенту на плагіат

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності