Головна » Блог » Використовуйте почуття гумору в комунікації з клієнтами, щоб збільшити лояльність до бренду

Використовуйте почуття гумору в комунікації з клієнтами, щоб збільшити лояльність до бренду

27.06.2022

Катя Лифиренко


Згідно зі звітом Oracle, 91% користувачів у всьому світі віддають перевагу смішним та веселим брендам. Однак 95% бізнес-лідерів остерігаються використати гумор у комунікації з клієнтами.

Чувство юмора в коммуникации с клиентами,



“Звіт про щастя” показав, що 90% людей з більшою ймовірністю запам’ятають смішну рекламу, а 72% користувачів віддадуть перевагу гумористичному бренду. Незважаючи на це, лише 20% брендів використовують гумору в офлайн-рекламі та 18% доповнюють креативними рішеннями стратегію онлайн-маркетингу. Дані, надані у звіті, включають думки понад 12 000 споживачів та керівників бізнесу по всьому світу.

Пандемія спровокувала зростання тривожності та депресії в усьому світі на 25%, внаслідок чого користувачі потребують нестандартних рішень, які викликатимуть  у них посмішку. Однак ця перевага часто не відповідає тому, що бренди пропонують своїм клієнтам у рекламі та маркетингу. Гумор може допомогти зміцнити зв’язок із брендом та підвищити лояльність аудиторії.

48% респондентів заявили, що не відчувають зв’язку з брендом, якщо він не викликає у них радісних емоцій чи сміху, а 41% можуть відмовитись  від взаємодії з компанією, якщо бренд не змушує їх регулярно посміхатися

Гумор у спілкуванні з аудиторією підвищує ймовірність того, що користувачі провзаємодіють із рекламним оголошенням. У звіті також йдеться, що креативність може покращити показники відкриття електронних листів. 69% учасників опитування заявили, що відкрили б листа від компанії, якщо тема розсилки була б веселою. Проте лише 24% бізнес-лідерів використовують гумор у email-маркетингу.

80% користувачів з більшою ймовірністю зробить повторну покупку та порекомендують компанію друзям, якщо бренд використовує креативний підхід у комунікації.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Чорна п'ятниця 2022

«Чорна п’ятниця» 2022: як змінилися витрати українців у...

«Чорна п’ятниця» 2022: де, на що і скільки витратили українці у тиждень наймасштабнішого роспродажу року

превью сторіс ua

Як дивитися сторіс так, щоб про це не дізнався конкурент

Якими сервісами та програмами скористатися, щоб анонімно переглядати сторіс інстаграм?

Як розробити УТП

Як розробити УТП: рекомендації та референси

Як розробити ефективну унікальну торгову пропозицію: рекомендації та вдалі приклади для натхнення

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності