У Performance Max доступні звіти про місця розташування реклами
24.01.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Google анонсував та запустив пошук та створення звітів у форматі Performance Max про місця розміщення рекламних оголошень. Інформація відображає дані, де реклама відображалась, а також кількість показів. У чому мета та переваги оновлення?
Тепер у Google Ads можна переглядати звіти про розміщення для Performance Max. За допомогою цих даних рекламодавець зможе аналізувати ефективність рекламних кампаній у форматі Performance Max. Звіти надають детальну інформацію про те, де показувалися оголошення, а також кількість показів.
Мета запуску — дати більш широке уявлення про те, де показуються оголошення Performance Max, що гарантує безпеку бренду. Звіти містять інформацію лише про місця, де показуються оголошення та кількість, про кліки інформації не буде.
Щоб знайти стандартний звіт, слід увійти до облікового запису Google Ads та вибрати меню “Звіти” — “Стандартні звіти”. Далі, натиснути пункт “Інше” та знайти “Кампанії з максимальною ефективністю: місця розміщення”. Можна завантажити звіт та використовувати фільтри.
Щоб створити новий звіт у Performance Max, необхідно також зайти до облікового запису. У меню “Звіт” розпочати знак плюс (+) для додавання нового документа, далі “Таблиця”. У розділі атрибути виберіть “Максимальна ефективність: розташування” або ввести назву в пошуку. У розділі “Ефективність” потрібно вибрати “Покази” або також ввести назву в пошуковому рядку. Щоб завантажити, натисніть кнопку “Завантажити звіт”.
Чому важливо?
Performance Max — це формат рекламних кампаній, які нещодавно стали доступні рекламодавцям. Однак, Google продовжує активно розвивати цей тип автоматизованої реклами. Підтримку рекламних кампаній Performance Max додали на сторінку Google Ads Insights, а також у Google Ads API. Найближчим часом Google просуватиме цей вид рекламних кампаній. Корпорація залучатиме більше рекламодавців до кампаній цього типу, що важливо для маркетологів та брендів.
Формат адаптивних рекламних кампаній Performance Max команда Google уперше представила у жовтні 2020 року. Вже у листопаді 2021 року рекламні кампанії були доступні всім рекламодавців. У майбутньому Google має намір об’єднати локальні та інші кампанії з продажу товарів у Performance Max. Детальніше про запуск Performance Max, а також, як настроїти формат, можна прочитати в нашій статті тут.
Також читайте інші новини у блозі Webpromo:
- Українська молодь обирає TikTok — статистика популярності соціальних мереж;
- Оновлення Google Analytics: модель атрибуції для всього ресурсу;
- Новини та плани Google на 2022 рік: MUM, штучний інтелект та повна автоматизація.
Та підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.