Головна » Блог » У Performance Max доступні звіти про місця розташування реклами

У Performance Max доступні звіти про місця розташування реклами

24.01.2022

Ольга Сомова, редактор блогу Webpromo


Google анонсував та запустив пошук та створення звітів у форматі Performance Max про місця розміщення рекламних оголошень. Інформація відображає дані, де реклама відображалась, а також кількість показів. У чому мета та переваги оновлення?

Performance Max



Тепер у Google Ads можна переглядати звіти про розміщення для Performance Max. За допомогою цих даних рекламодавець зможе аналізувати ефективність рекламних кампаній у форматі Performance Max. Звіти надають детальну інформацію про те, де показувалися оголошення, а також кількість показів.

Мета запуску — дати більш широке уявлення про те, де показуються оголошення Performance Max, що гарантує безпеку бренду. Звіти містять інформацію лише про місця, де показуються оголошення та кількість, про кліки інформації не буде.

Щоб знайти стандартний звіт, слід увійти до облікового запису Google Ads та вибрати меню “Звіти” — “Стандартні звіти”. Далі, натиснути пункт “Інше” та знайти “Кампанії з максимальною ефективністю: місця розміщення”. Можна завантажити звіт та використовувати фільтри.

Щоб створити новий звіт у Performance Max, необхідно також зайти до облікового запису. У меню “Звіт” розпочати знак плюс (+) для додавання нового документа, далі “Таблиця”. У розділі атрибути виберіть “Максимальна ефективність: розташування” або ввести назву в пошуку. У розділі “Ефективність” потрібно вибрати “Покази” або також ввести назву в пошуковому рядку. Щоб завантажити, натисніть кнопку “Завантажити звіт”.

 

Чому важливо?

Performance Max — це формат рекламних кампаній, які нещодавно стали доступні рекламодавцям. Однак, Google продовжує активно розвивати цей тип автоматизованої реклами. Підтримку рекламних кампаній Performance Max додали на сторінку Google Ads Insights, а також у Google Ads API. Найближчим часом Google просуватиме цей вид рекламних кампаній. Корпорація залучатиме більше рекламодавців до кампаній цього типу, що важливо для маркетологів та брендів.

Формат адаптивних рекламних кампаній Performance Max команда Google уперше представила у жовтні 2020 року. Вже у листопаді 2021 року рекламні кампанії були доступні всім рекламодавців. У майбутньому Google має намір об’єднати локальні та інші кампанії з продажу товарів у Performance Max. Детальніше про запуск Performance Max, а також, як настроїти формат, можна прочитати в нашій статті тут.

 

Також читайте інші новини у блозі Webpromo:

Та підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

 

 

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті