Головна » Блог » Нові функції Google Ads у мобільному додатку для створення святкових кампаній

Нові функції Google Ads у мобільному додатку для створення святкових кампаній

24.11.2021

Оксана Харьковчук, редактор блогу Webpromo


Напередодні свят Google Ads запустив нові функції у мобільному додатку. Серед них: покращена статистика про ефективність для розуміння робочих стратегій, статистика пошукових трендів для відстеження релевантних запитів та створення кампаній прямо у додатку для вашої зручності. Про це повідомляють у довідковому центрі Google Реклами.

Напередодні свят Google Ads запустив нові функції у мобільному додатку. Серед них: покращена статистика про ефективність для розуміння робочих стратегій, статистика пошукових трендів для відстеження релевантних запитів та створення кампаній прямо у додатку для вашої зручності. Про це повідомляють у довідковому центрі Google Реклами.



Що нового для рекламодавців з’явилося у мобільному додатку Google Ads?

1. Покращена статистика про ефективність розуміння робочих стратегій

За допомогою Performance Insights можна здійснювати моніторинг рекламних кампаній. Розумні сповіщення в режимі реального часу повідомлятимуть вас про ключові зміни, надаючи пояснення та рекомендації щодо їх покращення. Наприклад, у стратегіях призначення ставок та бюджету, змінах запитів у пошуку, статистики щодо ефективності реклами.

2. Статистика пошукових трендів для відстеження релевантних запитів у реальному часі

Використовуйте пошуковий попит. Так, можна знати тенденції і відповідати запитам споживачів, створюючи нові рекламні кампанії для популярних продуктів, оновлювати товари у магазині.

Пошуковий тренд показує найпопулярніші запити, пов’язані з конкретною тенденцією. Рекомендації допоможуть оптимізувати кампанії Google Реклами з урахуванням тенденцій. Також ви можете налаштувати повідомлення про пошукові тренди, релевантні вашому бізнесу.

3. Створення кампанії прямо в додатку Google Реклами для вашої зручності

В обліковому записі рекламодавець, використовуючи кнопку «плюс», може вибрати тип кампанії, місце для показу оголошень та інші налаштування. Після того, як рекламна кампанія буде запущена, можна відстежувати та оптимізувати її продуктивність усередині додатку.

Для того, щоб відстежувати ефективність кампаній та користувацький попит у святкові дні, використовуйте Performance Insights, переглядайте тенденції пошуку та створюйте рекламу у мобільному додатку Google Реклами.

Що нового для рекламодавців з'явилося у мобільному додатку Google Ads?

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Тренди споживчого попиту під час святкового сезону 2021 в Україні. Як рекламодавцям та ритейлерам підвищити продажі?

Тренди споживчого попиту під час святкового сезону 2021 в...

Споживчий попит під час святкового сезону 2021 року! Дізнайтесь про особливості святкового сезону в Україні, як підготуватися...

Google підвищує вартість послуг на 20% ПДВ

Скільки потрібно буде платити користувачам Google? Для кого діятимуть нові умови?

Рекламна стратегія для лендінгу з метою лідогенерації

Як розробити рекламну стратегію для лендінгу з метою лідогенерації? Спецпроект Landing Page від А до Я створений, щоб допомогти вашому...

Мета-тег viewport — як й де правильно використовувати?...

Адаптація мобільної версії сайту за допомогою мета-тег viewport. Як налаштувати та де прописати? Розбираємо головні нюанси щодо...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті