Головна » Блог » Google тестує у видачі значок меню з додатковою інформацією про джерело

Google тестує у видачі значок меню з додатковою інформацією про джерело

02.02.2021

Ольга Коцофане


З 1 лютого Google Search почав бета-тестування нової функції для користувачів. Тепер за допомогою значка меню поруч з результатами видачі можна буде подивитися додаткову інформацію про конкретну посиланням. Про це йдеться в офіційному блозі Google.

Google розпочав бета-тестування кнопки виклику додаткової інформації про заслання у видачі

Google розпочав бета-тестування кнопки виклику додаткової інформації про заслання у видачі

Функція дозволить користувачам отримувати таку інформацію про джерело:

  • опис компанії в Вікіпедії, якщо вона там є;
  • коли був вперше проіндексований сайт;
  • безпечність з’єднання з сайтом;
  • а також, як Google отримує інформацію з сайту (для сторінок зі списками вакансій, каталогів та ін.).

На даний момент значок меню і результат його виклику виглядає ось так:

Google розпочав бета-тестування кнопки виклику додаткової інформації про заслання у видачі

Як виглядає додаткова інформація про джерело у видачі. Фото: Google

На даний момент меню з додатковою інформацією про джерело доступно тільки в США на десктопах, мобільних пристроях, додатках Google для Android.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

GMB тестує функцію «Журнал дзвінків», яка допоможе зберегти...

Google почав закрите бета-тестування журналу дзвінків в Google My Business (GMB). Так, у деяких власників акаунтів з США з'явилася можливість...

Утримати не можна втратити: 3 инсайта, які поліпшать CX

Як компанії вижити в умовах жорсткої конкуренції під час кризи? Для цього потрібно вже зараз подбати про «щастя клієнта», підвищуючи і...

Above-the-fold: який контент хочуть бачити люди, а який —...

Як важливий контент у верхній частині сторінки впливає на ранжування сайту в пошуковій системі Google сьогодні? Чи дає таке розташування...

20 порад, як збільшити ефективність відеореклами в App Store і Google Play на етапі створення

20 порад, як збільшити ефективність відеореклами в App Store і...

У просуванні мобільних додатків в інтернеті діє всім відомий закон: відеореклама ефективніше картинки або тексту. Використовуйте...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті