Головна » Блог » Google тестує у видачі значок меню з додатковою інформацією про джерело

Google тестує у видачі значок меню з додатковою інформацією про джерело

02.02.2021

Ольга Коцофане


З 1 лютого Google Search почав бета-тестування нової функції для користувачів. Тепер за допомогою значка меню поруч з результатами видачі можна буде подивитися додаткову інформацію про конкретну посиланням. Про це йдеться в офіційному блозі Google.

Google розпочав бета-тестування кнопки виклику додаткової інформації про заслання у видачі

Google розпочав бета-тестування кнопки виклику додаткової інформації про заслання у видачі

Функція дозволить користувачам отримувати таку інформацію про джерело:

  • опис компанії в Вікіпедії, якщо вона там є;
  • коли був вперше проіндексований сайт;
  • безпечність з’єднання з сайтом;
  • а також, як Google отримує інформацію з сайту (для сторінок зі списками вакансій, каталогів та ін.).

На даний момент значок меню і результат його виклику виглядає ось так:

Google розпочав бета-тестування кнопки виклику додаткової інформації про заслання у видачі

Як виглядає додаткова інформація про джерело у видачі. Фото: Google

На даний момент меню з додатковою інформацією про джерело доступно тільки в США на десктопах, мобільних пристроях, додатках Google для Android.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Раніше ми розглянули анатомію лендінгу, етапи його підготовки. Для вибору посадкової сторінки вам не знадобляться знання коду або...

Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok

Spark Ads забезпечує більш високі результати від проведення рекламних кампаній при мінімальному бюджеті. Новий нативний формат об'єднує...

Як створити і використовувати воронки продажів в маркетингу? Відстежуємо воронку за допомогою Google Analytics

Як створити і використовувати воронки продажів в...

Що таке воронка продажів, як створити і використовувати, для чого відстежувати ваші воронки в Google Analytics? Все, що ви хотіли дізнатися про...

Landing Page від А до Я Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продаж

Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих...

Перед розробкою лендінгу потрібно продумати весь шлях потенційного клієнта. Як? Конвертувати ліди в клієнтів із залученням трафіку?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті