Головна » Блог » Google тестує у видачі значок меню з додатковою інформацією про джерело

Google тестує у видачі значок меню з додатковою інформацією про джерело

02.02.2021

Ольга Коцофане


З 1 лютого Google Search почав бета-тестування нової функції для користувачів. Тепер за допомогою значка меню поруч з результатами видачі можна буде подивитися додаткову інформацію про конкретну посиланням. Про це йдеться в офіційному блозі Google.

Google розпочав бета-тестування кнопки виклику додаткової інформації про заслання у видачі

Google розпочав бета-тестування кнопки виклику додаткової інформації про заслання у видачі

Функція дозволить користувачам отримувати таку інформацію про джерело:

  • опис компанії в Вікіпедії, якщо вона там є;
  • коли був вперше проіндексований сайт;
  • безпечність з’єднання з сайтом;
  • а також, як Google отримує інформацію з сайту (для сторінок зі списками вакансій, каталогів та ін.).

На даний момент значок меню і результат його виклику виглядає ось так:

Google розпочав бета-тестування кнопки виклику додаткової інформації про заслання у видачі

Як виглядає додаткова інформація про джерело у видачі. Фото: Google

На даний момент меню з додатковою інформацією про джерело доступно тільки в США на десктопах, мобільних пристроях, додатках Google для Android.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні...

Впевнені, що знаєте як оптимізувати картинки на сайті? Які основні вимоги пошукових систем до зображень на сайті? Як стиснути графіку...

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни спростить процес покупки рекламних місць на платформі Google AdSense.

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на основі даних і досягнення маркетингових цілей

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на...

Що оновили в Google Analytics 4? Як інтегрували Search Console, змінили модель атрибуції, а також які представили нові дві моделі машинного навчання?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті