Головна » Блог » Google тестує у видачі значок меню з додатковою інформацією про джерело

Google тестує у видачі значок меню з додатковою інформацією про джерело

02.02.2021

Ольга Коцофане


З 1 лютого Google Search почав бета-тестування нової функції для користувачів. Тепер за допомогою значка меню поруч з результатами видачі можна буде подивитися додаткову інформацію про конкретну посиланням. Про це йдеться в офіційному блозі Google.

Google розпочав бета-тестування кнопки виклику додаткової інформації про заслання у видачі

Google розпочав бета-тестування кнопки виклику додаткової інформації про заслання у видачі

Функція дозволить користувачам отримувати таку інформацію про джерело:

  • опис компанії в Вікіпедії, якщо вона там є;
  • коли був вперше проіндексований сайт;
  • безпечність з’єднання з сайтом;
  • а також, як Google отримує інформацію з сайту (для сторінок зі списками вакансій, каталогів та ін.).

На даний момент значок меню і результат його виклику виглядає ось так:

Google розпочав бета-тестування кнопки виклику додаткової інформації про заслання у видачі

Як виглядає додаткова інформація про джерело у видачі. Фото: Google

На даний момент меню з додатковою інформацією про джерело доступно тільки в США на десктопах, мобільних пристроях, додатках Google для Android.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Персоналізована реклама в Facebook для МСБ як спосіб пережити...

Facebook представив нову ініціативу для малого і середнього бізнесу. В його основу лягла ідея персоналізації. Детальніше про це читайте в...

Як правильно оформити сторінку з контактами в інтернет-магазині?

Як правильно оформити сторінку з контактами в...

У цій статті ми поговоримо про правила ефективного і клієнтоорієнтованого оформлення розділу «Контактна інформація» (Contact Page) на...

Розбираємо 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році

У цій статті ми розповімо про 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році. А також спробуємо розібратися, чому саме вони є головними...

Тактики SEO оптимізації мета-тегів Title і Description

Тактики SEO оптимізації мета-тегів Title і Description

Що таке мета-теги Title (Тайтл) і Description (Дескрипшн) і навіщо вони потрібні навіщо він потрібен? Як правильно складати мета-опису сторінок з...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті