Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » Чи потрібен редизайн? 6 ознак сайту, який застарів і потребує оновлення

Чи потрібен редизайн? 6 ознак сайту, який застарів і потребує оновлення

22.02.2021

Ольга Коцофане


Ніщо не стоїть на місці в бізнесі. Це в повній мірі відноситься і до сайтів. Змінюються тенденції, з’являються нові технології, пошукові системи змінюють критерії ранжирування, а очікування клієнтів постійно зростають. Веб-сайт, який був найкращим, коли ви його запустили кілька років тому, тепер може бути застарілим. Ось деякі ознаки, що вказують на те, що вашому веб-ресурсу потрібно масштабне оновлення і редизайн.

Чи потрібен редизайн? 6 ознак сайту, який застарів і потребує оновлення

 

Сайт більше не в топі

Одним з перших ознак того, що веб-сайт потребує оновлення, є те, що число відвідувачів неухильно знижується, а ваші позиції по ключових запитах «просідають». Пошукові системи постійно змінюють вимоги, коли справа доходить до ранжирування веб-сайтів, і в результаті старі ресурси часто погано працюють. Це може бути пов’язано з тим, що багато існуючих сторінки були створені з використанням застарілих методів SEO, які більше не мають великої ваги або, що ще гірше, можуть стати причиною бана.

Хоча важливо бути в курсі тенденцій SEO і відповідним чином коригувати стратегію оптимізації, іноді може знадобитися повна перебудова, щоб оновити ваш сайт, забезпечивши актуальність оформлення і всього вашого контента.

Раніше ми розповідали про те, через які SEO-помилки сайт точно не потрапить в ТОП-10 Google.

 

На веб-сайті панує хаос

Одна з проблем, з якою стикаються всі сайти, — управління ростом. З роками ви вносите безліч змін, додаючи сторінки, повідомлення та продукти, впроваджуючи одні функції і видаляючи інші.

Іноді буває важко стежити за цими змінами. В результаті утворюється хаос, який призводить до ряду проблем. Серед них:

  • дублі сторінок (що це таке і як їх знайти, читайте тут);
  • «мертві» посилання;
  • функціональні баги;
  • або, врешті-решт, невідповідність сторінок сайту з чинним законодавством (що актуально в світлі вступило в силу «мовного закону»).

Якщо ваш сайт знаходиться в такому безладді, то часто буває краще почати з нуля і створити такий, що буде краще організований і де все буде працювати так, як повинно.

 

Застарілий дизайн

Тенденції веб-дизайну постійно змінюються. І хоча ви не можете оновлювати свій сайт кожен раз, коли з’являється нова мода, необхідно позбавлятися від відверто застарілих елементів. Це вкрай небажано в інтернет-маркетингу, де візуальне вплив так важливо.

Типовими речами, які шкодять досвіду користувача, є застарілі зображення, більше не відображають сучасні реалії, нудні макети, шрифти і фони. Оновлення створить у відвідувачів враження, що ваша компанія сучасна і далекоглядна.

 

Немає адаптації для мобільних пристроїв

Google хоче, щоб власники веб-сайтів спочатку основну увагу приділяли створенню мобільного сайту, а потім додаванню інших функцій для таких пристроїв, як планшети і комп’ютери. Причина цього в тому, що багато ресурси не працюють досить добре на екранах смартфонів (мають незручну навігацію, довго завантажуються і т.д.), а користувачі близько 60% часу переглядають сторінки саме з мобільних пристроїв.

Також нагадаємо, що в березні 2021 року Google має намір остаточно перейти на мобільну індексакцію і рекомендує видавцям заздалегідь підготувати до цього.

Зі збільшенням числа людей, які переглядають і що купують на смартфонах, будь-який веб-сайт, який не підтримує таких користувачів, програє і виявить, що його рейтинг в пошукових системах погіршується.

Відсутність зручною мобільної версії сайту може привести до втрати позицій в пошуковій видачі

 

Поганий користувацький досвід

Якщо раніше клієнти просто хотіли самі низькі ціни, сьогодні багато хто з них будуть купувати на веб-сайтах, які пропонують їм кращий користувальницький досвід, навіть якщо ціна трохи вище. Це означає, що вам потрібно буде поліпшити юзабіліті сайту.
Забезпечення високої якості обслуговування клієнтів охоплює всі аспекти веб-сайту. Він повинен бути легко керованим, містити детальну інформацію (наприклад, текст, зображення, відео та інший контент) і безпосередньо відповідати на ці запитання потенційних клієнтів.

Також ресурс повинен надавати користувачам можливість отримувати швидкі відповіді, наприклад, в чаті. Велике значення мають і такі фактори, як персоналізація пропозицій і знижок, швидка доставка, відгуки інших клієнтів і додаткові послуги (списки бажань, можливість звернути товар в подарункову упаковку і т. Д.). Також ви можете пропонувати поради експертів у вигляді постів в блозі, вірусного контенту (наприклад, конкурсів) і навіть схем винагороди для лояльних клієнтів. Важливо відзначити, що також необхідний простий і швидкий процес оформлення замовлення.

Кейс інтернет-магазину Leroy Merlin — приклад редизайну сайту, спрямованого на поліпшення користувацького досвіду і, як наслідок, збільшення конверсії.

 

Повільне завантаження

Клієнти очікують, що веб-сайти будуть завантажуватися миттєво. Без цього ви можете втратити чимало прибутку. Дослідження повідомляють, що навіть затримка в одну секунду знижує конверсію на 7%, а до 40% відвідувачів залишають веб-сайт, коли завантаження цільової сторінки займає більше 2-3 секунд. Небагато людей коли-небудь дійдуть до оформлення замовлення, якщо це відбувається на кожній сторінці.

Якщо це не спонукає вас перейти на більш швидкий веб-сайт, вам також необхідно пам’ятати, що пошукові системи використовують час завантаження як фактор ранжування. Прискорення означає, що ви отримуєте більший пріоритет в пошуковій видачі і більше органічного трафіку, тоді як повільне завантаження буде мати зворотний ефект. Вам також слід подумати про перехід на більш швидкий пакет хостингу, так як це теж може значно прискорити ваш сайт.

Порада! Виміряйте швидкість завантаження сайту прямо зараз за допомогою PageSpeed Insights.

Швидкість завантаження сторінок - один з чинників ранжування в пошуковій системі Google

 

Висновок

Коли ми отримуємо новий автомобіль, він здається нам ідеальним. Але вже через кілька років починають скрипіти гальмівні колодки, паливо витрачається швидше, а кермо кажеся не таким слухняним. Рішенням проблеми стає покупка нового автомобіля — більш зручного та функціонального. З сайтами все точно так же. Кожному веб-ресурсу потрібні регулярні оновлення функціоналу і інтерфейсу, щоб залишатися привабливим і зручним для користувачів. В іншому випадку, вони можуть піти до конкурентів. Тому рекомендуємо регулярно проводити CRO-аудит свого сайту. Якщо результати незадовільні, то, можливо, прийшов час оновлень.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні...

Впевнені, що знаєте як оптимізувати картинки на сайті? Які основні вимоги пошукових систем до зображень на сайті? Як стиснути графіку...

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни спростить процес покупки рекламних місць на платформі Google AdSense.

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на основі даних і досягнення маркетингових цілей

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на...

Що оновили в Google Analytics 4? Як інтегрували Search Console, змінили модель атрибуції, а також які представили нові дві моделі машинного навчання?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті