Як CRO впливає на прибуток компанії? Небанальні плюси оптимізації коефіцієнта конверсії
05.01.2023
Мета бізнесу — завоювати довіру, підвищити впізнаваність бренду та конвертувати потенційну аудиторію у клієнтів. Практично у будь-якій ніші існує висока конкуренція, кожен сайт виборює увагу користувачів.
Уявимо, ви розробили SEO-стратегію, запустили PPC — направили трафік на цільові сторінки, але не отримуєте очікуваних конверсій. У цьому випадку проблема полягає в оптимізації коефіцієнта конверсії.
Що таке CRO? Як CRO впливає на прибуток та зростання онлайн-бізнесу? У цій статті розбираємо, як підвищення коефіцієнта впливає на дохід компанії, а також ключові переваги CRO з погляду діджитал маркетингу.
Зміст:
- Що таке CRO? Як це працює?
- Що впливає на CRO?
- Як CRO впливає на прибуток компанії? Чому це важливо?
- Ключові переваги CRO для онлайн-бізнесу
- Насамкінець
Що таке CRO? Як це працює?
Залучення користувачів на сайт — це частина маркетингової стратегії. Для того, щоб ці користувачі стали вашими клієнтами, потрібно використовувати практики CRO. Стратегія CRO, як частина діджитал маркетингу, є важливою складовою онлайн-бізнесу. Вона збільшує обсяг продажу, доходи та сприяє розвитку компанії.
CRO або оптимізація коефіцієнта конверсії включає сукупність змін на сайті або цільовій сторінці з метою покращення його. Усі покращення, які впроваджуються на сайт у процесі CRO, ґрунтуються на поведінці користувачів. Оптимізація допомагає підвищити відсоток тих людей, хто вчинив цільову дію на сайті.
Простими словами, потрібно вивчити ті фактори, які спонукають користувачів вчинити цільову дію або, навпаки, те, що перешкоджає цьому. Вже на основі отриманої інформації вносити зміни для підвищення конверсії. Коли користувач заходить на сайт, він його вивчає, розглядає, після чого вирішує, чи хоче він стати клієнтом, чи ні. Конверсія — це та мета, яку має виконати потенційний клієнт, щоб продовжити співпрацю: заповнити форму, підписатися на розсилку, завантажити чек-лист. Не обов’язково це має бути покупка.
Що впливає на CRO?
На CRO впливає багато факторів, зокрема:
- дизайн та оформлення сторінки;
- як товар чи послуга, представлений на сайті;
- наскільки чітко прописані інструкції до виконання цільової дії;
- наскільки зручно користуватися ресурсом (розташування кнопок, наявність фільтрів тощо)
Немає «ідеального» коефіцієнта конверсії — те, що працює найкраще. Кожен веб-сайт має індивідуальний сценарій.
Як CRO впливає на прибуток компанії? Чому це важливо?
CRO допомагає збільшити прибуток компанії за рахунок збільшення кількості потенційних клієнтів, хто робить цільові дії на сайті. CRO особливо важливий у галузях, де існує висока конкуренція між компаніями. CRO стимулює зростання компанії онлайн, допомагає відслідковувати ефективність кампаній диджитал маркетингу, що необхідно для підвищення рентабельності інвестицій.
Важливо! Починайте з малого та поступово збільшуйте показники конверсії. Не варто оптимізувати все відразу, оскільки CRO — це безперервний процес, який вимагає терпіння, часу, тестування.
Важливо постійно змінювати налаштування конверсії, проводити експерименти CRO, які допоможуть більше дізнатися про вашу аудиторію: яка мова та повідомлення найкраще підходять для неї. CRO також допомагає масштабувати бізнес, не збільшуючи витрати на маркетинг та рекламу. Процес призначений для оптимізації взаємодії з користувачем.
Ключові переваги CRO для онлайн-бізнесу
Оптимізація коефіцієнта конверсії має багато переваг. Ми виділили ключові плюси оптимізації конверсії для онлайн-бізнесу.
Ліди та нові клієнти
Завдяки CRO, користувачі затримуються на сайті. Чим більше ви приваблюєте відвідувачів, відповідно у вас більше буде клієнтів. Результат — збільшення продажів та прибутку компанії.
Збільшення рентабельності інвестицій у платну рекламу
Коли ви отримуєте більше конверсій за допомогою платної реклами, рентабельність інвестицій збільшується, а бізнес отримує прибуток від трафіку та транзакцій.
Зменшення витрат на залучення клієнтів
Кількість конверсій визначає вартість залучення кожного клієнта. Чим більше ви конвертуєте клієнтів, тим нижча їх вартість.
Мінімальний показник відмов
Якщо користувач легко орієнтується на сайті, він робить вибір на користь вашого ресурсу. Багато залежить від ніші, але одне із завдань CRO — знизити показник відмов.
Покращує досвід користувача
Коли людям подобається сайт, вони знаходять спосіб перейти до цільової сторінки. Якщо їм подобається дизайн, вони залишаються задоволеними своїм досвідом. А задоволені клієнти зазвичай повертаються.
Отримання інформації про клієнтів
CRO допомагає отримати більш глибоке уявлення про цільову аудиторію, зрозуміти, чого вона справді хоче. Постійні тестування дають більше інформації про платоспроможних клієнтів. Це дозволить впровадити рішення, які покращують, полегшують та скорочують клієнтський шлях.
Підвищення LTV
LTV або довічна цінність клієнта підтверджує, що аудиторія повертається до вас. Зручний інтернет-магазин із простою навігацією має велику цінність у порівнянні з конкурентами. Імовірніше, що клієнт купить у вас неодноразово.
Максимальна вигода від маркетингового бюджету
Маркетингові зусилля спрямовані на залучення трафіку до сайту. Процес CRO гарантує, що цей трафік призведе до конверсій. Таке комбо призводить до успіху — можливість повністю використовувати потенціал маркетингової кампанії.
Поліпшення видимості у пошукових системах
Пошукові системи оцінюють ресурс з погляду корисності для людей. Якщо ваш показник відмов прагне нуля, а клієнти залишаються на сайті протягом тривалого часу, значить сайт досягне кращих позицій у пошукових системах.
Збільшення трафіку на сайт
Наслідком підвищеної видимості пошукових системах є збільшення трафіку на сторінки.
Попереду конкурентів
CRO-тестування дозволяє швидко реагувати на поведінку користувачів та впроваджувати зміни за потреби. Ваш сайт однозначно буде попереду конкурентів.
Зважені та правильні рішення
У процесі CRO ви збираєте реальні дані, що базуються на діях користувачів. Виходячи з цієї інформації, ви зможете приймати правильні рішення, а не спиратися на інтуїцію, проводити провальні експерименти та ризикувати бюджетом.
Зростання загального доходу та прибутку
Якщо говорити загалом, то оптимізація призводить до одночасного збільшення конверсії та зменшення витрат. Ці переваги означають високий прибуток та прибуток компанії.
Насамкінець
Оптимізація коефіцієнта конверсії — це процес покращення цільових сторінок сайту. Мета CRO — зробити їх привабливими, релевантними та ефективними.
CRO можна проводити на будь-якому етапі шляху клієнта, починаючи від знайомства до здійснення конверсії: створювати якісні ліди з чіткими та лаконічними закликами до дії; під час оформлення замовлення не виникне тертя; на сайті проста політика повернення товару; наявність чату в режимі 24/7 — все це збільшить продажі, перетворюючи більшу кількість відвідувачів на клієнтів.
Якщо ви не впевнені, чи є необхідність у покращенні деяких функцій, використовуйте методи A/B-тестування, які покажуть, що працює краще на основі реакції людей.
Щоб переконатися, що ваш сайт відповідає правилам CRO, необхідно провести аудит. Почніть збільшувати прибуток компанії вже зараз!
Залишайте заявку та ми зв’яжемося з вами найближчим часом.