Головна » Блог » Дослідження: як розвивається ринок мобільних додатків?

Дослідження: як розвивається ринок мобільних додатків?

14.01.2022

Ольга Сомова, редактор блогу Webpromo


AppAnnie представив звіт “The State of Mobile” про популярність мобільних програм по всьому світу. Як часто завантажують мобільні програми, а також скільки часу на день проводять у мобільних пристроях?

Популярность мобильных приложений



Звіт містить поглиблений аналіз за 17 галузями та 30 ринками за 2021 рік, який показує, які програми найпопулярніші та завантажені, скільки грошей на рік споживачі витрачають на покупку мобільних додатків.

Отже, згідно з дослідженням, за рік було завантажено рекордну кількість мобільних додатків — 230 млрд (більше 435 тис. завантажень за хвилину), витративши 170 млрд доларів (понад 320 тис. доларів за хвилину).

Популярность мобильных приложений

Щодня кожен користувач у середньому проводить — 4,8 годин (⅓ дня). У порівнянні з 2019 роком ринок виріс на 30%.

ТОП-5 лідерів країн, де найбільше користувачі проводять часу в мобільних додатках, очолили:

  1. Бразилія
  2. Індонезія
  3. Південна Корея
  4. Мексика
  5. Індія

ПОпулярность мобильных приложений



Найбільше часу користувачі вважають за краще проводити на майданчиках:

  1. Соціальні мережі.
  2. Програми фото та відео
  3. Ігрові мобільні програми.

У програмах соціальних мереж зростає інтерес до Live Streaming (прямі трансляції). Тренд у 2022 році збільшуватиметься, з’являються цифрові інфлюєнсери. Про популярність віртуальних лідерів думок ми писали докладніше тут.

Рекламодавці звертають увагу на широке охоплення та активну участь мобільних додатків, тому витрати на мобільну рекламу склали — 295 млрд доларів, що на 23% більше, ніж за попередній рік. За прогнозом у 2022 році сума досягне 350 млрд. доларів.

Популярность мобильных приложений

2022 рік має побити нові рекорди в економіці. Багато що залежатиме від цифрової соціалізації, гібридної роботи (співробітник поєднує офісний та віддалений формат) та розваг у смартфоні. Стратегія “mobile-first” буде важливим критерієм успіху.

Переваги: Чому важливо знати?

Огляд мобільного ринку забезпечує можливість:

  • Відслідковувати галузі, що швидко зростають і розвиваються, готові до прориву в мобільній сфері.
  • Аналізувати зміни в рамках мобільного ринку та використати можливість.
  • Конкурувати на світовій арені зі зростаючою конкуренцією (дані про розміри ринку, рейтинги, рекламу та оптимізацію магазину додатків можуть допомогти випередити конкурентів)
  • Розуміти, які популярні програми в іграх, фінансах, соціальних мережах, їжі та напоях, покупках.
  • Знати, де і за що покоління Z, мільйони готові витрачати кошти у сфері мобільних додатків.
  • Максимізувати потенційний дохід від змін у споживчих запитах.
  • Здобути вигоду з 4,8 годин на день, проведених на провідних мобільних ринках, та збільшити дохід.

Популяризація смартфонів та мобільних додатків говорить про ринкові тенденції, про те, як змінилася поведінка споживачів на мобільних пристроях. Брендам та рекламодавцям потрібно шукати способи, як отримати з цього максимальну користь. Які тренди очікуються на ринку мобільного маркетингу читайте у нашій статті.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Детальна інструкція про просування телеграм каналу.

Як розкрутити телеграм канал? Поради щодо просування

Детальна інструкція по просуванню телеграм каналу. Які існують способи?

Маркетинг в Ковальскій

Якою має бути стратегія для нерухомості в умовах війни?...

Володимир Соболев розповів про майбутнє українського девелопменту, відновлення роботи на об'єктах, нові проекти та стратегію бренду...

96% маркетологів хочуть, щоб ІТ-відділ відповідав за...

Чому ІТ-відділ має відповідати за рентабельність інвестицій у маркетинг?

Як вивести бізнес на міжнародний рівень

Особливості вебсайту компанії-експортера

Як підготувати сайт до виходу на зарубіжні ринки?

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті