Дослідження: як розвивається ринок мобільних додатків?
14.01.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
AppAnnie представив звіт “The State of Mobile” про популярність мобільних програм по всьому світу. Як часто завантажують мобільні програми, а також скільки часу на день проводять у мобільних пристроях?
Звіт містить поглиблений аналіз за 17 галузями та 30 ринками за 2021 рік, який показує, які програми найпопулярніші та завантажені, скільки грошей на рік споживачі витрачають на покупку мобільних додатків.
Отже, згідно з дослідженням, за рік було завантажено рекордну кількість мобільних додатків — 230 млрд (більше 435 тис. завантажень за хвилину), витративши 170 млрд доларів (понад 320 тис. доларів за хвилину).
Щодня кожен користувач у середньому проводить — 4,8 годин (⅓ дня). У порівнянні з 2019 роком ринок виріс на 30%.
ТОП-5 лідерів країн, де найбільше користувачі проводять часу в мобільних додатках, очолили:
- Бразилія
- Індонезія
- Південна Корея
- Мексика
- Індія
Найбільше часу користувачі вважають за краще проводити на майданчиках:
- Соціальні мережі.
- Програми фото та відео
- Ігрові мобільні програми.
У програмах соціальних мереж зростає інтерес до Live Streaming (прямі трансляції). Тренд у 2022 році збільшуватиметься, з’являються цифрові інфлюєнсери. Про популярність віртуальних лідерів думок ми писали докладніше тут.
Рекламодавці звертають увагу на широке охоплення та активну участь мобільних додатків, тому витрати на мобільну рекламу склали — 295 млрд доларів, що на 23% більше, ніж за попередній рік. За прогнозом у 2022 році сума досягне 350 млрд. доларів.
2022 рік має побити нові рекорди в економіці. Багато що залежатиме від цифрової соціалізації, гібридної роботи (співробітник поєднує офісний та віддалений формат) та розваг у смартфоні. Стратегія “mobile-first” буде важливим критерієм успіху.
Переваги: Чому важливо знати?
Огляд мобільного ринку забезпечує можливість:
- Відслідковувати галузі, що швидко зростають і розвиваються, готові до прориву в мобільній сфері.
- Аналізувати зміни в рамках мобільного ринку та використати можливість.
- Конкурувати на світовій арені зі зростаючою конкуренцією (дані про розміри ринку, рейтинги, рекламу та оптимізацію магазину додатків можуть допомогти випередити конкурентів)
- Розуміти, які популярні програми в іграх, фінансах, соціальних мережах, їжі та напоях, покупках.
- Знати, де і за що покоління Z, мільйони готові витрачати кошти у сфері мобільних додатків.
- Максимізувати потенційний дохід від змін у споживчих запитах.
- Здобути вигоду з 4,8 годин на день, проведених на провідних мобільних ринках, та збільшити дохід.
Популяризація смартфонів та мобільних додатків говорить про ринкові тенденції, про те, як змінилася поведінка споживачів на мобільних пристроях. Брендам та рекламодавцям потрібно шукати способи, як отримати з цього максимальну користь. Які тренди очікуються на ринку мобільного маркетингу читайте у нашій статті.
Також читайте інші новини в блозі Webpromo:
- Креативні тренди Depositphotos на 2022 рік;
- TikTok оновлює алгоритм рекомендації контенту;
- Підсумки року: найпопулярніші пошукові запити Google 2021.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.