Головна » Блог » Як змінилася роль директора з маркетингу після пандемії? Дослідження LinkedIN і досвід Webpromo

Як змінилася роль директора з маркетингу після пандемії? Дослідження LinkedIN і досвід Webpromo

04.02.2021

Ольга Коцофане


В кінці січня 2021 року LinkedIN опублікувала результати опитування, в якому взяли участь 300 директорів із маркетингу (CMO). Більше половини з них прийшли до висновку, що роль маркетолога в компанії після пандемії серйозно змінилася.

Давайте дізнаємося, як саме.

Як змінилася роль директора з маркетингу

 

Результати дослідження LinkedIN:

  • 58% опитаних директорів з маркетингу заявили, що їм все більше доведеться підтримувати інші функції, включаючи брендинг роботодавця, внутрішні комунікації, навчання і розвиток.
  • Також 48% очікують, що вони будуть мати більший вплив на рівні ради директорів.
  • 87% директорів з маркетингу кажуть, що пандемія підвищила необхідність гнучкого. При цьому 60% попереджають, що зараз вони ризикують завдати шкоди пріоритетною маркетингової стратегії через гнучкості.
  • Маркетологи прагнуть підвищити рентабельність інвестицій і оптимізувати доходи за рахунок використання потенціалу цифрового маркетингу і даних про клієнтів для стимулювання взаємодії з продуктами / послугами компанії.
  • Так як потреба в digital-маркетингу збільшила фінансове навантаження на компанію, то 65% очікують ослаблення в 2021 році.
  • Незважаючи на всі складнощі, лише 10% маркетологів готуються до скорочень в штаті, а 24% очікують, коли світ вийде зі стану невизначеності.

Опитування директорів з маркетингу LinkedIN супроводжував своїм коментарем Том Пеппер, глава відділу маркетингових рішень LinkedIn в Великобританії, Ірландії та Ізраїлі:

«Covid-19 спровокував серйозні зміни в бізнесі, і директорам з маркетингу було запропоновано вирішувати майбутні завдання і сприяти поверненню до зростання, — сказав він і додав, — Директорам з маркетингу завжди був потрібний різноманітний набір навичок, але, схоже, в 2021 році вони візьмуть на себе ще більше обов’язків. Підвищення кваліфікації буде важливим напрямком для директорів з маркетингу в цьому році, оскільки вони прагнуть перерозподілити співробітників і заповнити потенційні прогалини в навичках, але найкмітливіші також будуть знати, коли залучати додаткових талантів.»

 

Думка Webpromo про те, як зміналася роль директора з маркетингу після пандемії

З цим питанням редакція блогу звернулася до керівника відділу маркетингу Webpromo Олени Мельник.

Webpromo про те, як змінилася роль директора з маркетингу та автоматизацію процесів

Олена Мельник, Head of Marketing Webpromo

«Виходячи з власного досвіду можу сказати, що роль директора з маркетингу безумовно змістилася. Так як звичний спосіб отримання клієнтів став не таким актуальним, яким був до пандемії, то велика частина функцій маркетингу перейшла в онлайн. І, в першу чергу, це функція залучення клієнтів — лідогенерація», ― поділилася Олена.

Також Олена розповіла, чи були у неї професійні страхи перед новою реальністю і який період найсильніше вплинув на роботу відділу маркетингу.

«Хороший маркетолог — той, який думає про можливості, коли в усьому світі і в індустрії зокрема настає криза. Тому тут немає місця страху. Можу сказати лише, що переломний момент настав у період з квітня до початку червня 20-го, коли всі, включаючи Webpromo, переживали трансформацію. Але він завершився, ми адаптувалися і продовжуємо бути максимально ефективними в роботі.»

Що ж стосується автоматизації процесів, які знайшли своє відображення в думках учасників опитувань LinkedIN і CMO Council на початку нового 2021-го року, то у керівника відділу маркетингу Webpromo є на цей рахунок чітка позиція:

«Пандемія не була пусковим механізмом для автоматизації процесів. Цей тренд почався набагато раніше і завжди в пріоритеті маркетологів.

Тепер про саму автоматизації. Якщо ми говоримо про автоматизацію процесів, при якій дані передаються з аналітики в CRM-ку і назад для автоматичного налаштування РК з урахуванням цінності вхідних лідів або при якій формується дашборд з періодичністю або в моменті, то це актуально поза кризою і поза пандемії. Якщо ж мова про автоматизацію функції контролю співробітників відділу як спосіб підвищення ефективності, то я від цього не в захваті. Є методи набагато кращі, перевірені мною особисто на практиці, — розвиток кожного члена команди, постановка цікавих завдань, якісний зворотній зв’язок. Автоматичне управління вбиває будь-які прояви творчості в маркетологів.»

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Персоналізована реклама в Facebook для МСБ як спосіб пережити...

Facebook представив нову ініціативу для малого і середнього бізнесу. В його основу лягла ідея персоналізації. Детальніше про це читайте в...

Як правильно оформити сторінку з контактами в інтернет-магазині?

Як правильно оформити сторінку з контактами в...

У цій статті ми поговоримо про правила ефективного і клієнтоорієнтованого оформлення розділу «Контактна інформація» (Contact Page) на...

Розбираємо 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році

У цій статті ми розповімо про 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році. А також спробуємо розібратися, чому саме вони є головними...

Тактики SEO оптимізації мета-тегів Title і Description

Тактики SEO оптимізації мета-тегів Title і Description

Що таке мета-теги Title (Тайтл) і Description (Дескрипшн) і навіщо вони потрібні навіщо він потрібен? Як правильно складати мета-опису сторінок з...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті