Головна » Блог » Як змінилася роль директора з маркетингу після пандемії? Дослідження LinkedIN і досвід Webpromo

Як змінилася роль директора з маркетингу після пандемії? Дослідження LinkedIN і досвід Webpromo

04.02.2021

Ольга Коцофане


В кінці січня 2021 року LinkedIN опублікувала результати опитування, в якому взяли участь 300 директорів із маркетингу (CMO). Більше половини з них прийшли до висновку, що роль маркетолога в компанії після пандемії серйозно змінилася.

Давайте дізнаємося, як саме.

Як змінилася роль директора з маркетингу

 

Результати дослідження LinkedIN:

  • 58% опитаних директорів з маркетингу заявили, що їм все більше доведеться підтримувати інші функції, включаючи брендинг роботодавця, внутрішні комунікації, навчання і розвиток.
  • Також 48% очікують, що вони будуть мати більший вплив на рівні ради директорів.
  • 87% директорів з маркетингу кажуть, що пандемія підвищила необхідність гнучкого. При цьому 60% попереджають, що зараз вони ризикують завдати шкоди пріоритетною маркетингової стратегії через гнучкості.
  • Маркетологи прагнуть підвищити рентабельність інвестицій і оптимізувати доходи за рахунок використання потенціалу цифрового маркетингу і даних про клієнтів для стимулювання взаємодії з продуктами / послугами компанії.
  • Так як потреба в digital-маркетингу збільшила фінансове навантаження на компанію, то 65% очікують ослаблення в 2021 році.
  • Незважаючи на всі складнощі, лише 10% маркетологів готуються до скорочень в штаті, а 24% очікують, коли світ вийде зі стану невизначеності.

Опитування директорів з маркетингу LinkedIN супроводжував своїм коментарем Том Пеппер, глава відділу маркетингових рішень LinkedIn в Великобританії, Ірландії та Ізраїлі:

«Covid-19 спровокував серйозні зміни в бізнесі, і директорам з маркетингу було запропоновано вирішувати майбутні завдання і сприяти поверненню до зростання, — сказав він і додав, — Директорам з маркетингу завжди був потрібний різноманітний набір навичок, але, схоже, в 2021 році вони візьмуть на себе ще більше обов’язків. Підвищення кваліфікації буде важливим напрямком для директорів з маркетингу в цьому році, оскільки вони прагнуть перерозподілити співробітників і заповнити потенційні прогалини в навичках, але найкмітливіші також будуть знати, коли залучати додаткових талантів.»

 

Думка Webpromo про те, як зміналася роль директора з маркетингу після пандемії

З цим питанням редакція блогу звернулася до керівника відділу маркетингу Webpromo Олени Мельник.

Webpromo про те, як змінилася роль директора з маркетингу та автоматизацію процесів

Олена Мельник, Head of Marketing Webpromo

«Виходячи з власного досвіду можу сказати, що роль директора з маркетингу безумовно змістилася. Так як звичний спосіб отримання клієнтів став не таким актуальним, яким був до пандемії, то велика частина функцій маркетингу перейшла в онлайн. І, в першу чергу, це функція залучення клієнтів — лідогенерація», ― поділилася Олена.

Також Олена розповіла, чи були у неї професійні страхи перед новою реальністю і який період найсильніше вплинув на роботу відділу маркетингу.

«Хороший маркетолог — той, який думає про можливості, коли в усьому світі і в індустрії зокрема настає криза. Тому тут немає місця страху. Можу сказати лише, що переломний момент настав у період з квітня до початку червня 20-го, коли всі, включаючи Webpromo, переживали трансформацію. Але він завершився, ми адаптувалися і продовжуємо бути максимально ефективними в роботі.»

Що ж стосується автоматизації процесів, які знайшли своє відображення в думках учасників опитувань LinkedIN і CMO Council на початку нового 2021-го року, то у керівника відділу маркетингу Webpromo є на цей рахунок чітка позиція:

«Пандемія не була пусковим механізмом для автоматизації процесів. Цей тренд почався набагато раніше і завжди в пріоритеті маркетологів.

Тепер про саму автоматизації. Якщо ми говоримо про автоматизацію процесів, при якій дані передаються з аналітики в CRM-ку і назад для автоматичного налаштування РК з урахуванням цінності вхідних лідів або при якій формується дашборд з періодичністю або в моменті, то це актуально поза кризою і поза пандемії. Якщо ж мова про автоматизацію функції контролю співробітників відділу як спосіб підвищення ефективності, то я від цього не в захваті. Є методи набагато кращі, перевірені мною особисто на практиці, — розвиток кожного члена команди, постановка цікавих завдань, якісний зворотній зв’язок. Автоматичне управління вбиває будь-які прояви творчості в маркетологів.»

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

пошукові запити Google

ТОП-100 пошукових запитів та популярних питань у Google за...

Про що запитують користувачі Google? Чим цікавляться і як вводять ключі

Оновлення TikTok

TikTok представляє 3 типи торгової реклами

TikTok for Business додав нові функції для просування e-commerce

Баннери в Google Ads

Актуальні розміри банерів Google Ads

Які розміри банерів використовувати у медійній рекламі? Дізнайтеся, який формат принесе найбільшу ефективність рекламним кампаніям.

Meta презентувала новий спосіб планування Reels

Facebook все більше наголошує на роликах Reels. Нова функція допоможе планувати вихід відеоконтенту

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті