Головна » Блог » Знайомтеся: WorkDay Consumer чи споживач робочого дня. Хто це?

Знайомтеся: WorkDay Consumer чи споживач робочого дня. Хто це?

29.04.2022

Ольга Сомова, редактор блогу Webpromo


Потрібно визнати, що сучасні технології, стрімкий перебіг життя та зовнішні фактори впливають на портрет споживача. Звичний образ клієнта п’ятирічної давності вже йде в інше покоління. Microsoft опублікувала звіт, де маркетологи поділилися думкою, спираючись на дослідження. Експерти стверджують, що з’являється новий тип під назвою “споживач робочого дня” або WorkDay Consumer. Ми вирішили докладніше з’ясувати, хто це та як зв’язуватися з таким клієнтом.

Зміст:

  1. Особисте чи робоче? Статистика Microsoft
  2. «Зародження» споживача робочого дня
  3. Мислення та поведінка споживача робочого дня
  4. Що думають маркетологи?
  5. Маркетинг та бізнес майбутнього
  6. Резюме

WorkDay Consumer или потребитель рабочего дн



 

Особисте чи робоче? Статистика Microsoft

Детальну інформацію опублікувала у звіті компанія Forrester разом із Microsoft. Згідно з цими даними, представлена поточна статистика:

  • 60% споживачів змішують робочі та особисті питання протягом дня;
  • 59% вважають роботу та особисті завдання однаково важливими у робочий час;
  • 63% проводять за робітником ПК більше часу, ніж до часів пандемії;
  • 56% використовують робочі пристрої, включаючи ноутбуки та програмне забезпечення, в особистих цілях для відеоконференцій;
  • 39% витрачають годину і більше на особисті завдання у робочий час.

WorkDay Consumer или потребитель рабочего дня

В результаті, більше половини користувачів (62%) стверджують, що регулярно переглядають, шукають чи купують товари та послуги у робочий час. 51% клієнтів роблять більше онлайн-покупок за цей час від початку пандемії. Зазначається, що найчастіше до таких покупок відносяться подорожі, фінанси, інструменти та побутова техніка. Можливо, цей факт пов’язаний з тим, що користувачі схильні до серйозних намірів, оскільки знаходяться в робочому режимі.

WorkDay Consumer или потребитель рабочего дня



 

«Зародження» споживача робочого дня

Ми можемо простежити тенденцію створення споживача робочого дня. До 2020 року існувала чітко відпрацьована система, коли потенційний клієнт жив у режимі “робота — будинок”. З понеділка по п’ятницю він ходив на роботу, вечір присвячував особистому життю. Вихідні витрачалися на поїздки по магазинах та заняття домашніми справами. За цією схемою працювали майже всі маркетологи і рекламодавці, заздалегідь прораховуючи дії споживача.

Однак у 2020 році весь світ накрила хвиля пандемії, що змусило суспільство переглянути власні погляди до офісного режиму. Масштаби досягали критичних точок, адже раніше багато хто вважав масовий перехід на віддалену роботу просто неможливим. Як ми переконалися, це сталося. Тенденція набрала обертів та фактично змінила підхід до роботи загалом. Керівники перестали контролювати робочий годинник, звертаючи більше уваги на ефективність. Співробітники стали самоорганізованими, багато хто перейшов на фріланс.

 

Мислення та поведінка споживача робочого дня

Щоб зробити споживачеві робочого дня вигідну пропозицію, треба розуміти логіку його мислення, дій та поведінки. Дослідження Forrester доводить, що більшість з них вважає особисті питання такими ж важливими, як і робічі. Які фактори впливають на це? Звичайно ж зручність та можливість робити регулярні перерви у роботі. Під час чергового “брейку” можна оформити замовлення на продукти, запланувати захід на вихідні або вибрати товари для домашнього офісу. Рекламодавці мають розуміти, як працює свідомість такого споживача.

WorkDay Consumer или потребитель рабочего дня



 

Що думають маркетологи?

Робота вдома стерла межі між робочим та особистим часом. Відбулося фундаментальне зрушення, наслідком якого стало поняття “споживач робочого дня”, який вільно перемикається між робочими та особистими питаннями, здійснює покупки у робочий час. Складністю для маркетологів стало питання комунікації з таким потенційним клієнтом. Адже в якомусь сенсі він вважається непередбачуваним. Потрібно знати, в який час, де і коли з ним знайти зв’язок. Дослідження також відображають значні зміни у поведінці споживача, що говорить про необхідність маркетологам стежити за тенденцією та враховувати у стратегії просування.

Якщо раніше маркетинг був зосереджений спілкуванні з клієнтами скрізь, крім роботи, тепер цей підхід не буде функціонувати, оскільки робота потенційно може бути скрізь, будь-коли. Щоб зрозуміти, як з цим працювати, потрібен час. Деякі бренди та компанії вживають заходів. Спираючись на опитування, яке проводила Forrester, зазначається: до пандемії 58% платних медіа-бюджетів припадало на цифрові канали. Наступного року очікується, що ця цифра зросте до 70%.

WorkDay Consumer или потребитель рабочего дня

75% брендів сказали, що пошук є більш важливою частиною їхньої стратегії онлайн-реклами у зв’язку зі споживчими трендами

Microsoft стверджує, що за останні два роки спостерігається активне зростання постачань ПК, у 2021 році кількість склала більше 340 млн, що на 27% більше, ніж у 2019 році. На даний момент корпорація Microsoft Windows обслуговує понад 1,4 млрд пристроїв на місяць.

 

Маркетинг та бізнес майбутнього

Оскільки маркетинг залежить від демографії, поведінки у минулому та історії покупок, складно реагувати на образ нового покупця. Згідно зі звітом, багато респондентів заявили, що їхні компанії не можуть отримати достатньо інформації про клієнтів, щоб будувати під них стратегії онлайн-реклами. Це стало основною проблемою — дефіцит даних про споживача робочого дня. Деякі бренди відзначали неготовність власної компанії до подібних змін, нестачу інструментів.

Важливо! Насамперед, потрібно визначити (ідентифікувати) споживача робочого дня та вивчити його звички, аналізувати поведінку.

Однак, незважаючи на частку песимізму, найкращі маркетологи впевнені, що нова поведінка дає поштовх до широких можливостей, включаючи успішні стратегії. Експерти Microsoft і Forrester відзначають ключові чотири області, на які будуть робитися ставки в найближчий рік — це пошукова та медійна реклама, відеомаркетинг та соціальні мережі.

WorkDay Consumer или потребитель рабочего дня



 

Резюме

На основі звіту видно, що все більше користувачів прагнуть мати можливість вирішувати особисті питання у проміжках між роботою. Високі відсоткові показники доводять, що перехід неминучий, залишається питання часу. Пандемія спричинила збільшення кількості працівників на віддаленій роботі. Тенденція продовжує розвиватися, що породжує нових споживачів.

Споживач робочого дня — інноваційне поняття, з яким стикаються майже всі сфери бізнесу, бренди різного рівня та напрямки. Діджитал прагне нового цифрового світу, де швидше за все граней між особистим і робочим не існуватиме. Наше завдання, як маркетологів, а також бізнесу, пристосовуватися і своєчасно адаптувати бізнес під поведінку нових споживачів, для яких не існує часових рамок, все можна купити тут і зараз.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті