Головна » Блог » Календар маркетолога — літні інфоприводи в умовах війни

Календар маркетолога — літні інфоприводи в умовах війни

25.05.2022

Оля Сомова редактор блогу Webpromo


Незважаючи на те, що війна в Україні продовжується, бізнес має знаходити не лише ресурси для відновлення роботи, а й шукати інфоприводи для залучення аудиторії. Ми підготували календар маркетолога на літо для створення та запуску рекламної кампанії, креативів чи натхнення. З нестачею позитивних емоцій будь-який інфопривід може стати вдалим.

Зміст:

  1. Червень
  2. Липень
  3. Серпень

Календарь маркетолога



 

Червень

Місяць ознаменований початком літа. Навіть якщо у вашої аудиторії немає святкового настрою, літо все одно вносить ковток свіжого повітря.

1 червня — Міжнародний день Захисту Дітей та Всесвітній день батьків. Однозначно свято, яке викликає позитивні емоції, слід використати. День захисту дітей відзначають вже протягом понад 70 років (з 1950 року). Окрім привітання, цього дня добре запустити благодійну чи соціальну акцію, що зміцнить довірчі стосунки з аудиторією.

Календарь маркетолога Webpromo

Календарь маркетолога Webpromo

5 червня — Міжнародний день охорони навколишнього середовища. Важливий привід нагадати про навколишні цінності, яким часто не надаємо значення.Календарь маркетолога от Webpromo

14 червня — Всесвітній день донору крові. Для України нині донори грають одну з ключових ролей. У країні щохвилини виникає потреба переливання крові потерпілим від війни, пораненим.

Календарь маркетолога

19 червня (3 неділя червня) — День медичного працівника. Відмінна нагода привітати з професійним святом усіх, хто рятує українських захисників на перекладачі та лікує простих людей у тилу.

Календарь маркетолога

Календарь маркетолога



20 червня — Всесвітній день біженців. Актуальна подія для України. Можливість нагадати про війну, привернути увагу до тих, хто виїхав та хто залишився. Багато сфер бізнесу приєднуються до соціальної допомоги постраждалим, надаючи розголосу та привертаючи увагу до ситуації в країні.

28 червня — День Конституції України. Не варто упускати нагоди підкреслити українське виробництво, якщо підходить для вашого бренду, згадати важливість заходу для українського народу загалом.

Календарь маркетолога

Календарь маркетолога

29 червня (остання неділя червня) — День Молоді. Ідеальне свято для проведення акцій, знижок, гарячих пропозицій. Маркетологам слід нагадати про початок літа, прекрасний період для відпочинку, нових знайомств та покупок.

Календарь маркетолога



 

Липень

Місяць, коли бренди готуються до розпродажу. Літо в самому розпалі, отже, варто задуматися про зміни в настрої, житті.

3 липня — День військ ППО України та Військово-Морських сил України. Як ніколи актуальні свята. Цього року такі дати не можуть залишитись непоміченими. Наразі важливо пам’ятати про захисників України, привертати громадську увагу не лише українського населення, а й західних країн.

6 липня — Всесвітній день поцілунок. Нагадайте своїм користувачам про це легке свято та обіграйте з власним брендом. Запропонуйте поділиться історіями власного досвіду про найяскравіші поцілунки.

Календарь маркетолога

Календарь маркетолога

11 липня — Всесвітній день шоколаду. Порадуйте аудиторію позитивними емоціями за допомогою солодощів. Ніщо так не піднімає настрій, як шоколад. Можна розповісти історію виникнення, додати невеликий солодкий подарунок кожному, хто оформив замовлення.

16 липня — День бухгалтера України. Одна з найважливіших професій у компанії. Буквально для кожного бренду подія буде актуальною для привітань.

Календарь маркетолога

17 липня — Всесвітній День Емодзі. Соціальна мережа без емодзі неможливо зараз. Відмінна можливість привітати передплатників, використовуючи розважальні інтерактиви.

Календарь маркетолога

31 липня (остання неділя липня) — День працівників торгівлі відзначається з 1995 року. Хороший привід наголосити на внеску співробітників сфери e-commerce в галузь економіки України.  



 

Серпень

Завершальний місяць літа відрізняється масштабними розпродажами та легким настроєм ностальгії. Слід нагадати про такі події:

7 серпня — День Повітряних Сил Збройних Сил України. Також актуальне свято для країни, яка мешкає в умовах війни. Мовчати про події в Україні вже неправильно, тому слід згадати це свято, зробити відповідну посаду у соціальних мережах чи на сайті. Таким чином, ви проявляєте свою активну позицію, що зміцнює позитивне ставлення до вашої компанії, бренду.

9 серпня — Всесвітній день книголюбів. Ідеальна можливість для книгарень привернути увагу аудиторії. Як варіант зробити збірки книг, виходячи з сегментації користувачів.

Календарь маркетолога

Календарь маркетолога

20 серпня — День Льоні. Сміливо можна жартувати на тему, обігруючи ідею боротьби зі стресом та хронічною втомою. Також використовуйте смішні та забавні картинки.

Календарь маркетолога

Календарь маркетолога



23 серпня — День Державного Прапора України. Українська символіка знаходить відгук у користувачів. Український прапор прикрашає більшість сторінок у соціальних мережах, присутні на брендованих сайтах. Чим не привід для бізнесу ще раз наголосити на символіці України?

Календарь маркетолога

24 серпня — День Незалежності України. Важливе національне свято для країни, особливо зараз, коли Україна виборює свою незалежність у війні.

Календарь маркетолога

Календарь маркетолога

За допомогою простих подій чи державних та міжнародних свят можна створити радісний настрій, викликати позитивні емоції. Подібні заходи подобаються користувачам, вони із задоволенням відповідають взаємністю. Нагадуючи про важливі дні для України, ви зможете взаємодіяти з аудиторією. Ви знаходитесь на одній стороні, маєте спільну мету, разом прикладаєте зусилля та підтримуєте один одного у боротьбі з ворогом.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Марія Самплавська, СМО Інтертоп в інтерв'ю для Webpromo

Воєнний маркетинг Інтертоп. Погляд на комунікацію та...

Як вести комунікацію з аудиторією не про війну в умовах воєнного стану? В Інтерв'ю Webpromo Марія Самплавська розповіла про те, як...

превью смм юа

Топ-9 трендів SMM у 2023 році, які ви маєте знати

Дізнайтеся, які тренди SMM у 2023 році допоможуть вам просунути компанію, обігнати конкурентів та отримати нових клієнтів

Google for Startups оголосив 25 переможців. Які українські компанії...

Google оголосив переможців третьої групи на підтримку стартапів в Україні

ErsteBank preview ua

Реклама дня: Erste Bank зробив різдвяний анімаційний ролик про...

Віденська банківська група Erste Bank у своєму новому різдвяному ролику «Вірю в Різдво» порушила тему енергетичної кризи.

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності