Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » Як отримати більше продажів в кіберпонеділок (Cyber Monday) 2020

Як отримати більше продажів в кіберпонеділок (Cyber Monday) 2020

30.11.2020

Ольга Коцофане


Кіберпонеділок 2020 року – можливість для бізнесу отримати додаткові продажу. Для цього є всі умови, так як ринок досить прогрітий і переконати клієнтів зробити покупку набагато простіше. Більш того, в розпорядженні маркетологів є дані досліджень по Чорної п’ятниці 2020 на Україні, які дозволяють моментально опрацювати всі заперечення покупців і наздогнати їх більш вигідними і персоналізованими пропозиціями.

Як збільшити продажі в кіберпонеділок 2020. Рекомендації

Рекомендації по PPC для збільшення продажів в кіберпонеділок

  1. Відстежуйте попит на категорії товарів і пропонуйте користувачам саме те, що вони хочуть. До сих пір одним з найпростіших і зручних інструментів в цьому є Google Trends. Тут ви можете переглядати популярність тих чи інших ключових запитів по регіону, сезонності, а також в порівнянні з іншими запитами.
  2. Збільште бюджет на платну рекламу. Додаткові 10-20% в Чорну п’ятницю і кіберпонеділок допоможуть отримати більше трафіку і обійти конкурентів.
  3. Встановіть оповіщення кампанії, відключивши «стандартну доставку». Це відмінний спосіб уникнути автоматичного обмеження бюджету в період сплеску трафіку.
  4. Використовуйте інтелектуальне призначення ставок в період розпродажу. У період пікового навантаження алгоритми допоможуть впоратися з величезними коливаннями коефіцієнта конверсії і трафіку. Але в такому разі не міняйте мети стратегії, так як автоматичні стратегії вимагають фази навчання і її порушення може викликати у вас проблеми.
  5. Виберіть найбільш релевантні ключові слова. Виключіть зі списку загальні ключі «Чорна п’ятниця» і «кіберпонеділок», так як вони занадто конкурентні. Також не робіть ставки на брендовий трафік, якщо ви не популярна і впізнавана торгова мережа.
  6. Використовуйте ремаркетинг. Кіберпонеділок – найбільш вдалий час, щоб повернути відвідувачів, які залишили кошик в Чорну п’ятницю або вчинили будь-яке інше цільове дію на сторінках сайту.
  7. Створіть ієрархію бюджету. Найвищі ставки виділіть для повернулися користувачів як для найбільш цінних клієнтів.
  8. Створюйте схожі аудиторії. Це допоможе знайти в Мережі користувачів, які шукають те ж, що й існуючі клієнти.
  9. Збільште трафік за допомогою SERP. Створіть копії наявних оголошень і налаштуйте на них розширення, включивши ціну доп. посилання, уточнення і опису. Всі інші оголошення тим часом вимкніть. Однак встановіть автоматичну зупинку реклами по закінченню кіберпонеділком.
  10. Протестуйте нові для вас канали платної реклами одночасно зі стандартними.

Рекомендації по CRO для збільшення продажів в кіберпонеділок

  1. Оптимізуйте сайт під інфопривід. Додайте на видному місці тематичний банер, поставте на товари спеціальні плашки.
  2. Створіть відчуття терміновості. Лічильник з закінченням часу дії акції все ще працює як тригер до покупки. Коли ми аналізували підготовку українських E-commerce до Чорної п’ятниці, то звернули увагу, що багато хто з рітейлерів користуються цим маркетинговим прийомом.
  3. Додайте фільтр з сортуванням по акції і додаткову категорію. Це дозволить покупцям швидше знайти товари, які відносяться до акції кіберпонеділком.
  4. Створіть цільову сторінку як альтернативу фільтру в звичайному каталозі. Це завжди виглядає більш привабливо, до того ж виділений URL-адресу буде мати більше переваг для SEO.
  5. Підготуйтеся до мобільного трафіку. Перевірте, чи всі сторінки сайту адаптовані до мобільних пристроїв і своєчасно завантажуються.
  6. Скоротіть шлях клієнта. Це можна зробити багатьма способами. Наприклад, дозволити відкривати характеристики товару прямо в каталозі і додати кнопку для його додавання в корзину. Також завжди можна в картці товарів розмістити інформацію про доставку, оплату і бонуси, щоб користувач не шукав її в інших вкладках. Зрештою, з п’яти пунктів в поле оформлення замовлення можна зробити два.
  7. Зведіть до мінімуму число спливаючих вікон. Особливо, якщо вони взагалі не належать до вашого сайту і товарам, а є рекламою. Якщо ж ви таким чином взаємодієте з аудиторією, то робіть це ненав’язливо, не закриваючи і не блокуючи основний контент на сайті.

Рекомендації по SEO для збільшення продажів в кіберпонеділок

  1. Забезпечте високу продуктивність сайту. Усуньте непрацюючі URL, що дублюється контент, додайте перелинковку і правильно налаштуйте канонічні символи.
  2. Додайте оптимізований текст на цільову сторінку. Добре написаний матеріал приверне додатковий безкоштовний трафік на сайт, з яким вже можна буде працювати через ремаркетинг або e-mail розсилки.
  3. Створіть путівники по товарах. Тематичні статті на блозі сайту в стилі «10 ідей подарунків на Новий рік» або «15 варіантів святкового декору для дому» з активними посиланнями на товари в каталозі добре конвертуються в продажу і приносять додатковий трафік. Особливо, якщо сегментувати їх за ціною.
  4. Використовуйте більш точні ключові слова в описах товарів. Наприклад, замість «жіночі кросівки» – «жіночі кросівки чорні без шнурків». Це в свою чергу збільшить CTR і кількість переходів.
  5. Як і у випадку з PPC, відстежуйте популярність ключів.
  6. Координуйте SEO з іншими маркетинговими активностями. Так ваші користувачі отримають найбільш узгоджений омніканальний досвід.
  7. Починайте роботу над SEO якомога раніше. Щоб встигнути підготуватися до наступного кіберпонеділком, почніть писати план вже зараз. Повірте, вивірена стратегія принесе вам реальний успіх у вигляді повернення старих клієнтів і приходу нових.

Последние материалы рубрики

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула + приклад розрахунку

Конверсія продажів онлайн та офлайн: проста формула +...

Визначення поняття конверсії продажів. Як правильно робити розрахунок та підвищити ефективність маркетингової стратегії?

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні рекомендації від назви до мікророзмітки

Як оптимізувати зображення на сайті: практичні...

Впевнені, що знаєте як оптимізувати картинки на сайті? Які основні вимоги пошукових систем до зображень на сайті? Як стиснути графіку...

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни: нововведення від Google AdSense

Модель аукціону першої ціни спростить процес покупки рекламних місць на платформі Google AdSense.

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на основі даних і досягнення маркетингових цілей

Google Analytics 4 оновився: інтеграція з Search Console, атрибуція на...

Що оновили в Google Analytics 4? Як інтегрували Search Console, змінили модель атрибуції, а також які представили нові дві моделі машинного навчання?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті