Як отримати більше продажів в кіберпонеділок (Cyber Monday) 2020
30.11.2020
Кіберпонеділок 2020 року – можливість для бізнесу отримати додаткові продажу. Для цього є всі умови, так як ринок досить прогрітий і переконати клієнтів зробити покупку набагато простіше. Більш того, в розпорядженні маркетологів є дані досліджень по Чорної п’ятниці 2020 на Україні, які дозволяють моментально опрацювати всі заперечення покупців і наздогнати їх більш вигідними і персоналізованими пропозиціями.
Рекомендації по PPC для збільшення продажів в кіберпонеділок
- Відстежуйте попит на категорії товарів і пропонуйте користувачам саме те, що вони хочуть. До сих пір одним з найпростіших і зручних інструментів в цьому є Google Trends. Тут ви можете переглядати популярність тих чи інших ключових запитів по регіону, сезонності, а також в порівнянні з іншими запитами.
- Збільште бюджет на платну рекламу. Додаткові 10-20% в Чорну п’ятницю і кіберпонеділок допоможуть отримати більше трафіку і обійти конкурентів.
- Встановіть оповіщення кампанії, відключивши «стандартну доставку». Це відмінний спосіб уникнути автоматичного обмеження бюджету в період сплеску трафіку.
- Використовуйте інтелектуальне призначення ставок в період розпродажу. У період пікового навантаження алгоритми допоможуть впоратися з величезними коливаннями коефіцієнта конверсії і трафіку. Але в такому разі не міняйте мети стратегії, так як автоматичні стратегії вимагають фази навчання і її порушення може викликати у вас проблеми.
- Виберіть найбільш релевантні ключові слова. Виключіть зі списку загальні ключі «Чорна п’ятниця» і «кіберпонеділок», так як вони занадто конкурентні. Також не робіть ставки на брендовий трафік, якщо ви не популярна і впізнавана торгова мережа.
- Використовуйте ремаркетинг. Кіберпонеділок – найбільш вдалий час, щоб повернути відвідувачів, які залишили кошик в Чорну п’ятницю або вчинили будь-яке інше цільове дію на сторінках сайту.
- Створіть ієрархію бюджету. Найвищі ставки виділіть для повернулися користувачів як для найбільш цінних клієнтів.
- Створюйте схожі аудиторії. Це допоможе знайти в Мережі користувачів, які шукають те ж, що й існуючі клієнти.
- Збільште трафік за допомогою SERP. Створіть копії наявних оголошень і налаштуйте на них розширення, включивши ціну доп. посилання, уточнення і опису. Всі інші оголошення тим часом вимкніть. Однак встановіть автоматичну зупинку реклами по закінченню кіберпонеділком.
- Протестуйте нові для вас канали платної реклами одночасно зі стандартними.
Рекомендації по CRO для збільшення продажів в кіберпонеділок
- Оптимізуйте сайт під інфопривід. Додайте на видному місці тематичний банер, поставте на товари спеціальні плашки.
- Створіть відчуття терміновості. Лічильник з закінченням часу дії акції все ще працює як тригер до покупки. Коли ми аналізували підготовку українських E-commerce до Чорної п’ятниці, то звернули увагу, що багато хто з рітейлерів користуються цим маркетинговим прийомом.
- Додайте фільтр з сортуванням по акції і додаткову категорію. Це дозволить покупцям швидше знайти товари, які відносяться до акції кіберпонеділком.
- Створіть цільову сторінку як альтернативу фільтру в звичайному каталозі. Це завжди виглядає більш привабливо, до того ж виділений URL-адресу буде мати більше переваг для SEO.
- Підготуйтеся до мобільного трафіку. Перевірте, чи всі сторінки сайту адаптовані до мобільних пристроїв і своєчасно завантажуються.
- Скоротіть шлях клієнта. Це можна зробити багатьма способами. Наприклад, дозволити відкривати характеристики товару прямо в каталозі і додати кнопку для його додавання в корзину. Також завжди можна в картці товарів розмістити інформацію про доставку, оплату і бонуси, щоб користувач не шукав її в інших вкладках. Зрештою, з п’яти пунктів в поле оформлення замовлення можна зробити два.
- Зведіть до мінімуму число спливаючих вікон. Особливо, якщо вони взагалі не належать до вашого сайту і товарам, а є рекламою. Якщо ж ви таким чином взаємодієте з аудиторією, то робіть це ненав’язливо, не закриваючи і не блокуючи основний контент на сайті.
Рекомендації по SEO для збільшення продажів в кіберпонеділок
- Забезпечте високу продуктивність сайту. Усуньте непрацюючі URL, що дублюється контент, додайте перелинковку і правильно налаштуйте канонічні символи.
- Додайте оптимізований текст на цільову сторінку. Добре написаний матеріал приверне додатковий безкоштовний трафік на сайт, з яким вже можна буде працювати через ремаркетинг або e-mail розсилки.
- Створіть путівники по товарах. Тематичні статті на блозі сайту в стилі «10 ідей подарунків на Новий рік» або «15 варіантів святкового декору для дому» з активними посиланнями на товари в каталозі добре конвертуються в продажу і приносять додатковий трафік. Особливо, якщо сегментувати їх за ціною.
- Використовуйте більш точні ключові слова в описах товарів. Наприклад, замість «жіночі кросівки» – «жіночі кросівки чорні без шнурків». Це в свою чергу збільшить CTR і кількість переходів.
- Як і у випадку з PPC, відстежуйте популярність ключів.
- Координуйте SEO з іншими маркетинговими активностями. Так ваші користувачі отримають найбільш узгоджений омніканальний досвід.
- Починайте роботу над SEO якомога раніше. Щоб встигнути підготуватися до наступного кіберпонеділком, почніть писати план вже зараз. Повірте, вивірена стратегія принесе вам реальний успіх у вигляді повернення старих клієнтів і приходу нових.