Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Як дати доступ до рекламного кабінету Facebook: покрокова інструкція та ролі в акаунті

Як дати доступ до рекламного кабінету Facebook: покрокова інструкція та ролі в акаунті

19.06.2021

Олексій Бакуменко, автор блогу Webpromo


Рекламний кабінет Facebook цікавий своєю універсальністю та простотою. З його допомогою зручно запускати таргетовану рекламу як великим міжнародним брендам зі значним рекламним бюджетом, так і малого чи середнього бізнесу, які ще навіть не мають власного сайту.

Який би не був бізнес, рано чи пізно виникає потреба підключити до роботи з рекламою інших людей — колег, підлеглих, фахівців на аутсорс. Ця стаття буде корисна тим, хто вперше зіткнувся з такою необхідністю. Нижче ми розповімо, як дати доступ до рекламного кабінету, які дії доступні «гостям» і яку інформацію вони будуть бачити.

Як дати доступ до рекламного кабінету Facebook: покрокова інструкція та ролі в акаунті

Зміст:

  1. Ролі в рекламному кабінеті Facebook.
  2. Навіщо давати різні рівні доступу співробітникам.
  3. Як відкрити доступ до рекламного кабінету через Facebook Business Manager.
  4. Як відкрити доступ до рекламного кабінету через Facebook Ads.

 

Ролі в рекламному кабінеті Facebook

У рекламному кабінеті Facebook існує 3 рівні доступу, які в системі називаються “ролями”:

  • Адміністратор. Спочатку це той, хто створив обліковий запис. Володіє всіма правами і доступами. Ви можете призначити іншу людину адміністратором, однак робити це не рекомендується (тільки якщо ви не передаєте рекламний кабінет іншій людині повністю).
  • Рекламодавець. У його розпорядженні повноцінний функціонал по запуску та налаштування кампаній. Але, на відміну від адміністратора, він не має доступу до способів оплати і до додавання нових людей.
  • Аналітик. Найскромніший доступ: фахівець може переглядати звіти, але не має можливості вносити якісь зміни.

При додаванні людей через Фейсбук бізнес-менеджер рівні доступу включаються опціонально: фахівця можна призначити роль адміністратора, співробітника, фінансового аналітика і фінансового редактора.

 

Навіщо давати різні рівні доступу сотрудникам

Розподіл ролей в рекламних кабінеті в Facebook створює чітку ієрархію в управлінні акаунтом і запобігає появі хаосу в роботі. Виходячи з доступів, власник бізнесу або відповідальний за цей рекламний інструмент завжди буде знати, хто з команди за які процеси відповідає. Так, аналітик повинен своєчасно реагувати на зміни показників, а рекламодавець відповідає за настройку і запуск РК.

Крім того, відкриті доступи до рекламного кабінету Фейсбук у різних фахівців значно скорочують час роботи над кампаніями. Більше не потрібно вивантажувати дані на сторонні сервіси та влаштовувати мітинги для обговорення деталей. Кожен з причетних до просування в Facebook зможе відкрити у себе рекламні кампанії і ознайомитися з особливостями конкретної кампанії.



 

Як відкрити доступ до рекламного кабінету через Facebook Business Manager

Існує 2 способи дати доступ в рекламний кабінет Facebook: через Ads Manager, і через Business Manager (якщо ви користуєтеся Facebook Business Suite, то принцип той же). В обох випадках людина, яку ви впускаєте в свій рекламний простір, повинен бути вашим другом в соцмережі, інакше система не запропонує його кандидатуру в випадаючому списку.

Якщо потрібна людина з вами не «дружить», то відправте йому запит на додавання в друзі з особистого профілю FB (бажано повідомити його про це додатково, деякі користувачі підозріло ставляться до додає в друзі профілів і ігнорують їх).

Після того, як ви отримали повідомлення про прийняття заявки, зайдіть в бізнес-менеджер Facebook. Система знаходиться в стані перманентного оновлення, тому інтерфейси у різних користувачів можуть відрізнятися.

Вам необхідно знайти кнопку «Налаштування» (Настройки сторінки, Налаштування компанії).

Як відкрити доступ до рекламного кабінету через Facebook Business Manager

У меню, шукайте вкладку «Користувачі» — «Люди» (або «Ролі на сторінці”).

Як відкрити доступ до рекламного кабінету через Facebook Business Manager

Потім натисніть «Додати».

Як відкрити доступ до рекламного кабінету через Facebook Business Manager

І почніть вводити дані для наділення користувача певним рівнем доступу до рекламного аккаунту в Facebook.

Як відкрити доступ до рекламного кабінету через Facebook Business Manager

У бізнес-сторінці для додавання людини в систему потрібно ввести його електронну пошту. Вкажіть роль, яку він буде виконувати, і виберіть, до якої рекламної кампанії ви даєте йому доступ. Користувач отримає на електронну пошту ваше запрошення, і зможе додатися в рекламний кабінет.

Крім людей, в акаунт можна додавати інші рекламні кабінети. Це зручно, якщо ви даєте доступ не окремій людині, а компанії-партнеру або аутсорсингових агентству.

Як відкрити доступ до рекламного кабінету через Facebook Business Manager партнеру

Доступ іншому рекламному кабінету надається на вкладці «Партнери». Визначте роль партнера і введіть у відповідне поле ID потрібного кабінету.

Доступ буде надано, якщо Ви зберегли.

Як відкрити доступ до рекламного кабінету через Facebook Business Manager партнеру



 

Як відкрити доступ до рекламного кабінету через Facebook Ads

Як відкрити доступ до рекламного кабінету через Facebook Ads

Зайти в рекламний аккаунт Facebook можна або за прямим посиланням, або через меню зліва в особистому профілі, або через бізнес-менеджер.

Як відкрити доступ до рекламного кабінету через Facebook Ads Як відкрити доступ до рекламного кабінету через Facebook Ads

Далі необхідно знайти кнопку «Налаштування». У вікні — «Налаштування рекламного аккаунта» — є меню «Ролі для рекламного аккаунта» з можливістю додати людей. 

Як відкрити доступ до рекламного кабінету через Facebook Ads

Натисніть «Додати людей», і введіть прізвище та ім’я потрібну людину в рядку. Вкажіть його роль в акаунті і підтвердіть дію. Після цього у доданого фахівця буде обраний вами рівень доступу.

На цьому все. Успішного запуску рекламних кампаній в Facebook!

Нагадаємо, що агентство Webpromo володіє статусом офіційного партнера Facebook в Україні. Налаштовуючи рекламу з нами, ви одними з перших отримуєте доступ до тестування нових інструментів для просування бізнесу в інтернеті і впровадження найбільш ефективних рішень з урахуванням особливостей ніші і цільової аудиторії.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Як розробити лендінг в сервісі SendPulse

Раніше ми розглянули анатомію лендінгу, етапи його підготовки. Для вибору посадкової сторінки вам не знадобляться знання коду або...

Spark Ads — новий нативний формат реклами для брендів в TikTok

Spark Ads забезпечує більш високі результати від проведення рекламних кампаній при мінімальному бюджеті. Новий нативний формат об'єднує...

Як створити і використовувати воронки продажів в маркетингу? Відстежуємо воронку за допомогою Google Analytics

Як створити і використовувати воронки продажів в...

Що таке воронка продажів, як створити і використовувати, для чого відстежувати ваші воронки в Google Analytics? Все, що ви хотіли дізнатися про...

Landing Page від А до Я Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих продаж

Підготовка ефективного лендінгу: 8 кроків до високих...

Перед розробкою лендінгу потрібно продумати весь шлях потенційного клієнта. Як? Конвертувати ліди в клієнтів із залученням трафіку?...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті