Як дати доступ до рекламного кабінету Facebook: покрокова інструкція та ролі в акаунті
19.06.2021
Рекламний кабінет Facebook цікавий своєю універсальністю та простотою. З його допомогою зручно запускати таргетовану рекламу як великим міжнародним брендам зі значним рекламним бюджетом, так і малого чи середнього бізнесу, які ще навіть не мають власного сайту.
Який би не був бізнес, рано чи пізно виникає потреба підключити до роботи з рекламою інших людей — колег, підлеглих, фахівців на аутсорс. Ця стаття буде корисна тим, хто вперше зіткнувся з такою необхідністю. Нижче ми розповімо, як дати доступ до рекламного кабінету, які дії доступні «гостям» і яку інформацію вони будуть бачити.
Зміст:
- Ролі в рекламному кабінеті Facebook.
- Навіщо давати різні рівні доступу співробітникам.
- Як відкрити доступ до рекламного кабінету через Facebook Business Manager.
- Як відкрити доступ до рекламного кабінету через Facebook Ads.
Ролі в рекламному кабінеті Facebook
У рекламному кабінеті Facebook існує 3 рівні доступу, які в системі називаються “ролями”:
- Адміністратор. Спочатку це той, хто створив обліковий запис. Володіє всіма правами і доступами. Ви можете призначити іншу людину адміністратором, однак робити це не рекомендується (тільки якщо ви не передаєте рекламний кабінет іншій людині повністю).
- Рекламодавець. У його розпорядженні повноцінний функціонал по запуску та налаштування кампаній. Але, на відміну від адміністратора, він не має доступу до способів оплати і до додавання нових людей.
- Аналітик. Найскромніший доступ: фахівець може переглядати звіти, але не має можливості вносити якісь зміни.
При додаванні людей через Фейсбук бізнес-менеджер рівні доступу включаються опціонально: фахівця можна призначити роль адміністратора, співробітника, фінансового аналітика і фінансового редактора.
Навіщо давати різні рівні доступу сотрудникам
Розподіл ролей в рекламних кабінеті в Facebook створює чітку ієрархію в управлінні акаунтом і запобігає появі хаосу в роботі. Виходячи з доступів, власник бізнесу або відповідальний за цей рекламний інструмент завжди буде знати, хто з команди за які процеси відповідає. Так, аналітик повинен своєчасно реагувати на зміни показників, а рекламодавець відповідає за настройку і запуск РК.
Крім того, відкриті доступи до рекламного кабінету Фейсбук у різних фахівців значно скорочують час роботи над кампаніями. Більше не потрібно вивантажувати дані на сторонні сервіси та влаштовувати мітинги для обговорення деталей. Кожен з причетних до просування в Facebook зможе відкрити у себе рекламні кампанії і ознайомитися з особливостями конкретної кампанії.
Як відкрити доступ до рекламного кабінету через Facebook Business Manager
Існує 2 способи дати доступ в рекламний кабінет Facebook: через Ads Manager, і через Business Manager (якщо ви користуєтеся Facebook Business Suite, то принцип той же). В обох випадках людина, яку ви впускаєте в свій рекламний простір, повинен бути вашим другом в соцмережі, інакше система не запропонує його кандидатуру в випадаючому списку.
Якщо потрібна людина з вами не «дружить», то відправте йому запит на додавання в друзі з особистого профілю FB (бажано повідомити його про це додатково, деякі користувачі підозріло ставляться до додає в друзі профілів і ігнорують їх).
Після того, як ви отримали повідомлення про прийняття заявки, зайдіть в бізнес-менеджер Facebook. Система знаходиться в стані перманентного оновлення, тому інтерфейси у різних користувачів можуть відрізнятися.
Вам необхідно знайти кнопку «Налаштування» (Настройки сторінки, Налаштування компанії).
У меню, шукайте вкладку «Користувачі» — «Люди» (або «Ролі на сторінці”).
Потім натисніть «Додати».
І почніть вводити дані для наділення користувача певним рівнем доступу до рекламного аккаунту в Facebook.
У бізнес-сторінці для додавання людини в систему потрібно ввести його електронну пошту. Вкажіть роль, яку він буде виконувати, і виберіть, до якої рекламної кампанії ви даєте йому доступ. Користувач отримає на електронну пошту ваше запрошення, і зможе додатися в рекламний кабінет.
Крім людей, в акаунт можна додавати інші рекламні кабінети. Це зручно, якщо ви даєте доступ не окремій людині, а компанії-партнеру або аутсорсингових агентству.
Доступ іншому рекламному кабінету надається на вкладці «Партнери». Визначте роль партнера і введіть у відповідне поле ID потрібного кабінету.
Доступ буде надано, якщо Ви зберегли.
Як відкрити доступ до рекламного кабінету через Facebook Ads
Зайти в рекламний аккаунт Facebook можна або за прямим посиланням, або через меню зліва в особистому профілі, або через бізнес-менеджер.
Далі необхідно знайти кнопку «Налаштування». У вікні — «Налаштування рекламного аккаунта» — є меню «Ролі для рекламного аккаунта» з можливістю додати людей.
Натисніть «Додати людей», і введіть прізвище та ім’я потрібну людину в рядку. Вкажіть його роль в акаунті і підтвердіть дію. Після цього у доданого фахівця буде обраний вами рівень доступу.
На цьому все. Успішного запуску рекламних кампаній в Facebook!
Нагадаємо, що агентство Webpromo володіє статусом офіційного партнера Facebook в Україні. Налаштовуючи рекламу з нами, ви одними з перших отримуєте доступ до тестування нових інструментів для просування бізнесу в інтернеті і впровадження найбільш ефективних рішень з урахуванням особливостей ніші і цільової аудиторії.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Performance Marketing в диджитал – тренды 2021, которые нужно внедрить;
- Офлайн-конверсии Facebook Ads и Google Ads. Как повысить качество лидов?;
- Как улучшить видимость сайта в выдаче при помощи сторонних веб-ресурсов?
І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.