Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Google June 2021 Core Update: які зміни принесло оновлення основного алгоритму

Google June 2021 Core Update: які зміни принесло оновлення основного алгоритму

10.06.2021

Ольга Коцофане, Head of Marketing Webpromo


2 червня розпочався запуск першого з двох запланованих оновлень основного алгоритму системи Google June 2021 Core Update. Анонс цієї події зробили в офіційному акаунті Google Search в Twitter:

Google выкатил June 2021 Core Update

Google анонсировал апдейт ядра в Twitter

Це було глобальне оновлення, яке Google викочує кілька разів на рік. Про те, як проходили попередні оновлення ви теж можете прочитати в блозі Webpromo:

 

Що ми знаємо про апдейт алгоритму Google в червні 2021?

  • Розгортання почалося близько 18:30 в середу, 2 червня.
  • Результати поновлення почали відчуватися через кілька днів після запуску June 2021 Core Update.
  • Реальні результати поновлення ми зможемо спостерігати протягом двох тижнів після розгортання оновлень.
  • Це тільки перша частина оновлення. У липні 2021 року відбудеться наступне оновлення ядра.
  • Google розбив оновлення на дві частини, тому що деякі із запланованих оновлень ще не повністю готові.
  • Липневе оновлення ядра може посилити або, навпаки, нівелювати результати від першого апдейта.


 

Як змінився рейтинг сайтів в зв’язку з Google June 2021 Core Update

SEMrush Sensor

Інструмент відстеження показав, що піки волатильності ранжування були 4 і 5 червня з результатами 9,3 і 9,1.

Як змінився рейтинг сайтів в зв'язку з Google June 2021 Core Update

Серед категорій, яких торкнулися зміни, мистецтво та розваги, комп’ютери і електроніка, фінанси, ігри, інтернет і телеком, новини, інтернет-спільноти та ін. При цьому різниця в рівні волатильності між категоріями невелика.

Як Google June 2021 Core Update вплинув на сайти

Rank Ranger

В ході дослідження впливу поновлення алгоритму Гугл в червні 2021 Rank Ranger прийшли до висновку, що це був найбільш істотний апдейт з грудня минулого року. Особливо чітко це демонструє діаграма, в якій команда платформи порівняла волатильність при обох оновлення ядра:

Вплив поновлення алгоритму Гугл в червні 2 021

Цікаво, що найбільші коливання рейтингу спостерігалися в зоні ТОП-5 видачі Google. Тим часом з результатами в зонах ТОП-3 і ТОП-10 все було досить стабільно.

На які позиції у видачі найбільше вплинув Google June 2021 Core Update



Searchmetrics

Засновник Searchmetrics Маркус Тобер проаналізував зміни в результаті апдейта Google в червні і зробив кілька важливих висновків:

  • оновлення ядра негативно відбилося на сайт-каталогах і їх позиції “просіли”;
  • сторінки, що містять велику кількість спаму, були виключені або вражені апдейтом;
  • однозначно постраждають сайти, на чиїх сторінках знаходиться даремний для користувача контент. До них відносяться сайти з великою кількістю дорвеїв, копіпаста або просто контенту з низькою унікальністю, нерелевантним контентом, партнерськими сторінками.

Sistrix

Стів Пейн з Sistrix звернув увагу на те, що, ймовірно, Google використовує в червневому оновленні нові показники або нові методології. При цьому дані про оновлення з платформи дещо відрізняються від того, що надає Rank Ranger. На думку Sistrix апдейт ядра в червні вплинув на менше число доменів, ніж попередній в грудні.

 

Навіщо Google покращує алгоритми ранжування

Основні оновлення пошукової системи не стосуються будь-яких конкретних сайтів, а проводяться для поліпшення системи пошуку в цілому.

«Немає нічого поганого в сторінках, які можуть працювати гірше в основному оновленні. Вони не порушували наші рекомендації для веб-майстрів і не піддавалися ручним або дій алгоритмів, як це може статися зі сторінками, які порушують ці правила. Фактично, в основному оновленні немає нічого, що націлене на певні сторінки або сайти. Замість цього, зміни спрямовані на поліпшення того, як наші системи оцінюють контент в цілому. Ці зміни можуть привести до того, що деякі сторінки, які раніше не отримували належної винагороди, стали краще.

Один із способів подумати про те, як працює основне оновлення, — це уявити, що в 2015 році ви склали список з 100 кращих фільмів. Кілька років по тому, в 2019 році, ви відновите список. Це природним чином зміниться. Деякі нові чудові фільми, яких раніше не було, тепер будуть кандидатами на включення. Ви також можете переоцінити деякі фільми і зрозуміти, що вони заслуговують більш високого місця в списку, ніж раніше.

Список зміниться, і фільми, що раніше знаходилися вище в списку, будуть непоганими. Є просто більш гідні фільми, які чекають їх попереду,» — пише Денні Салліван в блозі Google.

Google June +2021 Core Update: які зміни принесло оновлення основного алгоритму

 

Рекомендації, щоб лишатися сильним гравцем у пошуку

  • Робіть сторінки для людей, а не для роботів.
  • Публікуйте лише достовірну інформацію.
  • Мотивуйте користувачів повертатися на сторінки і взаємодіяти з контентом.
  • Чи не маніпулюйте факторами ранжування, вдаючись до прихованої переадресації, сірих схемах обміну посиланнями, прихованими посиланнями і текстом і т.д.

Якщо ви хочете отримаєте більше якісного трафіку і ефективно просувати свій сайт за допомогою білих методів SEO-оптимізації, то Webpromo ―ваш друг на шляху до стабільного зростання і ТОП-10 видачі Google за релевантними запитами. Залиште заявку, щоб наш менеджер міг зв’язатися з вами і зробити індивідуальне пропозицію по розкрутці сайту.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті