Google June 2021 Core Update: які зміни принесло оновлення основного алгоритму
10.06.2021
2 червня розпочався запуск першого з двох запланованих оновлень основного алгоритму системи Google June 2021 Core Update. Анонс цієї події зробили в офіційному акаунті Google Search в Twitter:

Google анонсировал апдейт ядра в Twitter
Це було глобальне оновлення, яке Google викочує кілька разів на рік. Про те, як проходили попередні оновлення ви теж можете прочитати в блозі Webpromo:
- Коротко про January 2021 Core Update;
- Google May 2020 Core Update ― полный перевод обновления;
- Google December 2020 Core Update: мнение Webpromo.
Що ми знаємо про апдейт алгоритму Google в червні 2021?
- Розгортання почалося близько 18:30 в середу, 2 червня.
- Результати поновлення почали відчуватися через кілька днів після запуску June 2021 Core Update.
- Реальні результати поновлення ми зможемо спостерігати протягом двох тижнів після розгортання оновлень.
- Це тільки перша частина оновлення. У липні 2021 року відбудеться наступне оновлення ядра.
- Google розбив оновлення на дві частини, тому що деякі із запланованих оновлень ще не повністю готові.
- Липневе оновлення ядра може посилити або, навпаки, нівелювати результати від першого апдейта.
Як змінився рейтинг сайтів в зв’язку з Google June 2021 Core Update
SEMrush Sensor
Інструмент відстеження показав, що піки волатильності ранжування були 4 і 5 червня з результатами 9,3 і 9,1.
Серед категорій, яких торкнулися зміни, мистецтво та розваги, комп’ютери і електроніка, фінанси, ігри, інтернет і телеком, новини, інтернет-спільноти та ін. При цьому різниця в рівні волатильності між категоріями невелика.
Rank Ranger
В ході дослідження впливу поновлення алгоритму Гугл в червні 2021 Rank Ranger прийшли до висновку, що це був найбільш істотний апдейт з грудня минулого року. Особливо чітко це демонструє діаграма, в якій команда платформи порівняла волатильність при обох оновлення ядра:
Цікаво, що найбільші коливання рейтингу спостерігалися в зоні ТОП-5 видачі Google. Тим часом з результатами в зонах ТОП-3 і ТОП-10 все було досить стабільно.
Searchmetrics
Засновник Searchmetrics Маркус Тобер проаналізував зміни в результаті апдейта Google в червні і зробив кілька важливих висновків:
- оновлення ядра негативно відбилося на сайт-каталогах і їх позиції “просіли”;
- сторінки, що містять велику кількість спаму, були виключені або вражені апдейтом;
- однозначно постраждають сайти, на чиїх сторінках знаходиться даремний для користувача контент. До них відносяться сайти з великою кількістю дорвеїв, копіпаста або просто контенту з низькою унікальністю, нерелевантним контентом, партнерськими сторінками.
Sistrix
Стів Пейн з Sistrix звернув увагу на те, що, ймовірно, Google використовує в червневому оновленні нові показники або нові методології. При цьому дані про оновлення з платформи дещо відрізняються від того, що надає Rank Ranger. На думку Sistrix апдейт ядра в червні вплинув на менше число доменів, ніж попередній в грудні.
Навіщо Google покращує алгоритми ранжування
Основні оновлення пошукової системи не стосуються будь-яких конкретних сайтів, а проводяться для поліпшення системи пошуку в цілому.
«Немає нічого поганого в сторінках, які можуть працювати гірше в основному оновленні. Вони не порушували наші рекомендації для веб-майстрів і не піддавалися ручним або дій алгоритмів, як це може статися зі сторінками, які порушують ці правила. Фактично, в основному оновленні немає нічого, що націлене на певні сторінки або сайти. Замість цього, зміни спрямовані на поліпшення того, як наші системи оцінюють контент в цілому. Ці зміни можуть привести до того, що деякі сторінки, які раніше не отримували належної винагороди, стали краще.
Один із способів подумати про те, як працює основне оновлення, — це уявити, що в 2015 році ви склали список з 100 кращих фільмів. Кілька років по тому, в 2019 році, ви відновите список. Це природним чином зміниться. Деякі нові чудові фільми, яких раніше не було, тепер будуть кандидатами на включення. Ви також можете переоцінити деякі фільми і зрозуміти, що вони заслуговують більш високого місця в списку, ніж раніше.
Список зміниться, і фільми, що раніше знаходилися вище в списку, будуть непоганими. Є просто більш гідні фільми, які чекають їх попереду,» — пише Денні Салліван в блозі Google.
Рекомендації, щоб лишатися сильним гравцем у пошуку
- Робіть сторінки для людей, а не для роботів.
- Публікуйте лише достовірну інформацію.
- Мотивуйте користувачів повертатися на сторінки і взаємодіяти з контентом.
- Чи не маніпулюйте факторами ранжування, вдаючись до прихованої переадресації, сірих схемах обміну посиланнями, прихованими посиланнями і текстом і т.д.
Якщо ви хочете отримаєте більше якісного трафіку і ефективно просувати свій сайт за допомогою білих методів SEO-оптимізації, то Webpromo ―ваш друг на шляху до стабільного зростання і ТОП-10 видачі Google за релевантними запитами. Залиште заявку, щоб наш менеджер міг зв’язатися з вами і зробити індивідуальне пропозицію по розкрутці сайту.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Як ми знизили ціну за установку мобільного застосування в Facebook на 50% з місячним бюджетом 60 000 $;
- Статистика для e-commerce: дані, які потрібно знати маркетологу в 2021 році;
- Карусель в Facebook: 5 особливостей цього формату рекламних оголошень, про які ви могли не знати.
І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.