Головна » Блог » Performance Marketing в діджитал – тренди 2021, які потрібно запровадити ще «вчора»

Performance Marketing в діджитал – тренди 2021, які потрібно запровадити ще «вчора»

11.06.2021

Оксана Харьковчук, редактор блогу Webpromo


Performance-маркетинг — новий напрям в маркетингу, яке останні кілька років вважають трендом. Оцінювати ключові метрики ефективності маркетингових кампаній почали з 2000-х на Заході. В Україні performance дістався на 10 років пізніше та став застосовуватися відносно недавно.

  • Із нашої попередньої статті ви можете докладніше дізнатися про те, як з’явився performance-маркетинг, його головні переваги на ринку, поряд з класичним маркетингом.

Performance Marketing в діджитал

Що може запропонувати маркетологам performance в інтернеті? У цій статті ми розповімо про актуальні тренди 2021 року в performance-маркетингу.

 

Зміст:

Performance-маркетинг для бізнесу сьогодні: як це працює?

Методи роботи performance-маркетингу в інтернеті:

Тренди performance-маркетингу в 2021 році

Що буде актуально в діджитал просуванні в 2021 році

Чому краще працювати з агентством перформанс-маркетингу

 

Performance-маркетинг для бізнесу сьогодні: як це працює?

Digital-маркетинг можна поділити на два основних напрямки. Перший – brand communication або іміджева реклама, завдяки якій можна сформувати впізнаваність компанії і, як наслідок, збільшити продажі. Друге – власне performance-маркетинг, де в пріоритеті знаходяться продаж і прибуток компанії, а підвищення впізнаваності – за позначеними KPI.

Важливо! Абсолютно некоректно протиставляти бренд-маркетинг перформансу, оскільки в першому фокус робиться на зміцненні позицій компанії і підвищення лояльності до неї у довгостроковій перспективі. Вжиті в цьому напрямку дії не завжди можна відразу оцінити кількісною метрикою. Їх вплив має скоріш за все відкладений у часі ефект.

Тепер відповідаємо на саме питання: що таке performance-маркетинг для бізнесу сьогодні? Компаніям властиво прагнути до оптимізації маркетингового бюджету. Однак, досі не існувало надійного інструменту, який дозволив робити б це розумно. Проблема полягає у тому, що ніхто конкретно не може сказати, яку частину бюджету потрібно скоротити. Тепер на допомогу приходить саме цей новий напрямок.

До появи performance-маркетингу застосовувалися більш класичні методи оцінки ефективності маркетингових кампаній. Вважається, що web перформанс-маркетинг керується іншими підходами.

Методи оцінки ефективності маркетингових кампаній в інтернеті

 

 

Методи роботи performance-маркетингу в інтернеті

Головне завдання, яке ставить перед собою перформанс-маркетинг онлайн – це досягнення вимірних показників в короткостроковому періоді. Для цього потрібно:

  • проаналізувати вхідні дані;
  • сформувати реальні цілі;
  • написати стратегію їх досягнення;
  • запустити в роботу діджитал-інструменти.

Далі розглянемо кожен пункт окремо, щоб зрозуміти, як performance-стратегія впроваджується в бізнес на практиці.

Детальний аналіз

Зберіть і проаналізуйте інформацію.

Що аналізуємо:

  • Ситуацію на ринку обсяг потенційної цільової аудиторії (ЦА), її потреба у вашому продукті / послузі, реальну готовність купувати;
  • Як йдуть справи у конкурентів ще більше занурюємося в ринок, дізнаємося, що зроблено до нас і що роблять зараз. Також зазначаємо слабкі і сильні сторони маркетингових активностей конкурентів;
  • Продукт, який продаємо. Зокрема, його переваги і недоліки з урахуванням зрізу інформації за списком конкурентів.

Якщо звузити область аналізу до інтернету, то тут на допомогу приходять наші улюблені діджитал-інструменти – SEO-аудит, CRO-аудит и PPC-аудит.

Другий важливий компонент – аналіз цільової аудиторії  за конкретний період часу. При аналізі враховуються стандартні дані: ROI, LTV, CAC, CPA, CPO. 

Детальний аналіз цільової аудиторії



Постановка цілей

Визначте терміни і бюджети peformance-стратегії, використовуючи технологію SMART. Цілі формуються за 4-ма важливими напрямками:

  1. Маркетингова;
  2. Фінансова;
  3. Комунікативна;
  4. Медіа.

На цьому етапі досить відповісти собі на прості запитання:

  • який бюджет на просування?
  • скільки продажів хочете і в які терміни?
  • скільки продажів і в які терміни хочете залучення клієнтів по кожному з каналів ?
  • скільки готові платити за одного ліда?
  • як швидко хочете отримати повернення інвестицій?
  • за якими показниками готові масштабуватися?

Розробка стратегії

Визначте інструменти перформанс-маркетингу і витрати на них, за допомогою яких бізнес планує досягати поставлених цілей. Вибір, звичайно ж, прив’язаний до поставлених цілей. Наприклад, якщо метою є збільшення продажів конкретної товарної позиції, то основні зусилля будуть спрямовані на воронку продажів і на її оптимізацію. У цьому питанні результати аудиту цільової сторінки та ефективність каналів, через які в неї ллється трафік, будуть ключовими даними для прийняття рішення.

Performance-маркетинг в інтернеті в 2021 році дозволяє задіяти в стратегії просування компанії такі інструменти, як:

Управління каналами

Для того, щоб ефективно управляти каналами просування в інтернеті, знову не обійтися без аналізу. Два ключових інструменти, які для цього підійдуть, Google Analytics і CRM-система (наприклад, Bitrix24).

Якщо обсяг вхідних даних великий та постало питання в неефективному розподілі рекламних бюджетів, то тут варто звернутися до наскрізної аналітики.

Наскрізна аналітика –  відносно новий інструмент performance-маркетингу, який збирає, об’єднує і систематизує інформацію з усіх каналів. Дані можна вивести будь-яким зручним способом.

Ефективне управління каналами просування в інтернеті



 

Тренди performance-маркетингу в 2021 году

Кожен вид маркетингу знаходиться в безперервній зміні. Performance marketing 2021 не виняток.

За даними, в 2021 році збільшити бюджети на маркетинг впливу планують 66% брендів — відповідно, це спонукає бренди шукати нові способи для більш точного вимірювання ROI (показник повернення інвестицій, який вимірює дохід, що відноситься до конкретної інвестиції).

Детальніше про тенденції розвитку електронної торговлі у світі читайте в нашій статті.

Із розвитком сфери маркетингу зростає і кількість людей, які працюють в ній. Якщо раніше задавалися питанням про те, чим займається маркетолог, то зараз викликає інтерес роль перформанс-маркетолога. Змінюються технології, сайти адаптуються під нові вимоги пошукових систем.

Що буде актуально в діджитал просуванні в 2021 році? 

  • AI (штучний інтелект, ШІ). Тепер аналізувати поведінку користувачів в мережі стає ще простіше. Технології ШІ допомагають краще зрозуміти алгоритм прийняття рішень людини на користь того чи іншого продукту. Наприклад, існують спеціальні програми для великих онлайн-майданчиків, як-от Aliexpress і eBay. Вони допомагають визначити найнижчу ціну на конкретний товар. В результаті клієнт без сумнівів оформлює покупку. Інша можливість ШІ – застосування алгоритмічної реклами. В процесі навчання алгоритму така реклама буде показана людям, які з більшою ймовірністю здійснять конверсію.  
  • Чат-боти – програмні продукти, які теж використовують ШІ, тому що розуміють мову, а не просто команди. Вони імітують реальну розмову з користувачем за допомогою текстових або аудіо повідомлень, допомагаючи їм знайти відповіді. Водночас, чат-боти стають розумнішими завдяки здатності до машинного навчання. Однак, є продукти, які працюють на основі запрограмованих сценаріїв з множинним вибором.
  • Персоналізація контенту. Це стосується як продукту, так і інших аспектів маркетингу. Відстеження статистичних даних дозволяє складати індивідуальний портрет взаємодії клієнта з брендом. Зважаючи на це маркетологи будуть впроваджувати нові способи просування для конкретного користувача.
  • Інший тренд 2021 в performance-marketing – це нові формати відео-маркетингу. Живе відео як і раніше залишається в лідерах за показниками ефективності. Актуально створення відео-звернень до конкретних користувачів. Тепер замість дзвінка менеджери з продажу можуть використовувати саме цей спосіб спілкування. Також буде широко застосовуватися відео-шопінг, коли клієнт може заощадити час на магазини. Технології дають можливість клієнтам вибрати товари прямо по відео або фото. Клік на товар веде на сторінку оформлення покупки.
  • Programmatic автоматизована закупівля персоналізованих показів інтернет-реклами на рекламних біржах (Ad Exchange) за допомогою технологічних платформ. Популярні формати тут – банери, відео, нативная реклама, аудіо реклама, динамічний ремаркетинг.
  • Популярність та ріст ТікТока. У 2021 році основні тренди будуть спрямовані на бренди, блогерів, зірок, які активно освоюють ТікТок, щоб залучити молоде покоління і заслужити їхню увагу; покупки стають популярнішими за рахунок колаборації з іншими платформами як Spotify; маркетингові послуги у вигляді відеореклами; не забуваємо також про хештег-челленджі, меми, ремікси і просування музики, які все більше приносять масову популярність.
  • SEO оптимізаціяне новий напрямок, але зараз активно розвивається. Великі бренди щорічно демонструють збільшення інвестицій в SEO поряд з платними каналами отримання трафіку на сайт. У найближчі роки широке застосування отримає візуальний пошук товарів ще один напрямок digital-трендів 2021. Все більше компаній роблять ставку на голосовий пошук товарів.
  • Тренди контент-маркетингу 2021 неможливо уявити без подкастів. Подкасти набирають популярність за рахунок того, що не претендують на візуальну увагу, а продовжують взаємодіяти з клієнтом навіть коли він їде за кермом або займається домашніми справами. Реалізацію цього тренду можна помітити на багатьох сучасних сайтах. Якщо немає часу читати статтю, тоді до неї додається аудіо-файл, який можна прослухати.
  • Омнікальний маркетинг залучення до процесу продажів різних каналів зв’язку одночасно. Тепер стратегії та інтернет-маркетинг 2021 включають якомога більше каналів, щоб залишатися на лідируючих позиціях.
  • PWA (Progressive Web Apps) прогресивні програми. Це по суті звичайні веб-сайти, які працюють за принципом мобільних додатків. Вони швидше завантажуються, є можливість працювати в автономному режимі і доступна функція push-повідомлень.

В цілому тренди маркетингу 2021 показують, що цей напрямок буде розвиватися значними темпами. Його вже активно застосовують як великі фігури онлайн-торгівлі, так і дрібні магазини. Зростає обсяг інвестицій в digital-маркетинг. А розвиток і впровадження нових технологічних рішень буде тільки сприяти цьому.

Тренди performance-маркетингу в 2021 році



 

Чому краще працювати з агентством перформанс-маркетингу

Performance marketing agency це завжди ефективні digital-рішення, які приймаються на основі ключового принципу – інвестиції в маркетинг повинні приносити вимірні показники  в продажах. 

Webpromo застосовує performance-підхід в маркетингу в такий спосіб:

  • розробляємо стратегію комплексного просування із застосуванням різних інструментів;
  • обов’язково погоджуємо KPIs проєкту з клієнтом;
  • після чого наші фахівці починають працювати.

Дізнайтеся, як ми проводимо нашу експертизу, замовивши перший аудит або ознайомтеся з результатами роботи нашого performance агентства на прикладі кейсів.

 

Також читайте інші статті у блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Що таке SEO-тексти і як їх правильно писати? Навчіться, щоб опинитися в Топі Google

Що таке SEO-тексти і як їх правильно писати? Навчіться, щоб...

Розповімо про особливості роботи алгоритмів в пошукових системах, чому не кожен текст може бути SЕО-статтею, чим займається і що...

Офлайн-конверсії Facebook Ads і Google Ads. Як підвищити якість лідів?

Що таке офлайн-конверсія (offline conversion), як працює цей сучасний інструмент в інтернеті, соціальних мережах, як правильно і ефективно...

Performance Marketing в діджитал - тренди 2021, які потрібно запровадити ще "вчора"

Performance Marketing в діджитал – тренди 2021, які потрібно...

Як працює performance-маркетинг для бізнесу сьогодні, хто такий сучасний перформанс-маркетолог, ключові методи та підходи маркетингу в...

Google June 2021 Core Update: які зміни принесло оновлення основного...

2 червня Google викотив June 2021 Core Update ― першу частину із запланованого на літо поновлення ядра. Як апдейт вплинув на ранжування сайтів? Які...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті