Головна » Блог » Performance Marketing в діджитал – тренди 2021, які потрібно запровадити ще «вчора»

Performance Marketing в діджитал – тренди 2021, які потрібно запровадити ще «вчора»

11.06.2021

Ольга Коцофанэ


Performance-маркетинг — новий напрям в маркетингу, яке останні кілька років вважають трендом. Оцінювати ключові метрики ефективності маркетингових кампаній почали з 2000-х на Заході. В Україні performance дістався на 10 років пізніше та став застосовуватися відносно недавно.

  • Із нашої попередньої статті ви можете докладніше дізнатися про те, як з’явився performance-маркетинг, його головні переваги на ринку, поряд з класичним маркетингом.

Performance Marketing в діджитал

Що може запропонувати маркетологам performance в інтернеті? У цій статті ми розповімо про актуальні тренди 2021 року в performance-маркетингу.

 

Зміст:

Performance-маркетинг для бізнесу сьогодні: як це працює?

Методи роботи performance-маркетингу в інтернеті:

Тренди performance-маркетингу в 2021 році

Що буде актуально в діджитал просуванні в 2021 році

Чому краще працювати з агентством перформанс-маркетингу

 

Performance-маркетинг для бізнесу сьогодні: як це працює?

Digital-маркетинг можна поділити на два основних напрямки. Перший – brand communication або іміджева реклама, завдяки якій можна сформувати впізнаваність компанії і, як наслідок, збільшити продажі. Друге – власне performance-маркетинг, де в пріоритеті знаходяться продаж і прибуток компанії, а підвищення впізнаваності – за позначеними KPI.

Важливо! Абсолютно некоректно протиставляти бренд-маркетинг перформансу, оскільки в першому фокус робиться на зміцненні позицій компанії і підвищення лояльності до неї у довгостроковій перспективі. Вжиті в цьому напрямку дії не завжди можна відразу оцінити кількісною метрикою. Їх вплив має скоріш за все відкладений у часі ефект.

Тепер відповідаємо на саме питання: що таке performance-маркетинг для бізнесу сьогодні? Компаніям властиво прагнути до оптимізації маркетингового бюджету. Однак, досі не існувало надійного інструменту, який дозволив робити б це розумно. Проблема полягає у тому, що ніхто конкретно не може сказати, яку частину бюджету потрібно скоротити. Тепер на допомогу приходить саме цей новий напрямок.

До появи performance-маркетингу застосовувалися більш класичні методи оцінки ефективності маркетингових кампаній. Вважається, що web перформанс-маркетинг керується іншими підходами.

Методи оцінки ефективності маркетингових кампаній в інтернеті

 

 

Методи роботи performance-маркетингу в інтернеті

Головне завдання, яке ставить перед собою перформанс-маркетинг онлайн – це досягнення вимірних показників в короткостроковому періоді. Для цього потрібно:

  • проаналізувати вхідні дані;
  • сформувати реальні цілі;
  • написати стратегію їх досягнення;
  • запустити в роботу діджитал-інструменти.

Далі розглянемо кожен пункт окремо, щоб зрозуміти, як performance-стратегія впроваджується в бізнес на практиці.

Детальний аналіз

Зберіть і проаналізуйте інформацію.

Що аналізуємо:

  • Ситуацію на ринку обсяг потенційної цільової аудиторії (ЦА), її потреба у вашому продукті / послузі, реальну готовність купувати;
  • Як йдуть справи у конкурентів ще більше занурюємося в ринок, дізнаємося, що зроблено до нас і що роблять зараз. Також зазначаємо слабкі і сильні сторони маркетингових активностей конкурентів;
  • Продукт, який продаємо. Зокрема, його переваги і недоліки з урахуванням зрізу інформації за списком конкурентів.

Якщо звузити область аналізу до інтернету, то тут на допомогу приходять наші улюблені діджитал-інструменти – SEO-аудит, CRO-аудит и PPC-аудит.

Другий важливий компонент – аналіз цільової аудиторії  за конкретний період часу. При аналізі враховуються стандартні дані: ROI, LTV, CAC, CPA, CPO. 

Детальний аналіз цільової аудиторії



Постановка цілей

Визначте терміни і бюджети peformance-стратегії, використовуючи технологію SMART. Цілі формуються за 4-ма важливими напрямками:

  1. Маркетингова;
  2. Фінансова;
  3. Комунікативна;
  4. Медіа.

На цьому етапі досить відповісти собі на прості запитання:

  • який бюджет на просування?
  • скільки продажів хочете і в які терміни?
  • скільки продажів і в які терміни хочете залучення клієнтів по кожному з каналів ?
  • скільки готові платити за одного ліда?
  • як швидко хочете отримати повернення інвестицій?
  • за якими показниками готові масштабуватися?

Розробка стратегії

Визначте інструменти перформанс-маркетингу і витрати на них, за допомогою яких бізнес планує досягати поставлених цілей. Вибір, звичайно ж, прив’язаний до поставлених цілей. Наприклад, якщо метою є збільшення продажів конкретної товарної позиції, то основні зусилля будуть спрямовані на воронку продажів і на її оптимізацію. У цьому питанні результати аудиту цільової сторінки та ефективність каналів, через які в неї ллється трафік, будуть ключовими даними для прийняття рішення.

Performance-маркетинг в інтернеті в 2021 році дозволяє задіяти в стратегії просування компанії такі інструменти, як:

Управління каналами

Для того, щоб ефективно управляти каналами просування в інтернеті, знову не обійтися без аналізу. Два ключових інструменти, які для цього підійдуть, Google Analytics і CRM-система (наприклад, Bitrix24).

Якщо обсяг вхідних даних великий та постало питання в неефективному розподілі рекламних бюджетів, то тут варто звернутися до наскрізної аналітики.

Наскрізна аналітика –  відносно новий інструмент performance-маркетингу, який збирає, об’єднує і систематизує інформацію з усіх каналів. Дані можна вивести будь-яким зручним способом.

Ефективне управління каналами просування в інтернеті



 

Тренди performance-маркетингу в 2021 году

Кожен вид маркетингу знаходиться в безперервній зміні. Performance marketing 2021 не виняток.

За даними, в 2021 році збільшити бюджети на маркетинг впливу планують 66% брендів — відповідно, це спонукає бренди шукати нові способи для більш точного вимірювання ROI (показник повернення інвестицій, який вимірює дохід, що відноситься до конкретної інвестиції).

Детальніше про тенденції розвитку електронної торговлі у світі читайте в нашій статті.

Із розвитком сфери маркетингу зростає і кількість людей, які працюють в ній. Якщо раніше задавалися питанням про те, чим займається маркетолог, то зараз викликає інтерес роль перформанс-маркетолога. Змінюються технології, сайти адаптуються під нові вимоги пошукових систем.

Що буде актуально в діджитал просуванні в 2021 році? 

  • AI (штучний інтелект, ШІ). Тепер аналізувати поведінку користувачів в мережі стає ще простіше. Технології ШІ допомагають краще зрозуміти алгоритм прийняття рішень людини на користь того чи іншого продукту. Наприклад, існують спеціальні програми для великих онлайн-майданчиків, як-от Aliexpress і eBay. Вони допомагають визначити найнижчу ціну на конкретний товар. В результаті клієнт без сумнівів оформлює покупку. Інша можливість ШІ – застосування алгоритмічної реклами. В процесі навчання алгоритму така реклама буде показана людям, які з більшою ймовірністю здійснять конверсію.  
  • Чат-боти – програмні продукти, які теж використовують ШІ, тому що розуміють мову, а не просто команди. Вони імітують реальну розмову з користувачем за допомогою текстових або аудіо повідомлень, допомагаючи їм знайти відповіді. Водночас, чат-боти стають розумнішими завдяки здатності до машинного навчання. Однак, є продукти, які працюють на основі запрограмованих сценаріїв з множинним вибором.
  • Персоналізація контенту. Це стосується як продукту, так і інших аспектів маркетингу. Відстеження статистичних даних дозволяє складати індивідуальний портрет взаємодії клієнта з брендом. Зважаючи на це маркетологи будуть впроваджувати нові способи просування для конкретного користувача.
  • Інший тренд 2021 в performance-marketing – це нові формати відео-маркетингу. Живе відео як і раніше залишається в лідерах за показниками ефективності. Актуально створення відео-звернень до конкретних користувачів. Тепер замість дзвінка менеджери з продажу можуть використовувати саме цей спосіб спілкування. Також буде широко застосовуватися відео-шопінг, коли клієнт може заощадити час на магазини. Технології дають можливість клієнтам вибрати товари прямо по відео або фото. Клік на товар веде на сторінку оформлення покупки.
  • Programmatic автоматизована закупівля персоналізованих показів інтернет-реклами на рекламних біржах (Ad Exchange) за допомогою технологічних платформ. Популярні формати тут – банери, відео, нативная реклама, аудіо реклама, динамічний ремаркетинг.
  • Популярність та ріст ТікТока. У 2021 році основні тренди будуть спрямовані на бренди, блогерів, зірок, які активно освоюють ТікТок, щоб залучити молоде покоління і заслужити їхню увагу; покупки стають популярнішими за рахунок колаборації з іншими платформами як Spotify; маркетингові послуги у вигляді відеореклами; не забуваємо також про хештег-челленджі, меми, ремікси і просування музики, які все більше приносять масову популярність.
  • SEO оптимізаціяне новий напрямок, але зараз активно розвивається. Великі бренди щорічно демонструють збільшення інвестицій в SEO поряд з платними каналами отримання трафіку на сайт. У найближчі роки широке застосування отримає візуальний пошук товарів ще один напрямок digital-трендів 2021. Все більше компаній роблять ставку на голосовий пошук товарів.
  • Тренди контент-маркетингу 2021 неможливо уявити без подкастів. Подкасти набирають популярність за рахунок того, що не претендують на візуальну увагу, а продовжують взаємодіяти з клієнтом навіть коли він їде за кермом або займається домашніми справами. Реалізацію цього тренду можна помітити на багатьох сучасних сайтах. Якщо немає часу читати статтю, тоді до неї додається аудіо-файл, який можна прослухати.
  • Омнікальний маркетинг залучення до процесу продажів різних каналів зв’язку одночасно. Тепер стратегії та інтернет-маркетинг 2021 включають якомога більше каналів, щоб залишатися на лідируючих позиціях.
  • PWA (Progressive Web Apps) прогресивні програми. Це по суті звичайні веб-сайти, які працюють за принципом мобільних додатків. Вони швидше завантажуються, є можливість працювати в автономному режимі і доступна функція push-повідомлень.

В цілому тренди маркетингу 2021 показують, що цей напрямок буде розвиватися значними темпами. Його вже активно застосовують як великі фігури онлайн-торгівлі, так і дрібні магазини. Зростає обсяг інвестицій в digital-маркетинг. А розвиток і впровадження нових технологічних рішень буде тільки сприяти цьому.

Тренди performance-маркетингу в 2021 році



 

Чому краще працювати з агентством перформанс-маркетингу

Performance marketing agency це завжди ефективні digital-рішення, які приймаються на основі ключового принципу – інвестиції в маркетинг повинні приносити вимірні показники  в продажах. 

Webpromo застосовує performance-підхід в маркетингу в такий спосіб:

  • розробляємо стратегію комплексного просування із застосуванням різних інструментів;
  • обов’язково погоджуємо KPIs проєкту з клієнтом;
  • після чого наші фахівці починають працювати.

Дізнайтеся, як ми проводимо нашу експертизу, замовивши перший аудит або ознайомтеся з результатами роботи нашого performance агентства на прикладі кейсів.

 

Також читайте інші статті у блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Чорна п'ятниця 2022

«Чорна п’ятниця» 2022: як змінилися витрати українців у...

«Чорна п’ятниця» 2022: де, на що і скільки витратили українці у тиждень наймасштабнішого роспродажу року

превью сторіс ua

Як дивитися сторіс так, щоб про це не дізнався конкурент

Якими сервісами та програмами скористатися, щоб анонімно переглядати сторіс інстаграм?

Як розробити УТП

Як розробити УТП: рекомендації та референси

Як розробити ефективну унікальну торгову пропозицію: рекомендації та вдалі приклади для натхнення

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності