Головна » Блог » Пошукова реклама чи SEO-просування? Головні канали цільового трафіку в інтернет-маркетингу в Україні сьогодні

Пошукова реклама чи SEO-просування? Головні канали цільового трафіку в інтернет-маркетингу в Україні сьогодні

21.09.2022

Ольга Сомова, редактор блогу Webpromo


Війна в Україні внесла корективи до рекламних кампаній performance-маркетингу. За допомогою дослідження Webpromo вдалося з’ясувати, які основні канали цільового трафіку в інтернет-маркетингу сьогодні?

Google Ads или SEO



Ситуація, що склалася в Україні, змусила переглянути цілі та пріоритети рекламних кампаній. У разі скорочення витрат необхідно отримати максимально ефективний результат. Серед опитаних маркетологів більшість використовують пошукову рекламу в Google Ads (44%) і таргетовану рекламу Facebook Ads (28%), ще 9% обирають SEO-просування. Частина респондентів (18%) вказала додаткові канали, до яких належать SMM, офлайн-канали, email-маркетинг, прайс-агрегатори. Основною метою є залучення нових клієнтів та конверсії.

Також українські маркетологи наголосили, що війна вплинула на позиціонування бренду загалом. У умовах доводиться змінювати tone of voice, меседж до аудиторії, включаючи патріотичний посил. Маркетинг сьогодні ― це спосіб спілкування з аудиторією, розповідаючи їй про досягнення, відновлення та допомогу економіці України.

Повний текст дослідження читайте за посиланням.

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті