Головна » Блог » Пошукова реклама чи SEO-просування? Головні канали цільового трафіку в інтернет-маркетингу в Україні сьогодні

Пошукова реклама чи SEO-просування? Головні канали цільового трафіку в інтернет-маркетингу в Україні сьогодні

21.09.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


Війна в Україні внесла корективи до рекламних кампаній performance-маркетингу. За допомогою дослідження Webpromo вдалося з’ясувати, які основні канали цільового трафіку в інтернет-маркетингу сьогодні?

Google Ads или SEO



Ситуація, що склалася в Україні, змусила переглянути цілі та пріоритети рекламних кампаній. У разі скорочення витрат необхідно отримати максимально ефективний результат. Серед опитаних маркетологів більшість використовують пошукову рекламу в Google Ads (44%) і таргетовану рекламу Facebook Ads (28%), ще 9% обирають SEO-просування. Частина респондентів (18%) вказала додаткові канали, до яких належать SMM, офлайн-канали, email-маркетинг, прайс-агрегатори. Основною метою є залучення нових клієнтів та конверсії.

Також українські маркетологи наголосили, що війна вплинула на позиціонування бренду загалом. У умовах доводиться змінювати tone of voice, меседж до аудиторії, включаючи патріотичний посил. Маркетинг сьогодні ― це спосіб спілкування з аудиторією, розповідаючи їй про досягнення, відновлення та допомогу економіці України.

Повний текст дослідження читайте за посиланням.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності