Пошукова реклама чи SEO-просування? Головні канали цільового трафіку в інтернет-маркетингу в Україні сьогодні
21.09.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Війна в Україні внесла корективи до рекламних кампаній performance-маркетингу. За допомогою дослідження Webpromo вдалося з’ясувати, які основні канали цільового трафіку в інтернет-маркетингу сьогодні?
Ситуація, що склалася в Україні, змусила переглянути цілі та пріоритети рекламних кампаній. У разі скорочення витрат необхідно отримати максимально ефективний результат. Серед опитаних маркетологів більшість використовують пошукову рекламу в Google Ads (44%) і таргетовану рекламу Facebook Ads (28%), ще 9% обирають SEO-просування. Частина респондентів (18%) вказала додаткові канали, до яких належать SMM, офлайн-канали, email-маркетинг, прайс-агрегатори. Основною метою є залучення нових клієнтів та конверсії.
Також українські маркетологи наголосили, що війна вплинула на позиціонування бренду загалом. У умовах доводиться змінювати tone of voice, меседж до аудиторії, включаючи патріотичний посил. Маркетинг сьогодні ― це спосіб спілкування з аудиторією, розповідаючи їй про досягнення, відновлення та допомогу економіці України.
Повний текст дослідження читайте за посиланням.