Розмір зображень для адаптивної реклами Google
13.05.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Олександра Чернівчан
Для створення адаптивного оголошення, рекламодавці завантажують у Google Ads файли із заголовками, описами, зображеннями, логотипами та відео — із чого Google автоматично створює рекламне оголошення.
Переваги адаптивної реклами: автоматична зміна розміру відповідно до місця для реклами — підвищується ефективність оголошення.
Про найпоширеніші розміри зображень для адаптивної реклами Google далі.
Загальні вимоги до розміру зображення та логотипу
Максимальний розмір файлу: 5120 КБ.
Для горизонтального зображення відповідність сторін має бути 1,91:1, розмір 1200 х 628, а мінімальний розмір, з яким можна прикріпити зображення — 600 х 314 пікселів.
Для квадратного зображення підходить розмір 1200 х 1200, із найменшим допустимим розміром 300 х 300 пікселів.
Логотип горизонтального виду додається з відповідністю сторін 4:1 та розміром 1200 х 300, при цьому мінімальний розмір може бути 512 х 128 пікселів.
Квадратний логотип додається з розміром 1200 х 1200, а мінімальний розмір може бути 128 х 128 пікселів.
Поширені розміри реклами для мобільних пристроїв
Для горизонтального оголошення на телефоні поширені такі розміри: 300 х 200, 300 х 50, 300 х 100, а для квадратного — 250 х 250 та 200 х 200.
Поширені розміри реклами для перегляду на ПК
Для перегляду оголошення з комп’ютера поширені такі розміри:
300 х 250, 336 х 280, 728 х 90, 970 х 90, 468 х 60, 300 х 600, 160 х 600, 250 х 250 та 200 х 200 пікселів.
Поради щодо написання рекламного тексту
Практичні поради для рекламодавців:
- Зрозуміло опишіть пропозицію:
«Український бренд бавовняних рушників Vishivka
Знижка 40% на всі товари» краще ніж «Знижка 40%». - Не вписуйте лише великі літери — це відштовхує клієнтів:
«Український бренд бавовняних рушників» краще ніж «УКРАЇНСЬКИЙ БРЕНД БАВОВНЯНИХ РУШНИКІВ». - Не повторюйте назву бренду декілька разів:
«Український бренд бавовняних рушників Vishivka
Знижка 40% на всі товари» краще ніж
«Український бренд бавовняних рушників Vishivka
Знижка 40% на всі товари бренду Vishivka» - Цінові пропозиції ефективніші, ніж крутий слоган:
«Український бренд бавовняних рушників
Знижка 40% на всі товари» краще ніж
«Український бренд бавовняних рушників
Vishivka для кожного».
Висновок
Створюючи адаптивну рекламу, рекламодавці враховують поширені розміри оголошення та підлаштовують контент під них.
Профіт адаптивної реклами в тому, що для такого оголошення Google автоматично перевіряє контент, який додають рекламодавці і обирає найефективніші комбінації. Для кращої підбірки додайте декілька зображень, логотипів, відео, заголовків та описів.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Google Search Partners. Як це працює? Головні омани про пошукових партнерів та ідеї щодо оптимізації кампанії;
- Закон про цифрові послуги: що потрібно знати? Ключові пункти та тези;
- 5 речей, яких потребує маркетинг e-commerce під час війни.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.