Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Розмір зображень для адаптивної реклами Google

Розмір зображень для адаптивної реклами Google

13.05.2022

Олександра Чернівчан, редактор блогу Webpromo


Для створення адаптивного оголошення, рекламодавці завантажують у Google Ads файли із заголовками, описами, зображеннями, логотипами та відео — із чого Google автоматично створює рекламне оголошення.

Переваги адаптивної реклами: автоматична зміна розміру відповідно до місця для реклами — підвищується ефективність оголошення. 

Про найпоширеніші розміри зображень для адаптивної реклами Google далі. 

Реклама Google



 

Загальні вимоги до розміру зображення та логотипу

Максимальний розмір файлу: 5120 КБ.

Для горизонтального зображення відповідність сторін має бути 1,91:1, розмір 1200 х 628, а мінімальний розмір, з яким можна прикріпити зображення — 600 х 314 пікселів.

Для квадратного зображення підходить розмір 1200 х 1200, із найменшим допустимим розміром 300 х 300 пікселів. 

Логотип горизонтального виду додається з відповідністю сторін 4:1 та розміром 1200 х 300, при цьому мінімальний розмір може бути 512 х 128 пікселів. 

Квадратний логотип додається з розміром 1200 х 1200, а мінімальний розмір може бути 128 х 128 пікселів.

 

Поширені розміри реклами для мобільних пристроїв

Для горизонтального оголошення на телефоні поширені такі розміри: 300 х 200, 300 х 50, 300 х 100, а для квадратного — 250 х 250 та 200 х 200. 

Поширені розміри реклами для мобільний пристроїв

 

Поширені розміри реклами для перегляду на ПК

Для перегляду оголошення з комп’ютера поширені такі розміри:
300 х 250, 336 х 280, 728 х 90, 970 х 90, 468 х 60, 300 х 600, 160 х 600, 250 х 250 та 200 х 200 пікселів. 

Поширені розміри реклами для перегляду на ПК

 

Поради щодо написання рекламного тексту

Практичні поради для рекламодавців:

  • Зрозуміло опишіть пропозицію:
    «Український бренд бавовняних рушників Vishivka
    Знижка 40% на всі товари» краще ніж «Знижка 40%».
  • Не вписуйте лише великі літери — це відштовхує клієнтів:
    «Український бренд бавовняних рушників» краще ніж «УКРАЇНСЬКИЙ БРЕНД БАВОВНЯНИХ РУШНИКІВ».
  • Не повторюйте назву бренду декілька разів:
    «Український бренд бавовняних рушників Vishivka
    Знижка 40% на всі товари» краще ніж
    «Український бренд бавовняних рушників Vishivka
    Знижка 40% на всі товари бренду Vishivka»
  • Цінові пропозиції ефективніші, ніж крутий слоган:
    «Український бренд бавовняних рушників
    Знижка 40% на всі товари» краще ніж
    «Український бренд бавовняних рушників
    Vishivka для кожного».

 

Висновок

Створюючи адаптивну рекламу, рекламодавці враховують поширені розміри оголошення та підлаштовують контент під них. 

Профіт адаптивної реклами в тому, що для такого оголошення Google автоматично перевіряє контент, який додають рекламодавці і обирає найефективніші комбінації. Для кращої підбірки додайте декілька зображень, логотипів, відео, заголовків та описів.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Think with Google

Тенденції пошуку в Google на 2022 рік

Як змінився вектор пошуку у 2022 році? Think with Google опублікував тенденції, які допоможуть відстежувати поведінку споживачів

Через нові правила реклами половина маркетологів...

Новий звіт Bango The App-ocalypse показав, що маркетологи зазнають негативного впливу на свій прибуток у зв'язку з новими правилами реклами та...

дослідження Semrush

Найбільш швидко зростаючі галузі малого та середнього...

Які ніші вважаються лідерами у сегменті малого та середнього бізнесу? Дослідження визначило ТОП відвідуваних сайтів та ефективні...

Огляд сервісів CRO. Функціональність інструментів за...

Повний перелік всіх потрібних сервісів для оптимізації конверсії. Набір інструментів для аналітики, збору даних, оформлення та...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті