Головна » Блог » Сертифікати, що підвищать кваліфікацію digital-маркетолога

Сертифікати, що підвищать кваліфікацію digital-маркетолога

29.06.2022

Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко


Підвищення кваліфікації це невіддільна частина розвитку як досвідченого маркетолога, так і фахівця-початківця. Тестування чудова можливість перевірити свої навички та визначити зони росту. Проходження сертифікації на платформах Google, Facebook та LinkedIn допоможе маркетологам освіжити та закріпити знання. Отриманий сертифікат чудово доповнить ваше резюме та стане перевагою для роботодавців. У цій статті ми розповімо, як отримати сертифікат, що підтверджує вашу компетентність у digital-маркетингу, від провідних рекламних платформ.

Зміст:

  1. Сертифікати від Google
  2. Сертифікати Meta
  3. Сертифікати LinkedIn
  4. Висновки

Сертификация маркетологов



Сертифікати від Google

Навчальна платформа Skillshop від Google, що дозволяє розвивати навички роботи з інструментами та рішеннями, дозволяє маркетологам отримати сертифікати про успішне проходження тестування з різних видів рекламних кампаній. З основних можна виділити два сертифікати:

Google Ads Search Certification

Сертифікація Google Ads Search перевіряє базові знання, необхідні для створення та оптимізації рекламних кампаній.

Успішне проходження сертифікації говорить про те, що ви зможете:

  • Перетворити бачення онлайн-маркетингу на послідовну стратегію досягнення конкретних KPI
  • Розробити маркетингову стратегію для рекламних кампаній у Google Пошуку
  • Створити план збільшення кількості потенційних клієнтів, продажів або трафіку, застосовуючи інструменти від Google
  • Розробити план залучення клієнтів за допомогою Google Search Audiences
  • Зіставити маркетингову стратегію в пошуковій мережі з бюджетом, закладеним на цифровий маркетинг

Google Ads Search Certification

Google Analytics Individual Qualification

Кваліфікація Google Ads Search стане чудовим доповненням до сертифікату Google Ads Search. Сертифікація охоплює базові та розширені функції Google Analytics і включає:

  • Планування та принципи
  • Впровадження та збір даних
  • Налаштування та адміністрування
  • Конверсія та атрибуція
  • Звіти, показники та параметри

На платформі доступні інші сертифікати. Наприклад, Shopping Ads Certification, Google Ads Display Certification або Google Ads Apps Certification. Ви можете вибрати для себе найбільш підходящі. Google дає можливість проходити тестування кілька разів, як правило, є три спроби, тому не турбуйтеся якщо не вийде з першого разу. Але важливо враховувати, що наступна спроба буде доступна через 24 години.

Сертифікати Meta

Meta винагороджує персональними сертифікатами інтернет-маркетологів та ppc-фахівців, які за допомогою тестування підтвердили свої знання функціоналу та можливостей рекламних кампаній у Facebook, Messenger та Instagram. Для маркетологів найбільш актуальними будуть:

Meta Certified Digital Marketing Associate

Сертифікат фахівця з цифрового маркетингу більше орієнтований на механіку та перевіряє знання інструментів та рекламних політик, а також навички, необхідні для налаштування та оптимізації рекламних кампаній на платформах Meta.

Meta Certified Digital Marketing Associate



Meta Certified Media Planning Professional

В отличие от предыдущего сертификата Media Planning больше ориентирован на планирование. Экзамен проверяет компетентность в разработке комплексной стратегии метамаркетинга, которая соответствует бизнес-целям и дополняет глобальную digital-стратегию.

Ознакомиться с полным списков сертификатов от Meta можно здесь.

Сертифікати LinkedIn

На додаток до вже згаданих сертифікатів, ви можете підвищити свою кваліфікацію, пройшовши тестування від LinkedIn. Сертифікація поділена на три блоки:

Основи

Перевірятися вміння ефективно запускати та оптимізувати рекламні кампанії, налаштовувати націлення та аналізувати дані, представлені у звітах. Блок включає три курси:

Сертифікати LinkedInМаркетингова стратегія

Перевіряється досвід у побудові повнофункціональної та ефективної маркетингової стратегії у LinkedIn. У цей блок входить два курси:

Сертифікати LinkedIn

Контент та креативний дизайн

Тестування оцінює досвід у створенні та підтримці платного та органічного контенту. Блок складається з:

Сертифікати LinkedIn

Перевага тестування від Google, Meta та LinkedIn полягає в тому, що вам відкривається доступ до навчальних курсів. Як правило, вони не обов’язкові, проте це чудова можливість перевірити та закріпити свої знання, перед тим як приступити до сертифікації. Маркетологи, які склали іспити, одержують облікові дані, якими можна поділитися у своєму профілі LinkedIn (відображаються всі згадані сертифікати). Так ви зможете продемонструвати свій досвід та отримати додаткову перевагу, яка виділить вас серед колег.

Висновки:

Звичайно, щоб бути професіоналом своєї справи, маркетологу необов’язково знати всі тонкощі налаштування рекламних кампаній, запуск та оптимізація – це завдання ppc-фахівців. Однак для ефективного планування та створення успішних стратегій важливо володіти базовими знаннями про платформи. Підтвердити компетентність допоможе наявність відповідного сертифіката.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Хочете працювати з нами й отримувати максимальний результат від інтернет-реклами та просування?

Останні матеріали рубрики

Що таке DDoS-атаки: вплив на SEO та рекламу, а також способи захиститися від кіберзловмисників

Що таке DDoS-атаки: вплив на SEO та рекламу, а також способи...

У цій статті розповідаємо, що таке DDoS-атаки, як їх вчасно розпізнати та мінімізувати негативні наслідки.

Що таке SEO-копірайтинг і як він допомагає у просуванні...

SEO — це завжди про комплексну роботу, використання різних інструментів для досягнення найкращих результатів у просуванні...

Оператори пошуку Google та способи їх використання в роботі...

Для ефективнішого пошуку інформації існують спеціальні команди, які дозволяють виокремити потрібні дані, конкретизувати або...

Google завершив оновлення політики щодо спаму за березень 2024

Google завершив оновлення політики щодо спаму 20 березня 2024 року. Про це стало відомо на сторінці Google Search Status Dashboard Основне оновлення — Core...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності