Сертифікати, що підвищать кваліфікацію digital-маркетолога
29.06.2022
Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко
Підвищення кваліфікації — це невіддільна частина розвитку як досвідченого маркетолога, так і фахівця-початківця. Тестування — чудова можливість перевірити свої навички та визначити зони росту. Проходження сертифікації на платформах Google, Facebook та LinkedIn допоможе маркетологам освіжити та закріпити знання. Отриманий сертифікат чудово доповнить ваше резюме та стане перевагою для роботодавців. У цій статті ми розповімо, як отримати сертифікат, що підтверджує вашу компетентність у digital-маркетингу, від провідних рекламних платформ.
Зміст:
Сертифікати від Google
Навчальна платформа Skillshop від Google, що дозволяє розвивати навички роботи з інструментами та рішеннями, дозволяє маркетологам отримати сертифікати про успішне проходження тестування з різних видів рекламних кампаній. З основних можна виділити два сертифікати:
Google Ads Search Certification
Сертифікація Google Ads Search перевіряє базові знання, необхідні для створення та оптимізації рекламних кампаній.
Успішне проходження сертифікації говорить про те, що ви зможете:
- Перетворити бачення онлайн-маркетингу на послідовну стратегію досягнення конкретних KPI
- Розробити маркетингову стратегію для рекламних кампаній у Google Пошуку
- Створити план збільшення кількості потенційних клієнтів, продажів або трафіку, застосовуючи інструменти від Google
- Розробити план залучення клієнтів за допомогою Google Search Audiences
- Зіставити маркетингову стратегію в пошуковій мережі з бюджетом, закладеним на цифровий маркетинг
Google Analytics Individual Qualification
Кваліфікація Google Ads Search стане чудовим доповненням до сертифікату Google Ads Search. Сертифікація охоплює базові та розширені функції Google Analytics і включає:
- Планування та принципи
- Впровадження та збір даних
- Налаштування та адміністрування
- Конверсія та атрибуція
- Звіти, показники та параметри
На платформі доступні інші сертифікати. Наприклад, Shopping Ads Certification, Google Ads Display Certification або Google Ads Apps Certification. Ви можете вибрати для себе найбільш підходящі. Google дає можливість проходити тестування кілька разів, як правило, є три спроби, тому не турбуйтеся якщо не вийде з першого разу. Але важливо враховувати, що наступна спроба буде доступна через 24 години.
Сертифікати Meta
Meta винагороджує персональними сертифікатами інтернет-маркетологів та ppc-фахівців, які за допомогою тестування підтвердили свої знання функціоналу та можливостей рекламних кампаній у Facebook, Messenger та Instagram. Для маркетологів найбільш актуальними будуть:
Meta Certified Digital Marketing Associate
Сертифікат фахівця з цифрового маркетингу більше орієнтований на механіку та перевіряє знання інструментів та рекламних політик, а також навички, необхідні для налаштування та оптимізації рекламних кампаній на платформах Meta.
Meta Certified Media Planning Professional
В отличие от предыдущего сертификата Media Planning больше ориентирован на планирование. Экзамен проверяет компетентность в разработке комплексной стратегии метамаркетинга, которая соответствует бизнес-целям и дополняет глобальную digital-стратегию.
Ознакомиться с полным списков сертификатов от Meta можно здесь.
Сертифікати LinkedIn
На додаток до вже згаданих сертифікатів, ви можете підвищити свою кваліфікацію, пройшовши тестування від LinkedIn. Сертифікація поділена на три блоки:
Основи
Перевірятися вміння ефективно запускати та оптимізувати рекламні кампанії, налаштовувати націлення та аналізувати дані, представлені у звітах. Блок включає три курси:
Маркетингова стратегія
Перевіряється досвід у побудові повнофункціональної та ефективної маркетингової стратегії у LinkedIn. У цей блок входить два курси:
Контент та креативний дизайн
Тестування оцінює досвід у створенні та підтримці платного та органічного контенту. Блок складається з:
Перевага тестування від Google, Meta та LinkedIn полягає в тому, що вам відкривається доступ до навчальних курсів. Як правило, вони не обов’язкові, проте це чудова можливість перевірити та закріпити свої знання, перед тим як приступити до сертифікації. Маркетологи, які склали іспити, одержують облікові дані, якими можна поділитися у своєму профілі LinkedIn (відображаються всі згадані сертифікати). Так ви зможете продемонструвати свій досвід та отримати додаткову перевагу, яка виділить вас серед колег.
Висновки:
Звичайно, щоб бути професіоналом своєї справи, маркетологу необов’язково знати всі тонкощі налаштування рекламних кампаній, запуск та оптимізація – це завдання ppc-фахівців. Однак для ефективного планування та створення успішних стратегій важливо володіти базовими знаннями про платформи. Підтвердити компетентність допоможе наявність відповідного сертифіката.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- 11 метрик для оцінювання ефективності відеореклами. Які показники відстежувати?;
- Як створити високоефективний лендинг: функції та переваги односторінкового сайту;
- Як підготувати сайт до запуску реклами на Європу та США: 6 кроків до продажів.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.