5 лід-магнітів, які доповнять воронку продажів
13.06.2022
Редакція: Катя Лифиренко. Автор: Катерина Ліфиренко
Якщо ви продаєте складний або дорогий продукт, який не можна купити в один клік, лід-магніт відмінно впишеться у вашу воронку продажів і доповнить маркетингову стратегію. Це допоможе завоювати довіру користувачів та сформувати лояльність до бренду ще до здійснення покупки. Лід-магніт – це ефективний спосіб залучення лідів. Користувачі охотніше залишатимуть свої контакти, якщо натомість їм щось запропонувати. У цій статті ми поділимося прикладами лід-магнітів, які збільшать ефективність рекламних кампаній.
Зміст:
3. Висновки
Що таке лід-магніт?
Лід-магніт — це безкоштовна та корисна пропозиція для клієнта, яку він може отримати, залишивши свої контактні дані (телефон, e-mail).
Важливо щоб лід-магніт мав цінність, вирішував проблему клієнта та був доступний для швидкого використання. Перш ніж приступити до створення пропозиції подумайте, чого потребують ваші клієнти, це може бути подарунок, знижка, або вирішення конкретного завдання. Подбайте про те, щоб лід-магніт було зручно отримати і надалі його використовувати. Якість пропозиції має бути на вищому рівні, ви повинні продемонструвати клієнтам свою авторитетність та експертність. Це допоможе сформувати довіру користувачів до вашого бренду.
Приклади лід-магнітів
Існує безліч типів лід-магнітів, ми склали список найбільш популярних та ефективних:
1. Чек-листи та списки
Це чудовий спосіб надати клієнту необхідну інформацію у зручній формі. Чек-листи легко створювати маркетологам та комфортно читати користувачам. Напишіть своїм потенційним клієнтам покроковий план дій для вирішення конкретного завдання. Ви можете запропонувати список рекомендацій або набір корисних інструментів.
2. Вебінари
Вебінари та онлайн-зустрічі дають можливість познайомитися та поспілкуватися зі своїми потенційними клієнтами. Цей лід-магніт чудово підходить для побудови відносин, демонстрації досвіду та професіоналізму широкому колу людей. Крім того, певний відсоток відвідувачів вебінару конвертується у продажі, оскільки люди схильні зробити покупку після живої навчальної презентації. Команда Webpromo регулярно бере участь у вебінарах та конференціях. Важливо ретельно підготуватися, виступи спікерів мають нести в собі цікаву та корисну інформацію, доповніть свою презентацію унікальними порадами, про які ваша аудиторія ще не чула та не забудьте про рубрику “Питання та відповіді”.
3. Безкоштовна пробна версія
Якщо ви продаєте digital-продукти чи послуги, запропонуйте користувачам “протестувати” їх безкоштовно. Ви можете надати пробний період або безкоштовну версію. Наприклад, школи англійської часто пропонують своїм учням пройти перший урок безкоштовно. Це допоможе клієнтам познайомитися з продуктом та сформувати лояльність до бренду.
4.Навчальні відео
Використовуйте навчальні відео як лід-магніт, щоб розповісти користувачами про свій продукт. Підготуйте корисний контент у форматі відеоуроку, який допоможе вирішити проблему клієнта. Наприклад, якщо ви продаєте курси, ви можете запропонувати користувачеві ознайомитись з невеликим відеороликом, у якому спікер пропонує інструкцію до вирішення певного завдання. Таким чином, ви продемонструєте продукт у ділі та будете корисні своїм клієнтам.
5. Конкурси та гівевеї
Проведення різноманітних конкурсів сприяє збільшенню залучення користувачів та впізнаваності бренду. Важливо продумати етапи конкурсу та зробити всі умови максимально прозорими. Наприклад, ви можете розіграти серед своєї аудиторії знижку на послугу або продумати особисті подарунки учасникам.
Висновки:
Продумані та корисні лід-магніти допоможуть вам вибудувати довірливі стосунки з потенційними клієнтами та збільшити лояльність до бренду. Це покращить ефективність рекламних кампаній та позитивно вплине на коефіцієнт конверсій. За допомогою лід-магнітів можна збирати дані для повторної комунікації з клієнтами, наприклад, за допомогою email-розсилок.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Цілі рекламної кампанії у Facebook: ключові критерії вибору;
- Дослідження Google: 4 складові хорошого контенту;
- 7 порад для конкурентного аналізу в YouTube.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.