Як підготувати сайт до запуску реклами на Європу та США: 6 кроків до продажів
31.05.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Олександра Чернівчан
Перед запуском реклами на міжнародний ринок, необхідно перевірити ключові аспекти: сайт і оплата мають бути зручними та зрозумілими для користувачів з усього світу.
Зміст статті:
Крок 2. Переклад і локалізація
Крок 4. Робота сайту в новому регіоні
Що ще варто пам’ятати при підготовці сайту до запуску реклами на Європу чи США?
Покрокові рекомендації для підготовки сайту до виходу на міжнародний ринок читайте далі.
Крок 1. Доменне ім’я
Варто підключити локалізоване доменне ім’я верхнього рівня або створити на міжнародному домені підпапки для кожного ринку. Однак підключення локалізованого повноцінного домену працює краще: він інтуїтивно підкреслює зв’язок компанії з ринком і дає сигнал, що там будуть актуальні для користувача пропозиції та вже знайомий сценарій взаємодії з сайтом.
Крок 2. Переклад і локалізація
Потенційні клієнти з нового ринку мають розуміти вміст вашого сайту та що ви пропонуєте. Переклад та локалізація — це базовий крок для виходу на міжнародний ринок.
Хто буде перекладати сайт?
Не варто покладатися на автоматизований переклад, краще зверніться до носія мови. Однак, якщо сайт буде перекладати комп’ютер, тоді залучіть носія мови до перевірки.
Локалізація
Лише перекладу недостатньо — потрібна локалізація. Зверніть увагу, що ефективні фрази для продажу на одному ринку, можуть бути недоцільними на іншому. Дослідіть місцеві стандарти для реєстрації, надсилання запитів, написання адрес, телефонних номерів, валюти, одиниць вимірювання.
Ключові слова
Також враховуйте ключові слова та додайте їх на сайт. Щоб дізнатися, які ключові слова використовуються під час пошуку на новому ринку, скористайтеся Планувальником ключових слів Google або інструментом дослідження ключових слів у Bing.
Крок 3. Платежі
У різних країнах популярні різні способи оплати, тому слід визначити відповідні сервіси на кожному цільовому ринку. Чудовим рішенням можуть стати електронні платіжні системи (наприклад PayPal), що працюють у всьому світі.
Також варто задіяти системи електронної комерції, які працюють із різними валютами й податками — це звільнить клієнтів від необхідності враховувати курс і податки самостійно та значно підвищить цим шанси на продаж.
Крок 4. Робота сайту в новому регіоні
Варто перевірити, як ваш сайт працює в потенційній для продажу країні. Десь може бути повільний Інтернет, тому перевірте роботу сайту та завантаження сторінок у нових цільових регіонах. Щоб покращити користувацький досвід для тих, у кого немає 4G або 5G, вам допоможе робота з параметром швидкості завантаження. Оптимальна швидкість для мобільних пристроїв — 1-2 секунди. Затримка у 2 секунди призводить до 87% відмов.
Крок 5. Зворотній зв’язок
Клієнтам потрібна можливість зв’язатися з вами. Найпростіше почати зі служби підтримки електронною поштою та контактною формою на сайті. Згодом варто буде залишити контакти соц. мереж. Серед найпопулярніших в Європі та США: Facebook, Instagram, YouTube. Особливості обраного ринку можна переглянути на платформі загальної статистики: Statcounter.
Крок 6. Загальна перевірка
Перевірте, як виглядає сайт із точки зору іноземного користувача. Виконайте всі можливі дії функціоналу сайта: Чи все зрозуміло? Чи використовуються відомі вам терміни й формати, валюти, способи оплати? Чи є зв’язок з власником сайту?
Проходьте шлях користувача сайту регулярно — і тоді ви будете розуміти потенційних клієнтів та як вони потрапляють у воронку продажу.
Що ще варто пам’ятати при підготовці сайту до запуску реклами на Європу чи США?
Список ключових правил підготовки сайту до продажів:
1) Розмістіть важливу інформацію зверху сторінки, щоб зробити її одразу видимою;
2) Створіть сайт адаптивним під різні пристрої;
3) Пишіть заголовки, які сподобаються читачам;
4) Проаналізуйте, як потенційні клієнти можуть відреагувати на ваш брендбук;
5) Перерахуйте ваші переваги;
6) Додайте лінки на додаткову інформацію;
7) Спонукайте до дії;
8) Вибудовуйте теплі стосунки з клієнтами;
9) Додайте відгуки до ваших товарів чи послуг.
Можливість продавати на міжнародному ринку потенційно дуже прибуткова. Пристосуйте свій сайт для потреб відвідувачів із будь-яких країн, не забувайте регулярно перевіряти чи все працює належним чином і ви усунете можливі перешкоди для продажів.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Огляд сервісів CRO. Функціональність інструментів за категоріями та призначенням;
- Календар маркетолога — літні інфоприводи в умовах війни;
- Персоналізація сайту: як мотивувати клієнта до покупки?
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.