Головна » Блог » Статистика: наскільки швидко зростає популярність Social commerce?

Статистика: наскільки швидко зростає популярність Social commerce?

12.01.2022

Ольга Сомова, редактор блогу Webpromo


Компанія Accenture опублікувала звіт під назвою «Чому шопінг готовий до соціальної революції» де демонструє динаміку зростання Social commerce. Очікується, що глобальна індустрія соціальної комерції зростатиме втричі швидше, ніж традиційна електронна комерція. Якщо у 2021 році сума видатків становила 492 мільярди доларів, то до 2025 вона досягне 1,2 трильйона доларів.

Статистика Social commerce



Більшість покупців Social commerce — це покоління Z і мільйони. За даними звіту до 2025 року, частка таких користувачів складе 62% глобальних витрат на соціальну комерцію. Опитування показало, що 64% покупців здійснили покупку у соціальних мережах за останній рік. Загалом це приблизно 2 млрд. соціальних користувачів.

Статистика Social commerce

Згідно з прогнозом, зростання Social commerce збільшиться з 10 до 17%, що пов’язано зі збільшенням вкладень з боку брендів та роздрібних продавців. Споживачі стали більше проводити час на платформах соціальних мереж. Вони читають новини, використовують майданчики для розваг та спілкування. Тому соціальна комерція стане пріоритетним завданням для брендів. У звіті Accenture Social commerce визначають як інтеграцію соціального досвіду та транзакцій електронної комерції в єдиний шлях до покупки, що підтримується платформою.

«Стабільне зростання часу, що проводиться у соціальних мережах, свідчить про цінність даних платформ у нашому повсякденному житті. Вони змінюють усталені принципи, як купують і продають. Це надає платформам і брендам нові можливості для отримання досвіду і потоків доходів», — стверджує Робін Мердок, представник Accenture.

Зростання соціальної комерції залежатиме від споживачів покоління Z та мілініалів, їх називають “цифровими аборигенами”. Очікується, що до 2025 року на мільйонів буде припадати 33% ринку соціальної комерції, витрати покоління Z у цій сфері зростатимуть швидшими темпами. У звіті також зазначається, що найбільша кількість покупок у світі припадає на:

  • одяг (18%);
  • побутову електроніку (13%);
  • продажу свіжих продуктів харчування та закусок (13%);
  • предмети інтер’єру (7%);
  • продажу свіжих продуктів харчування та закусок (13%).

Статистика Social commerce

При цьому довіра до Social commerce залишається високим бар’єром. Згідно з опитуванням, багато користувачів стверджують, що покупки у соціальних мережах не захищені. Хоча на початку становлення електронна комерція переживала подібний спірний період. Щоб переконати покупців у надійності ресурсу, брендам та рітейлерам потрібно ще вкласти зусилля та працювати над удосконаленням процесу покупки у соціальних мережах. У майбутньому це можливість підвищити довіру та інтерес, а брендам дозволить отримати вигоду з покупок у соціальних мережах.

Платформи взяли він ініціативу у соціальної комерції. Facebook та Instagram від Meta, Snapchat та TikTok вже впроваджують функції покупок та партнерські відносини, прагнуть підвищити популярність брендів та споживачів.

 

Також читайте інші новини в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Детальна інструкція про просування телеграм каналу.

Як розкрутити телеграм канал? Поради щодо просування

Детальна інструкція по просуванню телеграм каналу. Які існують способи?

Маркетинг в Ковальскій

Якою має бути стратегія для нерухомості в умовах війни?...

Володимир Соболев розповів про майбутнє українського девелопменту, відновлення роботи на об'єктах, нові проекти та стратегію бренду...

96% маркетологів хочуть, щоб ІТ-відділ відповідав за...

Чому ІТ-відділ має відповідати за рентабельність інвестицій у маркетинг?

Як вивести бізнес на міжнародний рівень

Особливості вебсайту компанії-експортера

Як підготувати сайт до виходу на зарубіжні ринки?

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті