Чи існує різниця у SEO для українських та зарубіжних сайтів? Вся правда про пошукову оптимізацію
23.08.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова
Просування на міжнародний ринок українського бізнесу в поточних умовах війни стало тенденцією, яка набирає обертів. Щоб адаптувати сайт під відповідний ринок, знадобиться SEO-оптимізація. Виникає питання, чи існує різниця у SEO для українських та зарубіжних сайтів? Чи можна діяти за напрацьованою схемою чи потрібно застосовувати інші інструменти?
Зміст:
- Навіщо потрібне SEO для сайтів?
- Етапи SEO просування для українських та зарубіжних сайтів
- Що таке міжнародне SEO?
- Відмінності SEO для українських та зарубіжних сайтів
- Насамкінець
Навіщо потрібне SEO для сайтів?
Важливо зрозуміти первісне завдання. Навіщо сайту потрібна SEO-оптимізація? SEO тісно пов’язане з пошуковими алгоритмами, що визначають позицію сайту у пошуковій видачі. Пошукова оптимізація відповідає за збільшення цільового трафіку на веб-сайт. Це безкоштовний потік користувачів, зацікавлених у продукті.
Процес оптимізації робить сайт привабливим для пошукових систем, які рекомендують ресурс як найрелевантніший у відповідь на пошуковий запит користувача. Завдання оптимізації — зробити сайт зрозумілим та прозорим для пошукових систем. Це стосується не лише українських, а й мультимовних сайтів. Щоб просувати ресурс на міжнародний ринок, необхідно знати тонкощі та нюанси оптимізації забіжних сайтів.
Етапи SEO оптимізації для українських та зарубіжних сайтів
Перш ніж ми перейдемо до міжнародного SEO, розглянемо з яких етапів складається SEO-оптимізація. Це роботи, які є обов’язковими для всіх сайтів.
Перевірка на наявність технічних помилок
- швидкість завантаження сайту;
- проблеми із сервером;
- биті посилання;
- коректність роботи мобільної версії;
- перевірити індексацію сайту. Докладніше про це можна знайти в нашій статті Як перевірити індексацію сайту в Google і що робити, якщо сторінок немає у видачі?
- коректність зображень;
- помилки у верстці.
Збір семантичного ядра
Список пошукових запитів, за якими ваш товар/послугу знаходять у мережі. Точно підібране семантичне ядро забезпечує цільовий трафік, за яким швидше за все піде цільова дія.
Радимо прочитати статтю Зібрати семантику і не постаріти як інструкцію до оперативного збору СЯ (семантичного ядра).
Робота з UX (user experience)
Навігація та меню сайту забезпечують зручність користування. Добре розроблений дизайн та оформлення сайту згідно UX (користувацького досвіду) впливає на показник конверсій. Також слід звернути увагу на меню, категорії товарів та назви розділів, фільтри, групування сторінок та інше. До назв фільтрів можна додавати ключі. У цьому питанні також корисно провести CRO аудит.
Робота з контентом
Наразі Google фокусується на якості контенту. Це ключова умова, що підтверджують останні оновлення основного ядра. У пріоритет виходить корисна та релевантна інформація. Важливо орієнтуватися на такі фактори, як унікальні тексти, ключі, якісні картинки, посилання, структура тексту, метатеги (заголовки, описи сторінки).
Лінкбілдінг
Створюйте та структуруйте перелінкування сторінок усередині сайту. Чим більше цікавої інформації, тим довше потенційний клієнт затримається на сайті.
Що таке міжнародне SEO?
Якщо говорити про вихід на міжнародні ринки, слід враховувати оптимізацію під країну, куди ви хочете просуватися. Міжнародне SEO показує пошукові алгоритми, для кого призначений контент на сторінці. Зробити сайт мультимовним — це дійсно важливо, але слід адаптувати вміст на сайті під регіон.
Як варіант, можна зробити переклад та продублювати контент різними мовами. При цьому, треба враховувати, що населення кожної окремої країни — це різний менталітет, потреби, звички, досвід користувача.
Міжнародне SEO — це оптимізація сайту під різні країни та мови, аудиторію. Така адаптація залучатиме цільовий трафік із декількох регіонів. Завдання SEO-оптимізації для українського та зарубіжного сайту ідентичні – потрапити до ТОП пошукової видачі Google.
Відмінності SEO для українських та зарубіжних сайтів
Схема SEO-оптимізації для зарубіжних сайтів виглядає практично так само, як і для українських. Щоб зрозуміти різницю, ми виділили кілька особливостей для західних ресурсів.
- Висока конкуренція. В інтернеті переважають англомовні сайти (60%), тож потрапити до ТОП складно. Алгоритми Google до таких сайтів є більш вимогливими через більшу кількість матеріалів для порівняння.
- «Довгохвості ключові слова». Західне населення найчастіше використовує у повсякденному житті голосовий пошук. Потрібно оптимізувати сторінки під кілька ключових запитів з уточнюючими деталями.
- Фокус на якість. Як ми й казали, Google наголошує на якості інформації, яку ви публікуєте. Оптимізовані статті мають бути цікавими, корисними та релевантними з природним наповненням ключовими словами. Додайте розділ Блог, де можна публікувати такий контент.
- Зовнішня маса посилань (зворотне посилання). Якщо в нашому регіоні для нарощування маси посилань можна використовувати спеціалізовані недорогі біржі, то за кордоном такий спосіб відноситься до нелегального. Західні ЗМІ та медіа дорожать власною репутацією, тому діляться лише якісним контентом.
- Локальне SEO. В Америці популярний локальний пошук, люди часто шукають магазини, послуги за допомогою запиту «біля мене». Це слід враховувати та адаптувати локальне SEO.
- Розділ Акції, Розпродаж, Відгуки. Споживачі інших США та Європи активно стежать за розпродажами, акціями та знижками. Покупки частіше відбуваються у святкові сезони. Це особливо стосується бізнесу у ніші рітейлу.
- Соціальні мережі. Жителі західних країн активно діляться контентом на особистих сторінках Facebook, Instagram, знімають відео у TikTok.
Насамкінець
SEO-оптимізація для зарубіжних сайтів має той самий алгоритм дій та етапи роботи. Крім цього, потрібно пам’ятати про досвід користувача, інший менталітет і адаптувати сайт під відповідний ринок. Ми зібрали кілька ключових порад на пул робіт з SEO:
- Збір семантичного ядра з урахуванням «довгохвостих» ключових слів.
- Створити розділи Відгуки та Блог, де користувачі зможуть знаходити корисну інформацію.
- Якщо у вас ніша рітейлу, зробіть розділ Акційні пропозиції, Розпродаж.
- Наявність мобільної версії. Найчастіше користувачі за кордоном використовують голосовий пошук на смартфоні. Ваш сайт має бути добре оптимізований під мобільні пристрої, швидко завантажуватись, відображати інформацію, каталог та інші елементи.
- Не забуваємо про соціальні мережі. Регулярно використовуйте канал взаємодії, публікуйте контент, яким легко ділитися.
- Оптимізація зображень. Обов’язково звертайте увагу на мову, що відображається, враховувати релевантні ключові слова.
- Комфорт — на першому місці. Для мешканців західних регіонів важлива зручність користування сайтом. Зважайте на всі нюанси юзабіліті: сортування і пошук товарів, фільтри. Надайте повну інформацію про доставку та способи оплати. Якщо є реєстраційна форма, зробити її максимально простою.
Команда Webpromo пропонує послугу просування сайтів на міжнародний ринок. Ми точно знаємо всі тонкощі та особливості. Для детальної інформації залишайте заявку.