Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Як зібрати ключові слова для РРС: ефективні методи збору ключів для платної реклами

Як зібрати ключові слова для РРС: ефективні методи збору ключів для платної реклами

28.04.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


У маркетологів-початківців відразу має виникнути питання, як зібрати ключові слова для платної рекламної кампанії. Часто навіть професіонали остаточно неспроможні розібратися у цьому моменті, оскільки у підготовці оптимального списку треба враховувати безліч чинників. В іншому випадку буде охоплена нецільова аудиторія або ціна кліка виявиться завищеною. Важливо розібратися у подробицях, щоб покращити власні знання.

Зміст:

1. Чому ключові слова такі важливі для кампанії РРС?

2. Види ключових слів

3. Методи збору ключових слів для платної РК

4. Аналіз ключових слів для налаштування РРС

5. Висновок

PPC реклама



 

Чому ключові слова такі важливі для кампанії РРС?

Відразу займатися SEO просуванням не потрібно, перші клієнти приходять після запуску пошукової рекламної кампанії (РК). Проте для контекстної реклами необхідно підготувати список ключових слів. Що дає правильне семантичне ядро ​​PPC?

  • Скорочення ціни кліка;
  • Цільову аудиторію;
  • Збільшення кількості конверсій.

Попрацювавши із ключами вручну або за допомогою спеціальних сервісів, можна підібрати запити, що відповідають цільовій аудиторії у потрібному регіоні. Причому вдасться відкинути дорогі словосполучення, які, хоч і дадуть переходи, виявляться невигідними з фінансового погляду. Наприклад, це часто відбувається з «високочастотниками». Вони швидко приваблюють відвідувачів, але конверсія зводиться до нуля.

 

Види ключових слів

Запити, які пропонують пошукові системи, різноманітні. Їх можна розділити на види за різними параметрами, щоб потім провести кластеризацію (вибірку) на сторінках сайту та запустити кампанію. Звичайно, кожна група вимагає докладного розгляду, але зазвичай спочатку достатньо поверхневої інформації.

Поділ за популярністю

Досвідчені маркетологи зазвичай воліють вручну перевіряти ще раз дані, в чому їм допомагають автоматичні сервіси, наприклад Google.Trends. На які види вони діляться залежно від цього показника?

  1. Високочастотні (ВЧ) — кількість запитів понад 10 000 на місяць;
  2. Середньочастотні (СЧ) — кількість запитів від 1000 до 10000 на місяць;
  3. Низькочастотні (НЧ) — кількість запитів менше 1000 на місяць.

PPC реклама



Залежно від кількості запитів, можна визначити, наскільки популярне слово в мережі і як часто його вводять користувачі в поле для пошуку.

Наприклад, «фарба» — це однозначно високочастотний запит, але якщо взяти ключ «фарба для підлоги», він вже стане середньочастотним, оскільки передбачає більш вузьку аудиторію, тих, кого цікавить конкретний вид фарби.

Приклад також показує, що у пошуковій видачі можна відразу взяти СЧ та НЧ, просто перевіривши ВЧ. Нижче за нього будуть всі інші словосполучення, які можуть підійти для запуску рекламної кампанії.

Поділ щодо бренду

Іноді питання, як зібрати семантику для РРС висувається власниками великих сайтів. Вони намагаються залучити аудиторію за рахунок відомих брендів, але щодо реклами це помилковий крок. Подібні ключі складаються з використанням гучних назв, що одразу підвищує вартість клієнта та звужує аудиторію. З одного боку, подібний принцип можна вважати доцільним, з іншого — він стає фінансово невигідним. Краще залишити його для SEO просування, коли можна вільно розширювати аудиторію.

Поділ за комерцією

Ще одним цікавим питанням є поділ на охоплювальні та комерційні ключові запити. Перші орієнтовані на широку аудиторію, але активність відвідувачів сайту знижена. Другі ж дають майбутнім відвідувачам чітку орієнтацію на виконання бажаної дії, але при цьому кожен клік стає дорогим. Як тільки до основного запиту додаються «продажні слова» (купити, замовити, доставка, ціна, вартість тощо), витрати на проведення рекламної кампанії різко зростають.

Поділ за тематикою

Задаючись питанням, як зібрати ключові слова для платної рекламної кампанії, не можна забувати про їхню тематичну спрямованість. Так, спочатку готуються запити, що безпосередньо пов’язані з пропонованими товарами чи послугами, але потім можна розширити аудиторію за рахунок пов’язаних слів. Нехай вони лише побічно відносяться до основної діяльності, їх варто використовувати для залучення потенційних клієнтів, які, напевно, виявляться корисними.

PPC реклама



 

Методи збирання ключових слів для платної РК

Після розподілу ключових слів за видами, розуміючи, навіщо вони потрібні, далі можна розпочинати розгляд доступних способів їх пошуку. Як підібрати ключові слова для платної РК? Багато що залежить від досвіду та звичок. Найбільш довгим варіантом є ручний підбір, але коли не хочеться витрачати час, варто звернутись до одного з автоматичних сервісів. Давайте докладніше розглянемо різні методи.

  • Мозковий штурм є ретельним розглядом величезного списку з оцінкою популярності та вартості. Він дає непогані результати, але зазвичай їм потрібна робота цілої групи маркетологів.
  • Соціальні мережі використовуються після вибору оцінки віку та гендерної приналежності аудиторії. Після цього можна підібрати найзатребуваніші запити, які потім можна одночасно використовувати для вибору груп при розміщенні рекламних банерів.
  • Оцінка конкурентів — зовсім інший принцип. Він вважається одним із найпростіших, якщо мета — зробити ідентичний сайт конкурента. У такому разі доводиться або вручну, або за допомогою одного із сервісів взяти їх ключі, щоб потім використовуватись у рекламній кампанії.
  • Планувальник ключів Google Ads застосовується прямо перед запуском рекламної кампанії. Він допомагає в автоматичному режимі відразу зібрати величезний список ключових слів, але краще самостійно перевірити його. Зазвичай професіонали вдаються до нього під час роботи із закордонними сайтами, коли складно знайти відповідні варіанти без сторонньої допомоги.
  • Сервіси зі збору ключів — окрема тема, що застосовується для автоматичної підготовки списків. Їх безліч, тому одразу зупинитися на одному непросто. Краще спробувати кілька варіантів, а потім перевірити ще раз готовий результат.
  • Також завжди можна замовити налаштування платної реклами, коли людині вже не доводиться нічого самостійно не робити. Рекламні агенції пропонують послуги всім охочим і тут уже жодних знань не потрібно.

 

Аналіз ключових слів для налаштування РРС

Не можна забувати про остаточний аналіз ключових слів перед запуском РРС. У цей момент необхідно в першу чергу оцінювати охоплення, але слід згадати про вартість кліка. Це дозволить остаточно оптимізувати запити, щоб не помилитися.

PPC реклама



До речі, існує кілька винятків із правил під час роботи з низькочастотними запитами. Деякі комерційні запити є помилковими, зокрема, коли залишають додаткові слова «безкоштовно», «зі знижкою», «за низькою ціною» тощо. У такому разі майбутній відвідувач отримає помилкову думку, коли зайде на сайт та не знайде спецпропозиції.

Це одна з найпоширеніших помилок та потенційна небезпека рекламних кампаній. Навіть супроводжуючий текст необхідно готувати на основі самого сайту, тому що неправильна думка приведе до зростання відмов, а водночас до зниження популярності у пошуковій системі.

 

Висновок

Платна реклама — найпоширеніший спосіб залучення відвідувачів та отримання конверсій. Тільки він не завжди є раціональним. Професіонали намагаються застосовувати велике охоплення аудиторії виключно на перших етапах, а потім скорочують список запитів. Це дозволяє зменшити витрати бюджету і поступово повністю перевести відвідуваність на соцмережі та пошукові системи. Проте, щоб рекламна кампанія працювала ефективно, необхідно правильно залучати цільову аудиторію за допомогою ключових слів. Істинно зацікавлений користувач вводить запит і знаходить відповідь. Чим точніше ваша відповідь, тим більше шансів, що потенційний покупець виявиться вашим клієнтом.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності