Головна » Блог » «Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії Vitaminbox

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії Vitaminbox

31.01.2023

Юрій Телець


Упевнені, що ви довго чекали на новий смачний і корисний кейс від експертів Webpromo, тому не знайомтеся з ним на голодний шлунок. Раніше ми вже ділилися з вами кейсами WheelCraft та Catchill, створеними в межах пілотного проєкту підтримки малого та середнього бізнесу (МСБ)*. Сьогодні ми продовжуємо цю традицію та ділимося досвідом роботи з Vitaminbox – сервісом доставки боксів з українською фермерською органічною продукцією по Києву та Київській області. На прикладі кейсу ми покажемо, як підвищити впізнаваність бренду, розробити візуальний контент спеціально для ніші екопродуктів, покращити сайт і просувати такий бізнес в інтернеті.

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox

 

VitaminBox: що являє собою цей “фрукт”?

Власниця фірми – Анна Морозова – до старту проєкту вже працювала в агробізнесі, а тому мала уявлення про розвиток своєї компанії. Так, Vitaminbox, який спочатку продавав лише два види боксів, досить швидко переріс у маркетплейс.

4 цікаві факти про VitaminBox

Перед тим, як заглибитись у кейс, хочемо трохи розповісти вам про особливості Vitaminbox. Адже це компанія, яка:

  • підтримує національний продукт – усі компоненти боксів вирощені українськими фермерами, а історії про них можна прочитати на сайті та в соцмережах сервісу доставки;
  • пропагує здоровий спосіб життя, а саме здорове харчування на основі якісних і свіжих продуктів;
  • підтримує екологічне споживання, тому піклується про екологічність упаковки (наприклад, використовують крафтові упаковки, а для зелені – лише один пакет) і збереження довкілля (за «подарунок» забирають тару чи просять використовувати її повторно);
  • популяризує соціальну відповідальність, зокрема, співпрацюють із ветеранами.

У 2021 році Vitaminbox ухвалив рішення масштабуватись і почати повноцінно працювати онлайн. Анна подала заявку на програму підтримки МСБ та потрапила до групи бізнесів, маркетинговим розвитком яких у межах проєкту займалося Webpromo. Як відбувалася трансформація і що з цього вийшло, розповімо та покажемо прямо зараз.



 

Цілі та завдання співпраці

Vitaminbox – це смачний і яскравий бренд, в який клієнти повинні закохуватися з першого контакту, і привести компанію до онлайн-продажу. Саме тому нашими головними завданнями стали:

  • аналіз ринку та ЦА, формування/визначення УТП;
  • доопрацювання візуального стилю бренду, адаптація під онлайн;
  • розробка посадкової сторінки під рекламу (лендінг);
  • розробка рекламної стратегії онлайн.

 

План дій

Стадіон – так стадіон! Ой… Закохати клієнтів у Vitaminbox – так закохати! Нам вдалося зробити це за декілька кроків.

 

Крок 1. “А клієнти точно хочуть бути вітамізовані”?

UI та UX-дизайнери можуть зробити ваш сайт неймовірно красивим та зручним, але якщо на товар немає попиту, то це ніяк не допоможе компанії заробляти гроші й розвиватися. Саме тому на першому етапі ми вивчили бізнес-моделі та тенденції ринку, і з’ясували, що формат боксів справді набирає популярності. Одним із ключових факторів зростання попиту на подарункові, у тому числі й вітамінні, бокси стала пандемія COVID-19.

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBoxОкрім того, ми проаналізували головних конкурентів Vitaminbox:

Це повноцінні інтернет-магазини, які ведуть SEO-блоги, приймають замовлення 24/7, а також створили комфортні умови для клієнтів, а саме особистий кабінет користувача та бонусну програму. 

У конкурентів добре, а у Vitaminbox буде ще краще! На основі зібраної інформації ми запропонували компанії:

  • оптимізувати сайт під SEO;
  • створити інформаційний розділ і наповнювати його корисним контентом, який охоплює пошукові запити користувачів;
  • створити кабінет користувача;
  • розширити програму лояльності;
  • упровадити цілодобовий прийом замовлень.


 

Крок 2. “Хто любить наші бокси і що ми їм можемо запропонувати?”

Провівши брифування із власниками та аналіз поведінкових показників сайту і соцмереж компанії, ми з’ясували, що бокси з екопродуктів купують переважно жінки (80%) у віці 30-46 років із середнім та високим доходом.

На це вони мають різні причини – від браку часу на закупівлю продуктів до усвідомленого вибору фермерських овочів і фруктів.

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox

На основі інформації про ЦА ми сформували та визначили відповідні УТП, а саме:

  • щомісячні та сезонні зміни у складі боксів;
  • розрахунок продукції у готових наборах залежно від кількості чоловік у сім’ї;
  • можливість термінової доставки протягом 2-х годин;
  • робота майже без вихідних;
  • можливість оформити корпоративне чи індивідуальне замовлення;
  • доставка вітамінного боксу Новою Поштою;
  • для постійних клієнтів є програма лояльності (наприклад, 10-й бокс у подарунок).

Однак сайт Vitaminbox став бар’єром успішної реалізації проєкту. Через його складну структуру клієнтам було незручно на ньому працювати, що призвело як до суттєвого зниження конверсії, так і до зниження продажу. Яких же заходів ми вжили?

 

Крок 3. “Візуал має викликати апетит”

На цьому етапі ми створили посібник із використання фірмового стилю. В основі брендбука є головна ідея компанії – бокси зі свіжими вітамінними продуктами. Саме тому в логотипі ми використовували коробку, абревіатуру «VB» («vitamin» + «box») та іконку зеленого листочка, що символізує свіжість, молодість та екологічність.

 Щоб отримати інформацію про вид логотипу, натисніть на кольорову іконку з рукою

Також у брендбуку ми приділили увагу семантиці кольору, типам шрифтів, графіці для соціальних мереж та брендової продукції:

Щоб ознайомитися з брендбуком, клікайте на бічні стрілки

Лаконічний стиль, мінімалізм у кольоровій гамі та шрифтах роблять візуальний контент більш привабливим для клієнта, легким для сприйняття, а також підвищує впізнаваність бренду серед конкурентів.

 

Крок 4. “Пара кліків і бокс уже скоро на вашому столі”

На основі готового візуального стилю ми розробили лендінг пейдж, продумали її дизайн, провели верстку та роботи з інтеграцією.

Так сайт Vitaminbox перетворився на доступну та зрозумілу для клієнтів цільову сторінку, де можна швидко:

  • ознайомитися з інформацією про компанію та її послуги;
  • замовити та оплатити товар;
  • переконатися в сертифікації продукції, що значно підвищує довіру клієнтів;
  • зв’язатися з компанією;
  • побачити відгуки покупців.

 

Також ми структурували позиції для продажу та лаконічно описали їх з погляду УТП. Це економить час відвідувачів та мотивує їх до цільової дії (у нашому випадку – купівлі).

Щоб переглянути зміни в позиціях для продажу, натисніть на зелену стрілку

Окрім цього, на сайті є посилання на профілі компанії у Facebook та Instagram. За допомогою них клієнти можуть першими дізнаватися про новини компанії, відстежувати акції, нові бокси:

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox



 

Крок 5. “Реклама має бути соковитою та корисною, як сама продукція”

На основі створеного стилю ми розробили креативи, які можна використовувати для реклами продукції в соціальних мережах. Їх мета – не просто привернути увагу клієнтів, а й тезисно надати їм інформацію про корисність вітамінних боксів, програму лояльності, доставку тощо. Ось так, наприклад, виглядають сторис для Instagram:

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox

 

Крок 6. “Продукт просувається вітамінна коробка клієнту відправляється”

На цьому етапі ми підготували рекомендації щодо роботи з сайтом, соцмережами та платними каналами залучення трафіку. Зокрема, ми: 

  1. Склали список ключових слів (Google Search Ads).
  2. Підготували приклади таргетингу на аудиторії для різних продуктів Vitaminbox у Google Display Ads.
  3. Пояснили принципи роботи з Facebook Ads (мета – Conversions, Lead Generation), TikTok Ads (мета – Conversions), а також показали приклади таргету.

Окрім цього, ми надали рекомендації щодо проведення SEO-робіт, які будуть корисні всім власникам бізнесу подібної ніші (екопродукти, вітамінні бокси тощо).

Ваш сайт має добре індексуватися та займати топові позиції у пошукових результатах. Для цього, наприклад, можна розширити структуру вебсайту. У нашому випадку – створити на піддомені основного сайту інтернет-магазин зі сторінками на всі категорії товарів:

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox

Оптимізовані сніпети та мета-теги для головної сторінки сприяють збільшенню трафіку на сайт із боку ЦА. Якщо ж хочете збільшити трафік за інформаційними запитами й посилити бренд в інформаційному просторі, створіть блог і наповнюйте його якісним та корисним контентом. Так, для Vitaminbox актуальним може бути, наприклад, блог із рецептами.



 

Ласуємо результатами

Через початок повномасштабної війни 24.02.2022 нам не вдалося повністю реалізувати усі плани. Проте кейс Vitaminbox і не присвячений збору статистичних даних чи констатації захмарних показників. Разом ми створили готовий до просування продукт, який нікого з нас не залишив байдужим. Ми настільки занурилися в роботу, що навіть розробили брендбук, хоч раніше такої послуги в нас і не було 😊

Не дивно, що добрі враження залишилися як у наших партнерів, так і у власниці Vitaminbox Анни Морозової.

Андрій Ремізов, директор ГУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту»:

«Агенція Webpromo проявила себе блискуче у пілотній програмі маркетингової підтримки. Ми вдячні команді за глибоку аналітику компаній-учасниць та результативні цифрові стратегії з маркетингу».

Анна Морозова, учасниця пілотного проєкту з підтримки МСБ, про співпрацю з Webpromo:

«Вітамінізований кейс», або Як за допомогою структурованого сайту та ребрендингу просувати екопродукцію: історія компанії VitaminBox

 

Останні матеріали рубрики

Bard

Google відкриває доступ до Bard — чат-бота на основі ШІ

Google відкрив доступ до чат-бота на базі штучного інтелекту — Bard —  основного конкурента ChatGPT. Розповідаємо детальніше про особливості...

Instagram тестує розміщування реклами в результатах пошуку

Instagram представив нові рекламні продукти, щоб дасть бізнесу додаткові можливості для відкриття та підвищення видимості рекламних...

Кейс U-CON

Візуалізація українського тепла: як правильний брендинг...

В роботі над проєктом U-CON перед нашою командою стояла низка завдань, що поєднували в собі аналітичний та творчий підходи — розробити...

В браузерах Opera з’явились нові функції на базі штучного інтелекту

В браузерах Opera з’явились нові функції на базі штучного...

Opera інтегрує ШІ-сервіси на основі ChatGPT та ChatSonic у свої настільні браузери, а також пропонує функцію інтелектуальних підказок....

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності