Головна » Блог » 7 порад для конкурентного аналізу в YouTube

7 порад для конкурентного аналізу в YouTube

05.05.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Олександра Чернівчан


Щоб зрозуміти, що подобається аудиторії та назбирати ідей для контенту — необхідно моніторити конкурентів в YouTube. 

Ці дані допоможуть вам розуміти тенденції та інтереси глядачів; слідкувати за популярними запитами; визначити нові цілі та внести корективи у власну стратегію відеомаркетингу. 

7 корисних порад щодо конкурентного аналізу в YouTube далі.

Зміст:

Порада 1. Визначення провідних конкурентів
Порада 2. Дослідіть ключові слова конкурентів
Порада 3. Проаналізуйте роль YouTube у стратегії маркетингу конкурентів
Порада 4. Споживацький погляд на канал конкурента
Порада 5. Аналіз активності конкурентів
Порада 6. Аналіз реакції глядачів на контент конкурентів
Порада 7. Що не роблять ваші конкуренти?
Висновок

Конкурентний аналіз в YouTube



 

Порада 1. Визначення провідних конкурентів

Конкуренти на ринку та в YouTube — не завжди одні й ті самі. 

Розглядайте платформу YouTube не лише як інструмент для розміщення відео, а ще як пошукову систему — зверніть увагу на SEO. Оптимізуйте контент відповідно до очікувань вашої аудиторії. 

Враховуйте трафік відео та порівняйте з трафіком, який він надсилає на сайт. Зверніть увагу: у топ потрапляють канали з найбільшим трафіком в обох напрямках. 

Провідні конкуренти — лідери YouTube вашої ніші. 

Лідери ніші



 

Порада 2. Дослідіть ключові слова конкурентів

Проаналізуйте популярні запити для вашої ніші та подивіться які ключові слова привертають більше трафіку до ваших конкурентів. 

Вписуючи запит у Google через “пошук відео” у видачі ви побачите найефективніші відео з цим ключовиком. 

Пошук відео за ключовим словом



 

Порада 3. Проаналізуйте роль YouTube у стратегії маркетингу конкурентів

Щоб визначитись зі стратегією відеомаркетингу, необхідно зрозуміти скільки зусиль вкладають конкуренти. 

Деякі компанії використовують YouTube як основний маркетинговий канал, хтось як допоміжний інструмент або для підвищення обізнаності. 

Ваша задача: зрозуміти скільки трафіку конкуренти отримують на сайт завдяки YouTube та порівняти з трафіком із інших маркетингових каналів. 

Маркетингові канали



 

Порада 4. Споживацький погляд на канал конкурента

Уявіть, що ви звичайний глядач. Дайте відповідь на запитання: ”Що вам на каналі подобається, а що ні?”, “Які функції використовують ваші конкуренти?”

Більше уваги варто приділити на відео з найбільшою кількістю переглядів: проаналізуйте що робить їх популярними та як автор захоплює аудиторію.

Зверніть увагу на елементи дизайну, звуки, стиль, кількість лайків.

YouTube Trending



 

Порада 5. Аналіз активності конкурентів

Проаналізуйте частоту публікацій: Чи дотримуються конкуренти певного графіку? Скільки публікацій на тиждень? Яка тривалість відео? 

Зверніть увагу на типи відео: стандартний або інформаційний у поєднанні з рекламним.

Вставка музики: періодично протягом відео або на початку/наприкінці. 

Підготовка контенту для YouTube



 

Порада 6. Аналіз реакції глядачів на контент конкурентів

Коментарі глядачів до відео — джерело ідей для вашого контенту. Читаючи думки аудиторії, можна зрозуміти що їм подобається, а що ні. 

Дехто пише свої ідеї до покращення контенту — можна взяти на замітку. Особливу увагу акцентуйте на повторних негативних коментарях — так ви зрозумієте як не треба робити. 

Аналіз коментарів



 

Порада 7. Що не роблять ваші конкуренти?

Краще за все починати з базових відео — далі ви зрозумієте, чому досвічені автори не використовують певні прийоми. 

Робіть просто та цікаво!

Робота з каналом YouTube

 

Висновок

Відеомаркетинг — це постійне слідкування за трендами, де правильний аналіз конкурентів відіграє ключову роль.

Профіт від конкурентного аналізу в YouTube: розуміння того, що подобається аудиторії; збирання ідей для контенту; слідкування за тенденціями та новий погляд на власну маркетингову стратегію.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності