7 порад для конкурентного аналізу в YouTube
05.05.2022
Редакція: Оля Сомова. Автор: Олександра Чернівчан
Щоб зрозуміти, що подобається аудиторії та назбирати ідей для контенту — необхідно моніторити конкурентів в YouTube.
Ці дані допоможуть вам розуміти тенденції та інтереси глядачів; слідкувати за популярними запитами; визначити нові цілі та внести корективи у власну стратегію відеомаркетингу.
7 корисних порад щодо конкурентного аналізу в YouTube далі.
Зміст:
Порада 1. Визначення провідних конкурентів
Порада 2. Дослідіть ключові слова конкурентів
Порада 3. Проаналізуйте роль YouTube у стратегії маркетингу конкурентів
Порада 4. Споживацький погляд на канал конкурента
Порада 5. Аналіз активності конкурентів
Порада 6. Аналіз реакції глядачів на контент конкурентів
Порада 7. Що не роблять ваші конкуренти?
Висновок
Порада 1. Визначення провідних конкурентів
Конкуренти на ринку та в YouTube — не завжди одні й ті самі.
Розглядайте платформу YouTube не лише як інструмент для розміщення відео, а ще як пошукову систему — зверніть увагу на SEO. Оптимізуйте контент відповідно до очікувань вашої аудиторії.
Враховуйте трафік відео та порівняйте з трафіком, який він надсилає на сайт. Зверніть увагу: у топ потрапляють канали з найбільшим трафіком в обох напрямках.
Провідні конкуренти — лідери YouTube вашої ніші.
Порада 2. Дослідіть ключові слова конкурентів
Проаналізуйте популярні запити для вашої ніші та подивіться які ключові слова привертають більше трафіку до ваших конкурентів.
Вписуючи запит у Google через “пошук відео” у видачі ви побачите найефективніші відео з цим ключовиком.
Порада 3. Проаналізуйте роль YouTube у стратегії маркетингу конкурентів
Щоб визначитись зі стратегією відеомаркетингу, необхідно зрозуміти скільки зусиль вкладають конкуренти.
Деякі компанії використовують YouTube як основний маркетинговий канал, хтось як допоміжний інструмент або для підвищення обізнаності.
Ваша задача: зрозуміти скільки трафіку конкуренти отримують на сайт завдяки YouTube та порівняти з трафіком із інших маркетингових каналів.
Порада 4. Споживацький погляд на канал конкурента
Уявіть, що ви звичайний глядач. Дайте відповідь на запитання: ”Що вам на каналі подобається, а що ні?”, “Які функції використовують ваші конкуренти?”
Більше уваги варто приділити на відео з найбільшою кількістю переглядів: проаналізуйте що робить їх популярними та як автор захоплює аудиторію.
Зверніть увагу на елементи дизайну, звуки, стиль, кількість лайків.
Порада 5. Аналіз активності конкурентів
Проаналізуйте частоту публікацій: Чи дотримуються конкуренти певного графіку? Скільки публікацій на тиждень? Яка тривалість відео?
Зверніть увагу на типи відео: стандартний або інформаційний у поєднанні з рекламним.
Вставка музики: періодично протягом відео або на початку/наприкінці.
Порада 6. Аналіз реакції глядачів на контент конкурентів
Коментарі глядачів до відео — джерело ідей для вашого контенту. Читаючи думки аудиторії, можна зрозуміти що їм подобається, а що ні.
Дехто пише свої ідеї до покращення контенту — можна взяти на замітку. Особливу увагу акцентуйте на повторних негативних коментарях — так ви зрозумієте як не треба робити.
Порада 7. Що не роблять ваші конкуренти?
Краще за все починати з базових відео — далі ви зрозумієте, чому досвічені автори не використовують певні прийоми.
Робіть просто та цікаво!
Висновок
Відеомаркетинг — це постійне слідкування за трендами, де правильний аналіз конкурентів відіграє ключову роль.
Профіт від конкурентного аналізу в YouTube: розуміння того, що подобається аудиторії; збирання ідей для контенту; слідкування за тенденціями та новий погляд на власну маркетингову стратегію.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Як знайти та виправити непрацюючі чи «биті» внутрішні посилання?;
- Інтернет-маркетинг для фудбізнесу: збільшуємо продаж ресторанів та кейтерингів в онлайні;
- На допомогу маркетологам: інсайти від Google, Facebook та TikTok.
І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.