Головна » Блог » Як ми підвищили трафік медичного сайту в 14,3 разів. Кейс LaserOne

Як ми підвищили трафік медичного сайту в 14,3 разів. Кейс LaserOne

22.02.2022

k.borysenko


SEO-просування сайту медичних послуг після Google Medic Update це виклик для команди спеціалістів. Кейс клініки пластичної хірургії та лазерної косметології LaserOne приклад стратегічно правильного старту з SEO-просування медичних послуг та ведення проекту. Ви переконаєтесь у цьому, коли побачите результати наприкінці.

Зміст:

Стратегічні цілі сайту з SEO

Roadmap просування клініки в Google

Внутрішня оптимізація

Крок 1. «Сміттєві» сторінки

Крок 2. Захищений протокол https

Крок 4. Швидкість завантаження

Крок 5. Технічна оптимізація

Де захований медичний трафік?

Крок 1. Сторінки лікарів

Крок 2. Різний інтент

Крок 3. Створення та розвиток блогу

Контент як інструмент маркетингу на медсайті

Крок 1. Відгуки

Крок 2. Фото та відеоконтент

Крок 3. «Питання-відповідь»

Крок 4. Структуризація контенту

Крок 5. Оновлення та збільшення обсягу контенту

Робота з факторами  Е-А-Т

Зовнішня оптимізація ресурсу

Крок 1. Очищення посилального профілю

Крок 2. Приріст посилань

Крок 3. Link-marketing (crowd-marketing)

Що ми отримали у результаті?

Висновки

Клініка LaserOne



 

Стратегічні цілі сайту з SEO:

  • Залучити цільовий трафік з органічного пошуку;
  • Зайняти та утримати лідируючі позиції в органічному пошуку серед конкурентів за пріоритетними напрямками.


 

Roadmap просування клініки в Google

Робота розпочалася з визначення стратегії SEO-оптимізації сайту. Виділили такі складові:

  1. Аналіз та усунення технічних проблем сайту;
  2. Розширення структури сайту;
  3. Розвиток інфо-розділу «Корисні статті»;
  4. Аналіз пошукової видачі та збір семантичного ядра;
  5. Аналіз контенту цільових сторінок та їх коригування з урахуванням ключових запитів;
  6. Створення та контентне наповнення нових сторінок послуг під ключові запити;
  7. Складання плану зовнішньої оптимізації ресурсу та його реалізація;
  8. Оцінка результатів SEO-просування.

Слабкі місця проекту малоінформативні посадкові сторінки, наявність безлічі сміттєвих сторінок в індексі і сторінок-дублів, відсутність додаткового джерела трафіку, а також погано розвинений посилальний профіль.

Аналізуючи конкурентів у динаміці, ми вирішили наголосити на контентній складовій, а також факторах ранжування YMYL-сайтів E-A-T.



 

Внутрішня оптимізація

  • Крок 1. «Сміттєві» сторінки

В індексі був великий пул «сміттєвих сторінок» сторінок медіафайлів, що автоматично згенерували CMS WordPress, а також дублів посадкових сторінок з динамічними URL-адресами. Кількість таких сторінок в індексі перевищувала канонічну більш ніж у 2 рази, що суттєво впливало на якість ресурсу та знижувало позиції.

Ми закрили дані сторінки від індексації в мета-тегу «robots». Це вирішило проблему «сміттєвих сторінок» та очистило пошуковий індекс.



  • Крок 2. Захищений протокол https

Оскільки сайт був прийнятий на незахищеному протоколі http, одним з першочергових завдань був переїзд сайту на https.

Захищенний протокол https

  • Крок 3. Внутрішній пошук

Внутрішній пошук сайту спочатку обробляв інформацію лише серед сторінок відгуків. Тепер пошук здійснюється коректно — користувачі бачать серед результатів посадкові сторінки послуг.



  • Крок 4. Швидкість завантаження

Основна проблема сайту laserone.com.ua це недостатня оптимізація сторінок для мобільних пристроїв.

Швидкість завантаження сторінок для мобільних пристороїв

Для збільшення швидкості завантаження ми:

  • оптимізували розмір зображень;
  • налаштували кешування для статичних елементів;
  • прибрали ланцюжок критичних запитів до сервера;
  • налаштували відкладене завантаження закадрових зображень (lazy loading).

У результаті, ми вийшли з червоної до помаранчевої зони для мобільної версії, і з помаранчевої до зеленої — для ПК-версії.



  • Крок 5. Технічна оптимізація

Впровадили мікророзмітку на всі сторінки, прописали Alt-текст для зображень та виконали інші технічні задачі за базовим чек-листом, який ви можете завантажити прямо зараз.



 

Де захований медичний трафік?

  • Крок 1. Сторінки лікарів

Головне джерело трафіку це бренд лікаря. Ми це зрозуміли з аналізу нішевого попиту та конкурентів. Потенційні клієнти пластичної хірургії спочатку дізнаються про хірурга, а потім шукають клініку, де він працює.

Тому ми вирішили створити для кожного лікаря окрему сторінку, максимально наповнивши її інформацією:

  • спеціальність та поточний лікарський профіль;
  • освіта та наукові досягнення;
  • дипломи та сертифікати;
  • відгуки пацієнтів.

Сторінка лікаря

У результаті отримали додатковий трафік зі сторінок лікарів: 382 користувача на місяць.

  • Крок 2. Різний інтент

Деякі цільові запити, що знаходилися на одній сторінці, стосувалися різних кластерів. Як приклад: сторінка «Видалення новоутворень» мала на увазі видалення всіх типів. Аналізуючи семантичне ядро ми виділили пул запитів щодо конкретних видів видалення новоутворень, зокрема:

  • видалення родимок;
  • видалення папілом;
  • видалення бородавок.


Після аналізу пошукової видачі ми створили під кожен запит зі списку окрему посадкову сторінку.

Сумарний трафік у цьому напрямку зріс з 23 до 2 260 відвідувачів на місяць. Лідером серед підкатегорій послуги стала сторінка «Видалення родимок», залучаючи трафік у 7,7 разів більше за початкову сторінку навіть з урахуванням загального зростання на поточний момент.



  • Крок 3. Створення та розвиток блогу

Блог невід’ємна частина просування та залучення додаткового трафіку практично у всіх нішах. Крім того, тематичні інформаційні статті дозволяють створювати внутрішні посилання на відповідні послуги, передаючи таким чином додаткову вагу та анкорну релевантність цільовим сторінкам.

Після аналізу семантичного ядра та пошукової видачі ми знайшли багато нішевих запитів, за якими в ТОПі переважають інформаційні статті навіть комерційного інтенту пошуку. Ми вирішили створити розділ «Корисні статті» та наповнювати його по 3-4 публікації на місяць. Ще зробили перелінкування зі сторінок блогу на сторінки послуг:

Медичний блог



Сьогодні у блозі 48 статей, які створюють трафік в обсязі 4137 користувача на місяць:

Трафік статей медичного блогу

 

Контент як інструмент маркетингу на медсайті

  • Крок 1. Відгуки

Відгуки на сторінках послуг клініки корисні тим, що додають сторінці інформативності та підвищують довіру потенційних клієнтів.

Так, на сторінках послуг Laserone додали блок «Відгуки», який регулярно наповнюється:

Відгуки на сторінках послуг клініки



  • Крок 2. Фото та відеоконтент

На сторінках послуг ми створили блоки «До і після». За деякими темами ще зробили та розмістили відеоконтент.

Фото та відеоконтент на сайті клініки



  • Крок 3. «Питання-відповідь»

Що нам дав блок «Питання та відповіді»?

  1. підвищив цінність сторінки на питання пацієнтів відповідають безпосередньо самі фахівці Laserone.
  2. зробив контент сторінки різноманітним — один із ключових факторів ранжирування в ніші медичних послуг.
  3. додав на сторінку більше ключових слів позитивний сигнал для ПС (пошукової системи), він каже, що ця сторінка максимально відповідає на можливі запитання пацієнта, а отже, гідна бути в ТОПі.

Також ми додали мікророзмітку питань та відповідей для покращення сніпету та підвищення CTR. Як результат бачимо розширений сніппет у пошуковій видачі:

Розширений сніппет у пошуковій видачі



  • Крок 4. Структуризація контенту

Прибрали неінформативні заголовки, а натомість додатково структурували контент підзаголовками, вписавши ключові слова з дотриманням ієрархії. Підзаголовки замінили недостаючу інформацію, яку ми визначили з аналізу контенту конкурентів, чим покращили інформативність сторінок.

Крім того, ми структурували контент нумерованими та маркованими списками, що покращило сприйняття сторінок як користувачами, так і пошуковими системами.

  • Крок 5. Оновлення та збільшення обсягу контенту

Далі нам треба було оновити контент для пріоритетних сторінок та збільшити кількість тексту приблизно до 6000 знаків. Ми це вирішили після порівняння з аналогічними сторінками конкурентів: контент laserone.com.ua явно програвав за обсягом та інформативністю текстів.



 

Робота з факторами  Е-А-Т

Кейс LaserOne — це приклад оптимізації медичного сайту, а просуваючи YMYL-сайт, особливо важливо перевірити фактори E-A-T (експертність, авторитетність, достовірність).



Для підвищення експертності сайту зробили наступне:

  1. Додали блок «Фахівці» на посадкові сторінки послуг, що збільшило довіру як клієнтів, так і пошукової системи.
    Блок «Фахівці» на посадкових сторінках послуг
  2. Створили та оптимізували сторінку «Ліцензія МОЗ України», на яку додали наскрізне посилання у шапці сторінок.
    Наскрізне посилання у шапці сторінок
  3. Оптимізували відео-контент.
    Відео-контент сайту клініки
  4. До статей блогу додали авторів, із зазначенням їхньої експертності.
    Автор статті зі вказанням його експертності
  5. Додали дипломи та сертифікати на сторінках лікарів.
    Дипломи та сертифікати на сторінках лікарів
  6. На сторінці «Про нас» додали партнерів, а також фото- та відеоматеріали про клініку.
    Фотоматеріали на сторінці «Про нас»


 

Зовнішня оптимізація ресурсу

  • Крок 1. Очищення посилального профілю

У роботі з посилальним профілем Laserone ми виділили три напрямки:

  • моніторинг профілю сайту та конкурентів;
  • відхилення низькоякісних донорів через сервіс Google Disavow links;
  • нарощування беклінків із якісних сайтів.

За час роботи з проектом був період атаки тематики 18+. На графіку бачимо сплеск кількості посилань у квітні 2021 року.

Сплеск кількості посилань

Завдяки регулярному аналізу посилального профілю, атака була швидко виявлена та усунена, внаслідок чого рейтинг домену та позиції у видачі не постраждали.

Органічний трафік медичного сайту

  • Крок 2. Приріст посилань

Щоб беклінки приносили користь, на зовнішніх сайтах потрібно розміщувати якісний контент. Досягти результату за цим параметром допомагає:

  • докладне ТЗ від фахівця, яке враховує аналіз видачі за пріоритетним КС;
  • ретельний підбір авторів із медичною освітою та досвідом написання медичних текстів.

Наші тексти із зворотними посиланнями поширювалися високотрастовими медичними ресурсами та популярними сайтами жіночої тематики, на яких сконцентрована максимально цільова аудиторія.



Сьогодні серед донорів сайту laserone.com.ua такі відомі ресурси, як medicina.ua, ladyhealth.com.ua, healthinfo.ua, fakty.ua, wedding.ua, liza.ua, womo.ua та інші.

Таблиця нижче приклад того, як ми порівнювали посилальний профіль просуваємого сайту з конкурентами. В основному вони розміщували зворотні посилання на якісних порталах новин із великим трафіком та вказували вартість.

Приклад порівняння посилального профілю з конкурентами

Стало зрозуміло, що для пріоритетних сторінок необхідно наголосити не на кількості, а на якості донорів, включивши в них ЗМІ ресурси.



  • Крок 3. Link-marketing (crowd-marketing)

Ми вирішили залучити крауд-маркетинг: працювати з форумами, каталогами та іншими сабмітами. Безпека посилального профілю підвищилася, анкор-лист розбавився, а згадка про бренд збільшилася.

 

Що ми отримали у результаті?

Ми підвищили якість та експертність контенту, моніторили конкурентів та досягли більшої частини запитів зони ТОП-3 та ТОП-10:

Діаграма досягнення ТОП-3 та ТОП-10

Графік росту позицій у видачі:

Графік росту позицій сатйту клініки



За три роки роботи над проектом трафік виріс у 14,3 разів: із 2 922 до 41 754 користувачів на місяць:

Зріст щомісячного трафіку сайту клініки

1-й рік роботи над проєктом (2018-2019 роки) трафік зріс на 22%:

Зріст трафіку за перший рік роботи над проєктом

2-й рік трафік просів на 9%, якщо порівнювати з 1-им роком роботи:

Зростання трафіку за другий рік роботи над проєктом

3-й рік (останній на даний момент) трафік зріс на 435%:

Зростання трафіку за третій рік роботи над проєктом

Середня кількість користувачів на добу 1400, а найбільший трафік ми отримували саме на пріоритетних сторінках послуг.

За три роки роботи над проєктом LaserOne місячний трафік підвищився:

  • «Ринопластика» у 46 разів;
  • «Лазерна ліпосакція» — у 6 разів;
  • «Блефаропластика» — у 49 разів;
  • «Мамопластика» — у 15 разів;
  • «Лазерна епіляція» — у 24 рази.

Наприклад, за послугою «Блефаропластика» за останній рік трафік виріс на 264%:

Зростання трафіку на 264% за послугою «Блефаропластика»

Видимість домену в Google збільшилася у 6 разів:

Збільшення видимості домена у 6 разів



Динаміка ключових слів зросла практично з 0 до 178 тисяч:

Збільшення динаміки ключових слів



 

Висновки

Кейс LaserOne це досвід ведення довгострокового проєкту в одній із найскладніших ніш. Але правильна стратегія, якісний та експертний контент, а також постійний моніторинг результатів впроваджень дозволили суттєво наростити цільовий трафік та вивести сайт laserone.com.ua у ТОП, незважаючи на конкурентну видачу.

Ми виділили 4 рекомендації для просування медичного сайту:

  1. Відповідність факторам E-A-T вкрай важливо для тематик YMYL, оскільки Google ретельно перевіряє на експертність та достовірність такі джерела. Відгуки, блок запитань та відповідей, авторство статей, відповідна мікророзмітка, наявність ліцензії на сайті та на сторінках лікарів must have. Це базові речі для медичної ніші, щоб пошукова система визнала сайт досить експертним для виведення ТОП.
  2. Для підтвердження авторитетності мало лише згадати ім’я лікаря. Потрібно розвивати сторінки фахівців додаючи на них максимальну кількість інформації, що підтверджує авторитетність (дані про освіту, дипломи та сертифікати), а також не забувати про посилальне просування цих сторінок.
  3. До розміщення посилань на зовнішніх джерелах для сайту медичної тематики потрібно підходити максимально відповідально. Ретельно відбирайте донорів за тематикою, трастовістю та наявністю цільової аудиторії.
  4. Апдейти алгоритмів пошукової системи неминуче вплинуть на позиції, оскільки з кожним оновленням покращується пошукова видача і відповідно ресурси, які потрапили в ТОП. У разі роботи над кейсом LaserOne — Google Medic Update змінив підхід до просування медичних сайтів. Тільки при постійній роботі на покращення очікується позитивних результатів після кожного апдейту, а особливо це стосується просування YMYL-сайтів.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise Promotion Awards

Проєкт Дія.Бізнес здобув міжнародну відзнаку European Enterprise...

Проєкт Дія.Бізнес здобув відзнаку European Enterprise Promotion Awards, як найкраща ініціатива, що допомагає малому та середньому бізнесу у виході на...

Чорна п'ятниця 2022

«Чорна п’ятниця» 2022: як змінилися витрати українців у...

«Чорна п’ятниця» 2022: де, на що і скільки витратили українці у тиждень наймасштабнішого роспродажу року

превью сторіс ua

Як дивитися сторіс так, щоб про це не дізнався конкурент

Якими сервісами та програмами скористатися, щоб анонімно переглядати сторіс інстаграм?

Як розробити УТП

Як розробити УТП: рекомендації та референси

Як розробити ефективну унікальну торгову пропозицію: рекомендації та вдалі приклади для натхнення

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності