Головна » Блог » Чорна п'ятниця: як правильно зробити вигідну пропозицію українському споживачеві?

Чорна п’ятниця: як правильно зробити вигідну пропозицію українському споживачеві?

25.11.2021

Ольга Сомова, редактор блогу Webpromo


Цього тижня очікується наймасштабніший розпродаж року — Чорна п’ятниця. Щоб максимально підготуватись до заходу, рітейлерам слід звернути увагу на популярні запити клієнтів та зробити вигідну пропозицію покупцю. На підставі дослідження 4Service Group розглянемо, чого потребує населення та як правильно зробити вигідну пропозицію українському споживачеві?

Зміст:

1. Чорна п’ятниця очима споживачів

2. Що й де купують українці?

3. Яку суму готові витратити українські покупці

4. “Золота” знижка або ідеальна сума вигідної пропозиції

5. Висновок

Черная пятница



 

Чорна п’ятниця очима споживача

Компанія 4Service Group до дня масштабного розпродажу провела соціальне опитування українців та з’ясувала, чи чекають користувачі сезонних розпродажів і що купуватимуть. Незважаючи на те, що Чорна п’ятниця належить більше до американського традиційного свята, в Україні багато хто все ж таки готується до майбутньої події. Досі ходить безліч чуток про “неіснуючі” знижки. Проте, в повному обсязі ставляться до цієї категорії. Багато залежить від маркетингової стратегії, що ви готові запропонувати “свого” клієнту.

Бізнесу не варто упускати додаткову можливість та взяти участь у грандіозному розпродажі Чорна п’ятниця. Це шанс на взаємодію з клієнтом, підвищення лояльності та довіри. За статистикою цього року 30% українців планують купувати. Варто зазначити, що торік цей показник сягнув майже 70%. Істотно вплинула всесвітня пандемія COVID-19. Спираючись на ці цифри, бізнесу слід підготуватися до розпродажу, оскільки споживачі справді купуватимуть товари під час розпродажу Чорна п’ятниця.

Черная пятница

 

Що й де купують українці?

Українське населення раціонально підходить до масштабного розпродажу Чорна п’ятниця і воліє робити вигідні та потрібні покупки. Високу популярність мають побутова техніка, одяг та взуття, а також товари для дому. Якщо поділити на гендерні та вікові групи, то жінки звертають увагу більше на нішу косметики та парфумерії. Люди від 25 до 34 років планують купувати товари для дітей та меблі.

Черная пятница



Минулого сезону на Чорну п’ятницю більшість користувачів робили покупки онлайн. У зв’язку з пандемією цей спосіб був порівняно безпечним та доступним. Цього року багато хто збирається купувати товари в офлайн-магазинах. Українці зазначають, що для них це зручніший спосіб, оскільки онлайн замовлення часто, особливо під час розпродажів, затримуються чи виникають проблеми з оплатою чи наявністю.

 

Яку суму готові витратити українські покупці?

Чорна п’ятниця – це період до новорічних свят. Більшість планує витратити частину грошової суми виключно на себе. Часто сезонні розпродажі присвячені майбутнім подіям на зразок 1 вересня або 8 березня. Листопадову масштабну сейл українці розглядають як можливість виділити “бюджет” собі. 40% населення готові витратити суму у розмірі 4-10 тис. грн.

Черная пятница

4Service Group у дослідженні порівняли відповіді споживачів, наскільки вони задоволені проведенням цього заходу на території України. Варто зазначити, що все ж таки більшість залишилися незадоволеними організацією розпродажу Чорна п’ятниця. У 2020 році до цієї групи належало 62% клієнтів. Цього року відсоток знизився до 55%. Однак це досить висока цифра, тому українському бізнесу є куди прагнути з метою покращення послуг та закриття потреб клієнтів.

Згідно з дослідженням майже 67% не вірять у реальність знижок, що надаються. Зацікавлені користувачі, хто стежить за потрібними товарами, запам’ятовують справжні ціни та порівнюють із розпродажем на Чорну п’ятницю. Не рекомендуємо брендам вдаватися до такого способу, оскільки однозначно буде розчарування і клієнт не повернеться до магазину за покупкою. Це знижується рівень довіри до бізнесу загалом.

Черная пятница



Серед опитаних людей лише 4% не збираються купувати на Чорну п’ятницю через відсутність коштів. Це свідчить, що українці є платоспроможним населенням та готові витратити гроші. Основне завдання бізнесу — створити сприятливу атмосферу, мінімізувати рівень розчарування та, навпаки, надати можливість отримати позитивний досвід у день грандіозного розпродажу Чорна п’ятниця, щоб повернутися до вас наступного року чи раніше.

 

“Золота” знижка або ідеальна сума вигідної пропозиції

Досі населення України не має однозначної думки щодо проведення Чорної п’ятниці. 36% таки висловили позитивне ставлення, 14% — нейтральне. Це хороший старт для того, щоб цей показник підвищувати.

Черная пятница 

Важливо прагнути збільшити рівень довіри. Що для цього потрібно? Дослідницький холдинг 4Service Group завдяки зібраним даним вирахував оптимальну знижку, яку слід запропонувати клієнту для здійснення покупки в Чорну п’ятницю. Занадто велика знижка викличе підозру, страх, що товар бракований. Занадто низька — виглядає непривабливою, споживач почуватиметься ошуканим. Існує “золота” або оптимальна знижка, яку порахували 4Service Group. Цього року вона становить 34–37%.

 

Висновок

Чорна п’ятниця в Україні поки що перебуває в процесі розвитку. Багато хто зіткнувся з обманом з боку брендів. При цьому потенційні клієнти з надією чекають періоду Чорної п’ятниці, щоб зробити вигідну покупку. Ми рекомендуємо бізнесу звернути увагу на підвищення довіри користувача, налагодити взаємодію. Клієнти чекають на розпродаж Чорна п’ятниця і готові купувати. З боку бізнесу важливо правильно сформулювати пропозицію та створити відповідну святкову атмосферу, звернути увагу на головні запити та “болі”. Подібний підхід забезпечить вигідну співпрацю, збільшення продажів та 100% повернення клієнта до вашого бренду.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Тренди споживчого попиту під час святкового сезону 2021 в Україні. Як рекламодавцям та ритейлерам підвищити продажі?

Тренди споживчого попиту під час святкового сезону 2021 в...

Споживчий попит під час святкового сезону 2021 року! Дізнайтесь про особливості святкового сезону в Україні, як підготуватися...

Google підвищує вартість послуг на 20% ПДВ

Скільки потрібно буде платити користувачам Google? Для кого діятимуть нові умови?

Рекламна стратегія для лендінгу з метою лідогенерації

Як розробити рекламну стратегію для лендінгу з метою лідогенерації? Спецпроект Landing Page від А до Я створений, щоб допомогти вашому...

Мета-тег viewport — як й де правильно використовувати?...

Адаптація мобільної версії сайту за допомогою мета-тег viewport. Як налаштувати та де прописати? Розбираємо головні нюанси щодо...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті