Чому ваш бізнес має бути в TikTok? Всі функції для e-commerce в Україні та світі
05.05.2023
Кілька років тому TikTok вважався соціальною мережею для розміщення лише розважальних відео. Сьогодні платформа нараховує більше 1 млрд активних користувачів і ця цифра постійно збільшується. Аудиторію соціальної мережі здебільшого складає покоління зумерів, але міленіали також знаходять переваги для себе. Згідно статистики TikTok щомісячні витратити користувачів складають більше $110 млн. Тому бренди, зокрема у ніші e-commerce активно заходять у TikTok. У статті розбираємо, які функції доступні для збільшення продажів через соціальну мережу?
Зміст:
Причини, чому ваш бізнес має бути в TikTok
Всі функції TikTok для e-commerce
- Хештеги та ключові слова
- Реклама TikTok
- CTA в рекламних оголошеннях
- Посилання на товар
- Співпраця з інфлюєнсерами та творцями
- Інтеграція магазину Shopify
- TikTok Shop
Ecommerce в TikTok
Сьогодні платформи соцмереж, зокрема TikTok та Instagram розвивають та рухають ринок соціальної електронної комерції. Дослідження TikTok Marketing Science Global Path To Purchase Study доводять, що користувачі знаходять потрібні товари саме через TikTok. Це означає що вплив соціальної мережі стає все більше і виходить за рамки одного додатка.
Отже, цифри показують:
- 44% користувачів відкривають в TikTok для себе продукти з відео
- опубліковано брендом
- 30% — відкривають для себе продукти через рекламні оголошення
- 35% — купують товари, які побачили в TikTok
- 29% — не змогли купити те, що було в тренді на платформі, тому що це було розпродано
- 29% вважають TikTok джерелом натхнення для покупки.
Таким чином порівняно з іншими платформами, TikTok лідирує на кожному етапі роздрібної торгівлі — відкриття, розгляд і покупка.
Причини, чому ваш бізнес має бути в TikTok
Якщо ви досі не переконані, що потрібно заходити в електронну комерцію TikTok, то наводимо кілька причин, чому точно варто вже зараз про це задуматися:
- Нова молода аудиторія. Більшість, а саме 63% користувачів TikTok (опитування Forrester), складає покоління зумерів. Це активна платоспроможна аудиторія, яка щодня заходить в соціальну мережу та шукає досвід покупок через TikTok. Тут ви зможете максимально її охопити.
- Покращення SEO стратегії. Зі слів старшого віце-президента Google, 40% молоді шукають місця та заклади, де пообідати, відпочити з друзями через соціальні мережі. Як висновок, пошукова система почала відображати в результатах TikTok відео. Цей факт варто враховувати при розробці SEO стратегії та оптимізації відео чи оголошення, спираючись на ключові слова та популярні запити.
- Збільшення продажів, ріст кількості замовлень та покупок. На відміну від Instagram і Facebook, користувачі більше довіряють TikTok як соціальній платформі, тому що вважають контент TikTok автентичним, непідробним, нефільтрованим і модним. Тут вони відчувають себе вільними.
Всі функції TikTok для e-commerce
Стратегія електронної комерції базується на двох пунктах: збільшення кількості переглядів відео та спонукання глядачів до дії. Потрібно зосередитися на тому, щоб залучити користувачів до конверсії — натиснути на посилання, підписатися або здійснити покупку.
Якщо ви вже зареєстрували аккаунт TikTok for Business, публікуйте органічні відео на сторінці та привертайте увагу користувачів. Але для більш якісного результату потрібно використовувати додаткові функції TikTok для e-commerce
Хештеги та ключові слова
Алгоритми TikTok мають велику перевагу, тому молоде покоління частіше використовують соціальну мережу в якості пошукової системи. Розставляючи хештеги під своїми відео, ви даєте системі напрямок, про що воно і наскільки відповідає запиту користувачів. Особливо важливо це для аудиторії, яка ще не є вашими підписниками. За допомогою хештегів та ключових слів вони швидше вас знайдуть.
Хештеги — це ефективний інструмент ecommerce, який дозволяє просувати бренди та охоплювати нову аудиторію. І не забудьте додати ключові слова до підписів і тексту у відео.
На цю тему пропонуємо статтю Популярні хештеги для ТікТок 2022: як потрапити до рекомендацій?
Реклама TikTok
Соціальна мережа, як і інші платформи, має власний рекламний кабінет TikTok Ads Manager. Майданчик включає безліч корисних інструментів для створення та керування рекламою. Функціональність акаунту також пропонує кілька рекламних форматів, які мають унікальні переваги. Є можливість підібрати тип реклами, відповідний вашому бренду та не виходить за рамки бюджету.
При види рекламних оголошень TikTok читайте у статті тут.
На жаль, TikTok заборонив запуск реклами на території України на період війни.
CTA в рекламних оголошеннях
Обов’язково варто додати заклик до дії в оголошенні. Перед публікацією рекламного відео програма дозволяє вибрати вже підготовлений CTA («Дізнатися більше», «Забронювати», «Зареєструватися») або придумати власну коротку фразу для заклику з URL-адресою. При натисканні на неї, користувач одразу потрапляє на цільову сторінку або інший розділ інтернет-магазину.
Посилання на товар
TikTok дозволяє брендам електронної комерції додавати посилання на товари безпосередньо у відео. Функція доступна поки у деяких країнах. Але можливо в найближчому часі ми зможемо нею користуватися.
Співпраця з інфлюєнсерами та творцями
Співпраця з інфлюєнсерами — популярний інструмент для популяризації вашого продукту. Платна реклама за допомогою впливових людей та лідерів думок — це хороший спосіб привернути увагу користувачів та збільшити трафік на сайт. В Україні популярність інфлюєнс-маркетинг також зростає.
При цьому TikTok має переваги, за які необов’язково платити гроші. Алгоритми соціальної мережі дозволяють “завіруситися” будь-якому відео, незалежно від кількості фоловерів чи популярності сторінки. Аудиторія може швидко відреагувати, якщо товар просто сподобався. Здебільшого такі вірусні відео створюють люди, хто в довільній формі ділиться улюбленими продуктами та немає наміру прорекламувати товари.
Все частіше бренди звертаються до контенту, створеного клієнтами (UGC-контент). В майбутньому напрямок буде ще більше розвиватися.
Актуальна стаття на тему Тренди UGC-контенту, які варто враховувати у 2023 році
Інтеграція магазину Shopify
TikTok увійшов в нішу соціальної комерції завдяки партнерству з Shopify.
Співпраця включає наступні функції:
- Оптимізовані маркетингові кампанії — бренди можуть створювати нативну відеорекламу, якою можна поділитися, із детальними критеріями націлювання.
- Відстеження конверсій — бренди можуть легко відстежувати конверсії Shopify з реклами TikTok.
- Кнопка «Покупки» — відеореклама може містити кнопку із закликом до дії, яка спрямовуватиме користувачів у магазин Shopify компанії.
- Покупки в програмі — користувачі можуть робити покупки в магазині Shopify у TikTok (ця функція наразі розробляється).
- Впровадження чат-боту Shopify.
Функція доступна на деяких ринках. В Україні поки не представлена.
TikTok Shop
Розробники TikTok, розуміючи тенденцію, створюють умови, можливості брендам та компаніям розвивати власні послуги. Нещодавно на платформі запустили TikTok Shop, яка дозволить продавати товари напряму через соціальну платформу.
Висновок
Однозначно TikTok має переваги для сфери e-commerce завдяки величезній платоспроможній аудиторії, а також інтегрованим функціям для збільшення продажів. Недивлячись на спірні питання, соціальна мережа об’єднує користувачів в одному місці, привертає їхню увагу за рахунок цікавого та корисного контенту, а бізнесу дозволяє вивчати та розвивати нові напрямки, надаючи прості та доступні інструменти.