Головна » Блог » Email-маркетинг. Що це? Цілі та елементи інструменту, особливості та переваги

Email-маркетинг. Що це? Цілі та елементи інструменту, особливості та переваги

15.04.2022

Редакція: Оля Сомова. Автор: Ольга Сомова


Електронною поштою користується більшість людей у всьому світі. Цей засіб зв’язку став обов’язковим для бізнесу з метою ділового листування. Звичайним користувачам адреса електронної скриньки найчастіше потрібна для реєстрації на інтернет-ресурсах, інтернет-магазинах, соцмережах або використання робочих інструментів. У статті розбираємо, що таке email-маркетинг як ефективний канал цифрового маркетингу. Наскільки він є популярним серед користувачів? Чи варто включати у стратегію email-marketing як один із варіантів просування?

Зміст:

1. Що таке email-маркетинг?

2. Статистичні дані

3. Навіщо потрібний email-marketing? Цілі інструменту

4. Структура електронного листа

5. Види електронних листів у email-маркетингу

6. Елементи email-маркетингу

7. Як працює електронний маркетинг?

8. Переваги email-маркетингу

9. Резюме

Email-маркетинг



 

Що таке email-маркетинг?

Email-маркетинг — це потужний канал цифрового маркетингу, який використовує електронну пошту для просування товарів чи послуг бізнесу. Така форма прямого автоматизованого маркетингу допомагає цільовій аудиторії дізнатися про останні товари та пропозиції. Email-маркетинг — це форма, яка може інформувати клієнтів з бази для розсилки про нові продукти, знижки та інші послуги. Також відіграє ключову роль у маркетинговій стратегії із залученням потенційних клієнтів, підвищенням впізнаваності бренду, побудовою відносин або підтримкою залучення клієнтів між покупками за допомогою різних типів маркетингових електронних листів.

Електронну пошту можна використовувати для просування товарів та послуг компанії, стимулювання лояльності клієнтів. Це також може бути більш м’яким продажем, щоб нагадати клієнтам про цінність бренду або утримувати їхню увагу між покупками. Email-marketing є одним із популярних та ефективних інструментів рекламних кампаній.

Статистичні данні

За даними Statista за 2021 рік щодня відправляється та приймається понад 306 мільярдів електронних листів.


Email-маркетинг

Дослідження Campaign Monitor показало, що 64% підприємств використовують електронний маркетинг для залучення клієнтів.Email-маркетинг

Також, за їхніми даними, маркетологи, що використовують сегментовані кампанії, відзначають збільшення доходу на 760%.Email-маркетинг

78% маркетологів помітили зростання активності електронною поштою за останні 12 місяців, стверджує Hubspot Research.Email-маркетинг

78% маркетологів у 2020 році заявили, що електронна пошта важлива для загального успіху компанії, порівняно з 71% у 2019 році (Litmus)

 

Навіщо потрібний email-marketing? Цілі інструменту

Email-маркетинг — це джерело маркетингових комунікацій. Тільки за допомогою електронної пошти бренд може зробити ексклюзивну пропозицію кожному клієнта зі своєї аудиторії. Email-marketing має високий показник ROI (повернення інвестицій), швидше та ефективніше залучає потенційних клієнтів. При цьому інструмент легко інтегрувати в загальну стратегію та застосовувати разом з іншими каналами просування.

Email-маркетинг

Цілі email-маркетингу:

  • Підвищення впізнаваності бренду;
  • Збільшення продажів;
  • Вибудовування довірчих відносин із клієнтами;
  • Збільшення трафіку;
  • Автоматизація рутинних завдань.

Не дивлячись на популярність соціальних мереж сьогодні, email-marketing залишається важливим каналом для комунікації. Насамперед, електронні листи більш персоналізовані та сегментовані під аудиторію, що звичайно ж приваблює та чіпляє клієнта. Окрім цього, email-маркетинг потребує менших фінансових витрат, ніж інші майданчики.

 

Структура електронного листа

Щоб ваш лист не потрапляв відразу в спам у кращому випадку, у гіршому — відразу в блок, необхідно чітко та правильно розробити структуру листа з основними елементами електронного маркетингу.

  1. Тема листа.
  2. Текст, зміст.
  3. Зображення, графіка.
  4. Заклик до дії — CTA (call to action).
  5. Час розсилки.
  6. Оптимізація під пристрій.
  7. Персоналізація.

Лист має бути орієнтований на конкретного користувача, передаючи основну ідею, тему, а також голос бренду (Tone of voice). Картинка або фото мають привертати увагу, відповідати тематиці. Обов’язково додайте заклик до дії. Це кнопка, яка виділятиметься на тлі основного тексту.

Оскільки спостерігається високе зростання мобільного споживання контенту, необхідно враховувати формат електронного повідомлення. Важливо, щоб користувачеві було зручно читати його та бачити всі елементи. Тому контент потрібно оптимізувати під різні моделі смартфонів.

Email-маркетинг



Однією з основних цілей email-маркетингу є персоналізація. Рекомендуємо складати email так, ніби воно призначене близькому другу, із змістом інформації, яка буде цікава саме йому.

Підходящий час для відправки бізнес визначає собі самостійно, залежно від типу продукції, товарів, послуги. Дослідження показали, що розсилку у сфері реклами, маркетингу краще робити в середині робочого тижня — вівторок, середа або четвер, час з 9 до 11. Якщо плануєте надсилати два листи, тоді варто вибрати вівторок та четвер.

 

Види електронних листів у email-маркетингу

Електронні листи можуть мати інформаційний, рекламний характер або служити конкретної мети на шляху покупця. Розглянемо докладніше кожен із типів.

1. Рекламні листи

Зазвичай використовують в email-маркетингу як оповіщення про спеціальні пропозиції, акції, анонси з випуском нової продукції або лімітованої колекції, запрошення на закритий захід. Рекламний текст містить чіткий заклик до дії. CTA є конкретною дією, яку повинен зробити клієнт. Це може бути відвідування сторінки на сайті або використання купона для покупки.

2. Інформаційний лист

Найчастіше email містить новини про бізнес, бренд. Подібний формат оповіщення дозволяє поділитися ідеями, думками, порадами. Важливо надати цінний контент, що приносить користь цільовій аудиторії. Інформаційний лист дає можливість підтримувати постійні точки дотику з клієнтами та потенційними покупцями.

Email-маркетинг



3. Повторне залучення

Повідомлення, що забезпечують відновлення зв’язку з клієнтами та передплатниками, які останнім часом не виявляли активності. Можуть бути й інші варіанти повторного залучення контактів, наприклад, пропозиція з унікальною знижкою, привітання з днем народження, відправка купона на покупку, листи новин з інформуванням продукту/послуги, повторна перевірка контактних даних. У стратегії створюємо графік розсилки, згідно з яким клієнт регулярно отримуватиме нагадування про бренд.

 

Елементи email-маркетингу

Email-маркетинг відрізняється простотою та практично повною автоматизацією. Для користувача інструмент інтуїтивно зрозумілий, не потребує складних дій. Для запуску стратегії email-маркетингу необхідно три основні елементи:

  • База з адресами електронної пошти

Звичайно, щоб реалізувати успішні кампанії електронною поштою, буде потрібно активний список адрес електронної пошти. Це база даних з контактами користувачів, потенційних клієнтів, які висловили зацікавленість в отриманні маркетингових повідомлень від вас.

Є багато способів зібрати основу адрес. Одним із найпростіших є створення лід-магніту (привабливої ​​пропозиції), в якому зацікавлена ​​цільова аудиторія. Наприклад, це може бути купон, в обмін на їх адреси електронної пошти.

  • Сервіс для доставки електронних послуг

У email-маркетингу використовують постачальник послуг електронної пошти або Electronic Stability Program (ESP), що є програмним забезпеченням, що допомагає керувати списком адрес електронної пошти. Він також допомагає розробляти та проводити автоматизовані маркетингові кампанії електронною поштою.

Застосування ESP дозволяє автоматизувати події у відповідь поведінка цільової аудиторії. Це дає додаткову можливість персоналізувати кожну взаємодію з ними, що загалом покращує показники залученості та конверсії.

  • Чітко сформульована мета

Email-маркетинг допомагає досягти багатьох бізнес-цілей. Слід визначити найбільш підходящу для вашого бренду. Серед популярних варто виділити:

  1. Стимулювати продажів.
  2. Підвищити впізнаваність бренду.
  3. Генерувати та розвивати ліди.
  4. Тримати клієнтів залученими.
  5. Підвищити лояльність клієнтів та довічну цінність.

Для реалізації ефективної рекламної кампанії за допомогою email-marketing важливо, щоб список адрес електронної пошти, ESP та цілі збігалися. У такому разі комплекс робіт та дій принесе бажаний результат.

Email-маркетинг



 

Як працює електронний маркетинг?

Насамперед необхідно сегментувати список адрес електронної пошти відповідно до демографічних даних або дій передплатників. Далі створити лист або серію листів, що містять інформацію, заклик до дії (те, що ви хочете досягти в результаті). Останній етап email-маркетингу включає підключення ESP для надсилання електронних листів та автоматичного моніторингу кампанії.

Не рекомендуємо купувати бази електронних адрес, що може вважатися незаконним, порушувати правила конфіденційності та розповсюдження інформації. Крім цього, варто переконатися, що ваш електронний лист також відповідає юридичним нормам та вимогам.

Email-маркетинг — це прямий канал комунікації з клієнтами, але не слід зловживати довірою передплатників. Надмірна нав’язливість та переповнення поштової скриньки зайвими имейлами призведе до того, що передплатники втратять інтерес або повністю відмовляться від передплати.

 

Переваги email-маркетингу

Маркетинг через email – це невід’ємна частина зростання та управління бізнесом. Інструмент допомагає досягти ключових цілей:

  • Підвищення конверсії, збільшення продажів

Рекламна кампанія email-маркетингу стимулює продаж. Персоналізовані купони та спеціальні пропозиції на будь-яке свято, день народження, у вітальному листі – це додатковий спосіб повторного залучення аудиторії. Добре “працюють” листи про кинутий кошик як нагадування закінчити оформлення замовлення.

  • Впізнаваність бренду

Електронна пошта дозволяє безпосередньо зв’язатися. В даний час користувачі не розкидаються своєю адресою email. Це простір, призначений для улюблених брендів та публікацій. Поява поштової скриньки допоможе бренду залишатися актуальним у свідомості передплатників.

Персоналізований маркетинговий електронний лист є більш ефективним, ніж повідомлення в соціальній мережі, де не можна бути впевненим, що хтось дійсно побачить повідомлення. Електронні листи можна надсилати великій кількості одержувачів, залишаючись економічно ефективними (проти іншими маркетинговими каналами).

  • Лояльність клієнтів

Email-маркетинг



Email-маркетинг підвищує лояльність клієнтів кожному етапі шляху покупця: збільшення лідів, конверсія, адаптація, утримання клієнтів. Крім того, електронний маркетинг є необхідним інструментом, який можна використовувати разом із CRM-системами продажів для оптимізації комунікації.

  • Доступність

Віртуальна поштова скринька доступна практично всім віковим групам. Це шлях для широкого кола глядачів, навіть для тих, хто погано розуміється на цифрових технологіях. Більшість людей знають, як перевірити електронну пошту, що робить її найпопулярнішою формою цифрового маркетингу.

  • Економія фінансових коштів

Email-маркетинг не потребує великих фінансових витрат. Більшість інструментів пропонують цінові пакети на будь-який бюджет.

  • Можливість A/B тествання

Ви можете запускати A/B тести на рядки, теми або заклики до дії, щоб визначити найбільш ефективне повідомлення. Це можна зробити за допомогою програмного забезпечення, яке також можна настроїти для простого надсилання електронних листів.

 

Резюме

Email-маркетинг став популярним інструментом для бізнесу, тому що певною мірою “примушує” користувача зробити дію щодо нього. Інакше, електронний лист буде знаходитись у папці «Вхідні» доти, доки він не буде прочитаний, видалений або заархівований.

Маркетинг електронною поштою допомагає налагодити відносини, з цільовою аудиторією, вести постійну комунікацію, а також збільшити трафік у блог, соціальні мережі або інше місце, де необхідно привернути увагу. Email можна конвертувати, наповнювати відповідною інформацією. Широкий спектр форматів та елементів дозволяє створити персоналізований лист, який точно не залишиться поза увагою.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Хочете працювати з нами й отримувати максимальний результат від інтернет-реклами та просування?

Останні матеріали рубрики

Що таке SEO-копірайтинг і як він допомагає у просуванні...

SEO — це завжди про комплексну роботу, використання різних інструментів для досягнення найкращих результатів у просуванні...

Оператори пошуку Google та способи їх використання в роботі...

Для ефективнішого пошуку інформації існують спеціальні команди, які дозволяють виокремити потрібні дані, конкретизувати або...

Google завершив оновлення політики щодо спаму за березень 2024

Google завершив оновлення політики щодо спаму 20 березня 2024 року. Про це стало відомо на сторінці Google Search Status Dashboard Основне оновлення — Core...

Лінкбілдинг: що це таке та навіщо потрібно вашому сайту?

Для того, щоб сайт отримав топову позицію при ранжуванні на сторінці видачі результатів Google (SERP), SEO-спеціалісти вдаються до різних...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ
Рекомендую Webpromo як надійних партнерів
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Серед багатьох ми обрали Webpromo
Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo - це продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності