Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Як відкрити доступ до Google Ads: детальна інструкція

Як відкрити доступ до Google Ads: детальна інструкція

13.08.2022

Катерина Ліфиренко, редактор блогу Webpromo


Для того, щоб визначити зони росту рекламних кампаній і виявити проблеми, що перешкоджають досягненню KPIs, PPC-спеціалістам необхідно провести попередній аудит рекламного кабінету. Це важливий етап розробки стратегії. Аналіз показників ефективності таких, як CTR, CPC, конверсії, допоможе визначити, наскільки команда зможе покращити поточний результат. Тобто закласти в медіаплан прогнозовану кількість конверсій. Без історичних даних та доступу до рекламного кабінету прогноз буде орієнтовним. Також перед початком співпраці без доступів до основних ресурсів не обійтися.

Для проведення аудиту необхідно отримати доступ до рекламного кабінету Google Ads. Надання доступу — це найбезпечніший спосіб поділитись даними вашого сайту без необхідності ділитися своїми даними для входу. Ми підготували докладну інструкцію для маркетологів, яка допоможе відкрити доступ до Google Ads для агентства.

Google Ads



 

Крок 1: увійдіть до кабінету Google Ads та натисніть «Інструменти та налаштування».

Google Ads

Крок 2: у розділі «Параметри» виберіть «Доступ та безпека».

Google Ads

Крок 3: натисніть «+».

Google Ads

Крок 4: введіть адресу електронної пошти користувача, якому потрібно надати доступ.

Google Ads

Крок 5: виберіть рівень доступу.

Для аудиту достатньо буде режиму «Лише прегляд», а для роботи важливо відкрити повний доступ.

Google Ads



Крок 6: Натисніть «Надіслати запрошення».

Google Ads

Коли користувач прийме запрошення, ви отримаєте оповіщення у своєму обліковому записі. Якщо ви бажаєте відкликати запрошення, натисніть Скасувати у стовпці «Дії».

Якщо електронна пошта на корпоративному домені:

При додаванні користувача натисніть «Безпека».

Google Ads

Додайте потрібний домен і натисніть «Зберегти».

Google Ads

 

Надати доступ до облікового запису Google Ads агентству

Скопіюйте ID.

Google Ads

У лівому верхньому кутку ви побачите ID облікового запису, що складається з 10 цифр. Скопіюйте його та надішліть менеджеру.

Підтвердіть доступ.

Після того, як агентство надішле запит на доступ до вашого облікового запису, перейдіть до пункту меню «Доступ до облікового запису» і підтвердіть запит.

 

 

Последние материалы рубрики

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Адаптування маркетингової стратегії бізнесу

Ключові питання перед виходом на міжнародні ринки. З чого почати та які маркетингові інструменти використовувати?

Оновлення LinkedIn Ads

4 нові функції LinkedIn Ads

Оновлення LinkedIn Ads. Які нові інструменти розміщення реклами запускає соціальна мережа?

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах

Як стати №1 за англомовними запитами в Google у 244 країнах:...

Як просувати мультирегіональний та мультимовний сайт на одному домені? Розповідаємо на прикладі кейсу AutoCatalyst

Експромо. Як українському бізнесу вийти на міжнародний ринок?

Комплексне просування бізнесу на глобальний ринок

Як підібрати performance інструменти для просування на зовнішній ринок? Планування бюджету та маркування рекламних кампаній

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті