Головна » Блог » PPC | Контекстна та таргетингова реклама » Як рекламодавцям фінансових продуктів з обмеженням подати заявку на сертифікацію в Google?

Як рекламодавцям фінансових продуктів з обмеженням подати заявку на сертифікацію в Google?

03.08.2021

Редакція: Ольга Коцофане. Автор: Оксана Харьковчук


Google дозволить рекламу кріптобіржам і гаманцях після трирічної заборони

З 3 серпня компанія Google дозволила рекламодавцям, що пропонують послуги з обміну гаманців для криптовалюти, з таргетингом на США, розміщувати рекламу. Заборона діяла з 2018 року, про це повідомляє Bloomberg.

Будуть уточнені область застосування і вимоги для дозволу реклами компаній і послуг, пов’язаних з криптовалютою. Зміни описані в правилах Google щодо фінансових продуктів і послуг.

У березні 2018 року найбільший у світі продавець цифрової реклами Alphabet Inc. Google заборонив рекламу криптовалюти і пов’язаних з ними продуктів після аналогічного кроку з боку Facebook Inc. і Twitter. Пізніше Google частково зняв обмеження на обмін цифрової валюти для затверджених рекламодавців в США та Японії.

Зміст:

  1. Ключові зміни
  2. Сертифікація фінансових продуктів, реклама яких дозволена з обмеженнями
  3. На яку рекламу в Google існує заборона?

 

Ключові зміни

З серпня 2021 року Google дозволив гаманцях показувати рекламу в пошуку, на YouTube та інших ресурсах, якщо вони пройдуть сертифікацію компанії і будуть відповідати вимогам, що наведені нижче.

  • Компанія повинна бути зареєстрована як така, що надає фінансові послуги або грошові перекази, в Агентстві по боротьбі з фінансовими злочинами США (FinCEN), мати банківську ліцензію, або ліцензію штату.
  • Дотримуватися юридичні вимоги, в тому числі на рівні законодавства штатів і федерального законодавства. Стежити за тим, щоб оголошення і цільові сторінки відповідали правилам Google Реклами.

Всі попередні сертифікати бірж криптовалюти будуть відкликані 3 серпня 2021 року. Рекламодавцям потрібно пройти нову сертифікацію Google для бірж криптовалюти і криптовалютних гаманців, заповнивши форму, яка доступна з 8 липня 2021 року.

В Google повідомляють, що заборона на рекламу все ще існує для



 

Сертифікація фінансових продуктів, реклама яких дозволена з обмеженнями

В Google Рекламі дозволено рекламувати комплексні продукти для фінансових спекуляцій (контракти на різницю цін, фінансові парі, валютний ролл-спот іа ін.). Для цього рекламодавцям необхідно пройти сертифікацію Google. Крім того, продукти, цільові сторінки та оголошення повинні відповідати всім юридичним вимогам країни, де компанії хочуть показувати рекламу.

Основна вимога до рекламодавців — наявність ліцензії.

До сертифікації допускаються тільки рекламодавці, які мають ліцензію легітимної організації. В Google перераховані вимоги до ліцензування в різних країнах:

  1. Азіатсько-Тихоокеанський регіон;
  2. Європа, Африка та Близький Схід;
  3. Північна і Південна Америка.

Сертифікат є обов’язковим для використання будь-яких форматів оголошень і розширень.

Щоб подати заявку на сертифікацію, перейдіть за цим посиланням.

Все предыдущие сертификаты бирж криптовалюты будут отозваны 3 августа 2021 года. Рекламодателям потребуется пройти новую сертификацию Google для бирж криптовалюты и криптовалютных кошельков, заполнив форму, которая доступна с 8 июля 2021 года.



 

На яку рекламу в Google існує заборона?

В Google повідомляють, що заборона на рекламу все ще існує для:

  1. Первинної пропозиції монет, протоколів децентралізованих фінансових сервісів (DeFi), а також продажу, покупки і обміну криптовалюти і супутніх товарів.

Приклади (неповний список): реклама первинної пропозиції монет, криптовалютних позик, первинних пропозицій децентралізованих бірж, пулів ліквідності токенів, просування криптовалюти знаменитостями, гаманців поза хостингу, нерегульованих децентралізованих додатків.

      2. Цільових сторінок, на яких наводяться зведені дані або порівняльний аналіз по криптовалютам або пов’язаних з ними продуктами.

Приклади (неповний список): торгові сигнали по криптовалютам, поради по криптовалютним інвестицій, сайти-агрегатори або сайти-партнери з матеріалами по цій темі, огляди брокерів.

Рекламодавці зобов’язані дотримуватися усіх місцевих законів всіх країн і регіонів, в яких показують рекламу.

Майбутні і недавні зміни Google за червень-липень 2021 року



 

Майбутні і нещодавні зміни Google за червень-липень 2021 року:

  1. Правил підтвердження особи рекламодавця (липень 2021 г.)
  2. Заходів, що вживаються при повторному порушенні правил (липень 2021 г.)
  3. Правил щодо азартних ігор (червень 2021 г.)
  4. Вимог щодо оголошень на YouTube (червень 2021 г.)
  5. Правил щодо фінансових продуктів і послуг (червень 2021 г.)
  6. Правил щодо політичного контенту (червень 2021 г.)
  7. Правил щодо служб допомоги залежним (червень 2021 г.)
  8. Правил щодо політичного контенту (червень 2021 г.)
  9. Правил щодо охорони здоров’я (червень 2021 г.)
  10. Правил щодо спотворення фактів (червень 2021 г.)

Ознайомитися детальніше з Політикою реклами компанії Google ви можете тут.

 

Також читайте інші матеріали в блозі Webpromo:

І підписуйтеся на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Аналоги Canva

Аналоги Canva: 8 зручних онлайн-сервісів для роботи з...

Графічний онлайн-редактор Canva — справжній фаворит багатьох digital-фахівців, які працюють із зображеннями чи презентаціями. Зважаючи на...

сума збитків, яких зазнав український бізнес внаслідок війни

Скільки складає загальна сума збитків, яких зазнав...

Скільки українських підприємств постраждало та яка сума збитків?

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію, придумати персонажа та зацікавити потенційних клієнтів

Практикуємо сторітелінг: як маркетологу створити історію,...

Хочете навчитися зацікавлювати потенційних клієнтів? Тоді нова стаття від редакції Webpromo допоможе вам у цьому, адже ви швидко...

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

Арбітраж трафіка: що це таке і як на ньому заробити

У новій статті ми не просто розповідаємо про потенціал і користь аффілейт-маркетингу, а пояснюємо, що таке арбітраж трафіка та як від...

Підпишіться на нашу розсилку
Будьте в курсі останніх новин та спецпропозицій
Підписка на розсилку в Telegram
Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті
Кратно зросли показники приросту органічного трафіку
Рекомендую Webpromo, як надійних партнерів
Серед багатьох, ми обрали Webpromo
Виконують всі задачі, досягаючи кращих КРІ

Ми використовуємо cookie-файли для надання найбільш актуальної інформації.

Продовжуючи використовувати сайт, Ви погоджуєтесь з використанням файлів cookie.

Політика конфіденційності