Головна » Блог » 32 рекомендації, як збільшити ефективність відгуків на комерційному сайті

32 рекомендації, як збільшити ефективність відгуків на комерційному сайті

31.03.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


Відгуки обов’язковий елемент комерційного сайту, що відноситься до тригерів довіри. Вони виконують дві функції:

1) доносять корисну інформацію про досвід використання продукту;

2) служать соціальним доказом –чим більше відгуків, тим популярнішими товар. За даними Bright Local, 84% людей довіряють відгуками в інтернеті так само сильно, як і особистим рекомендаціям.

Цікаво! Найчастіше користувачі читають відгуки про ресторанах, готелях, медичних послугах, автосалонах і сервісах по обслуговуванню транспорту, а також магазинах одягу.

Щоб відгуки працювали на благо репутації бренду і несли практичну користь для потенційних клієнтів, їх структура повинна враховувати призначений для користувача досвід (User eXperience). Ми підготували для вас 32 поради щодо оформлення відгуків, які допоможуть збільшити їх ефективність на сайті. 

30 рекомендацій, як збільшити ефективність відгуків на комерційному сайті



 

Вибираємо місце відображення

  1. Відгуки на сайті повинні знаходитися в полі зору користувача. Якщо він не зможе знайти сторінку або блок з відгуками, то всі наступні маніпуляції будуть безглузді.
  2. На сайтах e-commerce відгуки краще розміщувати на сторінці товару або послуги. Там вони отримують достатньо уваги і можуть побічно впливати на конверсію.На сайтах e-commerce відгуки кращого за все розміщувати на сторінці товару або послуги
  3. Вести на окрему сторінку з відгуками в ніші e-comm немає необхідності, так як за статистикою откриваеми таких сторінок не більше 3%, в той час як відгуки в картці товару проглядаються дуже часто.
  4. Окрема сторінка з відгуками допускається для невеликих компаній. 

Керівник відділу CRO & Analytics Webpromo Влад Сідньов:

«Тут важливо звертатися увага на загальну кількість сторінок на сайті, щоб не було «перевантаження». Якщо є можливість прив’язати відгуки до конкретних послуг, то краще це зробити, ніж відводити користувачів на іншу сторінку».

 

Як оформити відгуки на сайті?

  1. Персоніфікуйте відгуки. Всі розуміють, що написати відгук від гіпотетичної Анни або Миколи може хто-завгодно. Наявність аватарки поруч з відкликанням, посади і компанії (характерно для сфери послуг) або прив’язка відзиву на соцмережі автора через авторизацію або поле з клікабельно посиланням у багаторазово підсилює довіру до такого контенту.

Порада! Персоніфікація відгуків часто вже входить у функціонал різних плагінів і віджетів.

Персоніфіковані відгуки краще сприймаються користувачами сайту

Як оформити відгуки на сайті

  1. Останнім часом набирають популярність відеовідгуки. Особливо ефективний такий формат для освітньої сфери і B2B-сектора, де рекомендації відіграють важливу роль в прийнятті рішень.Як правильно оформити відгуки на сайті
  2. Якщо відеовідгуки розміщуються в картці товару, то краще за все використовувати формати розпакування або відеоогляду товару.Як оформляти відгуки на комерційних сайтах
  3. Популярна помилка — спочатку показувати розкриту форму для додавання відгуку, а потім тільки відгуки. Приклад такої помилки ви можете побачити на фото нижче:Помилки веб-дизайну при оформленні відгуків на сайті

Керівник відділу CRO & Analytics Webpromo Влад Сідньов:

«99% відвідувачів, які прийшли на сторінку, не будуть залишати відгук, а прийшли за їх читанням, тому форма для додавання відкликання буде для них відволікаючим чинником».

Винятком можуть стати органічно інтегрована на сторінку форма, що не заважає прочитанню відгуків. Наприклад, що відкривається через кнопку:Рекомендації з оформлення відгуків на сайті

Або розташована праворуч від основного списку відгуків:Поради щодо оформлення відгуків на сайті



  1. Використовуйте рубрикатор. Якщо у вас багато напрямків діяльності, то користувачам буде набагато зручніше впорядкувати відгуки по потрібної їм послуги.Як оформити відгуки на сайті медичних послуг

    Керівник відділу SEO Webpromo Артем Коломієць:

    «Загальна сторінка з відгуками і рубрикатором підійде сайтам невеликих компаній, але зі значною різноманітністю послуг. Якщо технічної можливості немає — тоді достатньо відгуків на товари/послуги».

  2. Дозвольте користувачам додавати фото/відео товару або продукту. Такі відгуки завжди виглядають більш переконливо та інформативно, ніж просто текст.Як оформити відгуки на сайті інтернет-магазину
  3. Вказуйте дату публікації відгуку. Більшість не надає цьому значення, але актуальність відгуків для потенційних клієнтів вкрай важлива.Як оформити відгуки на сайті з урахуванням користувацького досвіду

Порада! Якщо ж ваші клієнти неохоче пишуть відгуки, делікатно нагадуйте їм про це. Деякі маловідомі компанії деколи йдуть на крайні заходи і пропонують додаткову знижку в разі розміщення відкликання. Але тут головне не перегнути палицю, інакше замість лояльного ставлення і рекомендаційного листа можна назавжди втратити довіру клієнта.

  1. Використовуйте альтернативну систему оцінки. Це можуть бути бали або «зірки», як в GMB. Не у всіх є час писати простирадла про свої враження від співпраці, а 10 секунд на 2 кліка знайдеться у кожного.Можливість поставити оцінку у відгуках підвищує залучення користувачів і покращує поведінкові чинники
  2. Відзначайте авторизованих користувачів. Щоб уникнути негативних відгуків від конкурентів, відзначайте тих, хто авторизується через особистий кабінет при додаванні відкликання. Ось так:Оформлення відгуків на сторінці товару

Або ось так:Рекомендації по інтегруванню відгуків на сайті інтернет-магазину

  1. Надайте можливість коментувати відгуки інших користувачів. По-перше, це підвищує активність користувачів і залучає їх взаємодіяти зі сторінкою. По-друге, це продемонструє вашу відкритість. І, по-третє, в разі поодиноких негативних відгуків ви зможете розраховувати на підтримку з боку інших клієнтів.Як оформити відгуки на сайті e-commerce
  2. Додайте можливість лайкати і репостити. Це ще один тригер для взаємодії зі сторінкою.Особливості роботи з відгуками на сайті
  1. Додайте окремі поля з урахуванням специфіки вашої ніші, які зроблять відгук кориснішим.

Наприклад, інтернет-магазини техніки та електроніки часто пропонують вказати в відкликання «Переваги» і «Недоліки» товару.

Як зробити форму для відгуків на сайті

Магазини одягу в свою чергу пропонують користувачам відзначити, чи відповідає виріб розмірної сітки або большомірить/маломірять.Особливості оформлення відгуків в інтернет-магазинах

А на сайтах магазинів косметики можна побачити тип шкіри і вік автора відгуку, щоб скласти повне думку про продукт.Приклади правильно оформлених відгуків на сайті

  1. Додайте середню оцінку за всіма відгуками. Покупці, які роблять покупки швидко, будуть вам вдячні за суттєву економію часу.Відгуки можуть підвищувати конверсію продажів на сайтіОформлення відгуків в інтернет-магазині: приклади
  2. Розділіть питання і відгуки. Деякі користувачі вважають за краще ставити уточнюючі питання перед покупкою. Якщо вони не знаходять відповідного поля, то залишають питання в розділі відгуків. Ось, як це виглядає на сайті:Дизайн сторінки з відгуками на сайтіПравила оформлення відгуків в інтернет-магазині

Такі коментарі можуть відволікати інших покупців. А якщо ви до того ж не встигнете вчасно дати відповідь на питання, то і зіпсують вам репутацію, представивши неуважним продавцем. Краще, щоб відгуки та запитання були розділені. Як, наприклад, тут:Дизайн блока с отзывами в карточке товара



  1. Поєднуйте різні формати. Сторінки з відгуками, де є і текст, і фото, і відео виглядають набагато динамічніше і цікавіше. Але такий варіант підійде тільки тим, у кого є виділена сторінка для відгуків.Відеоотзиви завжди виглядають більш переконливо і достовірно
  2. Якщо ви маєте в своєму розпорядженні мережею офлайн точок, то дозвольте користувачам оцінювати їх адресно. Небанальний формат розділу з відгуками і простий в обігу завжди спонукає до дії

Завдяки такому зворотному зв’язку ви відразу зможете відстежити проблемні відділення і вжити заходів для поліпшення сервісу там.

  1. Показуйте результат. Якщо ви продаєте які-небудь послуги, то завжди можна продемонструвати якість виконаної роботи шляхом порівняння до/після. Дуже круто це працює в сфері краси, дизайну інтер’єрів, діджитал тощо.Використовуйте мікрокопірайтінг при оформленні сторінки з відгуками
  2. Використовуйте мікрокопірайтінг. На прикладі вище можна побачити, як компанія замінила банальне слово «Відгуки» на «Портфоліо» та цінність їх роботи в очах користувачів тут же виросла. Для того, щоб створити відповідний текстовий контент для сторінки з відгуками, потрібно знову звертатися до призначеного для користувача досвіду. Клієнтки салонів краси часто шукають не відгуки про салон, а приклади робіт конкретного майстра, а при виборі агентства з просування – реальні кейси наданих послуг з рекомендаційним листом від замовника. Організатори заходів або продавці подарунків взагалі можуть назвати розділ з відгуками «Наші щасливі клієнти» і наповнити його фотографіями з івентів або вдалих сюрпризів.
  3. Давайте зворотний зв’язок. Коли користувачі залишають відгуки, вони як мінімум чекають подяки від компанії за свої старання. І вони цього заслуговують!Зворотній зв'язок від інтернет-магазину мотивує користувачів писати відгуки
  4. Негативні відгуки — це не погано. Ретельно продумайте стратегію по роботі з негативною зворотним зв’язком. Пам’ятайте, що не поганий відгук впливає на те, які будуть подальші продажі, а ваша відповідь.Погані відгуки дозволяють поліпшувати сервіс

 

Відгуки на сайті і SEO

  1. Відгуки – фактор ранжування у пошуковій системі Google. Тому, звичайно, вони впливають на SEO.

Керівник відділу SEO Webpromo Артем Коломиец:

«Google приділяє увагу YMYL сайтам і відповідності таких сайтів факторам EAT. Відгуки входять в дані вимоги, а їх відсутність можна розцінювати як невідповідність вимогам пошукової системи».

  1. Відгуки це також і користувацький контент (User-generated content, UGC). А, як відомо, Google схвалює UGC.
  2. Відгуки, отримані органічним шляхом, збільшують конверсію та поведінкові фактори. Це в свою чергу сприяє підвищенню позицій в пошуку.

Керівник відділу CRO & Analytics Webpromo Влад Сідньов:

«Деякі компанії просять клієнтів по телефону надиктувати свій відгук, який вони за них публікують. Таким чином їм вдається отримати справжній якісний користувальницький відгук, що містить цінну інформацію, яку не прочитаєш з характеристик».

Факт! Searchengine Journal проаналізував 500 сайтів, які використовували відгуки і виявив, що за 9 місяців використання функціоналу відгуків кількість їх органічних відвідувань значно збільшилася.

  1. Відгуки формують основні атрибути SEO, особливо для ніші e-comm. Все тому, що цей тип користувацького контенту орієнтований на продукт і містить релевантні посилання, ключові фрази, а також LSI-слова.
  2. Відгуки дозволяють розбавити семантичне ядро НЧ запитами і вийти за ними в ТОП видачі Google.

Наприклад, спробуємо купити настільну гру. Введемо відповідний запит в пошук. Ось, що показав Google:Відгуки допомагають вийти в топ за низькочастотними запитами

Ми бачимо, що в ТОПі за ВЧ-запитом «настільна гра монополія купити» абсолютні лідери ринку. Серед них Епіцентр, Розетка і Prom. Їх буде складно перевершити.

Але ось, як змінюється видача при введенні НЧ-запиту:Приклад впливу відгуків на seo сайту

На перших позиціях видачі ми бачимо маловідомі широкому колу людей сайти. Величезну частку ваги їм дають якраз відгуки, які включають наш НЧ-запит в прямому і розбавленому вигляді. Наприклад, «в наличии игра Монополия Делюкс», «Делюкс версия» і т.д.Відгуки містять низькочастотні запити і релевантні посилання

Крім того, у відгуках на товари часто можна знайти трафікогенеріруючі long tail ключові запити і посилити їх вже за допомогою контенту.

  1. У відгуках важлива регулярність. Вони сприяють оновленню контента для пошукового робота.

Керівник відділу CRO & Analytics Webpromo Влад Сідньов:

«Користувачі дуже добре реагують на свіжі і регулярні відгуки. Однак тут важливо не допускати «хвиль», інакше у відвідувачів сайту може виникнути підозра в накрутці».

  1. Відгуки підсилюють SMO, а SMO впливає на SEO. Вбудовані віджети соцмереж сприяють накопиченню шеров, лайків та коментарів, а це в свою чергу дає хороший сигнал алгоритмам ранжирування.

Керівник відділу SEO Webpromo Артем Коломієць:

«Відгуки із соцмереж завжди будуть давати сайту переваги по SEO поряд з конкурентами, тому що кредит довіри у соцмереж в рази вищий. Але дуже важливо, щоб відгук був в коді і боти його бачили. Віджет або скріншот з відкликанням в цьому випадку не підійде».

  1. Плюсом для SEO буде додана мікророзмітка на відгуки.


 

Висновки

Відгуки заради відгуків залишилися в минулому, десь на початку розвитку діджитал-індустрії. Сьогодні ж на чолі всіх маніпуляцій з сайтом стоїть досвід користувача. Сучасні користувачі звертають увагу на кількість зірок, достовірність, давність, настрій відгуків, їх загальну кількість та інформативність. Щоб задовольнити їх запит, ваші відгуки повинні бути:

      • Корисними. Структурований текст, рядки з нішевими особливостями (переваги і недоліки товару, продуктивність, відповідність розміру і т.д.), а також наявність якісних фото і відео в рази підвищують корисність будь-якого відгуку;
      • Справжніми. Накручені відгуки, які з’являються на сайті хвилями, або не містять ніякої інформації про автора не несуть ніякої практичної цінності для відвідувачів сайту. У таких випадках вони швидше за все підуть шукати правдиві коментарі на сторонніх майданчиках або в соцмережах;
      • Зручними. Шрифти, гамма кольорів, клікабельність дод. елементів, можливість розгорнути фото на весь екран, згортання довгих відгуків за замовчуванням — функції, які зроблять сеанс користувача більш комфортним.
      • Функціональними. Додайте можливість ставити лайки, шеріть, коментувати відгуки.
      • Не відволікати від цільового дії. Відгуки нативно рекламують продукт і є тригером для прийняття рішення на користь покупки, тому їх розташування на сайті має бути доступним, але не нав’язливим.

Якщо сторінки вашого сайту недостатньо ефективні, то замовте CRO-аудит в Webpromo і ми складемо для вас оптимальний план робіт по підвищенню конверсії.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у всьому світі

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у...

Бета-версія сторінки Insights в рекламному кабінеті Google Ads була запущена в листопаді 2020 роки для рекламодавців чотирьох країн. З 14 квітня...

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони вирішують

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони...

Що таке маркетингове дослідження, які цілі переслідує і які бізнес-завдання вирішує? У цій статті ми розповімо про п'ять актуальних...

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

У цьому статті ми підсумуємо Діджитал-тренди на ринку б'юті-товарів - розповімо про 10 найбільш актуальні тенденції, які допоможуть...

Как подготовить реальный прогноз по органическому трафику

Як підготувати реальний прогноз щодо органічного трафіку?

Перед тим як вкладати гроші в просування сайту, важливо прорахувати планові фінансові показники і зрозуміти, чи вигідно бізнесу...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті