Як поліпшити видимість сайту у видачі за допомогою сторонніх веб-ресурсів?
24.03.2021
Будь-яка ніша в мережі заповнена сотнями (а то й тисячами) сайтів, які створюються в рамках однієї і тієї ж теми, що і ваш веб-проект. Ці майданчики умовно можна розділити на 3 категорії:
- безпосередні конкуренти;
- сайти, з якими у вас є спільні цілі та інтереси;
- інші інформаційно-тематичні проекти (мова йде про форумах, блогах, новинних порталах і так далі).
Ресурси з останньої категорії заробляють не за рахунок продажу послуг / товарів, а за допомогою продажу реклами. І саме ці майданчики є вашими помічниками в контексті залучення уваги цільових користувачів. Переваги співпраці з ними:
- розширення списку точок комунікації з цільовою аудиторією у видачі пошукових систем;
- як уже говорилося вище, привернення уваги до свого сайту;
- збільшення кількості цільових переходів;
- підвищення впізнаваності брендового рішення.
Інші причини, через які необхідно розширювати межі обраної ніші за допомогою сторонніх ресурсів:
- Можливість уникнути канібалізації пошукових запитів (роз’яснення: один посадковий веб-документ задовольняє лише невелику частину пошукового користувальницького попиту, а створення ряду сторінок, заточених під одні і ті ж ключі, загрожує канібалізації пошукових запитів. Використання зовнішнього інструментарію якраз зможе запобігти виникненню цього явища).
- Додатковий захист (при непередбаченому падінні позицій вашого ресурсу в пошуку ви як і раніше продовжите взаємодіяти з аудиторією завдяки додатковим переходам зі сторінок в межах інших майданчиків).
- Істотне розширення меж ніші (все просто: чим частіше назву вашого бренду буде фігурувати у видачі, тим більше можливостей для комунікації з цільовими користувачами ви отримаєте, більше того, при правильному підході з одного запиту можна отримати не 1, а 2-4 рядки у видачі ).
- Взаємодія з різними цільовими групами (мова йде про користувачів з різними інтересами, які вважають за краще дивитися / слухати контент, а не читати його, і навпаки).
Стандартний метод збільшення видимості сайту
Метод цей грунтується на адаптації тематичних рішень, які вже є, а також на розробці нового контенту в рамках орієнтування на питання, що цікавлять вас зовнішні платформи. Головне, щоб ці платформи показувалися аудиторії за ключовими для вашого бізнесу запитам.
Алгоритм дій:
- вивчаємо видачу з ключовими цільовими запитами;
- потім складаємо список сайтів, в межах яких є можливість розробити посадочні сторінки в контексті вирішення власних комерційних завдань (лонгрідов, кейсів, статей і т.д.);
- домовляємося про можливість реалізації та отримання зворотного посилання (на авторитетних майданчиках ця послуга найчастіше платна);
- створюємо контент, оптимізований під ключові запити бренду і розміщуємо на сайті.
Важливо! Завжди перевіряйте кількість і якість трафіку майданчиків-донорів. Для цього можна використовувати такі сервіси як Similarweb і Serpstat.
Як ще сторонні ресурси можуть допомогти в просуванні сайту?
1. Соціальні мережі.
Це бюджетний і простий в зверненні канал отримання додаткового рейтингу у видачі. Досить створити на підходящої за цільовою аудиторією платформі ваш аккаунт і регулярно публікувати туди контент. Сторінки в соціальних мережах з’являються в пошуку досить швидко (більш того, якщо до них додати відомості в рамках локальної пошукової видачі, то у вас є всі шанси на заповнення стартового її сегмента).
2. YouTube.
Платформа дуже перспективна в якості отримання додаткових позицій в пошуку, але затратна. Сам по собі YouTube є вже повноцінний пошуковий сервіс з компонентами соціальної платформи. Ви зможете привертати увагу аудиторії як в межах відеосервісу, так і в органічній видачі, оскільки відеоматеріали з YouTube також демонструються в ній по ключових запитах. І ще один плюс свого каналу на YouTube — це можливість перелинковки текстового контенту на сайті з відеороликами, а також їх інтеграція на сторінку. Це дозволяє зробити сторінку ще більш релевантної запиту і підвищити позиції у видачі.
3. Тематичні групи в соцмережах.
В цьому випадку стабільно працює правило: чим популярніше і ширше інтернет-сегмент, в якому ви розвиваєте бізнес, тим більше майданчиків вам вдасться відшукати для публікацій.
Для того щоб все спрацювало правильно, вам потрібно:
- підібрати спільноти, які читають ваші цільові користувачі;
- створити контент під їх запит;
- поділитися публікацією з аудиторією.
4. Рейтинги та каталоги.
Рейтинги і каталоги — найперші джерела зовнішніх посилань для сайтів. Їх вплив на ранжування досі досить велике. Тому поява в авторитетному рейтингу може істотно вплинути на видимість сайт в пошуку. Крім того, розміщення в них часто абсолютно безкоштовне.
Мінус цього каналу в тому, що реально хороших каталогів залишилося не так багато. Більшість з них застаріли і не мають тієї відвідуваності, що кілька років тому.
5. Інтеграція в сторонні контентні рішення.
Мова йде про сайти, з якими у вас можуть бути різні цілі, але схожа аудиторія. Туди можна потрапити двома способами: по бартеру (взаєморозміщення контенту), платно (згідно прайсу ресурсу) і на дружніх засадах (що теж досить поширене явище). Формати контенту можуть бути самі різні:
- спецпроект;
- дайджест;
- огляд сервісу/продута;
- участь у вебінарі;
- авторська колонка;
- кейс;
- інтерв’ю і т. д.
Як показує практика, такі інтеграції дають Динамічний посів в соцмережах, додатковий брендовий трафік І, як наслідок, планомірне Збільшення позіцій.
Важливо! Збільшення посилальної маси — невід’ємна частина щомісячних робіт по SEO-просуванню. Не можна один раз закупити посилання або безкоштовно розміститися у кількох десятків партнерів, отримати трафік і перестати нарощувати обсяги беклінків. Згодом і з різних причин зворотні посилання зникають, тому не можна зупинятися на досягнутому.
Рекомендації щодо розміщення посилань на зовнішніх ресурсах
Кожну розміщену посилання рекомендуємо пропускати через призму якості за наступними критеріями:
- Природність. Пошукові роботи вже навчилися розуміти контекст і не зчитують незграбні згадки як корисні користувачеві. Посилання повинні бути оточені LSI-словами, які будуть доречні розміщеному за посиланням контенту;
- Потенціал передачі ваги. Посилання сприяють передачі ваги від донора до продвигаемому сайту. Шанси на позитивні зміни в ранжуванні вище, якщо джерело посилання має високу оцінку трасту. Тобто пошукові системи довіряють цього ресурсу. Для вимірювання показника можна використовувати Moz, Checktrust або той же Serpstat.
- Збіг по тематиці. Якщо основний контент на сайтах донора і акцептора має схожість, то тІЦ останнього буде рости.
- Обсяг посилань в межах одного донора. Оптимальним вважається розміщення від 1 до 4 посилань на сайті авторитетного донора. Більша кількість буде отримувати мінімум ваги. Але, знову таки, тут потрібно розділяти розміщення зовнішніх посилань від того ж цитування.
Також читайте інші статті в блозі Webpromo:
- Розбираємо 3 ключових тренда контент-маркетингу в 2021 році;
- Як написати текст про компанію і оформити сторінку «Про нас». Від рекомендацій до надихаючих ідей;
- Що потрібно знати про поведінку споживачів в 2021 році.
І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.