Головна » Блог » Як поліпшити видимість сайту у видачі за допомогою сторонніх веб-ресурсів?

Як поліпшити видимість сайту у видачі за допомогою сторонніх веб-ресурсів?

24.03.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


Будь-яка ніша в мережі заповнена сотнями (а то й тисячами) сайтів, які створюються в рамках однієї і тієї ж теми, що і ваш веб-проект. Ці майданчики умовно можна розділити на 3 категорії:

  • безпосередні конкуренти;
  • сайти, з якими у вас є спільні цілі та інтереси;
  • інші інформаційно-тематичні проекти (мова йде про форумах, блогах, новинних порталах і так далі).

Ресурси з останньої категорії заробляють не за рахунок продажу послуг / товарів, а за допомогою продажу реклами. І саме ці майданчики є вашими помічниками в контексті залучення уваги цільових користувачів. Переваги співпраці з ними:

  • розширення списку точок комунікації з цільовою аудиторією у видачі пошукових систем;
  • як уже говорилося вище, привернення уваги до свого сайту;
  • збільшення кількості цільових переходів;
  • підвищення впізнаваності брендового рішення.

Як поліпшити видимість сайту у видачі за допомогою сторонніх веб-ресурсів?

Інші причини, через які необхідно розширювати межі обраної ніші за допомогою сторонніх ресурсів:

  1. Можливість уникнути канібалізації пошукових запитів (роз’яснення: один посадковий веб-документ задовольняє лише невелику частину пошукового користувальницького попиту, а створення ряду сторінок, заточених під одні і ті ж ключі, загрожує канібалізації пошукових запитів. Використання зовнішнього інструментарію якраз зможе запобігти виникненню цього явища).
  2. Додатковий захист (при непередбаченому падінні позицій вашого ресурсу в пошуку ви як і раніше продовжите взаємодіяти з аудиторією завдяки додатковим переходам зі сторінок в межах інших майданчиків).
  3. Істотне розширення меж ніші (все просто: чим частіше назву вашого бренду буде фігурувати у видачі, тим більше можливостей для комунікації з цільовими користувачами ви отримаєте, більше того, при правильному підході з одного запиту можна отримати не 1, а 2-4 рядки у видачі ).
  4. Взаємодія з різними цільовими групами (мова йде про користувачів з різними інтересами, які вважають за краще дивитися / слухати контент, а не читати його, і навпаки).


 

Стандартний метод збільшення видимості сайту

Метод цей грунтується на адаптації тематичних рішень, які вже є, а також на розробці нового контенту в рамках орієнтування на питання, що цікавлять вас зовнішні платформи. Головне, щоб ці платформи показувалися аудиторії за ключовими для вашого бізнесу запитам.

Алгоритм дій:

  • вивчаємо видачу з ключовими цільовими запитами;
  • потім складаємо список сайтів, в межах яких є можливість розробити посадочні сторінки в контексті вирішення власних комерційних завдань (лонгрідов, кейсів, статей і т.д.);
  • домовляємося про можливість реалізації та отримання зворотного посилання (на авторитетних майданчиках ця послуга найчастіше платна);
  • створюємо контент, оптимізований під ключові запити бренду і розміщуємо на сайті.

Важливо! Завжди перевіряйте кількість і якість трафіку майданчиків-донорів. Для цього можна використовувати такі сервіси як Similarweb і Serpstat.



 

Як ще сторонні ресурси можуть допомогти в просуванні сайту?

1. Соціальні мережі.

Це бюджетний і простий в зверненні канал отримання додаткового рейтингу у видачі. Досить створити на підходящої за цільовою аудиторією платформі ваш аккаунт і регулярно публікувати туди контент. Сторінки в соціальних мережах з’являються в пошуку досить швидко (більш того, якщо до них додати відомості в рамках локальної пошукової видачі, то у вас є всі шанси на заповнення стартового її сегмента).

2. YouTube.

Платформа дуже перспективна в якості отримання додаткових позицій в пошуку, але затратна. Сам по собі YouTube є вже повноцінний пошуковий сервіс з компонентами соціальної платформи. Ви зможете привертати увагу аудиторії як в межах відеосервісу, так і в органічній видачі, оскільки відеоматеріали з YouTube також демонструються в ній по ключових запитах. І ще один плюс свого каналу на YouTube — це можливість перелинковки текстового контенту на сайті з відеороликами, а також їх інтеграція на сторінку. Це дозволяє зробити сторінку ще більш релевантної запиту і підвищити позиції у видачі.

3. Тематичні групи в соцмережах.

В цьому випадку стабільно працює правило: чим популярніше і ширше інтернет-сегмент, в якому ви розвиваєте бізнес, тим більше майданчиків вам вдасться відшукати для публікацій.

Для того щоб все спрацювало правильно, вам потрібно:

  • підібрати спільноти, які читають ваші цільові користувачі;
  • створити контент під їх запит;
  • поділитися публікацією з аудиторією.


4. Рейтинги та каталоги.

Рейтинги і каталоги — найперші джерела зовнішніх посилань для сайтів. Їх вплив на ранжування досі досить велике. Тому поява в авторитетному рейтингу може істотно вплинути на видимість сайт в пошуку. Крім того, розміщення в них часто абсолютно безкоштовне.

Мінус цього каналу в тому, що реально хороших каталогів залишилося не так багато. Більшість з них застаріли і не мають тієї відвідуваності, що кілька років тому.

5. Інтеграція в сторонні контентні рішення.

Мова йде про сайти, з якими у вас можуть бути різні цілі, але схожа аудиторія. Туди можна потрапити двома способами: по бартеру (взаєморозміщення контенту), платно (згідно прайсу ресурсу) і на дружніх засадах (що теж досить поширене явище). Формати контенту можуть бути самі різні:

  • спецпроект;
  • дайджест;
  • огляд сервісу/продута;
  • участь у вебінарі;
  • авторська колонка;
  • кейс;
  • інтерв’ю і т. д.

Як показує практика, такі інтеграції дають Динамічний посів в соцмережах, додатковий брендовий трафік І, як наслідок, планомірне Збільшення позіцій.

Важливо! Збільшення посилальної маси — невід’ємна частина щомісячних робіт по SEO-просуванню. Не можна один раз закупити посилання або безкоштовно розміститися у кількох десятків партнерів, отримати трафік і перестати нарощувати обсяги беклінків. Згодом і з різних причин зворотні посилання зникають, тому не можна зупинятися на досягнутому.

 

Рекомендації щодо розміщення посилань на зовнішніх ресурсах

Кожну розміщену посилання рекомендуємо пропускати через призму якості за наступними критеріями:

  • Природність. Пошукові роботи вже навчилися розуміти контекст і не зчитують незграбні згадки як корисні користувачеві. Посилання повинні бути оточені LSI-словами, які будуть доречні розміщеному за посиланням контенту;
  • Потенціал передачі ваги. Посилання сприяють передачі ваги від донора до продвигаемому сайту. Шанси на позитивні зміни в ранжуванні вище, якщо джерело посилання має високу оцінку трасту. Тобто пошукові системи довіряють цього ресурсу. Для вимірювання показника можна використовувати Moz, Checktrust або той же Serpstat.
  • Збіг по тематиці. Якщо основний контент на сайтах донора і акцептора має схожість, то тІЦ останнього буде рости.
  • Обсяг посилань в межах одного донора. Оптимальним вважається розміщення від 1 до 4 посилань на сайті авторитетного донора. Більша кількість буде отримувати мінімум ваги. Але, знову таки, тут потрібно розділяти розміщення зовнішніх посилань від того ж цитування.

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Що таке SEO-тексти і як їх правильно писати? Навчіться, щоб опинитися в Топі Google

Що таке SEO-тексти і як їх правильно писати? Навчіться, щоб...

Розповімо про особливості роботи алгоритмів в пошукових системах, чому не кожен текст може бути SЕО-статтею, чим займається і що...

Офлайн-конверсії Facebook Ads і Google Ads. Як підвищити якість лідів?

Що таке офлайн-конверсія (offline conversion), як працює цей сучасний інструмент в інтернеті, соціальних мережах, як правильно і ефективно...

Performance Marketing в діджитал - тренди 2021, які потрібно запровадити ще "вчора"

Performance Marketing в діджитал – тренди 2021, які потрібно...

Як працює performance-маркетинг для бізнесу сьогодні, хто такий сучасний перформанс-маркетолог, ключові методи та підходи маркетингу в...

Google June 2021 Core Update: які зміни принесло оновлення основного...

2 червня Google викотив June 2021 Core Update ― першу частину із запланованого на літо поновлення ядра. Як апдейт вплинув на ранжування сайтів? Які...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті