Головна » Блог » SEO | Органічне просування сайту » Як поліпшити видимість сайту у видачі за допомогою сторонніх веб-ресурсів?

Як поліпшити видимість сайту у видачі за допомогою сторонніх веб-ресурсів?

24.03.2021

Ольга Коцофане, головний редактор блогу Webpromo


Будь-яка ніша в мережі заповнена сотнями (а то й тисячами) сайтів, які створюються в рамках однієї і тієї ж теми, що і ваш веб-проект. Ці майданчики умовно можна розділити на 3 категорії:

  • безпосередні конкуренти;
  • сайти, з якими у вас є спільні цілі та інтереси;
  • інші інформаційно-тематичні проекти (мова йде про форумах, блогах, новинних порталах і так далі).

Ресурси з останньої категорії заробляють не за рахунок продажу послуг / товарів, а за допомогою продажу реклами. І саме ці майданчики є вашими помічниками в контексті залучення уваги цільових користувачів. Переваги співпраці з ними:

  • розширення списку точок комунікації з цільовою аудиторією у видачі пошукових систем;
  • як уже говорилося вище, привернення уваги до свого сайту;
  • збільшення кількості цільових переходів;
  • підвищення впізнаваності брендового рішення.

Як поліпшити видимість сайту у видачі за допомогою сторонніх веб-ресурсів?

Інші причини, через які необхідно розширювати межі обраної ніші за допомогою сторонніх ресурсів:

  1. Можливість уникнути канібалізації пошукових запитів (роз’яснення: один посадковий веб-документ задовольняє лише невелику частину пошукового користувальницького попиту, а створення ряду сторінок, заточених під одні і ті ж ключі, загрожує канібалізації пошукових запитів. Використання зовнішнього інструментарію якраз зможе запобігти виникненню цього явища).
  2. Додатковий захист (при непередбаченому падінні позицій вашого ресурсу в пошуку ви як і раніше продовжите взаємодіяти з аудиторією завдяки додатковим переходам зі сторінок в межах інших майданчиків).
  3. Істотне розширення меж ніші (все просто: чим частіше назву вашого бренду буде фігурувати у видачі, тим більше можливостей для комунікації з цільовими користувачами ви отримаєте, більше того, при правильному підході з одного запиту можна отримати не 1, а 2-4 рядки у видачі ).
  4. Взаємодія з різними цільовими групами (мова йде про користувачів з різними інтересами, які вважають за краще дивитися / слухати контент, а не читати його, і навпаки).


 

Стандартний метод збільшення видимості сайту

Метод цей грунтується на адаптації тематичних рішень, які вже є, а також на розробці нового контенту в рамках орієнтування на питання, що цікавлять вас зовнішні платформи. Головне, щоб ці платформи показувалися аудиторії за ключовими для вашого бізнесу запитам.

Алгоритм дій:

  • вивчаємо видачу з ключовими цільовими запитами;
  • потім складаємо список сайтів, в межах яких є можливість розробити посадочні сторінки в контексті вирішення власних комерційних завдань (лонгрідов, кейсів, статей і т.д.);
  • домовляємося про можливість реалізації та отримання зворотного посилання (на авторитетних майданчиках ця послуга найчастіше платна);
  • створюємо контент, оптимізований під ключові запити бренду і розміщуємо на сайті.

Важливо! Завжди перевіряйте кількість і якість трафіку майданчиків-донорів. Для цього можна використовувати такі сервіси як Similarweb і Serpstat.



 

Як ще сторонні ресурси можуть допомогти в просуванні сайту?

1. Соціальні мережі.

Це бюджетний і простий в зверненні канал отримання додаткового рейтингу у видачі. Досить створити на підходящої за цільовою аудиторією платформі ваш аккаунт і регулярно публікувати туди контент. Сторінки в соціальних мережах з’являються в пошуку досить швидко (більш того, якщо до них додати відомості в рамках локальної пошукової видачі, то у вас є всі шанси на заповнення стартового її сегмента).

2. YouTube.

Платформа дуже перспективна в якості отримання додаткових позицій в пошуку, але затратна. Сам по собі YouTube є вже повноцінний пошуковий сервіс з компонентами соціальної платформи. Ви зможете привертати увагу аудиторії як в межах відеосервісу, так і в органічній видачі, оскільки відеоматеріали з YouTube також демонструються в ній по ключових запитах. І ще один плюс свого каналу на YouTube — це можливість перелинковки текстового контенту на сайті з відеороликами, а також їх інтеграція на сторінку. Це дозволяє зробити сторінку ще більш релевантної запиту і підвищити позиції у видачі.

3. Тематичні групи в соцмережах.

В цьому випадку стабільно працює правило: чим популярніше і ширше інтернет-сегмент, в якому ви розвиваєте бізнес, тим більше майданчиків вам вдасться відшукати для публікацій.

Для того щоб все спрацювало правильно, вам потрібно:

  • підібрати спільноти, які читають ваші цільові користувачі;
  • створити контент під їх запит;
  • поділитися публікацією з аудиторією.


4. Рейтинги та каталоги.

Рейтинги і каталоги — найперші джерела зовнішніх посилань для сайтів. Їх вплив на ранжування досі досить велике. Тому поява в авторитетному рейтингу може істотно вплинути на видимість сайт в пошуку. Крім того, розміщення в них часто абсолютно безкоштовне.

Мінус цього каналу в тому, що реально хороших каталогів залишилося не так багато. Більшість з них застаріли і не мають тієї відвідуваності, що кілька років тому.

5. Інтеграція в сторонні контентні рішення.

Мова йде про сайти, з якими у вас можуть бути різні цілі, але схожа аудиторія. Туди можна потрапити двома способами: по бартеру (взаєморозміщення контенту), платно (згідно прайсу ресурсу) і на дружніх засадах (що теж досить поширене явище). Формати контенту можуть бути самі різні:

  • спецпроект;
  • дайджест;
  • огляд сервісу/продута;
  • участь у вебінарі;
  • авторська колонка;
  • кейс;
  • інтерв’ю і т. д.

Як показує практика, такі інтеграції дають Динамічний посів в соцмережах, додатковий брендовий трафік І, як наслідок, планомірне Збільшення позіцій.

Важливо! Збільшення посилальної маси — невід’ємна частина щомісячних робіт по SEO-просуванню. Не можна один раз закупити посилання або безкоштовно розміститися у кількох десятків партнерів, отримати трафік і перестати нарощувати обсяги беклінків. Згодом і з різних причин зворотні посилання зникають, тому не можна зупинятися на досягнутому.

 

Рекомендації щодо розміщення посилань на зовнішніх ресурсах

Кожну розміщену посилання рекомендуємо пропускати через призму якості за наступними критеріями:

  • Природність. Пошукові роботи вже навчилися розуміти контекст і не зчитують незграбні згадки як корисні користувачеві. Посилання повинні бути оточені LSI-словами, які будуть доречні розміщеному за посиланням контенту;
  • Потенціал передачі ваги. Посилання сприяють передачі ваги від донора до продвигаемому сайту. Шанси на позитивні зміни в ранжуванні вище, якщо джерело посилання має високу оцінку трасту. Тобто пошукові системи довіряють цього ресурсу. Для вимірювання показника можна використовувати Moz, Checktrust або той же Serpstat.
  • Збіг по тематиці. Якщо основний контент на сайтах донора і акцептора має схожість, то тІЦ останнього буде рости.
  • Обсяг посилань в межах одного донора. Оптимальним вважається розміщення від 1 до 4 посилань на сайті авторитетного донора. Більша кількість буде отримувати мінімум ваги. Але, знову таки, тут потрібно розділяти розміщення зовнішніх посилань від того ж цитування.

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Принцип роботи рекомендацій або персоналізація даних YouTube

Принцип роботи рекомендацій або персоналізація даних YouTube

Як працює система рекомендацій YouTube або персоналізований контент? Виявляється, YouTube використовує регламенти та “сигнали” 80 мільярдів...

Пошук можливостей для бізнесу — новий безкоштовний інструмент від Google в Україні

Пошук можливостей для бізнесу — новий безкоштовний...

Не використовуєте всі можливості вашого бізнесу? Перевірте дані про вашу компанію за допомогою нового інструменту Google в Україні...

Як можна дізнатися сторінку із завищеними показниками? 6 корисних сервісів для перевірки Instagram на накрутку

Як можна впізнати сторінку із завищеними показниками? 6...

Що таке Instagram накрутка? Як можна ефективно і швидко перевірити сторінку вручну або за допомогою спеціальних сервісів? Дізнайтеся також...

Як дізнатися движок сайту: 9 способів визначити CMS

Як дізнатися движок сайту: 9 способів визначити CMS

Як дізнатися движок сайту, не володіючи навиками веб-програмування і навіщо це потрібно? Представляємо 9 способів для визначення CMS...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті