Головна » Блог » Який колл-трекінг вибрати для бізнесу: статичний, динамічний або комбінований?

Який колл-трекінг вибрати для бізнесу: статичний, динамічний або комбінований?

06.03.2021

Валентина Коренівська, редактор блогу Webpromo


Call tracking — технологія, що дозволяє визначити найбільш ефективну рекламу і оцінити продуктивність роботи відділу продажів. Її можна порівняти з системою підрахунку онлайн конверсій, тільки вона спрямована на дзвінки. Незважаючи на розвиток безлічі ресурсів та інструментів для оформлення замовлень, звичайний телефонна розмова з клієнтом не втрачає свою актуальність. У цій статті ми розповімо, як вибрати колл-трекінг і який вид підходить для певного типу просування.

Трекер пов’язує вхідний дзвінок з рекламним джерелом. Це дозволяє побачити з якої реклами прийшов клієнт. Інструмент допомагає оцінити продуктивність кожного з джерел. Інформація про витрачені гроші на те, щоб потенційний клієнт вам подзвонив, дозволить вибрати найбільш працюють канали. При цьому мінімізація витрат допоможе збільшити кількість клієнтів.

Який колл-трекінг вибрати для бізнесу: статичний, динамічний або комбінований?



В основі роботи лежить принцип підміни номерів. Система аналізує кількість вхідних дзвінків на телефонні номери. Це по своїй суті автоматизований інструмент маркетингових досліджень, що допоможе:

  1. Оцінити ефективність реклами.
  2. Поліпшити якість обслуговування відділу продажів.
  3. Автоматизувати створення угод і завдань за допомогою передачі даних з колл-трекінгу в інші сервіси (Google Analytics, CRM).

Унікальність технології в тому, що тільки з її допомогою можна відстежити факт дзвінка з реклами. Існує три види call tracking. Розповімо про кожного з них докладно.

 

Статичний колл-трекінг

Цей варіант використовується для аналізу офлайн каналів реклами (банер, брошура, оголошення в каталозі). Телефонний номер в цьому випадку не змінюється. До кожного рекламного джерела прикріплюється індивідуальний номер. Трекер під час дзвінка автоматично визначає, яку рекламу побачив клієнт.

 

Динамічний колл-трекінг

Підходить для аналізу рекламних кампаній в онлайні (банери, публікації на інших ресурсах, контекстна реклама). Система використовує кілька телефонних номерів. Кожному клієнту присвоюється окремий номер. Трекер автоматично визначає звідки прийшов дзвінок. Він дозволяє більш детально вивчити поведінку користувача на вашому ресурсі – від кількості візитів, глибини перегляду до джерела переходу і т.п. За допомогою Google Analytics задаються цілі.



 

Комбінований колл-трекінг

Варіант технології, в якій комбінується робота динамічного і статичного колл-трекінгу. Детальну інформацію для важливих каналів отримують з динамічної підміни, а статичну використовують в інших випадках. Комбінований коллтрекінг доцільно вибирати компаніям, які одночасно запускають офлайн і онлайн реклами.

Для аналізу онлайн реклами підходить динамічний, офлайн — статичний, в разі використання першої і другої одночасно — комбінований.

Приклад детального звіту колл-трекінгу Ringostat

Приклад детального звіту колл-трекінгу Ringostat



 

ТОП-5 сервісів колл-трекінгу в Україні

Сервісів, що надають послуги цього напрямку, багато. Одні з найпопулярніших:

Вибір сервісу буде залежати від вартості послуг і наявності додаткових опцій.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у всьому світі

Розділ Insights в Google Ads тепер доступний рекламодавцям у...

Бета-версія сторінки Insights в рекламному кабінеті Google Ads була запущена в листопаді 2020 роки для рекламодавців чотирьох країн. З 14 квітня...

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони вирішують

5 цілей маркетингових досліджень: які бізнес-завдання вони...

Що таке маркетингове дослідження, які цілі переслідує і які бізнес-завдання вирішує? У цій статті ми розповімо про п'ять актуальних...

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

Б'юті-індустрія: 10 актуальних діджитал-трендів

У цьому статті ми підсумуємо Діджитал-тренди на ринку б'юті-товарів - розповімо про 10 найбільш актуальні тенденції, які допоможуть...

Как подготовить реальный прогноз по органическому трафику

Як підготувати реальний прогноз щодо органічного трафіку?

Перед тим як вкладати гроші в просування сайту, важливо прорахувати планові фінансові показники і зрозуміти, чи вигідно бізнесу...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті