Головна » Блог » CRO | Юзабіліті і підвищення конверсії сайту » Який колл-трекінг вибрати для бізнесу: статичний, динамічний або комбінований?

Який колл-трекінг вибрати для бізнесу: статичний, динамічний або комбінований?

06.03.2021

Валентина Коренівська, редактор блогу Webpromo


Call tracking — технологія, що дозволяє визначити найбільш ефективну рекламу і оцінити продуктивність роботи відділу продажів. Її можна порівняти з системою підрахунку онлайн конверсій, тільки вона спрямована на дзвінки. Незважаючи на розвиток безлічі ресурсів та інструментів для оформлення замовлень, звичайний телефонна розмова з клієнтом не втрачає свою актуальність. У цій статті ми розповімо, як вибрати колл-трекінг і який вид підходить для певного типу просування.

Трекер пов’язує вхідний дзвінок з рекламним джерелом. Це дозволяє побачити з якої реклами прийшов клієнт. Інструмент допомагає оцінити продуктивність кожного з джерел. Інформація про витрачені гроші на те, щоб потенційний клієнт вам подзвонив, дозволить вибрати найбільш працюють канали. При цьому мінімізація витрат допоможе збільшити кількість клієнтів.

Який колл-трекінг вибрати для бізнесу: статичний, динамічний або комбінований?



В основі роботи лежить принцип підміни номерів. Система аналізує кількість вхідних дзвінків на телефонні номери. Це по своїй суті автоматизований інструмент маркетингових досліджень, що допоможе:

  1. Оцінити ефективність реклами.
  2. Поліпшити якість обслуговування відділу продажів.
  3. Автоматизувати створення угод і завдань за допомогою передачі даних з колл-трекінгу в інші сервіси (Google Analytics, CRM).

Унікальність технології в тому, що тільки з її допомогою можна відстежити факт дзвінка з реклами. Існує три види call tracking. Розповімо про кожного з них докладно.

 

Статичний колл-трекінг

Цей варіант використовується для аналізу офлайн каналів реклами (банер, брошура, оголошення в каталозі). Телефонний номер в цьому випадку не змінюється. До кожного рекламного джерела прикріплюється індивідуальний номер. Трекер під час дзвінка автоматично визначає, яку рекламу побачив клієнт.

 

Динамічний колл-трекінг

Підходить для аналізу рекламних кампаній в онлайні (банери, публікації на інших ресурсах, контекстна реклама). Система використовує кілька телефонних номерів. Кожному клієнту присвоюється окремий номер. Трекер автоматично визначає звідки прийшов дзвінок. Він дозволяє більш детально вивчити поведінку користувача на вашому ресурсі – від кількості візитів, глибини перегляду до джерела переходу і т.п. За допомогою Google Analytics задаються цілі.



 

Комбінований колл-трекінг

Варіант технології, в якій комбінується робота динамічного і статичного колл-трекінгу. Детальну інформацію для важливих каналів отримують з динамічної підміни, а статичну використовують в інших випадках. Комбінований коллтрекінг доцільно вибирати компаніям, які одночасно запускають офлайн і онлайн реклами.

Для аналізу онлайн реклами підходить динамічний, офлайн — статичний, в разі використання першої і другої одночасно — комбінований.

Приклад детального звіту колл-трекінгу Ringostat

Приклад детального звіту колл-трекінгу Ringostat



 

ТОП-5 сервісів колл-трекінгу в Україні

Сервісів, що надають послуги цього напрямку, багато. Одні з найпопулярніших:

Вибір сервісу буде залежати від вартості послуг і наявності додаткових опцій.

 

Також читайте інші статті в блозі Webpromo:

І підписуйтесь на наш Telegram-канал про маркетинг.

Последние материалы рубрики

Тренди споживчого попиту під час святкового сезону 2021 в Україні. Як рекламодавцям та ритейлерам підвищити продажі?

Тренди споживчого попиту під час святкового сезону 2021 в...

Споживчий попит під час святкового сезону 2021 року! Дізнайтесь про особливості святкового сезону в Україні, як підготуватися...

Google підвищує вартість послуг на 20% ПДВ

Скільки потрібно буде платити користувачам Google? Для кого діятимуть нові умови?

Рекламна стратегія для лендінгу з метою лідогенерації

Як розробити рекламну стратегію для лендінгу з метою лідогенерації? Спецпроект Landing Page від А до Я створений, щоб допомогти вашому...

Мета-тег viewport — як й де правильно використовувати?...

Адаптація мобільної версії сайту за допомогою мета-тег viewport. Як налаштувати та де прописати? Розбираємо головні нюанси щодо...

Залишились питання?
Наші експерти готові відповісти на них

 

Зв’яжіться за вказаним нижче телефоном з нашим менеджером або скористайтеся послугою «Зателефонуйте мені». Ми зв’яжемося з вами найближчим часом.

Кожен в команді— майстер своєї справи
Ціную Webpromo за гнучкість
Команда Webpromo, як продовження нашого відділу маркетингу
Спокійний за просування своїх проєктів в інтернеті